https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-february-22-2025quote:Main Card (ESPN+, 9 p.m. ET - 03:00 NL)
(135) Henry Cejudo #7 vs. #8 Song Yadong (136)
(186) Brendan Allen #9 vs. #12 Anthony Hernandez (186)
(138) Rob Font #9 vs. Jean Matsumoto (139) — 140lb catchweight
(145.5) Jean Silva vs. Melsik Baghdasaryan (145)
(205) Alonzo Menifield #15 vs. Julius Walker (205)
Preliminary Card (ESPN+ at 6 p.m. ET - 00:00 NL)
(205) Ion Cutelaba vs. Ibo Aslan (205)
(145) Andre Fili vs. Melquizael Costa (145)
(135) Ricky Simon vs. Javid Basharat (136)
(186) Mansur Abdul-Malik vs. Nick Klein (186)
(175) Nikolay Veretennikov vs. Austin Vanderfort (174) — 175lb catchweight
(184) Nursulton Ruziboev vs. Eric McConico (184)
(203) Modestas Bukauskas vs. Rafael Cerqueira (204)
quote:The front desk person showed him around and introduced him to me and my teammates. He said, “Hey come meet this kid, he’s a black belt in everything.” I knew he was joking but I played along. The kid was just so far out there and everyone in the gym was humoring him.
Then the kid wanted to spar one of our purple belts. He even said he’d go easy on him and not use him as a punching bag 🤣 I told him not to hurt our purple belt, he’s not that strong of a warrior. Plus, he’s also our front desk guy, so we need him.
After I left, I started thinking to myself — how much harm am I doing by letting him continue with this false facade?
Is it better for me to beat him up in a safe environment before he actually gets beat up?
Or do I continue to let him live in his own crazy world?
For now, I let him be. He’s been here twice. The third time he shows up, I might just have to sit him down and have a heart-to-heart with the kid. If he’s still too crazy, I’ll just leave him alone forever 🤷
https://supersodiq.substack.com/p/super-squad-letter-99
Misschien is het wel meer dat hij veel moeite heeft het gewicht te halenquote:Op donderdag 20 februari 2025 16:57 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Vind ik vroeg na één defense, had het liefst gezien dat ze een Lopes - Evloev rematch deden en de winnaar daarvan tegen Topuria. Daarna prima om omhoog te gaan.
Kan zijn dat de UFC een Volkanovski rematch wilde, dan begrijp ik wel dat Topuria daar geen zin in had wegens gebrek aan uitdaging
Volgens mij heb ik dit al eens gezegd hier maar hij schijnt dus op de grond beter te zijn dan boksend. Hij heeft alleen nooit de kans gehad om dat volledig te laten zien, dus enorm interessant hoe dat gaat tegen Islamquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb even wat gevechten van Topuria teruggekeken en ik ben toch wel heel benieuwd naar het gevecht met Islam. Ik heb Topuria een beetje onderschat eerlijk gezegd.
Ja klopt dat heeft hij ook een keer gezegdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien is het wel meer dat hij veel moeite heeft het gewicht te halen
Denk wel dat Islam beter is in het afmaken op de grond vanwege de judo/sambo achtergrond in Dagestan. Georgië (Topuria) is meer van het worstelen zelf.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:01 schreef FundsAreSafu het volgende:
Volgens mij heb ik dit al eens gezegd hier maar hij schijnt dus op de grond beter te zijn dan boksend. Hij heeft alleen nooit de kans gehad om dat volledig te laten zien, dus enorm interessant hoe dat gaat tegen Islam
Als je de handdoek gooit stopt het gevecht en verlies je de partij.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:56 schreef Discombobulate het volgende:
Wat dit een trucje van de UFC om de wedstrijd aan Yadong te geven? Als de hoek van Cejudo de handdoek in de ring gegooid had na ronde drie was het een no contest geweest, maar de hoek van Cejudo deed niks wat echt bizar is. Dus ronde vier werd gestart, Cejudo kon niet door, waardoor het een technical decision voor Yadong werd.
Naja met één oog. Probeer maar eens te autorijden met één oog. En dan een gevecht. Lijkt me wel een geldige reden.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je de handdoek gooit stopt het gevecht en verlies je de partij.
Ook weer zo. En die rematch hebben ze zelf niet in de hand. Dana zag het niet zitten iig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:26 schreef THEFXR het volgende:
no contest is geen W bonus of performance bonus.
Ah. Gezellig met Sophie Trump bashen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond Reinier de Ridder en Marloes Coenen bij Bar Laat.
#werkenbijbarlaatquote:De UFC (Ultimate Fighting Championship) is de grootste Mixed Martial Arts-competitie ter wereld. Eén van de deelnemers is de Nederlandse MMA-vechter Reinier de Ridder, bij fans beter bekend als ‘The Dutch Knight’. Na eerdere wereldtitels in een andere competitie heeft hij zijn eerste twee wedstrijden in de UFC gewonnen. #BarLaat
Marloes erbij en er kan opeens wel een glimlach af voor Reinier, ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond Reinier de Ridder en Marloes Coenen bij Bar Laat.
Is toch leuk voor Nederland? Wat ik van RDR vind, vind ik gewoon zelf. En ik zie hem echt niet in de top 5 komen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 01:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Marloes erbij en er kan opeens wel een glimlach af voor Reinier, ouwe snoeperd
Stukje projectie ook, ik vind Marloes heel leukquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is toch leuk voor Nederland? Wat ik van RDR vind, vind ik gewoon zelf. En ik zie hem echt niet in de top 5 komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |