Geen head movementquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Teleurstellend zeg, dat Izzy door zo'n lompe hoek wordt getroffen
Is ook niet echt een dingetje van oud geworden, lijkt meer nonchalant. Vreemd als hij juist nu wilde laten zien dat hij er nog mag zijn aan de top.quote:
Ja hij zag er traag uitquote:
Denk zoals wij Duits en Frans krijgen, dat versta en spreek je ook niet na je middelbare school.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe kan je nou tegenwoordig geen Engels verstaan op z'n minst, (en spreken als Europeaan)? Ook die chauvinistische Fransen krijgen toch wel Engels op school?
Een tweede taal volg je toch wel langer. Duits of Frans is een derde. Uit bangheid voor vervanging door Engels weet ik dat ze het op afstand houden als het kan. Maar niet iedereen, zeker tegenwoordig niet, dus daarom vraag ik me af waarom die (jonge) kerel het niet kan. Al je Netflix series en andere media met nagesynchroniseerd Frans?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk zoals wij Duits en Frans krijgen, dat versta en spreek je ook niet na je middelbare school.
De band U2 wordt gewoon uitgesproken als "U deux" in Frankrijk, die lui gaan wel ver hoor
Het gemiddelde IQ in de UFC is 80, we mogen al blij zijn als ze hun eigen taal fatsoenlijk kunnen sprekenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een tweede taal volg je toch wel langer. Duits of Frans is een derde. Uit bangheid voor vervanging door Engels weet ik dat ze het op afstand houden als het kan. Maar niet iedereen, zeker tegenwoordig niet, dus daarom vraag ik me af waarom die (jonge) kerel het niet kan. Al je Netflix series en andere media met nagesynchroniseerd Frans?
00:00 (18:00ET/10:00 lokaal)quote:The event will mark the promotion's seventh visit to Sydney and first since UFC 293 in September 2023.
The other five
UFC Fight Night: Werdum vs. Tybura, November 2017
UFC Fight Night: Rockhold vs. Bisping, November 2014
UFC on FX: Alves vs. Kampmann, Maart 2012
UFC 127: Penn vs. Fitch, Februari 2011
UFC 110: Nogueira vs. Velasquez, Februari 2010
Welterweight.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is jullie favoriete divisie?
Vind middengewicht eigenlijk het leukste, waar voorheen dat licht zwaargewicht was.
Ongeslagen sinds zijn enige nederlaag op 29 mei 2015.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:49 schreef Discombobulate het volgende:
Niet een hele beste kaart dit weekend. DDP decision sowieso en hoop dat Zhang wint, maar ik betwijfel het omdat Suarez ongelofelijk sterk en groot is voor die gewichtsklasse.
Broertje van Topuria vecht ook op de prelims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |