Ze hebben mij al een keer verbannen vanwege holocaustontkenning, een regelrechte leugen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wel grappig dat je precies omschrijft hoe Chivaz in POL AMV behandeld wordt. Of in NWS.
En hij is er nog steeds, hij is een man die niet gevoelig is voor "mean tweets" of pixels op een scherm.
Hij zal wel verbannen worden net zoals Trump werd vanwege mean tweets op "X".
De media moet opgeheven worden, iedereen die nog in media gelooft is bij voorbaat af.
Journalisten zijn activisten. Ze komen nooit uit hen stoel, copy paste journalistiek.
Journalisten gaan gewoon daarheen waar het nieuws is. en aangezien er mensen/bedrijven zijn die niet op X posten maar wèl op BSky moeten ze wel. De meeste journalisten posten gewoon dezelfde berichten/artikelen op beide platformen. Krijg je op BSky normale reacties en op X vooral wappiebullshit en scheldpartijen en uitnodiging voor nudes in profiles als reactie dan is het niet vreemd dat ze de aanwezigheid op X zullen afbouwen. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:27 schreef Chivaz het volgende:
Blijkbaar zijn er een hoop journalisten vertrokken naar BlueSky. Ze trokken het allemaal niet meer op X want het is nogal lastig om in een vrije omgeving je eigen staande te houden tussen al die mensen die commentaar hebben op je werk.
Kom jij zelf weleens uit je bureaustoel eigenlijk? Ik zie je hier echt non-stop posten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wel grappig dat je precies omschrijft hoe Chivaz in POL AMV behandeld wordt. Of in NWS.
En hij is er nog steeds, hij is een man die niet gevoelig is voor "mean tweets" of pixels op een scherm.
Die journalisten weten dat hen fake news niet meer werkt op "X" en daarom gaan ze butthurt janken.
Hij zal wel verbannen worden net zoals Trump werd vanwege mean tweets op "Twitter" toen democraten nog macht uitoefende over Jack Doresey.
De media moet opgeheven worden, iedereen die nog in media gelooft is bij voorbaat af.
Journalisten zijn activisten. Ze komen nooit uit hen bureaustoel, copy paste journalistiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat komt doordat jij dat als reden verzonnen hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze hebben mij al een keer verbannen vanwege holocaustontkenning, een regelrechte leugen.
Ook wel eens een ban gehad van 3 weken omdat ik vertelde dat het aapjes kijken was in AMV.
Dat viel blijkbaar zo zwaar dat ik voor 3 weken verbannen werd. Dat ik ondertussen doodsverwensingen, nazi vergelijkingen en onfrisse opmerkingen over mijn familie over mij heen kreeg was toch minder relevant.
De dienstdoende mod toen vertelde er ook even bij dat ik eigenlijk beter niet terug moest komen in AMV. Iets wat hij daarna vurig ontkende maar na enig doorvragen toch maar weer bekende maar dat de nodige context miste.
Tot nu toe gaat het prima Capricia is veruit de beste mod op het forum wat dat betreft. Ze is eerlijk, vriendelijk en altijd behulpzaam. Dat mag ook wel gezegd worden.
Maar inderdaad ondanks al dat alles ben ik er nog steeds. Als een kerel zoals ik mij prima op mijn gemak voel in een vijandige omgeving hoe kan het dan dat een journalist niet tegen een beetje kritiek kan?
Lol dat is zoals Epicbeardman al stelde precies wat er gaande is. Het grote verschil is dat ik geen bitch ben die in een hoekje gaat zitten huilen. Ik heb iets teveel gedaan en meegemaakt in mijn leven om onder de indruk te zijn van mensen die persoonlijk niet lekker in hun vel zitten en dat maar anoniem moeten botvieren op een ander.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:46 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om inhoudelijke kritiek natuurlijk, die is er altijd geweest op Twitter. En daarin kan de gemiddelde journalist zich ook best staande houden. Het gaat ze om een continue stroom van haat, schelden, leugens en complottheorieën.
Als jij in NWS een inhoudelijke discussie probeert te voeren over, ik noem maar wat, erfbelasting. En je krijgt alleen maar reacties als ‘Chivaz is een gore facist’ en ‘Wacht maar Chivaz, jij krijgt je verdiende loon nog wel’. Hoe lang blijft NWS dan nog leuk voor je?
Dat is precies de reden, het gaat om inhoudelijke kritiek. Ik ben al door verschillende journalisten geblokkeerd omdat ik ze inhoudelijk van repliek bediende. Als je jarenlang beschermt bent geweest op Twitter en de bescherming valt weg dan kan het wel eens zwaar vallen in de echte wereld.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij dat als reden verzonnen hebt.
Mensen schijnen er goed op te slapen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je post constant enkel een useraantal maar reflecteert geen enkel moment op de dalende lijn in postaantallen en dalende lijn in aanmeldingen per dag.
Waarom exact?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:06 schreef Wantie het volgende:
Hoe jij bij 6500 posts op 235M users komt is mij dan weer een raadsel.
Nehhh.quote:
Ik heb je niet vaak kunnen betrappen op inhoudelijke kritiek.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is precies de reden, het gaat om inhoudelijke kritiek. Ik ben al door verschillende journalisten geblokkeerd omdat ik ze inhoudelijk van repliek bediende. Als je jarenlang beschermt bent geweest op Twitter en de bescherming valt weg dan kan het wel eens zwaar vallen in de echte wereld.
Jawel. Elke gebruiker die erbij komt is groei. Dat jij dat als krimp ziet is jouw probleem.quote:
Precies wat er gaande is? Hoeveel doodsbedreigingen heb je precies gehad in POL? Welke POL-user heeft gedreigd om je adres openbaar te maken zodat ze je familie een bezoekje kunnen brengen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol dat is zoals Epicbeardman al stelde precies wat er gaande is. Het grote verschil is dat ik geen bitch ben die in een hoekje gaat zitten huilen. Ik heb iets teveel gedaan en meegemaakt in mijn leven om onder de indruk te zijn van mensen die persoonlijk niet lekker in hun vel zitten en dat maar anoniem moeten botvieren op een ander.
Dit is weer die nep hype die we gezien hebben bij Threads, Mastodon etc. Jammer dat die mensen niet op die platformen blijven maar steeds terug komen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je post constant enkel een useraantal maar reflecteert geen enkel moment op de dalende lijn in postaantallen en dalende lijn in aanmeldingen per dag.
Waarom exact? Het oogt zo sneu joh.
"Gebruiker"quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jawel. Elke gebruiker die erbij komt is groei. Dat jij dat als krimp ziet is jouw probleem.
Je vergeet Truth Social te noemen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:10 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dit is weer die nep hype die we gezien hebben bij Threads, Mastodon etc. Jammer dat die mensen niet op die platformen blijven maar steeds terug komen.
En ik heb die journalisten ook niet echt kunnen betrappen op het brengen van feiten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb je niet vaak kunnen betrappen op inhoudelijke kritiek.
Doodsverwensingen zijn niet meer te tellen evenals de nazi vergelijkingen etc etc. De eerste POL-user die dat aandurft heeft echt een serieus probleem. Ik vind doxxen echt het laagste wat er is en als je probeert te zeggen dat het allemaal kan op X dan kom je bedrogen uit. Doxxen is nog altijd verboden op X.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Precies wat er gaande is? Hoeveel doodsbedreigingen heb je precies gehad in POL? Welke POL-user heeft gedreigd om je adres openbaar te maken zodat ze je familie een bezoekje kunnen brengen?
Als je echt denkt dat wat jij in POL als reacties krijgt vergelijkbaar is, kom je niet vaak genoeg op X.
Daar lijkt het op dit moment wel op ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:10 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dit is weer die nep hype die we gezien hebben bij Threads, Mastodon etc. Jammer dat die mensen niet op die platformen blijven maar steeds terug komen.
Daar was nooit een hype. Gewoon Trump zn speeltje. Haalt het ook bij lange na niet bij Twitter.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:16 schreef Rnie het volgende:
[..]
Daar lijkt het op dit moment wel op ja.Ik gun bluesky echt wel wat publiek hoor, concurrentie is namelijk altijd goed, maar vooralsnog is het een zeer klein niche platform voor voornamelijk de (extreem) linkse politieke kant. Dit zie ik niet groeien als zijnde een gedegen concurrent van X.
Concerning.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:20 schreef QAnonn het volgende:
[..]
[ x ]
Weet niet of dit klopt. Maar het logo van Bluesky lijkt wel op het logo van childlover.
Dan zijn we het toch met elkaar eens? Voor de mensen die willen schuimbekken en schelden en alles kunnen schrijven zonder enige consequentie is er X. Voor lui die daar geen zin in hebben BSky. Mocht ik per se een of andere post van X met de bijbehorende ragetweets willen lezen kan dat gewoon op Elon's virtuele paradijsje.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En ik heb die journalisten ook niet echt kunnen betrappen op het brengen van feiten.
Veel leugens en halve waarheden, soms ook nog eens voorzien van een community note.
Maar laat ze lekker vertrekken naar BlueSky het platform waar je heerlijk met 20 miljoen andere linkse malloten elkaar veren in de hol kan steken.
Hoe meer er vertrekken hoe beter, mensen die zich zelf cancelen van het debat omdat ze de andere kant maar gemeen vinden worden vanzelf irrelevant en daarmee ook hun ideeën die al enorme schade hebben aangericht in de samenleving.
Nogmaals het staat een ieder vrij om te vertrekken naar BlueSky. Ik geloof er alleen niet in dat al die “journalisten” vertrekken vanwege haat op X. Overigens zie ik dat diezelfde figuren die zaten te klagen over haat op X weer de meest walgelijke dingen aan het roepen zijn over Wierd Duk maar dan op BlueSky.quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch met elkaar eens? Voor de mensen die willen schuimbekken en schelden en alles kunnen schrijven zonder enige consequentie is er X. Voor lui die daar geen zin in hebben BSky. Mocht ik per se een of andere post van X met de bijbehorende ragetweets willen lezen kan dat gewoon op Elon's virtuele paradijsje.
Ik zie het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |