Waren we de Vos maar kwijt.quote:
Brobbey bidt niet goed genoeg @KingRolandquote:Op donderdag 28 november 2024 21:12 schreef ISVV het volgende:
Brobbey, dit kan toch niet? Die vent is of geblesseerd, of hij mist een kans. Gelukkig eigen jeugd dus alles wat je ervoor kan vangen is winst.
Oh, wacht.
Hij is niet horney voor de goalquote:Op donderdag 28 november 2024 21:12 schreef ISVV het volgende:
Brobbey, dit kan toch niet? Die vent is of geblesseerd, of hij mist een kans. Gelukkig eigen jeugd dus alles wat je ervoor kan vangen is winst.
Oh, wacht.
Punt gemaakt Tongquote:Op donderdag 28 november 2024 21:13 schreef tong80 het volgende:
: Dit is toch en enorme kans." Ga eten met je schoonmoeder Lowieke de Vos.
quote:
Het moest er ff uit.quote:
Dacht dat jij voor Den Bosch wasquote:Op donderdag 28 november 2024 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het moest er ff uit.![]()
Heija AJAAAAAXXXXX
Hallo Jojoquote:Op donderdag 28 november 2024 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Heb Twente nog nooit zo beroerd zien spelen. Tering zeg
De degradatie alweer vergeten?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Heb Twente nog nooit zo beroerd zien spelen. Tering zeg
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Sierd de Vos vertelt opnieuw dat dit de Becker van Ajax is
Nee jouw kop is een feestjequote:Op donderdag 28 november 2024 21:17 schreef Zipportal het volgende:
Frits-Jim is dat een meisje? @:rambodirk
Thanks René.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JojoIk vind het leuk dat je er bent
En de doelman heeft bij Capaleba, hywklut, spaal en jewom gespeeld.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
Sierd de Vos vertelt opnieuw dat dit de Becker van Ajax is
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De degradatie alweer vergeten?
Die Fitz-Jim jongens, is dat nou een nicht?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:17 schreef Zipportal het volgende:
Frits-Jim is dat een meisje? @:rambodirk
Dit is geilquote:Op donderdag 28 november 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk nog regelmatig aan Fosive vond dat echt een leuke vent (op een vriendschappelijke heteroseksuele manier)
Klopt als Ajax speelt is het hier altijd drukquote:
Denk jij dat ik Jan Pipo de clown ben ofzo?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Becker vroeger bij Ajax speelde?
Mooi man! Was lekker weer verder vandaag nog even in de bouwmarkt gekeken bijzonder dat ze daar blijkbaar geen bakstenen verkopen. Stond wel een oliebollenkraam.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk nog regelmatig aan Fosive vond dat echt een leuke vent (op een vriendschappelijke heteroseksuele manier)
Voor mijn gevoel ging het gister harderquote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt als Ajax speelt is het hier altijd druk
Toen Feyenoord speelde kon je hier een kanon afschieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch, die spelen immers een niveautje hogerquote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Doe wat aan die zwarte op linksbuiten zeg
Wow. Ik ook.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo.
Ik wilde net vertellen dat ik de waterkoker heb aangezet
Verkeerde topic ook.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ovengerecht met brocolli en geitenkaas. Was lekkerquote:
Wowquote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, is een aanvaller. Net als Marco Asensio Willemsen, zoon van een Nederlandse moeder.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef Black-Death het volgende:
Is dat Sheraldo Becker de oud-Ajacied?
Ik vroeg dat net aan Google Home of dat diezelfde Becker was begon muziek af te spelen op Spotify. Nog niet overtuigd van AI.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik drink geen thee meer vanavond, want anders moet ik weer vier keer mijn nest uit om te pissen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo.
Ik wilde net vertellen dat ik de waterkoker heb aangezet
Klopt.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het CL topic.
Je bent een leuke user maar hier moet ik een TR op plaatsen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Prima gerecht.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ovengerecht met brocolli en geitenkaas. Was lekker
Ik handel hem wel af.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een leuke user maar hier moet ik een TR op plaatsen.
Erg mooi.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Kijk uit, er was laatst iemand aan het klagen in feedback omdat iemand 'neger' zei (ja, echt)quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Sow, dat heb ik ook altijd. Vanochtend werd ik ook weer een half uur voor mijn wekker wakker met een blaas vol lauwe zeik.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik drink geen thee meer vanavond, want anders moet ik weer vier keer mijn nest uit om te pissen.
Oranje ?quote:
Oh dit vind ik wel oprecht leukquote:Op donderdag 28 november 2024 21:25 schreef tong80 het volgende:
FOK!er @:Ouwehoersubsidie gaat m'n TV-optreden in de kwis (KRO) VoetbalKrexxx van DVD op You Tube zetten. Dit even tussendoor.
Nazi.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Je doet het zelf.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow, dat heb ik ook altijd. Vanochtend werd ik ook weer een half uur voor mijn wekker wakker met een blaas vol lauwe zeik.
Zeker van dat extreemlinkse kliekje in WLRquote:Op donderdag 28 november 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, er was laatst iemand aan het klagen in feedback omdat iemand 'neger' zei (ja, echt)
Dat kan niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis wachten op de 2-0 bij Twente
Wist je dat Boris Becker moest kiezen tussen voetballen bij Bayern München of tennissen?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Foei toch.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, er was laatst iemand aan het klagen in feedback omdat iemand 'neger' zei (ja, echt)
Eiwitshake hier ff die gains boostenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wow. Ik ook.
Even een theetje, GGMM.
Die heeft de policy niet begrepen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie F1quote:Op donderdag 28 november 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heeft de policy niet begrepen.
De mod die het afhandelde ook nietquote:Op donderdag 28 november 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heeft de policy niet begrepen.
Doe ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel oprecht leuk
Geef je me een seintje als het gebeurd is?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eiwitshake hier ff die gains boosten
Had je m'n andere berichtje gezien waarin ik vroeg of je me even een seintje wilde geven als dat youtubefilmpje er is?quote:
hi ha hoquote:Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brobbey geraakt aan het hoofd.
Wel een mazzeltje dat hersenschade onmogelijk is.
Gvd.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie de sexting verder oppakken in DMquote:Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n andere berichtje gezien waarin ik vroeg of je me even een seintje wilde geven als dat youtubefilmpje er is?
(je reageerde niet dus ik vraag het nog even voor de zekerheid)
Ik las Negerquote:Op donderdag 28 november 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Bedankt
Negeer m'n vorige bericht maar
Ik was aan het lezen. Inmiddels gepost. Althans. Hoop ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n andere berichtje gezien waarin ik vroeg of je me even een seintje wilde geven als dat youtubefilmpje er is?
(je reageerde niet dus ik vraag het nog even voor de zekerheid)
Toch 2 mensen die moesten lachen om deze ietwat voorspelbare grap.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:28 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kunnen jullie de sexting verder oppakken in SM
Meende al dat je aan het dementeren was.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik drink geen thee meer vanavond, want anders moet ik weer vier keer mijn nest uit om te pissen.
Heul nie.quote:
Thee, dat zeg ik netquote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Tequila.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Jezus moeten GGMM en ik dat nog een keer melden?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Zo eentje zekerquote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb niet alleen thee maar ook een sinaasappel (ik doe even niet aan IF vandaag)
Ja, met smaak.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jezus moeten GGMM en ik dat nog een keer melden?
Geen thee in iequote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Echt thee of kruiden infusie? Schijnt dat mensen dat niet waarderen als je aanstipt dat Rooibos helemaal geen thee is.quote:
Groene thee ftwquote:Op donderdag 28 november 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er hier mensen die op dit moment thee drinken?
Nee deurbeslag gekocht daarna direct door om faillissement aan te vragen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zijn
[..]
Weet je zeker dat het geen rubberen moerdoppen uit de bouwmarkt zijn?
Nee, ziek thuis. Volgens zijn agent. "Wout"quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor na deze partijtjes.Yea, she's on crack.
Tijd voor mijn laatste bokbiertje, nu het nog net mag.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er hier mensen die op dit moment thee drinken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nogsteeds eiwitsjeekquote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Zal wel keelpijn hebben van het WE SHALL NOT BE MOVED, FEYENOORD TILL I DIE en LETS GO FUCKING MENTAL zingen met de LADS in ENGLANDquote:Op donderdag 28 november 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is @:caland te druk met het verzamelen van voorbeelden waar Ajax zich heeft misdragen, om zo te verdedigen dat Feyenoord zich misdragen heeft, anders zou hij misschien iets over de blessure zeggen.
Dat lijkt me nog altijd gezelliger dan kritiek leveren op de sfeer in een voetbalstadion waar je zelf niet komt op een internetforum, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zal wel keelpijn hebben van het WE SHALL NOT BE MOVED, FEYENOORD TILL I DIE en LETS GO FUCKING MENTAL zingen met de LADS in ENGLAND
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]Circus MokioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YOU'RE SHIT AND YOU KNOW YOU AREquote:Op donderdag 28 november 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog altijd gezelliger dan kritiek leveren op de sfeer in een voetbalstadion waar je zelf niet komt, maar dat geheel terzijde.
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dat voor gedrocht in jouw UI?
Ui ziet er niet uit.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan de Gimp, maar ieder zijn ding.
Ik ging er automatisch van uit dat het een BN-er was in je UI of een ander bekend persoon maar mocht je het zelf zijn dan wil ik mijn excuses aanbiedenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat ie er uit ziet als een Ariër?
Oh ja op die foto is ze leukerquote:Op donderdag 28 november 2024 21:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan de Gimp, maar ieder zijn ding.
Oei, deze komt hard aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vaak lig je op de bank met griep. Daar gaat je grap. Wat een afgang.
Pas nou op wat je zegt straks gaat user @Caland weer als een wild zwijn door je historische binnenstad om de lokale fontein te onteren.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog altijd gezelliger dan kritiek leveren op de sfeer in een voetbalstadion waar je zelf niet komt op een internetforum, maar dat geheel terzijde.
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:41 schreef tong80 het volgende:
"Don't call me Surely."
[ afbeelding ]
Was toch al ouwe zooi johquote:Op donderdag 28 november 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Pas nou op wat je zegt straks gaat user @:caland weer als een wild zwijn door je historische binnenstad om de lokale fontein te onteren.
Schijnt dat de fontein in Rome later is gestenigd door familieleden.
Is goed opaquote:Op donderdag 28 november 2024 21:41 schreef tong80 het volgende:
"Don't call me Surely."
[ afbeelding ]
Ja, balen dat net 2 van de 40 beschikbare pixels daaraan besteed worden, maar ach.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
Op jouw UI komt die kaaklijn er niet helemaal vrouwelijk uit
@VoMy gaat NU op zoek naar een betere.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
Geen goede UI van Yaroslava inderdaad
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:42 schreef ISVV het volgende:
Ajax-supporters die niks te vertellen hebben in hun eigen stad lol
Maak een betere en ik neem hem over.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
@:vomy gaat NU op zoek naar een betere.
Dat laat ik aan @3rr0r over.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Maak een betere en ik neem hem over.
Terwijl Madurodam burgemeester is.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:42 schreef ISVV het volgende:
Ajax-supporters die niks te vertellen hebben in hun eigen stad lol
Taekequote:
Ik heb mijn briljante column voor de Frontpage al ingestuurd.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat de columns niet mals zijn als Weghorst bij Ajax op de bank gaat liggen.
Blijkbaar is hij een digibeet.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij kan toch wel een crop doen op de foto die hij net zelf postte
Joequote:
Nee johquote:
Ik ga in de rust even tandjes poetsen, honten laten plassen en overnight oats maken.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Ja, idd.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Die lijkt wel dood met die deken
Zou je dat wel doen na 8 uur in de avond, persoonlijk vind ik dat erg onverstandigquote:
Je werkt in de bouw? Wat leukquote:Op donderdag 28 november 2024 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weekje de boel dichtpurren en afkitten is ook zwaar.
@KingRolandquote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een glas cola zero ingeschonken.
gatver.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het ook voor mezelf ingeschonken en niet voor jou eigenlijk.quote:
Smeerlapquote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1 coureurs zijn fitter dan voetballers maatquote:
Gelukkig maar. Maar alsnog ieuw.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het ook voor mezelf ingeschonken en niet voor jou eigenlijk.
Raar tijdstip voor zulks een maalquote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu twee boterhammen met kaas.
Oude of jonge kaas?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu twee boterhammen met kaas.
Ik word doodmoe van de act Youri Mulder.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Black-Death het volgende:
Youri Mulder: “ik vind dat ze veel beter moeten spelen”
Ik vind dat jij beter moet analyseren
Ik zou de pener van Youri zo in m'n mond nemen, wat een leuke vent vind ik dat.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van de act Youri Mulder.
Dit escaleerde snelquote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou de pener van Youri zo in m'n mond nemen, wat een leuke vent vind ik dat.
Schijnt dat ze met zulke sterke nekspieren geliefd zijn bij eigenaren van homoseksuele bordelen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
F1 coureurs zijn fitter dan voetballers maat
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt dat ze met zulke sterke nekspieren geliefd zijn bij eigenaren van homoseksuele bordelen.
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
"Wat deed Brobbey verkeerd?" Youri: "Hij had hem moeten maken."quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Black-Death het volgende:
Youri Mulder: “ik vind dat ze veel beter moeten spelen”
Ik vind dat jij beter moet analyseren
DNA onderzoek Daan Mellée.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef ISVV het volgende:
Iedereen van Vak P is vanavond toevallig verhinderd
Wat leuk dat je er bentquote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
7 mentions man man man geef mij mijn rust
Jongens ik was uit eten met Kim nu Ajax
Zwijn.quote:
Pics van Kim om het testosterongehalte in dit topic naar een normaal niveau te brengenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
7 mentions man man man geef mij mijn rust
Jongens ik was uit eten met Kim nu Ajax
Zie 'm inderdaad wel staan met zo'n omhoog getrokken string in zo'n leren pakje dat kruislings alleen de tepels bedekt.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou de pener van Youri zo in m'n mond nemen, wat een leuke vent vind ik dat.
Boeiend.quote:
Het is gewoon een leuke jongen die niet ouder lijkt te worden, nog een reden om die stud rectaal te ontvangen.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie 'm inderdaad wel staan met zo'n omhoog getrokken string in zo'n leren pakje dat kruislings alleen de tepels bedekt.
Dit was wel lekker ad rem van jequote:Op donderdag 28 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij praten nooit met elkaar dus hoe jij me noemt is me om het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |