Voor de bankrekening jaquote:
dat klinkt eenzaamquote:Op donderdag 28 november 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend met zijn alleen Sinterklaasinkopen doen
En dan eindelijk van al die reclames af.quote:
Op naar de kerstaanbiedingenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan eindelijk van al die reclames af.
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 28 november 2024 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat is positief wel dan.
Gisteren hadden ze bij de notenshop weer die chocoladebolletjes, ik was helaas te laatquote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist een knaagbox gekocht
Want ja.. aanbieding
Is dat een doos vol kippenbotjes?quote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist een knaagbox gekocht
Want ja.. aanbieding
Dat wordt zaterdag dus ook nog werkenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het eigenlijk vandaag verwacht. Normaal is het de een-na-laatste werkdag van de maand.
ik heb het al 4 dagenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het eigenlijk vandaag verwacht. Normaal is het de een-na-laatste werkdag van de maand.
Ik heb nog een shitload aan spullen van de notenshopquote:Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze bij de notenshop weer die chocoladebolletjes, ik was helaas te laat
Ik had het maandag ook alquote:
Ja, morgen maar even vragen of ik nog een dag verlof op moet nemen als ik zaterdag vrij wil zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag dus ook nog werken
Kan ik daarna wel mijn lege zakken weer wassenquote:
Of een bijquote:Op donderdag 28 november 2024 22:25 schreef essnhills het volgende:
Hoestbij van hier tot Tokyo
Was vast een veertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |