Voor de bankrekening jaquote:
dat klinkt eenzaamquote:Op donderdag 28 november 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend met zijn alleen Sinterklaasinkopen doen
En dan eindelijk van al die reclames af.quote:
Op naar de kerstaanbiedingenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan eindelijk van al die reclames af.
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 28 november 2024 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat is positief wel dan.
Gisteren hadden ze bij de notenshop weer die chocoladebolletjes, ik was helaas te laatquote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist een knaagbox gekocht
Want ja.. aanbieding
Is dat een doos vol kippenbotjes?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist een knaagbox gekocht
Want ja.. aanbieding
Dat wordt zaterdag dus ook nog werkenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het eigenlijk vandaag verwacht. Normaal is het de een-na-laatste werkdag van de maand.
ik heb het al 4 dagenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het eigenlijk vandaag verwacht. Normaal is het de een-na-laatste werkdag van de maand.
Ik heb nog een shitload aan spullen van de notenshopquote:Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze bij de notenshop weer die chocoladebolletjes, ik was helaas te laat
Ik had het maandag ook alquote:
Ja, morgen maar even vragen of ik nog een dag verlof op moet nemen als ik zaterdag vrij wil zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag dus ook nog werken
Kan ik daarna wel mijn lege zakken weer wassenquote:
Of een bijquote:Op donderdag 28 november 2024 22:25 schreef essnhills het volgende:
Hoestbij van hier tot Tokyo
Was vast een veertje
Is dit de melk met veren gif?quote:
Nee denk een veertje @4EverBlackEyedquote:
Nicequote:Op donderdag 28 november 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het maandag ook al
+ nog 625 euro van de Coolblue aan teveel betaalde energiekosten
Ja ik had ook van die grote potten met noten, van de macadamia's heb ik net een paar handjes op en de cashews zijn nog onaangebrokenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een shitload aan spullen van de notenshop![]()
O.a. 3 zakken met havermout en kokoskrullen waarvan ik eigenlijk niet weet of ik die ga gebruiken, want ik moet eigenlijk kokosrasp hebben
ah u gaat voor Zwarte Vrijdagquote:Op donderdag 28 november 2024 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik nog wat spul voor de keuken in ga slaan als er een goede aanbieding is. Nog aan het kijken voor een bakplaat + rooster.
Ik moet nog pollepels, maar dat hoeven geen fancy dingen te zijn. Die ik nu heb heb ik ook al zo'n 10 jaar en gaan gewoon lekker de vaatwasser in, maar ze beginnen nu wel onaangenaam in de hand te voelen met dat verschrompelde houtquote:Op donderdag 28 november 2024 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik nog wat spul voor de keuken in ga slaan als er een goede aanbieding is. Nog aan het kijken voor een bakplaat + rooster.
In elk geval een winkel waar ik wel vaker zal bestellenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had ook van die grote potten met noten, van de macadamia's heb ik net een paar handjes op en de cashews zijn nog onaangebrokenAlleen die nootjes in chocolade zijn op (en een paar zakken er van weggegeven) en die losse chocoladetabletten
Over een paar jaar ben je dood.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
over een maand is kerst alweer voorbij
dat is een waarheid als een koeeeequote:Op donderdag 28 november 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben je dood.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat besefte ik mij vandaag ook. Tijd gaat snel.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef Koen66 het volgende:
over een maand is kerst alweer voorbij
Ja was ook allemaal erg netjes verpakt en verzondenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval een winkel waar ik wel vaker zal bestellen
Ook best rap bezorgd (uiteindelijk)quote:Op donderdag 28 november 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook allemaal erg netjes verpakt en verzondenEn dan eet ik tenminste wat vaker noten (al dan niet met een laagje chocolade
)
ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tijd gaat alleen maar sneller naarmate je ouder wordt.
Het is morgen pas zwarte vrijdag hoor, nu nog even wat vrolijkheid en kleur gelievequote:Op donderdag 28 november 2024 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ja de meest kutte maandenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Januari en februari zijn altijd zo kut.
Januari duurt altijd gevoelsmatig 3 maandenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Januari en februari zijn altijd zo kut.
En daarna is het ineens juli.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Januari duurt altijd gevoelsmatig 3 maanden
Zitten we weer te puffenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daarna is het ineens juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |