quote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n bloeddruk gaat altijd een beetje omhoog als ik #blessed lees. Net als #carpediem en #genieten
quote:
Uhm?quote:
Je moet het een plekje geven. Om in je kracht te staan.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n bloeddruk gaat altijd een beetje omhoog als ik #blessed lees. Net als #carpediem en #genieten
Het is hier om de hoek, dat is voor mij het voornaamstequote:Op donderdag 28 november 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, anders ben je zo weer geblesseerd.
Ik heb twee keer geklommen, vond het wel leuk, maar denk niet dat ik er een abonnement op neem
quote:
Zo wel duidelijk?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke dag weer.
# blessed
Ik ga even aarden.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het een plekje geven. Om in je kracht te staan.
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik dit dan ook gebruiken ipv aan zoutlampen te likken voor het slapengaan?quote:
Oke, dat is wel lekker handigquote:Op donderdag 28 november 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is hier om de hoek, dat is voor mij het voornaamste
Wees vooral lief voor jezelfquote:
Nee, leg uitquote:
nee, moet per se een glaasje warme melk met veren bijquote:Op donderdag 28 november 2024 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik dit dan ook gebruiken ipv aan zoutlampen te likken voor het slapengaan?
Boven je oude zelf uitstijgen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
It is I, essquote:
Vond dat altijd wel lekker, naar de sportschool lopen als warming up. Liep dan een half uur, en nam de bus terug.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat is wel lekker handig![]()
Het stomme was dat mijn sportschool echt letterlijk de deur uitlopen was, maar is nu verhuist.. Ach ja.. heb ik nog even 10 minuten om op te warmen als ik ga lopen
Oke, ik ga naar bedquote:
Hoezo moet het nou weer warm?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nee, moet per se een glaasje warme melk met veren bij
![]()
![]()
Nou zie.. ik was niet de enigequote:
Goed .. uit de vriezer danquote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo moet het nou weer warm?
Nee, even de TV afstoffen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zie.. ik was niet de enige
Ik vind iets langer dan 10 minuten meer dan voldoendequote:Op donderdag 28 november 2024 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond dat altijd wel lekker, naar de sportschool lopen als warming up. Liep dan een half uur, en nam de bus terug.
Melkijs?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed .. uit de vriezer dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |