Zal wel keelpijn hebben van het WE SHALL NOT BE MOVED, FEYENOORD TILL I DIE en LETS GO FUCKING MENTAL zingen met de LADS in ENGLANDquote:Op donderdag 28 november 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig is @:caland te druk met het verzamelen van voorbeelden waar Ajax zich heeft misdragen, om zo te verdedigen dat Feyenoord zich misdragen heeft, anders zou hij misschien iets over de blessure zeggen.
Dat lijkt me nog altijd gezelliger dan kritiek leveren op de sfeer in een voetbalstadion waar je zelf niet komt op een internetforum, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zal wel keelpijn hebben van het WE SHALL NOT BE MOVED, FEYENOORD TILL I DIE en LETS GO FUCKING MENTAL zingen met de LADS in ENGLAND
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]Circus MokioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YOU'RE SHIT AND YOU KNOW YOU AREquote:Op donderdag 28 november 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog altijd gezelliger dan kritiek leveren op de sfeer in een voetbalstadion waar je zelf niet komt, maar dat geheel terzijde.
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dat voor gedrocht in jouw UI?
Ui ziet er niet uit.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan de Gimp, maar ieder zijn ding.
Ik ging er automatisch van uit dat het een BN-er was in je UI of een ander bekend persoon maar mocht je het zelf zijn dan wil ik mijn excuses aanbiedenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat ie er uit ziet als een Ariër?
Oh ja op die foto is ze leukerquote:Op donderdag 28 november 2024 21:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan de Gimp, maar ieder zijn ding.
Oei, deze komt hard aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vaak lig je op de bank met griep. Daar gaat je grap. Wat een afgang.
Pas nou op wat je zegt straks gaat user @Caland weer als een wild zwijn door je historische binnenstad om de lokale fontein te onteren.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog altijd gezelliger dan kritiek leveren op de sfeer in een voetbalstadion waar je zelf niet komt op een internetforum, maar dat geheel terzijde.
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:41 schreef tong80 het volgende:
"Don't call me Surely."
[ afbeelding ]
Was toch al ouwe zooi johquote:Op donderdag 28 november 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Pas nou op wat je zegt straks gaat user @:caland weer als een wild zwijn door je historische binnenstad om de lokale fontein te onteren.
Schijnt dat de fontein in Rome later is gestenigd door familieleden.
Is goed opaquote:Op donderdag 28 november 2024 21:41 schreef tong80 het volgende:
"Don't call me Surely."
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |