@KingRolandquote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een glas cola zero ingeschonken.
gatver.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het ook voor mezelf ingeschonken en niet voor jou eigenlijk.quote:
Smeerlapquote:Op donderdag 28 november 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1 coureurs zijn fitter dan voetballers maatquote:
Gelukkig maar. Maar alsnog ieuw.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het ook voor mezelf ingeschonken en niet voor jou eigenlijk.
Raar tijdstip voor zulks een maalquote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu twee boterhammen met kaas.
Oude of jonge kaas?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu twee boterhammen met kaas.
Ik word doodmoe van de act Youri Mulder.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Black-Death het volgende:
Youri Mulder: “ik vind dat ze veel beter moeten spelen”
Ik vind dat jij beter moet analyseren
Ik zou de pener van Youri zo in m'n mond nemen, wat een leuke vent vind ik dat.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van de act Youri Mulder.
Dit escaleerde snelquote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou de pener van Youri zo in m'n mond nemen, wat een leuke vent vind ik dat.
Schijnt dat ze met zulke sterke nekspieren geliefd zijn bij eigenaren van homoseksuele bordelen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
F1 coureurs zijn fitter dan voetballers maat
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt dat ze met zulke sterke nekspieren geliefd zijn bij eigenaren van homoseksuele bordelen.
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Maak een betere en ik neem hem over.
"Wat deed Brobbey verkeerd?" Youri: "Hij had hem moeten maken."quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Black-Death het volgende:
Youri Mulder: “ik vind dat ze veel beter moeten spelen”
Ik vind dat jij beter moet analyseren
DNA onderzoek Daan Mellée.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:58 schreef ISVV het volgende:
Iedereen van Vak P is vanavond toevallig verhinderd
Wat leuk dat je er bentquote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
7 mentions man man man geef mij mijn rust
Jongens ik was uit eten met Kim nu Ajax
Zwijn.quote:
Pics van Kim om het testosterongehalte in dit topic naar een normaal niveau te brengenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
7 mentions man man man geef mij mijn rust
Jongens ik was uit eten met Kim nu Ajax
Zie 'm inderdaad wel staan met zo'n omhoog getrokken string in zo'n leren pakje dat kruislings alleen de tepels bedekt.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou de pener van Youri zo in m'n mond nemen, wat een leuke vent vind ik dat.
Boeiend.quote:
Het is gewoon een leuke jongen die niet ouder lijkt te worden, nog een reden om die stud rectaal te ontvangen.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie 'm inderdaad wel staan met zo'n omhoog getrokken string in zo'n leren pakje dat kruislings alleen de tepels bedekt.
Dit was wel lekker ad rem van jequote:Op donderdag 28 november 2024 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij praten nooit met elkaar dus hoe jij me noemt is me om het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |