SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Misschien te verkrijgen bij de Lachende Vis.quote:
Om hunebedden te gaan bekijken?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je bent dus van plan om naar Emmen te gaan?
Alles is tijdelijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
Goede TT wel
Zo komt het morgen met de lunch vast goed
Wil eigenlijk nog iets erbij doen; maar komt nu qua tijd allemaal niet zo goed uit. Normaal ging ik met mijn broer nog sporten; maar die zit al half jaar thuis dus heeft daar ook niet de energie voor nu.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Hier 3x per week, maar Pilates stopt ermee en ik baal daar wel van als een stekker
Ik ga nog even bedenken of ik dan 3x normale training wil doen
Met zijn zelfgemaakte mosterdsoepquote:Op donderdag 28 november 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien te verkrijgen bij de Lachende Vis.
Met verontrustend vieze Frank
Wat doe je nu eigenlijk 2x per week, dat klimmen of in de sportschool?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil eigenlijk nog iets erbij doen; maar komt nu qua tijd allemaal niet zo goed uit. Normaal ging ik met mijn broer nog sporten; maar die zit al half jaar thuis dus heeft daar ook niet de energie voor nu.
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zijn zelfgemaakte mosterdsoep
Klimmen; maar een van die sessies zit ik eerst klein uurtje in het sportschool gedeelte. Heb sowieso wat extra warming up nodig voordat ik begin.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe je nu eigenlijk 2x per week, dat klimmen of in de sportschool?
Echte 4E classicquote:
Ja, anders ben je zo weer geblesseerd.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klimmen; maar een van die sessies zit ik eerst klein uurtje in het sportschool gedeelte. Heb sowieso wat extra warming up nodig voordat ik begin.
Graag gedaanquote:
Ik haal mijn inspiratie van julliequote:
Is wel een voordeelquote:Op donderdag 28 november 2024 21:41 schreef essnhills het volgende:
Ik had net gewoon melk
Zonder vezels of veren
Fijn dat we je zo inspirerenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag gedaan
As always
[..]
Ik haal mijn inspiratie van jullie
Elke dag weer.quote:
M'n bloeddruk gaat altijd een beetje omhoog als ik #blessed lees. Net als #carpediem en #genietenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke dag weer.
# blessed
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke dag weer.
# blessed
#metimequote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n bloeddruk gaat altijd een beetje omhoog als ik #blessed lees. Net als #carpediem en #genieten
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n bloeddruk gaat altijd een beetje omhoog als ik #blessed lees. Net als #carpediem en #genieten
quote:
Uhm?quote:
Je moet het een plekje geven. Om in je kracht te staan.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier om de hoek, dat is voor mij het voornaamstequote:Op donderdag 28 november 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, anders ben je zo weer geblesseerd.
Ik heb twee keer geklommen, vond het wel leuk, maar denk niet dat ik er een abonnement op neem
quote:
Zo wel duidelijk?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke dag weer.
# blessed
Ik ga even aarden.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het een plekje geven. Om in je kracht te staan.
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik dit dan ook gebruiken ipv aan zoutlampen te likken voor het slapengaan?quote:
Oke, dat is wel lekker handigquote:Op donderdag 28 november 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is hier om de hoek, dat is voor mij het voornaamste
Wees vooral lief voor jezelfquote:
Nee, leg uitquote:
nee, moet per se een glaasje warme melk met veren bijquote:Op donderdag 28 november 2024 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik dit dan ook gebruiken ipv aan zoutlampen te likken voor het slapengaan?
Boven je oude zelf uitstijgen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
It is I, essquote:
Vond dat altijd wel lekker, naar de sportschool lopen als warming up. Liep dan een half uur, en nam de bus terug.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat is wel lekker handig![]()
Het stomme was dat mijn sportschool echt letterlijk de deur uitlopen was, maar is nu verhuist.. Ach ja.. heb ik nog even 10 minuten om op te warmen als ik ga lopen
Oke, ik ga naar bedquote:
Hoezo moet het nou weer warm?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee, moet per se een glaasje warme melk met veren bij
![]()
![]()
Nou zie.. ik was niet de enigequote:
Goed .. uit de vriezer danquote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo moet het nou weer warm?
Nee, even de TV afstoffen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zie.. ik was niet de enige
Ik vind iets langer dan 10 minuten meer dan voldoendequote:Op donderdag 28 november 2024 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond dat altijd wel lekker, naar de sportschool lopen als warming up. Liep dan een half uur, en nam de bus terug.
Melkijs?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed .. uit de vriezer dan
Was een grapje, ik snapte 'm gelijkquote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zie.. ik was niet de enige
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was een grapje, ik snapte 'm gelijk
quote:
Absoluutquote:Op donderdag 28 november 2024 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoals altijd hier, dat is ons key selling point
Melkijs is dat niet gewoon hetzelfde als roomijs?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melkijs?
Is dat lekker @:ama ?
Ja, maar dan minder romig.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Melkijs is dat niet gewoon hetzelfde als roomijs?
Ik dacht aan meer als waterijsquote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melkijs?
Is dat lekker @:ama ?
Joepiequote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan minder romig.
Je hebt heel wat gemist hierquote:Op donderdag 28 november 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
Dit klinkt als een US TT maar is het schijnbaar niet
Is wel inspiratie van ons aller US.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
Dit klinkt als een US TT maar is het schijnbaar niet
Beetje gorig.quote:
Ik dacht dat wij juist de inspiratie waren?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel inspiratie van ons aller US.
Geen idee. Roomijs wordt toch ook van melk gemaakt.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht aan meer als waterijs
Maar zou kunnen, denk alleen niet dat het vet genoeg is?
Room is de dikke vette laag die boven op de melk komt drijven als je het een tijdje laat staan, soort koeientalg eigenlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met room, dat is romiger (joh) en vetter dan melkquote:Op donderdag 28 november 2024 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Roomijs wordt toch ook van melk gemaakt.
Eehm, dit is een soort van lopende zin zonder een half afgebroken woord op het eindequote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist hier
Klassieke 4E TT
Vaak wel jaquote:Op donderdag 28 november 2024 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij juist de inspiratie waren?
Nee melk met veren was het ding netquote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, dit is een soort van lopende zin zonder een half afgebroken woord op het einde
Goed om op je gezicht te smeren; doet wonderen voor je huid.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Room is de dikke vette laag die boven op de melk komt drijven als je het een tijdje laat staan, soort koeientalg eigenlijk.
Beste talgquote:Op donderdag 28 november 2024 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Room is de dikke vette laag die boven op de melk komt drijven als je het een tijdje laat staan, soort koeientalg eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee melk met veren was het ding net
quote:
Ik zag vandaag een auto staan met in grote letters op de zijkant 'ESS', stond bij een golfbaanquote:
Wijze lessen dit.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
When you hungry: eat
When you tired: sleep
Roomijs 5% melkvet, Melkijs 2,5% melkvet.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met room, dat is romiger (joh) en vetter dan melk
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een auto staan met in grote letters op de zijkant 'ESS', stond bij een golfbaan
Wie?quote:
Zag er wel uit alsof het van de vrouw van een rijk zakenmannetje was die uit verveling een schoonheidssalonnetje is begonnenquote:
Lekker specifiek weerquote:Op donderdag 28 november 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag er wel uit alsof het van de vrouw van een rijk zakenmannetje was die uit verveling een schoonheidssalonnetje is begonnen
Bij de AH hebben ze deze week de Griekse yoghurt in de bonus, ook de volle vettequote:
Paardenmelkijs, gezond, lekker zoet, goed tegen darmrommelingen en op sommige Belgische boerderijen mag je het paard zelf melken.quote:
Denk zwarte Audi Q5 met goudkleurige stickers van sterretjes om 'ESS' heen en dan weet je denk ik genoegquote:
Doet mij er aan denken dat ik volgens mij nog een literbak bourbon vanille-ijs in de vriezer heb liggenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
IJs in het algemeen is lekker.
@IJsdraakjequote:Op donderdag 28 november 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
IJs in het algemeen is lekker.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet mij er aan denken dat ik volgens mij nog een literbak bourbon vanille-ijs in de vriezer heb liggen
Het wordt een zwarte dagquote:
quote:
Voor de bankrekening jaquote:
dat klinkt eenzaamquote:Op donderdag 28 november 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend met zijn alleen Sinterklaasinkopen doen
En dan eindelijk van al die reclames af.quote:
Op naar de kerstaanbiedingenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan eindelijk van al die reclames af.
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 28 november 2024 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat is positief wel dan.
Gisteren hadden ze bij de notenshop weer die chocoladebolletjes, ik was helaas te laatquote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist een knaagbox gekocht
Want ja.. aanbieding
Is dat een doos vol kippenbotjes?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist een knaagbox gekocht
Want ja.. aanbieding
Dat wordt zaterdag dus ook nog werkenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het eigenlijk vandaag verwacht. Normaal is het de een-na-laatste werkdag van de maand.
ik heb het al 4 dagenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het eigenlijk vandaag verwacht. Normaal is het de een-na-laatste werkdag van de maand.
Ik heb nog een shitload aan spullen van de notenshopquote:Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze bij de notenshop weer die chocoladebolletjes, ik was helaas te laat
Ik had het maandag ook alquote:
Ja, morgen maar even vragen of ik nog een dag verlof op moet nemen als ik zaterdag vrij wil zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag dus ook nog werken
Kan ik daarna wel mijn lege zakken weer wassenquote:
Of een bijquote:Op donderdag 28 november 2024 22:25 schreef essnhills het volgende:
Hoestbij van hier tot Tokyo
Was vast een veertje
Is dit de melk met veren gif?quote:
Nee denk een veertje @4EverBlackEyedquote:
Nicequote:Op donderdag 28 november 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het maandag ook al
+ nog 625 euro van de Coolblue aan teveel betaalde energiekosten
Ja ik had ook van die grote potten met noten, van de macadamia's heb ik net een paar handjes op en de cashews zijn nog onaangebrokenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een shitload aan spullen van de notenshop![]()
O.a. 3 zakken met havermout en kokoskrullen waarvan ik eigenlijk niet weet of ik die ga gebruiken, want ik moet eigenlijk kokosrasp hebben
ah u gaat voor Zwarte Vrijdagquote:Op donderdag 28 november 2024 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik nog wat spul voor de keuken in ga slaan als er een goede aanbieding is. Nog aan het kijken voor een bakplaat + rooster.
Ik moet nog pollepels, maar dat hoeven geen fancy dingen te zijn. Die ik nu heb heb ik ook al zo'n 10 jaar en gaan gewoon lekker de vaatwasser in, maar ze beginnen nu wel onaangenaam in de hand te voelen met dat verschrompelde houtquote:Op donderdag 28 november 2024 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik nog wat spul voor de keuken in ga slaan als er een goede aanbieding is. Nog aan het kijken voor een bakplaat + rooster.
In elk geval een winkel waar ik wel vaker zal bestellenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had ook van die grote potten met noten, van de macadamia's heb ik net een paar handjes op en de cashews zijn nog onaangebrokenAlleen die nootjes in chocolade zijn op (en een paar zakken er van weggegeven) en die losse chocoladetabletten
Over een paar jaar ben je dood.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
over een maand is kerst alweer voorbij
dat is een waarheid als een koeeeequote:Op donderdag 28 november 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben je dood.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat besefte ik mij vandaag ook. Tijd gaat snel.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Ja was ook allemaal erg netjes verpakt en verzondenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval een winkel waar ik wel vaker zal bestellen
Ook best rap bezorgd (uiteindelijk)quote:Op donderdag 28 november 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook allemaal erg netjes verpakt en verzondenEn dan eet ik tenminste wat vaker noten (al dan niet met een laagje chocolade
)
ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd gaat alleen maar sneller naarmate je ouder wordt.
Het is morgen pas zwarte vrijdag hoor, nu nog even wat vrolijkheid en kleur gelievequote:Op donderdag 28 november 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja de meest kutte maandenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Januari en februari zijn altijd zo kut.
Januari duurt altijd gevoelsmatig 3 maandenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Januari en februari zijn altijd zo kut.
En daarna is het ineens juli.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Januari duurt altijd gevoelsmatig 3 maanden
Zitten we weer te puffenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daarna is het ineens juli.
Ook een helquote:Op donderdag 28 november 2024 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten we weer te puffen
Ik bestel daar ook regelm6quote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval een winkel waar ik wel vaker zal bestellen
tijd voor een Fok meetquote:Op donderdag 28 november 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Januari duurt altijd gevoelsmatig 3 maanden
Wil daar nog niet al te veel over nadenkenquote:
Heb jij ons stiekem daarheen geloktquote:
tijd voor een nieuw keyboard?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:37 schreef essnhills het volgende:
Had ik yjvh die kliks moeten opspraen
Chiazaad is daar aanzienlijk goedkoperquote:
wat doe je daarmee?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chiazaad is daar aanzienlijk goedkoper
Maar goed, is ook in bulk
Organiseer maarquote:
Chiapudding van makenquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij ons stiekem daarheen gelokt
quote:
Uhuhquote:Op donderdag 28 november 2024 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie draadloze toetsenborden en zo ja waarom doen die van jullie het wel?
Oke, ja dan nietquote:Op donderdag 28 november 2024 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja beetje gedemotiveerd metCL d'r meet resultaten
Ja ik begon niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is morgen pas zwarte vrijdag hoor, nu nog even wat vrolijkheid en kleur gelieve
als ik de motivatie terugvind ziet u het wel in de OP een keerquote:
Nou dat wel, maar niet meer op zo'n grote schaal, blijkbaar.quote:
Pudding klinkt altijd zo seniorederigquote:Op donderdag 28 november 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chiapudding van maken![]()
Bijv. met melk, mango, kokos en vanilliearoma.
Nou liever niet in de OP, dan kan elke gek fokkers kijkenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik de motivatie terugvind ziet u het wel in de OP een keer
Ben ik toch ook ?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pudding klinkt altijd zo seniorederig
qua formaat was Utrecht epischquote:Op donderdag 28 november 2024 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat wel, maar niet meer op zo'n grote schaal, blijkbaar.
Utrecht en Woerden waren leukquote:
Jij bent toch niet Nattekat?quote:
enige KSC postactiviteit is wel gewenstquote:Op donderdag 28 november 2024 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou liever niet in de OP, dan kan elke gek fokkers kijken
Speel eens niet zo met mijn privé?quote:
Ineens zin in een muffin, heel gekquote:Op donderdag 28 november 2024 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het groentje van deze SC
Zeg je terwijl ik er net één genuttigd hebquote:Op donderdag 28 november 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens zin in een muffin, heel gek
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het groentje van deze SC
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij klaagt nu al meer dan de gemiddelde bejaarde, dus jij past hier prima
Nee johquote:Op donderdag 28 november 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is Tenerife een bejaardenbestemming?
Ben er vorig jaar geweest, dus dan zal het wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja om lekker te overwinterenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Airwaves.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg je terwijl ik er net één genuttigd heb
Hangt af van de tijd van het jaarquote:Op donderdag 28 november 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar geweest, dus dan zal het wel.
Oke, de meningen zijn verdeeldquote:
Februariquote:Op donderdag 28 november 2024 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt af van de tijd van het jaar
Gewoon doenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Februari
Omdat ik tegen de tijd dat ik januari overleefd heb wel iets van zon wil zien
Zat ook nog Griekenland te side eyen, maar daar is het ook niet echt top weer dan.quote:
@kwiwiquote:Op donderdag 28 november 2024 22:48 schreef Koen66 het volgende:
ik wil begin 2025 ook nog een keer naar de zon
Ik vond Tenerife wel prima; moet je alleen even kijken of je in Noorden of Zuiden wil gaan vertoeven.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat ook nog Griekenland te side eyen, maar daar is het ook niet echt top weer dan.
Gewoon gaan, wat boeit het als er ook wat bejaarden rondlopen.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Februari
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon gaan, wat boeit het als er ook wat bejaarden naakt rondlopen.
Nee, dat was ook niet de insteekquote:Op donderdag 28 november 2024 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk niet dat mevr Koen het een goed idee vindt als @:kwiwi meegaat
Tenerifequote:Op donderdag 28 november 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond Tenerife wel prima; moet je alleen even kijken of je in Noorden of Zuiden wil gaan vertoeven.
Ho even.quote:
Dan jaquote:Op donderdag 28 november 2024 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Februari
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij zaten rond Puerto de la Cruz. Dat vond ik een prima stadje. Ook nog een dierentuin met orka's.
Ik stond ooit bijna op een naturisten camping in plaats van een natuurcamping. Was fijn dat ze bij de receptie even een double-check deden.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok, dat is wel een heel klein beetje een ander verhaal.
Mag ik wel hopenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben daar meer ruimte dan de gemiddelde cavia.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stond ooit bijna op een naturisten camping in plaats van een natuurcamping. Was fijn dat ze bij de receptie even een double-check deden.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stond ooit bijna op een naturisten camping in plaats van een natuurcamping. Was fijn dat ze bij de receptie even een double-check deden.
*Noteertquote:
Vond je het daar een mooie natuur hebben?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmm 2018 was ik daar, moest ff nadenken
indrukwekkend zeker, de lavavelden etcquote:Op donderdag 28 november 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond je het daar een mooie natuur hebben?
Door wie?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, Singapore wordt ook nog aangeraden.
Mooi maar teringheetquote:Op donderdag 28 november 2024 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, Singapore wordt ook nog aangeraden.
Ik zat even een blog te lezenquote:
Ook in feb?quote:
Je kunt er überhaupt geen kauwgom kopen denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Singapore is toch gewoon een moslimlandje waar je al opgepakt wordt als je per ongeluk je kauwgom laat vallen
Volgens mij doen ze daar niet aan seizoenen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook in feb?
Nou laat maar weer
het is afaik gewoon een onafhankelijke stad in Maleisie. Leuk voor een stop onderweg naat Australie, maar voor een vakantiequote:Op donderdag 28 november 2024 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er überhaupt geen kauwgom kopen denk ik.
Las Vegas in de woestijn, alles fakequote:Op donderdag 28 november 2024 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dubai lijkt me dan weer geen reet aan?
Kijk je ook nog even op https://thecitizen.nl voor leuke kerstcadeaus?quote:Op donderdag 28 november 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat even een blog te lezenThailand kwam ook voorbij
Okethxbaiquote:Op donderdag 28 november 2024 23:07 schreef CherryLips het volgende:
O het is er deze week rond de 30 graden.
Ik was er een paar dagen. Genoeg te doen. Had nog wel dieper het land in gewild richting Maleisië maar ik had volgens mij niet alle inentingen daarvoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is afaik gewoon een onafhankelijke stad in Maleisie. Leuk voor een stop onderweg naat Australie, maar voor een vakantie
Zuid-Frankrijk ook. 's nachts.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:07 schreef CherryLips het volgende:
O het is er deze week rond de 30 graden.
Dan loop je helemaal van airco naar airco en zweet je geld.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iets goedkoper.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk ook. 's nachts.
Eens.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd om naar bed te gaan Koensquote:Op donderdag 28 november 2024 23:07 schreef Koen66 het volgende:
ohja de echte Las Vegas ligt ook in de woestijn
quote:
'winter'quote:Op donderdag 28 november 2024 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Temperatuur in las Vegas is wel iets aangenamer nu.
ik wil al jaren weer naar de VS, moet maar alleen gaanquote:Op donderdag 28 november 2024 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou nu gewoon naar de VS moeten gaan. Waarom gaan al die stomme rondreizen altijd in de zomer.
Uitslapenquote:Op donderdag 28 november 2024 23:11 schreef Koen66 het volgende:
onee ik werk thuis dan is 6:00 ook prima
USquote:Op donderdag 28 november 2024 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk de pikkelijk
wanneer iedereen wegsmeltquote:Op donderdag 28 november 2024 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou nu gewoon naar de VS moeten gaan. Waarom gaan al die stomme rondreizen altijd in de zomer.
ff rustig ontbijten, en vanaf 7:00 activiteit veinzenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 28 november 2024 23:10 schreef CherryLips het volgende:
O het is morgen in Singapore 30 graden maar het voelt aan als 36. Indoor humidity is 88%
Net zoals iedereen hierquote:Op donderdag 28 november 2024 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff rustig ontbijten, en vanaf 7:00 activiteit veinzen
CherryCurryquote:Op donderdag 28 november 2024 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Er is een foto waarop ik Indiaas zit te eten in zo'n warme hal in de Indiase wijk en ik zie eruit alsof ik gebraden ben.
was er geen tegendemonstratiequote:Op donderdag 28 november 2024 23:17 schreef UitStraling het volgende:
Superraar zo'n demonstratie zonder gezichtsbedekking en stenengooien en fikkiestoken en blinde poephaat.
https://www.nu.nl/binnenl(...)at-in-amsterdam.html
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Er is een foto waarop ik Indiaas zit te eten in zo'n warme hal in de Indiase wijk en ik zie eruit alsof ik gebraden ben.
Was het verkeerde op het vuur gegaan?quote:Op donderdag 28 november 2024 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Met van die grill streepjes.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Moet een leuke foto zijn
Medium-rare?
Vakantiedagen op.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat ze allemaal een keer moesten werken?
Ah kijk, Dimmy komt net binnen. Die komt mij vervangen.quote:
de Pallie liefhebbers die werken? Hoaxquote:Op donderdag 28 november 2024 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat ze allemaal een keer moesten werken?
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met van die grill streepjes.
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah kijk, Dimmy komt net binnen. Die komt mij vervangen.
Lassiquote:Op donderdag 28 november 2024 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Liter van die lassi naar binnen gegooid.
heb ik iets gemitstquote:Op donderdag 28 november 2024 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
Heftig gesprek gehad met mijn moeder en zussen. Blijf slapen in ouderlijk huis
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
Dat heb je elke maand wel een 1 keer.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is lassi?quote:Op donderdag 28 november 2024 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Liter van die lassi naar binnen gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |