Was een grapje, ik snapte 'm gelijkquote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zie.. ik was niet de enige
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was een grapje, ik snapte 'm gelijk
quote:
Absoluutquote:Op donderdag 28 november 2024 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoals altijd hier, dat is ons key selling point
Melkijs is dat niet gewoon hetzelfde als roomijs?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melkijs?
Is dat lekker @:ama ?
Ja, maar dan minder romig.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Melkijs is dat niet gewoon hetzelfde als roomijs?
Ik dacht aan meer als waterijsquote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melkijs?
Is dat lekker @:ama ?
Joepiequote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan minder romig.
Je hebt heel wat gemist hierquote:Op donderdag 28 november 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
Dit klinkt als een US TT maar is het schijnbaar niet
Is wel inspiratie van ons aller US.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
Dit klinkt als een US TT maar is het schijnbaar niet
Beetje gorig.quote:
Ik dacht dat wij juist de inspiratie waren?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel inspiratie van ons aller US.
Geen idee. Roomijs wordt toch ook van melk gemaakt.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht aan meer als waterijs
Maar zou kunnen, denk alleen niet dat het vet genoeg is?
Room is de dikke vette laag die boven op de melk komt drijven als je het een tijdje laat staan, soort koeientalg eigenlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met room, dat is romiger (joh) en vetter dan melkquote:Op donderdag 28 november 2024 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Roomijs wordt toch ook van melk gemaakt.
Eehm, dit is een soort van lopende zin zonder een half afgebroken woord op het eindequote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist hier
Klassieke 4E TT
Vaak wel jaquote:Op donderdag 28 november 2024 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij juist de inspiratie waren?
Nee melk met veren was het ding netquote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, dit is een soort van lopende zin zonder een half afgebroken woord op het einde
Goed om op je gezicht te smeren; doet wonderen voor je huid.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Room is de dikke vette laag die boven op de melk komt drijven als je het een tijdje laat staan, soort koeientalg eigenlijk.
Beste talgquote:Op donderdag 28 november 2024 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Room is de dikke vette laag die boven op de melk komt drijven als je het een tijdje laat staan, soort koeientalg eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee melk met veren was het ding net
quote:
Ik zag vandaag een auto staan met in grote letters op de zijkant 'ESS', stond bij een golfbaanquote:
Wijze lessen dit.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
When you hungry: eat
When you tired: sleep
Roomijs 5% melkvet, Melkijs 2,5% melkvet.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met room, dat is romiger (joh) en vetter dan melk
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een auto staan met in grote letters op de zijkant 'ESS', stond bij een golfbaan
Wie?quote:
Zag er wel uit alsof het van de vrouw van een rijk zakenmannetje was die uit verveling een schoonheidssalonnetje is begonnenquote:
Lekker specifiek weerquote:Op donderdag 28 november 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag er wel uit alsof het van de vrouw van een rijk zakenmannetje was die uit verveling een schoonheidssalonnetje is begonnen
Bij de AH hebben ze deze week de Griekse yoghurt in de bonus, ook de volle vettequote:
Paardenmelkijs, gezond, lekker zoet, goed tegen darmrommelingen en op sommige Belgische boerderijen mag je het paard zelf melken.quote:
Denk zwarte Audi Q5 met goudkleurige stickers van sterretjes om 'ESS' heen en dan weet je denk ik genoegquote:
Doet mij er aan denken dat ik volgens mij nog een literbak bourbon vanille-ijs in de vriezer heb liggenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
IJs in het algemeen is lekker.
@IJsdraakjequote:Op donderdag 28 november 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
IJs in het algemeen is lekker.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doet mij er aan denken dat ik volgens mij nog een literbak bourbon vanille-ijs in de vriezer heb liggen
Het wordt een zwarte dagquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |