Asakura is nieuw, maar de bovenste drie zou je allemaal wel moeten kennen. Snap trouwens ook niet waarom Reyes en Sterling niet op de main staan.quote:Op maandag 2 december 2024 19:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik herken echt niemand op die lijst bovenaan.
Nee ik ook. Op 170, 177,5 of 185?quote:Op donderdag 5 december 2024 18:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ben ik echt de enige die Şevket vs Hamza wil zien?
Heb je die confrontatie tussen Pereira en Hill gezien?quote:
Ja staat een post boven de mijne!quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb je die confrontatie tussen Pereira en Hill gezien?
Ah ja, twitter geeft niet altijd weer op mijn telefoon. Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:23 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja staat een post boven de mijne!
Hoop echt dat Jiri hem laat slapen, wat een trieste vent
https://www.ufc.com/event/ufc-310quote:Main Card (ESPN+ at 10 p.m. ET - 04:00 🇳🇱)
(124.5) Alexandre Pantoja (c) vs. Kai Asakura (124.5)
(171) Shavkat Rakhmonov #3 vs. #7 Ian Garry (171)
(245.5) Cyril Gane #2 vs. #3 Alexander Volkov (254.5)
(146) Bryce Mitchell #13 vs. Kron Gracie (144.5)
(145.5) Nate Landwehr vs. Choi Doo-ho (146)
Preliminary Card (ESPN+ at 8 p.m. ET - 02:00 🇳🇱)
(205) Dominick Reyes #12 vs. #12 Anthony Smith (205.5)**
(170.5) Vicente Luque #14 vs. Themba Gorimbo (171)
(145.5) Movsar Evloev #5 vs. #9 Aljamain Sterling (145.5)
(171) Randy Brown vs. Bryan Battle (175)*
Early Preliminary Card (ESPN+ at 6 p.m. ET - 00:00 🇳🇱)
(194.5) Chris Weidman vs. Eryk Anders (193) — 195lb catchweight
(126) Cody Durden #14 vs. Joshua Van (126)
(170.5) Michael Chiesa vs. Max Griffin (170)
(155) Clay Guida vs. Chase Hooper (155.5)
(236.5) Kennedy Nzechukwu vs. Lukasz Brzeski (234)
*Battle missed weight by 4lb
**Smith missed weight by 1.5lb on first attempt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 07-12-2024 10:04:31 ]
Ja, waarom niet?quote:Op zondag 8 december 2024 08:43 schreef pmponer het volgende:
Was het event de moeite van het terugkijken waard?
Was belachelijk ook, Mitchell - Gracie en Landwehr - Choi wel op de main cardquote:
Pantoja heeft de hele divisie uitgespeeld, tegen wie had hij anders moeten vechten?quote:Op zondag 8 december 2024 04:09 schreef 3rr0r het volgende:
UFC wil graag de Japanse markt meer voor ze interesseren? Direct een title shot, onzinnig.
Nee khamzat word de nieuwe champquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:26 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Whittaker maken DDP en Strickland ook geen schijn van kans tegen Khamzat's worstelen.
Ik zie niemand die hem kan verslaan eerlijk gezegd. We hebben niet de mannelijke Kayla Harrison met twee keer Olympisch goud judo in het middengewicht en Yoel Romero is ook al lang over z'n tijd heen.quote:
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-december-14-2024quote:Main card (ESPN2/ESPN+ at 10 p.m. ET - 04:00 NL)
(171) Colby Covington vs. Joaquin Buckley (171)
(146) Cub Swanson vs. Billy Quarantillo (146)
(125) Manel Kape vs Bruno Silva (126)
(204.5) Vitor Petrino vs. Dustin Jacoby (205.5)
(136) Adrian Yanez vs. Daniel Marcos (136)
(206) Navajo Stirling vs. Tuco Tokkos (206)
Prelims (ESPN2/ESPN+ at 7 p.m. ET - 01:00 NL)
(156) Michael Johnson vs. Ottman Azaitar (156)
(156) Joel Alvarez vs. Drakkar Klose (156)
(145.5) Sean Woodson vs. Fernando Padilla (145)
(146) Miles Johns vs. Felipe Lima (146)
(126) Miranda Maverick vs. Jamey-Lyn Horth (126)
(136) Davey Grant vs. Ramon Taveras (136)
(116) Josefine Knutsson vs. Piera Rodriguez (116)
Als je vervolgens die partij van Khamzat tegen Burns ziet...quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:26 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens Whittaker maken DDP en Strickland ook geen schijn van kans tegen Khamzat's worstelen.
Hij is wel echt immens verbeterd. Ik dacht eerst ook, kat in het bakkie voor Whittaker na het zien van die partij tegen Burns.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:09 schreef Nober het volgende:
Als je vervolgens die partij van Khamzat tegen Burns ziet...
Als hij DDP net zo makkelijk oprolt als Whittaker dan bekeer ik tot de Islamquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:26 schreef Discombobulate het volgende:
10-8 is wel heel enthousiast.quote:Op maandag 16 december 2024 11:56 schreef Nober het volgende:
Sterk optreden van Buckley. Had de eerste ronde 10-8.
Rizin 49: Decade op oudjaarsdag?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef Donna het volgende:
Ik heb deze week een aankondiging gezien van een event, ik dacht van UFC, in Japan. Het was om 7 uur onze tijd en ik meende vanochtend of morgenochtend. Alleen kan ik het NERGENS meer terugvinden. Weet iemand wat ik bedoel?
Die is het niet. Ik twijfelde tussen boksen en MMA en heb net nog een ronde gegoogled, maar ik denk dat het hierom gaat;quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Rizin 49: Decade op oudjaarsdag?
Bekijk deze YouTube-video
[ x ]
Laatste was 29 december 2018, UFC 232.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:01 schreef THEFXR het volgende:
UFC heefft even een maand vakantie, was vroeger wel anders.
Volgend weekend zijn we er weer.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:01 schreef THEFXR het volgende:
UFC heefft even een maand vakantie, was vroeger wel anders.
Misschien krijgt Jones $3 per verkochte PPV en 15 miljoen gegarandeerd maar echt geen 30 miljoen.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef Discombobulate het volgende:
Lees hier en daar dat Jones en Aspinall echt wel gemaakt gaat worden. Jones wil er naar verluidt 30 miljoen voor en de UFC is bijna akkoord.
Dat lijkt me realistischer ja. Conor kreeg 22 miljoen voor Poirier II en 33 miljoen voor Poirier III en dat is imo toch wel een veel grotere ster dan Jonesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien krijgt Jones $3 per verkochte PPV en 15 miljoen gegarandeerd maar echt geen 30 miljoen.
Nou, als Dana gek is op iemand dan is het Jones wel. Als Conor 33 miljoen kreeg, dan acht ik 30 miljoen helemaal niet onwaarschijnlijk voor Jones.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me realistischer ja. Conor kreeg 22 miljoen voor Poirier II en 33 miljoen voor Poirier III en dat is imo toch wel een veel grotere ster dan Jones
https://mmajunkie.usatoda(...)ourt-sentencing-datequote:At the hearing, Velasquez will go before Judge Arthur Bolcanegra, who will determine what penalties he will receive, as he faces a handful of charges including attempted murder for a February 2022 shooting in the San Jose area.
Bolcanegra is the same judge who granted Velasquez bail after nearly nine months of incarceration and multiple denials by other judges.
Velasquez, 42, has been out on bail since November 2022. A full list of charges includes attempted murder (one count), shooting at a motor vehicle or aircraft (one count), assault with a firearm (three counts), assault with a deadly weapon (three counts), willfully discharging a firearm from a vehicle (one count) and carrying a loaded firearm with intent to commit a felony (one count).
Velasquez initially pleaded not guilty to the charges but changed his plea to no contest in August.
Dana is gek op wie 'm op dat moment het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, als Dana gek is op iemand dan is het Jones wel. Als Conor 33 miljoen kreeg, dan acht ik 30 miljoen helemaal niet onwaarschijnlijk voor Jones.
Ja maar hij is niet compleet gek. Top tien UFC PPVs is acht keer Conor en nul (0) keer Jon Jones.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, als Dana gek is op iemand dan is het Jones wel. Als Conor 33 miljoen kreeg, dan acht ik 30 miljoen helemaal niet onwaarschijnlijk voor Jones.
4/1 Gustafsson OUT, Smith INquote:Main Card (ESPN+ at 7 p.m. ET - 01:00 NL)
(116) Mackenzie Dern #6 vs. #8 Amanda Ribas (116)
(171) Santiago Ponzinibbio vs. Carlston Harris (170)
(185.5) Abdul Razak Alhassan vs. Cesar Almeida (185.5)
(185.5) Chris Curtis vs. Roman Kopylov (185.5)
(145) Christian Rodriguez vs. Austin Bashi (145.5)
(171) Uros Medic vs. Punahele Soriano (171)
Preliminary Card (ESPN+ at 4 p.m. ET - 22:00 NL)
*(128.5) Jose Johnson vs. Felipe Bunes (126)
(185.5) Marco Tulio vs. Ihor Potieria (188)**
(155.5) Thiago Moises vs. Trey Ogden (155.5)
(171) Preston Parsons vs. Jacobe Smith (170.5)
(126) Ernesta Kareckaite vs. Nicolle Caliari (125.5)
(205) Magomed Gadzhiyasulov vs. Bruno Lopes (205.5)
(116) Fatima Kline vs. Viktoriia Dudakova (116)
(155.5) Nurullo Aliev vs. Joe Solecki (155)
*Johnson missed weight. His bout with Felipe Bunes proceeds at a catchweight with Johnson forfeiting 20 percent of his purse as penalty
**Potieria missed weight. His bout with Marco Tulio proceeds at a catchweight with Potieria forfeiting 25 percent of his purse as penalty
Ongeslagen
4/1 Ashmouz OUT, Solecki INquote:A welterweight bout between Preston Parsons and Andreas Gustafsson was scheduled for the event. However, Gustafsson withdrew from the fight for unknown reasons and was replaced by Jacobe Smith.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-january-11-2025quote:In addition, Nurullo Aliev and Yanal Ashmouz were scheduled to meet in a lightweight bout. However, Ashmouz withdrew for unknown reasons and he was replaced by Joe Solecki.
Hebben we weer eens een Nederlander die nog best een eind kan komen begin je zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
Volgende week ook weer De Ridder. Hoop dat Holland wint iig.
Ik mag RDR gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben we weer eens een Nederlander die nog best een eind kan komen begin je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Carrièremove behoort tot de mogelijkheden, maar leuk dat ze ook gewoon presteert als MMA'erquote:Op zondag 12 januari 2025 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja was nice hoor!quote:Op zondag 12 januari 2025 17:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
Toch maar even terugkijken, finish in 7 van de laatste 8 gevechten
quote:Of je nu een sportlegende bent of niet, je moet je aan de regels houden in het vliegtuig. Zeker als het de veiligheid betreft. Dat weet UFC-icoon Chabib Noermagomedov nu ook na een vreemd incident aan boord van een vlucht van Alaska Airlines, vlak voor vertrek naar Los Angeles. De Russische MMA-vechter werd zaterdag uit het vliegtuig gezet, nadat hij had geweigerd op een andere stoel te gaan zitten in plaats van zijn plek bij de nooduitgang.
Je hebt wellicht vast eens op een plek bij de nooduitgang gezeten voor de extra beenruimte. Vlak voor de vlucht vraagt de steward(ess) je dan altijd netjes of je kunt voldoen aan de veiligheidseisen en als je dan alles met ja beantwoordt, is er niks aan de hand. Doe je dat niet, dan kunnen er problemen ontstaan. En dat lijkt er nu net te zijn gebeurd met UFC-legende Noermagomedov, die van Las Vegas naar Los Angeles wilde reizen om zijn teamgenoten te steunen tijdens UFC 311.
Op beelden gemaakt door een medepassagier is te zien dat de 36-jarige Noermagomedov het aan de stok krijgt met een stewardess, die de ongeslagen kampioen (29-0) nog vraagt of hij op een andere plek wil zitten. Maar dat weigert de Rus, die vervolgens uit het vliegtuig wordt gezet.
Wat er nu exact aan het dispuut voorafging, is niet helemaal duidelijk, maar het lijkt erop dat het voor Noermagomedov in eerste instantie niet helder was wat er aan hem was gevraagd door de stewardess. Die zou niet tevreden zijn geweest met het niveau van het Engels van Noermagomedov.
‘Het is niet eerlijk’, antwoordde de UFC-kampioen vervolgens wel tegen haar in het Engels. ‘Toen ik bij de check-in was, vroegen ze me of ik Engels begreep en ik zei toen ja. Waarom doen jullie dit dan nu?’
Noermagomedov en Alaska Airlines hebben nog niet gereageerd op het incident.
https://www.ad.nl/vechtsp(...)ig-gegooid~a1e6df23/
quote:Bellator, as we know it, is no more. You will not see any more Bellator events. Also, there are some changes being made to the structure of PFL. Here's what we know so far ⬇️
Zuur iddquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hebben we weer eens een Nederlander die nog best een eind kan komen begin je zo.
Reinier reageerde niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:12 schreef Discombobulate het volgende:
"Even if you get knocked out you can still party with these people saturday night"![]()
Kevin Holland
Hij is een beetje raar die Reinier, ook tijdens andere interviews zoals ik eerder wel gemeld heb. Het spijt me, maar ik heb niks met hem qua persoon. Volgens mij heeft hij een beetje autisme of pddnos.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Reinier reageerde niet.
Dat Kevin vroeg om pas na twee minuten te worstelen zei ook veel.
https://www.ufc.com/event/ufc-311quote:Pay-Per-View (ESPN+ at 10 p.m. ET - 04:00 🇳🇱)
(154) Islam Makhachev (c) vs. #1 Arman Tsarukyan* (---) #10 Renato Moicano (155)
(134) Merab Dvalishvili (c) vs. #2 Umar Nurmagomedov (135)
(204.5) Jiri Prochazka #2 vs. #3 Jamahal Hill (205.5)
(155) Beneil Dariush #9 vs. #10 Renato Moicano
(183.5) Kevin Holland vs. Reinier de Ridder(184.5)
(135.5) Payton Talbott vs. Raoni Barcelos (135.5)
(235) Jailton Almeida #6 vs. #7 Serghei Spivac (233)
(205.5) Johnny Walker #10 vs. #13 Bogdan Guskov vs. Billy Elekana (200)
(156) Grant Dawson #15 vs. Carlos Diego Ferreira (156)
Early Preliminary Card (ESPN+ at 6 p.m. ET - 00:00 🇳🇱)
(185.5) Zachary Reese vs. Sedriques Dumas Azamat Bekoev (185.5)
(135.5) Karol Rosa #9 vs. #13 Ailin Perez (135)
(135.5) Rinya Nakamura vs. Muin Gafurov (136)
(136) Ricky Turcios vs. Bernardo Sopaj (135)
(125.5) Tagir Ulanbekov #11 vs. Clayton Carpenter (125.5)
*Arman Tsarukyan back injury
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11/1 Walker OUT, Elekana IN13/1 Dumas OUT, Bekoev INquote:A light heavyweight bout between Johnny Walker and Bogdan Guskov was scheduled for this event. However, Walker withdrew from the fight due to an injury and was replaced by promotional newcomer Billy Elekana.quote:Zachary Reese and Sedriques Dumas were expected to meet in a middleweight bout at the preliminary card. However, Dumas pulled out during fight week and was replaced by the current LFA Middleweight Champion Azamat Bekoev.En dat je gewoon geen backup hebt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
Dariush en Tsarukyan er uit, Moicano vecht nu tegen Islam.![]()
Plot twist hoor, hoe de fok raakt je geblesseerd 1 dag voor je gevecht... 4 op de main ipv 5 nu...
[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 18-01-2025 09:05:02 ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:15 schreef Nober het volgende:
UFC 311: Makhachev vs. Tsarukyan 2 Moicano is an upcoming mixed martial arts event produced by the Ultimate Fighting Championship that will take place on January 18, 2025, at Intuit Dome in Inglewood, California, United States.
[..]
https://www.ufc.com/event/ufc-311
https://en.wikipedia.org/wiki/UFC_311
https://www.tapology.com/fightcenter/events/118600-ufc-311
±7:15 Post-fight Press ConferenceEcht een shit zooi, geen backup en die blessure was al minimaal 10 dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11/1 Walker OUT, Elekana IN
[..]
13/1 Dumas OUT, Bekoev IN
[..]
[..]
En dat je gewoon geen backup hebt.
Bijna net zo erg als TJ Dillashaw die wel met blessure vocht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Echt een shit zooi, geen backup en die blessure was al minimaal 10 dagen.
''He was never that good''quote:Op zondag 19 januari 2025 09:47 schreef Discombobulate het volgende:
Was De Ridder nou zo goed of was Holland nou zo slecht? Denk het tweede. Man, wat slecht gevochten van Holland. Gefeliciteerd Reinier, maar ik ben serieus echt nog niet onder de indruk.
Nu de rest kijken.
Eindelijk Ankalaev tegen Poatan in maart.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:28 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kan Poatan alsjeblieft naar heavyweight gaan
Wel heel mooi dat het meer mainstream wordt. Het moet net zo zijn hier zoals het als sport in de VS is.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:15 schreef TonyMalony het volgende:
Zelfs de NOS met een artikel over MMA/UFC![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)n-hoofdprogramma-ufc
Ik weet nog dat er best wat aandacht was voor Germaine tegen Holm (UFC 208) maar niet voor Overeem tegen Miocic (UFC 203) heel apart.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel heel mooi dat het meer mainstream wordt. Het moet net zo zijn hier zoals het als sport in de VS is.
quote:Craig Piligian (born August 25, 1957) is an American television producer, and the President and CEO of Pilgrim Films & Television. As an Executive Producer, he is best known for creating The Ultimate Fighter, American Chopper, and Dirty Jobs series for Discovery Channel. In 2001, he won an Emmy Award as co-executive producer of Survivor.
Nee hoor, alleen omdat het een Nederlander op een main card is.quote:Op zondag 19 januari 2025 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel heel mooi dat het meer mainstream wordt. Het moet net zo zijn hier zoals het als sport in de VS is.
Is wel erg makkelijk voor Islam, zie dan liever Topuriaquote:Op zondag 19 januari 2025 16:44 schreef Discombobulate het volgende:
Gaethje tegen Islam lijkt me het meest voor de hand liggend. Eigenlijk de enige die nog niet tegen hem gevochten heeft.
Moeten ze maar hun takedown defense trainen toch? Gewoon completer zijn als vechter.quote:Op maandag 20 januari 2025 05:53 schreef 3rr0r het volgende:
Islam kan staand niet winnen van de andere top in de divisie. Hij doet in het begin wel even alsof hij wel staand wil vechten maar iedereen weet dat hij naar de grond moet om z'n ding te doen. Khabib was vroeger net zo. Daar is hij goed in en het is MMA dus oke. Hij heeft de 'mazzel' dat het geen heavy weight is en men wat makkelijker iemand snel KO kan slaan.
Denk dat Topuria ook zo opgerold wordt hoor.quote:Op maandag 20 januari 2025 03:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Is wel erg makkelijk voor Islam, zie dan liever Topuria
Jammer dat hij niet omhoog kan omdat hij bevriend is met Belal
Wellicht maar champ vs champ is wel een mooi affiche altijdquote:Op maandag 20 januari 2025 09:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat Topuria ook zo opgerold wordt hoor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:1pm ET: Ariel and The Boys In The Back break UFC 311 down from all angles
1:30pm ET: UFC bantamweight champion Merab Dvalishvili returns after his remarkable title defense over Umar Nurmagomedov
2pm ET: John Wood, head coach of Syndicate MMA, reflects on Dvalishvili's victory
2:30pm ET: Arman Tsarukyan joins the program following his withdrawal from UFC 311
3pm ET: MMA legend Josh Barnett stops by for an in-studio visit
4:05pm ET: Renato Moicano is back following his unexpected UFC 311 main event
4:35pm ET: Jiri Prochazka joins the show after knocking out Jamahal Hill
En bang vooral, en hij durft niet. Ondanks dat ze elkaar al eens getroffen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:54 schreef jigggy het volgende:
Las ergens dat Arman een huilie is en niet geblesseerd was
Als ik die Arman zie kan ik me niet voorstellen dat die vent niet kei hard aan de roids zitquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:12 schreef Nober het volgende:
[..]
En bang vooral, en hij durft niet. Ondanks dat ze elkaar al eens getroffen hebben.
Jawelquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Boeit Adesanya, Page en Rozenstruik hem niet dat hij daar al mee komt?
Met de vele blessures waardoor gevechten regelmatig niet doorgaan wacht ik liever tot het wegen hoe de card eruit ziet.quote:
Is dit ergens terug te zien?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:03 schreef Nober het volgende:
17:00 Full Card (MAX, 11 a.m. ET)
[ afbeelding ]
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-february-01-2025quote:Main Card (ESPN+, 12 p.m. ET - 18:00 NL)
(185) Israel Adesanya vs. Nassourdine Imavov (185)
(185) Shara Magomedov vs. Michael Page (185.5)
(249) Sergei Pavlovich vs. Jairzinho Rozenstruik (252)
(135.5) Said Nurmagomedov vs. Vinicius Oliveira (135)
(156) Fares Ziam vs. Mike Davis (155.5)
Preliminaries (ESPN+, 9. a.m. ET - 15:00 NL)
(145.5) Muhammad Naimov vs. Kaan Ofli (145)
(260) Shamil Gaziev vs. Thomas Petersen (263)
(156) Terrance McKinney vs. Damir Hadzovic (155.5)
(125) Jasmine Jasudavicius vs. Mayra Bueno Silva (126)
(145 5) Bogdan Grad vs. Lucas Alexander (148.5)*
(260) Hamdy Abdelwahab vs. Jamal Pogues (264)
* Alexander missed featherweight limit by 2.5 pounds; fine amount TBD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Israel Adesanya vs. Nassourdine Imavov
Shara Magomedov vs. Michael Page
Sergei Pavlovich vs. Jairzinho Rozenstruik
Said Nurmagomedov vs. Vinicius Oliveira
Fares Ziam vs. Mike Davis
[ Bericht 21% gewijzigd door Nober op 01-02-2025 15:35:49 ]
Magomedov kijkt met een schuin oog naar de pot van Izzyquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:31 schreef Nober het volgende:
15:00 Preliminary
18:00 Main Card
[ afbeelding ]
Israel Adesanya vs. Nassourdine Imavov
Shara Magomedov vs. Michael Page
Sergei Pavlovich vs. Jairzinho Rozenstruik
Said Nurmagomedov vs. Vinicius Oliveira
Fares Ziam vs. Mike Davis
Geen head movementquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Teleurstellend zeg, dat Izzy door zo'n lompe hoek wordt getroffen
Is ook niet echt een dingetje van oud geworden, lijkt meer nonchalant. Vreemd als hij juist nu wilde laten zien dat hij er nog mag zijn aan de top.quote:
Ja hij zag er traag uitquote:
Denk zoals wij Duits en Frans krijgen, dat versta en spreek je ook niet na je middelbare school.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe kan je nou tegenwoordig geen Engels verstaan op z'n minst, (en spreken als Europeaan)? Ook die chauvinistische Fransen krijgen toch wel Engels op school?
Een tweede taal volg je toch wel langer. Duits of Frans is een derde. Uit bangheid voor vervanging door Engels weet ik dat ze het op afstand houden als het kan. Maar niet iedereen, zeker tegenwoordig niet, dus daarom vraag ik me af waarom die (jonge) kerel het niet kan. Al je Netflix series en andere media met nagesynchroniseerd Frans?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk zoals wij Duits en Frans krijgen, dat versta en spreek je ook niet na je middelbare school.
De band U2 wordt gewoon uitgesproken als "U deux" in Frankrijk, die lui gaan wel ver hoor
Het gemiddelde IQ in de UFC is 80, we mogen al blij zijn als ze hun eigen taal fatsoenlijk kunnen sprekenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een tweede taal volg je toch wel langer. Duits of Frans is een derde. Uit bangheid voor vervanging door Engels weet ik dat ze het op afstand houden als het kan. Maar niet iedereen, zeker tegenwoordig niet, dus daarom vraag ik me af waarom die (jonge) kerel het niet kan. Al je Netflix series en andere media met nagesynchroniseerd Frans?
00:00 (18:00ET/10:00 lokaal)quote:The event will mark the promotion's seventh visit to Sydney and first since UFC 293 in September 2023.
The other five
UFC Fight Night: Werdum vs. Tybura, November 2017
UFC Fight Night: Rockhold vs. Bisping, November 2014
UFC on FX: Alves vs. Kampmann, Maart 2012
UFC 127: Penn vs. Fitch, Februari 2011
UFC 110: Nogueira vs. Velasquez, Februari 2010
Welterweight.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is jullie favoriete divisie?
Vind middengewicht eigenlijk het leukste, waar voorheen dat licht zwaargewicht was.
Ongeslagen sinds zijn enige nederlaag op 29 mei 2015.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:49 schreef Discombobulate het volgende:
Niet een hele beste kaart dit weekend. DDP decision sowieso en hoop dat Zhang wint, maar ik betwijfel het omdat Suarez ongelofelijk sterk en groot is voor die gewichtsklasse.
Broertje van Topuria vecht ook op de prelims.
Zie 't nu ook, was wel in 2018.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:57 schreef THEFXR het volgende:
Die meid heeft in de playboy gestaan.
https://www.ufc.com/event/ufc-312quote:Main Card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET - 04:00 NL)
(185) Dricus du Plessis vs. Sean Strickland (185)
(115) Zhang Weili vs. Tatiana Suarez (114.5)
(266) Justin Tafa vs. Talisson Teixeira (263)
(206) Jimmy Crute vs. Rodolfo Bellato (205)
(170.5) Jake Matthews vs. Francisco Prado (170.5)
Prelims (ESPN2/ESPN+/Disney+ at 8 p.m. ET - 02:00 NL)
(146) Jack Jenkins vs. Gabriel Santos (145.5)
(155.5) Tom Nolan vs. Viacheslav Borshchev (156)
(125) Wang Cong vs. Bruna Brasil (125.5)
(135.5) Aleksandre Topuria vs. Colby Thicknesse (135.5)
Prelims (ESPN+/Disney+ at 6 p.m. ET - 00:00 NL)
(170) Jonathan Micallef vs. Kevin Jousset (171)
(156) Kody Steele vs. Rongzhu (156)
(156) Quillan Salkilld vs. Anshul Jubli (155.5)
Hyun Sung Park vs. Nyamjargal Tumendemberel — CANCELLED*
*bout cancelled due to Tumendemberel weight management issues
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was gewoon een snee toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 15:53 schreef Nober het volgende:
Met zo'n kapotte knie als bij Suarez kan je een gevecht ook gewoon stoppen.
Lag behoorlijk open en belemmerde haar.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Was gewoon een snee toch?
Daar hoef je het toch niet voor te stoppen? Ik vond het niet echt een ernstige verwonding.
Naja, dan had je Strickland's gevecht eerder moeten stoppen vanwege zijn neus. Dat hoeft ook niet per se, en die snee bij Suarez leek me echt niet een geldige reden om het te stoppen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Lag behoorlijk open en belemmerde haar.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-february-15-2025quote:Main Card (ESPN+, 7 p.m. ET - 01:00 NL)
Jared Cannonier #7 vs. Gregory Rodrigues
Calvin Kattar #10 vs. Youssef Zalal
Edmen Shahbazyan vs. Dylan Budka
Ismael Bonfim vs. Nazim Sadykhov
Rodolfo Vieira vs. Andre Petroski
Connor Matthews vs. Jose Delgado
Preliminary Card (ESPN+ at 4 p.m. ET - 22:00 NL)
Angela Hill #13 vs. Ketlen Souza
Jared Gordon vs. Kauê Fernandes
Rafael Estevam vs. Jesús Santos Aguilar
Gabriel Bonfim vs. Khaos Williams
Vince Morales vs. Elijah Smith
Don'Tale Mayes #14 vs. Valter Walker
Julia Avila #12 vs. #13 Jacqueline Cavalcanti
quote:To the fans worldwide,
I have poured every ounce of myself into this sport for the last 25 years. I was really hopeful for one final fight but unfortunately, two shoulder dislocations in 8 months calls an end to this guy’s career.
I gave everything I had and put it into preparation and training for this fight —focusing on my cardio and my body for the past year. But sometimes, the body just doesn’t cooperate.
The pain isn’t as bad now that my shoulder is back in place, but the second dislocation was far more complicated than the first.
This sport has been everything to me—it's helped to shape who I am.
Thank you to the @UFC for building this platform and paving the way for fighters like myself and so many others. The UFC broke barriers to set the stage not just for us as fighters. Also for every mma sports organization that followed them across the bridge created throughout politics in order to allow our sport to take place LEGALLY in the United States and now the world.
I am incredibly grateful to everyone who booked tickets, hotels, and flights to support me. Thank you all for being there through every moment, every victory, and every challenge. You’ve made this journey unforgettable. Thank you for the love and support. I will carry it with me always.
With love,
Dominick
https://www.instagram.com/tatianasuarezufc/p/DF7_y31g8Rd/quote:“Champions don’t show up to get everything they want; they show up to give everything they have.” And that’s what I’ll do every single time. No matter what! I love it all. Win, lose or draw, I’m right where I want to be. Doing what I love to do every single day of my life. I have the best people around me that love me for me. Living the dream! It’s all about the right mindset and life has taught me time and time again. I’ve experienced it all thrill, agony, happiness, heartbreak. That’s what life is all about. I’m blessed to have this life. And I’ll share these experiences with my children and the future generations to come. 🙏🏻❤️ Thank you to my friends, family, teammates, coaches and fiancé for being there every single time no matter what. Love you guys! On to the next!
11/2 Fernandes OUT, Ruziboev INquote:Main Card (ESPN+, 12 p.m. ET - 18:00 NL)
(185.5) Jared Cannonier #7 vs. Gregory Rodrigues (186)
(146) Calvin Kattar #10 vs. Youssef Zalal (146)
(185.5) Edmen Shahbazyan vs. Dylan Budka (186)
(156) Ismael Bonfim vs. Nazim Sadykhov (156)
(185.5) Rodolfo Vieira vs. Andre Petroski (186)
(146) Connor Matthews vs. Jose Delgado (146)
(115.5) Angela Hill #13 vs. Ketlen Souza (115.5)
() Jared Gordon vs. Mashrabjon Ruziboev* (---) — CANCELED
(126) Rafael Estevam vs. Jesús Santos Aguilar (125.5)
(170.5) Gabriel Bonfim vs. Khaos Williams (169.5)
(136) Vince Morales vs. Elijah Smith (135.5)
(266) Don'Tale Mayes #14 vs. Valter Walker (245)
(135.5) Julia Avila #12 vs. #13 Jacqueline Cavalcanti (134.5)
*Ruziboev didn't make weight
quote:A lightweight bout between Jared Gordon and Kauê Fernandes was scheduled for this event. However, Fernandes withdrew from the fight due to visa issues and was replaced by promotional newcomer Mashrabjon Ruziboev.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus
The following fighters received $50,000 bonuses.
•Fight of the Night: Jared Cannonier vs. Gregory Rodrigues
•Performance of the Night: Edmen Shahbazyan and Gabriel Bonfim
Vind ik vroeg na één defense, had het liefst gezien dat ze een Lopes - Evloev rematch deden en de winnaar daarvan tegen Topuria. Daarna prima om omhoog te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:48 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria heeft z'n belt vacant gemaakt, later dit jaar ongetwijfeld tegen Islam.
Ja ik ook hoor, hebben we Topuria al tegen iemand gezien de heel goed op de grond is? Hij heeft ongelofelijk snelle handen, z'n boksen is fenomenaal, maar hij heeft nog niet zo lang meegedaan in de UFC. Volk en Holloway alleen, maar ik zie Lopez of Evloev ook graag tegen hem. Ortega had ook wel gekund theoretisch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Vind ik vroeg na één defense, had het liefst gezien dat ze een Lopes - Evloev rematch deden en de winnaar daarvan tegen Topuria. Daarna prima om omhoog te gaan.
Kan zijn dat de UFC een Volkanovski rematch wilde, dan begrijp ik wel dat Topuria daar geen zin in had wegens gebrek aan uitdaging
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-february-22-2025quote:Main Card (ESPN+, 9 p.m. ET - 03:00 NL)
(135) Henry Cejudo #7 vs. #8 Song Yadong (136)
(186) Brendan Allen #9 vs. #12 Anthony Hernandez (186)
(138) Rob Font #9 vs. Jean Matsumoto (139) — 140lb catchweight
(145.5) Jean Silva vs. Melsik Baghdasaryan (145)
(205) Alonzo Menifield #15 vs. Julius Walker (205)
Preliminary Card (ESPN+ at 6 p.m. ET - 00:00 NL)
(205) Ion Cutelaba vs. Ibo Aslan (205)
(145) Andre Fili vs. Melquizael Costa (145)
(135) Ricky Simon vs. Javid Basharat (136)
(186) Mansur Abdul-Malik vs. Nick Klein (186)
(175) Nikolay Veretennikov vs. Austin Vanderfort (174) — 175lb catchweight
(184) Nursulton Ruziboev vs. Eric McConico (184)
(203) Modestas Bukauskas vs. Rafael Cerqueira (204)
quote:The front desk person showed him around and introduced him to me and my teammates. He said, “Hey come meet this kid, he’s a black belt in everything.” I knew he was joking but I played along. The kid was just so far out there and everyone in the gym was humoring him.
Then the kid wanted to spar one of our purple belts. He even said he’d go easy on him and not use him as a punching bag 🤣 I told him not to hurt our purple belt, he’s not that strong of a warrior. Plus, he’s also our front desk guy, so we need him.
After I left, I started thinking to myself — how much harm am I doing by letting him continue with this false facade?
Is it better for me to beat him up in a safe environment before he actually gets beat up?
Or do I continue to let him live in his own crazy world?
For now, I let him be. He’s been here twice. The third time he shows up, I might just have to sit him down and have a heart-to-heart with the kid. If he’s still too crazy, I’ll just leave him alone forever 🤷
https://supersodiq.substack.com/p/super-squad-letter-99
Misschien is het wel meer dat hij veel moeite heeft het gewicht te halenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Vind ik vroeg na één defense, had het liefst gezien dat ze een Lopes - Evloev rematch deden en de winnaar daarvan tegen Topuria. Daarna prima om omhoog te gaan.
Kan zijn dat de UFC een Volkanovski rematch wilde, dan begrijp ik wel dat Topuria daar geen zin in had wegens gebrek aan uitdaging
Volgens mij heb ik dit al eens gezegd hier maar hij schijnt dus op de grond beter te zijn dan boksend. Hij heeft alleen nooit de kans gehad om dat volledig te laten zien, dus enorm interessant hoe dat gaat tegen Islamquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb even wat gevechten van Topuria teruggekeken en ik ben toch wel heel benieuwd naar het gevecht met Islam. Ik heb Topuria een beetje onderschat eerlijk gezegd.
Ja klopt dat heeft hij ook een keer gezegdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien is het wel meer dat hij veel moeite heeft het gewicht te halen
Denk wel dat Islam beter is in het afmaken op de grond vanwege de judo/sambo achtergrond in Dagestan. Georgië (Topuria) is meer van het worstelen zelf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:01 schreef FundsAreSafu het volgende:
Volgens mij heb ik dit al eens gezegd hier maar hij schijnt dus op de grond beter te zijn dan boksend. Hij heeft alleen nooit de kans gehad om dat volledig te laten zien, dus enorm interessant hoe dat gaat tegen Islam
Als je de handdoek gooit stopt het gevecht en verlies je de partij.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:56 schreef Discombobulate het volgende:
Wat dit een trucje van de UFC om de wedstrijd aan Yadong te geven? Als de hoek van Cejudo de handdoek in de ring gegooid had na ronde drie was het een no contest geweest, maar de hoek van Cejudo deed niks wat echt bizar is. Dus ronde vier werd gestart, Cejudo kon niet door, waardoor het een technical decision voor Yadong werd.
Naja met één oog. Probeer maar eens te autorijden met één oog. En dan een gevecht. Lijkt me wel een geldige reden.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je de handdoek gooit stopt het gevecht en verlies je de partij.
Ook weer zo. En die rematch hebben ze zelf niet in de hand. Dana zag het niet zitten iig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:26 schreef THEFXR het volgende:
no contest is geen W bonus of performance bonus.
Ah. Gezellig met Sophie Trump bashen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond Reinier de Ridder en Marloes Coenen bij Bar Laat.
#werkenbijbarlaatquote:De UFC (Ultimate Fighting Championship) is de grootste Mixed Martial Arts-competitie ter wereld. Eén van de deelnemers is de Nederlandse MMA-vechter Reinier de Ridder, bij fans beter bekend als ‘The Dutch Knight’. Na eerdere wereldtitels in een andere competitie heeft hij zijn eerste twee wedstrijden in de UFC gewonnen. #BarLaat
Marloes erbij en er kan opeens wel een glimlach af voor Reinier, ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond Reinier de Ridder en Marloes Coenen bij Bar Laat.
Is toch leuk voor Nederland? Wat ik van RDR vind, vind ik gewoon zelf. En ik zie hem echt niet in de top 5 komen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 01:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Marloes erbij en er kan opeens wel een glimlach af voor Reinier, ouwe snoeperd
Stukje projectie ook, ik vind Marloes heel leukquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is toch leuk voor Nederland? Wat ik van RDR vind, vind ik gewoon zelf. En ik zie hem echt niet in de top 5 komen.
Jonny Meat?????quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:52 schreef Nober het volgende:
Hij is gerankt ten kosten van Nickal.
[ x ]
https://x.com/ClippedFighting/status/1894321717448745283
[ x ]
https://twitter.com/JonnyBones/status/1894557039587655950
tegenovergestelde van botje?quote:
Nickal heeft TDD maar het is vaak wel zo dat de BJJ'er wint van de worstelaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
Bo Nickal waarschijnlijk tegen RDR, datum nog onbekend.
Bo denkt dat ie alles kan. Hij zou Chimaev ook wel even zo oprollen zei hij een tijd geleden.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:03 schreef Nober het volgende:
PEREIRA vs. ANKALAEV FIGHT WEEK![]()
[ x ]
Comparing All Time Great Light Heavyweight Champs 😤 | Full Fight Marathon
UFC 313 Countdown - Full Episode
[..]
Nickal heeft TDD maar het is vaak wel zo dat de BJJ'er wint van de worstelaar.
quote:A bantamweight bout between Chris Gutiérrez and undefeated prospect Jean Matsumoto was scheduled for this event.
However, Matsumoto was withdrawn from this event in order to serve as a replacement fighter against Rob Font at UFC Fight Night: Cejudo vs. Song two weeks prior.
It is unclear if a replacement will be found for Gutiérrez.
Sowieso erg benieuwd.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:37 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat Ankalaev gewoon KO gaat dit weekend.
Kan ook het tegenovergestelde effect hebben natuurlijk. Hangt er echt van af.quote:Op maandag 3 maart 2025 11:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Sowieso erg benieuwd.
Hij maakt het zichzelf niet makkelijker door te gaan vasten.
Mooi, Aspinall heeft een tegenstander nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:43 schreef THEFXR het volgende:
Alex 23 pounds overweight, gaat moeilijk worden.
Dat is voor het eerst, normaal weigeren ze dan gevechten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
Ankalaev doet deze week dus geen Ramadan heeft hij gezegd.
quote:ANNOUNCED: Turki Alalshikh and TKO have signed a multi-year partnership to establish a new boxing promotion with executive leadership anchored by UFC President Dana White and WWE President Nick Khan.
The new promotion will feature:
- A highly structured system to develop new talent from around the world, including athlete combines and academies
- Access for all boxers to the UFC Performance Institute, the world’s leading combat sports performance training, research, rehabilitation, and nutrition center
- TKO’s production, media, and promotional expertise, to deliver both in-arena experiences and top-tier, state-of-the-art broadcasts to fans around the world
Further details about the new boxing promotion, including fighter signings, fight schedules, venues, and host locations, will be revealed in the coming months.
https://ringmagazine.com/(...)artnership-with-sela
Het is nu voor de titel dus kan het ook wel begrijpen. Maar ook mooi dat het om hem kan, want sommige zijn zo streng daarin. Ken ook genoeg moslims die niet alle dagen vasten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst, normaal weigeren ze dan gevechten.
quote:7/3
2:00 Pre-fight Press Conference
18:00 Weigh-ins
8/3
01:00 Ceremonial Weight-ins/Faceoffs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |