Dit is geilquote:Op donderdag 28 november 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk nog regelmatig aan Fosive vond dat echt een leuke vent (op een vriendschappelijke heteroseksuele manier)
Klopt als Ajax speelt is het hier altijd drukquote:
Denk jij dat ik Jan Pipo de clown ben ofzo?quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Becker vroeger bij Ajax speelde?
Mooi man! Was lekker weer verder vandaag nog even in de bouwmarkt gekeken bijzonder dat ze daar blijkbaar geen bakstenen verkopen. Stond wel een oliebollenkraam.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk nog regelmatig aan Fosive vond dat echt een leuke vent (op een vriendschappelijke heteroseksuele manier)
Voor mijn gevoel ging het gister harderquote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt als Ajax speelt is het hier altijd druk
Toen Feyenoord speelde kon je hier een kanon afschieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch, die spelen immers een niveautje hogerquote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt als Ajax speelt is het hier altijd druk
Toen Feyenoord speelde kon je hier een kanon afschieten
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Doe wat aan die zwarte op linksbuiten zeg
Wow. Ik ook.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo.
Ik wilde net vertellen dat ik de waterkoker heb aangezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |