Ja, met smaak.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jezus moeten GGMM en ik dat nog een keer melden?
Geen thee in iequote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
Echt thee of kruiden infusie? Schijnt dat mensen dat niet waarderen als je aanstipt dat Rooibos helemaal geen thee is.quote:
Groene thee ftwquote:Op donderdag 28 november 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er hier mensen die op dit moment thee drinken?
Nee deurbeslag gekocht daarna direct door om faillissement aan te vragen.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zijn
[..]
Weet je zeker dat het geen rubberen moerdoppen uit de bouwmarkt zijn?
Nee, ziek thuis. Volgens zijn agent. "Wout"quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor na deze partijtjes.Yea, she's on crack.
Tijd voor mijn laatste bokbiertje, nu het nog net mag.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er hier mensen die op dit moment thee drinken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nogsteeds eiwitsjeekquote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |