SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bijna.quote:
Nee, dit verwacht idd helemaal niemandquote:Op donderdag 28 november 2024 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
4EBE met de LaPo, je verwacht 't niet.
Dus jij bent gewoon een kloon?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij al ruim 20 jaar.
Vanzelfsprekendquote:
iedereen hier is een kloonquote:
Daar waren geen oksels bij betrokkenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een Fok!-meet met @:Tamieke en @:Elvi onder andere
Nu ben ik helemaal benieuwdquote:Op donderdag 28 november 2024 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar waren geen oksels bij betrokken
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iedereen hier is een kloon
Dit is mijn eerste account.quote:
Kan CL beter zelf vertellen. Ik heb het maar half meegekregenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal benieuwd
U-huuuquote:
Ja sjonge..quote:Op donderdag 28 november 2024 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan CL beter zelf vertellen. Ik heb het maar half meegekregen
Leugensquote:Op donderdag 28 november 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iedereen hier is een kloon
dat wordt een groot evenement dusquote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit weer keurig in de trein voor onze teamdag en de een na de ander meldt zich af “want ik voel me niet lekker” mimimi
Voelt fijn he.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit weer keurig in de trein voor onze teamdag en de een na de ander meldt zich af “want ik voel me niet lekker” mimimi
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Oef, zat bijna in de verkeerde SC over de schimmelmeet te vertellen.
dat zal je leren in een andere SC te neuzenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Niet zo heel spannend. Leuke meet. Daarna uit eten. Elvi liet foto's van schimmelvoeten zien tijdens het eten (niet haar voeten). Ik spetterde iemand onder met m'n eten. Einde verhaal.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sjonge..
@:cherrylips
Vertel ons meer aub
Zie.quote:
De volgende Fok! meet?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het niet georganiseerd hoor
Hmm ik geef het een 6 op de Schaal van Gerrie.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo heel spannend. Leuke meet. Daarna uit eten. Elvi liet foto's van schimmelvoeten zien tijdens het eten (niet haar voeten). Ik spetterde iemand onder met m'n eten. Einde verhaal.
Ow ik dacht dat het ging over die bootquote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo heel spannend. Leuke meet. Daarna uit eten. Elvi liet foto's van schimmelvoeten zien tijdens het eten (niet haar voeten). Ik spetterde iemand onder met m'n eten. Einde verhaal.
Jeeezus wat een losers.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
..boot?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het ging over die boot
“Compact”quote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt een groot evenement dus
Ja dat was wel die meet, maar op die boot heb ik geen schimmelvoeten gezien. Wel zitten janken van het lachen.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het ging over die boot
Oh dat is mij ook al gebeurd. Of naar kantoor gaan zonder laptop en dan weer terug moeten rijden om 'm op te halenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega die vandaag een thuiswerkdag heeft, kwam net op kantoor, die had gisteren zijn laptop op kantoor laten liggen.
Classic Fok! meetquote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We ging met zn allen naar het Amsterdam Light festival, wat gewoon een rondvaart is op een boot. Maar dat ding was super vochtig en Elvi kreeg een hoest/nies aanval en daarna stikte ze volgens mij bijna in de slappe lach met CL.quote:
😂 wanne sukkel.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega die vandaag een thuiswerkdag heeft, kwam net op kantoor, die had gisteren zijn laptop op kantoor laten liggen.
Ja, ik denk alleen dat dit niet zo opvalt, hierquote:
Dat is wel raar. Zoiets hoort toch bij je vaste bagage?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is mij ook al gebeurd. Of naar kantoor gaan zonder laptop en dan weer terug moeten rijden om 'm op te halen
Ja dat was 'm.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We ging met zn allen naar het Amsterdam Light festival, wat gewoon een rondvaart is op een boot. Maar dat ding was super vochtig en Elvi kreeg een hoest/nies aanval en daarna stikte ze volgens mij bijna in de slappe lach met CL.
O ja, ik moet vandaag een kluisje regelen want over twee weken laat ik mijn leptop ook een weekje op kantoorquote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan zou ik daarna gewoon thuis blijven.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is mij ook al gebeurd. Of naar kantoor gaan zonder laptop en dan weer terug moeten rijden om 'm op te halen
Ben altijd al een fan geweest van mensen met HART VOOR DE ZAAK en al snotterend en hoestend bijkans halfdood naar kantoor gaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jeeezus wat een losers.
Altijd gaan! Dat zijn de echten.
Gebeurt je ooit nog wel een keer.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Zoiets hoort toch bij je vaste bagage?
Er zit zoveel in m'n rugzak dat het me niet direct opvalt als er geen laptop in zit (die zit ook nog eens in een apart vak waardoor je het niet ziet).quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Warm aangekleed want winter op een boot. Zitten we helemaal achterin bij de kachel. M'n pindakaaschocolade zowat gesmolten. Al die ramen beslagen, zagen geen zak. Elvi kreeg een of andere reactie dus die liep te snotteren. Maakt opmerking over al die zakdoekjes achterin.
Weg waren we.
Wel als ik geen afspraken had die dagquote:Op donderdag 28 november 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik daarna gewoon thuis blijven.
Kan soms nietquote:Op donderdag 28 november 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik daarna gewoon thuis blijven.
Tot voor kort hoefde ik mijn werklaptop niet mee te nemen naar kantoor. Inloggen op een pc kastje en voila daar heb ik mijn werkomgeving. Nu moet ik mijn laptop wel meenemen, want ze hebben de pc kastjes verwijderd.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die wil stiekem gewoon graag op kantoor zijn. Beetje zoals een 16-jarige expres iets bij het vriend(innet)je vergeetquote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit is wel m'n grootste angst.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarvoor heb je Teams, Zoom etcquote:Op donderdag 28 november 2024 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Wel als ik geen afspraken had die dag
Raar.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Die wil stiekem gewoon graag op kantoor zijn.
Niet al het werk is 100% digitaal.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor heb je Teams, Zoom etc
Zo hoort het hč maat. Niks houdt ons tegenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben altijd al een fan geweest van mensen met HART VOOR DE ZAAK en al snotterend en hoestend bijkans halfdood naar kantoor gaan.
waren ze geschokt?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Oh jawel. Ik ben niet van de generatie -'s avonds een vent, 's morgens een ventquote:Op donderdag 28 november 2024 08:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo hoort het hč maat. Niks houdt ons tegen
je wordt liever "breezertje ananas" genoemd?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben net 'topper' genoemd door een collega en nu denk ik bijna dat ik in een beddenzaak werk.
Ik word liever helemaal niet genoemdquote:Op donderdag 28 november 2024 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt liever "breezertje ananas" genoemd?
Grappig, ik noemde een collega een kanjer en nu werkt hij voor de postcodeloterij.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben net 'topper' genoemd door een collega en nu denk ik bijna dat ik in een beddenzaak werk.
Dat is ook niet altijd even prettig.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor heb je Teams, Zoom etc
Ja.quote:
Was dat de vaginakaars?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Meisje voor me ruikt beter dan de exclusieve geurkaars van @:uitstraling
Oké, dit klinkt raar
Jajoeeeeequote:
I know, I know.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is ook niet altijd even prettig.
Zomaarquote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig, ik noemde een collega een kanjer en nu werkt hij voor de postcodeloterij.
joejaaaaquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, dit klinkt raar
Het is 9 uur, valt wel mee met de vroegte toch?quote:
nou nog gewoon begin van de ochtendquote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is 9 uur, valt wel mee met de vroegte toch?
Zonder internet kan ik mijn werk niet doen. Alles staat in de cloud.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet al het werk is 100% digitaal.
Iedereen zit al in de pre-weekend standquote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nog gewoon begin van de ochtend
Wat voor geurkaarsen had hij? Ik zoek nog nieuwequote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, dit klinkt raar
Jij zat nu anders in de blauwe doos tegen chagrijnige mensen aan te kijken.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohwquote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word liever helemaal niet genoemd
zeker al halverwege... 3 uur na 6 en 3 uur voor 12quote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same, dus ik hoop dat er ooit eens een storing is, dan kan ik een dagje in bed blijven liggenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder internet kan ik mijn werk niet doen. Alles staat in de cloud.
ja, leuk, alles aan het organiseren om het hele weekend door te werkenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen zit al in de pre-weekend stand
Onbetaalbarequote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat voor geurkaarsen had hij? Ik zoek nog nieuwe
moet je dat wel vooraf weten anders ben je al je bed af en moet je weer in slaap zien te komenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, dus ik hoop dat er ooit eens een storing is, dan kan ik een dagje in bed blijven liggen
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, leuk, alles aan het organiseren om het hele weekend door te werken
Ja, dat is een beetje het lastige met storingen.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je dat wel vooraf weten anders ben je al je bed af en moet je weer in slaap zien te komen
nopequote:Op donderdag 28 november 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]En dan vrij nemen op andere dagen?
glazen bol kapot?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het lastige met storingen.
quote:
Owquote:
Swsquote:
nee 10 uur pasquote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zat nu anders in de blauwe doos tegen chagrijnige mensen aan te kijken.
hier is het al 1500quote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker al halverwege... 3 uur na 6 en 3 uur voor 12
Welneequote:Op donderdag 28 november 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebeurt je ooit nog wel een keer.
Ik las gurkenkaas.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, dit klinkt raar
ow je was altijd een luxe poes met je latere dienstenquote:
ja dus het is geen vroege ochtend meerquote:
Oos (of hoe heet die gast) zal blij met je zijnquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je was altijd een luxe poes met je latere diensten
Nee om 0900 was ik er al, te schranzenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had je in het ov gezeten
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
We hebben er weer 1 @:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
dus keek je wel naar al die sjago mensen.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee om 0900 was ik er al, te schranzen
Bij US verbaast mij dat niets.quote:
nja, genoeg mensen die zich er vrijwillig voor melden, want zaterdag 10 uur aan 150% en zondag 10 uur aan 200%.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wat is dat voor slavendrijverij ?
ja soms stonden ze al voor de deur buiten te wachtenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus keek je wel naar al die sjago mensen.
Zijn die om te eten of om mee op de foto te gaan?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:04 schreef Dven het volgende:
Sinterklaas komt eraan dus de garpers zijn weer in de aanbieding bij de Lidl
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, dus ik hoop dat er ooit eens een storing is, dan kan ik een dagje in bed blijven liggen
ook van kesbeke?quote:
Die geurtjes slaan altijd op mijn strot. Net als die wierookdingen.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Owik zoek iets ertussen in.
Had laatst 1 van de action. Die rook nergens naar en die 48 brand uren haalt ie bij lange na niet. Maar goed, had ik kunenn weten.
dus had ze gewoon gelijk dat het niet vroeg isquote:Op donderdag 28 november 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soms stonden ze al voor de deur buiten te wachten
Waarom niet beide?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn die om te eten of om mee op de foto te gaan?
Het is wel handig als je in bed nog een boek wilt lezen, hoef je alleen een bulbje aan te raken.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou ze ook zo haar telefoon opladen?
of Deo met dat witte poeder er in.... geen idee wat het is in de ingrediënten maar ik merk het meteen en als je het op je hand spuit zie je het ook in wit poeder opdrogenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die geurtjes slaan altijd op mijn strot. Net als die wierookdingen.
In Bulgarije krijg je een dooie vis in je schoen?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:04 schreef Dven het volgende:
Sinterklaas komt eraan dus de garpers zijn weer in de aanbieding bij de Lidl
[ afbeelding ]
Oke, dat vertel je er niet bij.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, genoeg mensen die zich er vrijwillig voor melden, want zaterdag 10 uur aan 150% en zondag 10 uur aan 200%.
Dan moet je de bus even schuddenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
of Deo met dat witte poeder er in.... geen idee wat het is in de ingrediënten maar ik merk het meteen en als je het op je hand spuit zie je het ook in wit poeder opdrogen
Jaquote:Op donderdag 28 november 2024 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het is wel handig als je in bed nog een boek wilt lezen, hoef je alleen een bulbje aan te raken.
"Moeten die mensen niet werken ofzo?"quote:Op donderdag 28 november 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soms stonden ze al voor de deur buiten te wachten
nee dat hellupt niet helaasquote:Op donderdag 28 november 2024 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je de bus even schudden
Wat dacht je van al die uitkeringstrekkers?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:09 schreef Nizno het volgende:
als mensen allemaal moeten werken van ma tm vrijdag kantoortijden was ikea niet eens open tijdens kantoortijden
ja. heb nu een soort die goed is.quote:
ALS mensen allemaal maandag tot en met vrijdag werken tijdens kantoortijden zijn er geen uitkeringstrekkers hequote:Op donderdag 28 november 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die uitkeringstrekkers?
Ja nee helaas.. dat is een verrassing.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Maar dat moet je dan wel al weten voordat je uit bed komt.
Het eten voornamelijk ?quote:
dat bedoel ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2024 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ALS mensen allemaal maandag tot en met vrijdag werken tijdens kantoortijden zijn er geen uitkeringstrekkers he
kwassantquote:
maar is wel wat ik zeiquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaw, helpt het om een mooie doos te zoeken en die blauw te verven?
Nee, ze kennen geen roe en stoute kinderen moeten toch op een manier geslagen wordenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Bulgarije krijg je een dooie vis in je schoen?
ja alsof ik die zou vergeten. maar die zijn er heul niet in de utopiequote:
Jij bent van de generatie 'savonds een vent, 's ochtends een wijf?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh jawel. Ik ben niet van de generatie -'s avonds een vent, 's morgens een vent
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, ze kennen geen roe en stoute kinderen moeten toch op een manier geslagen worden
quote:
Misschien met legoquote:Op donderdag 28 november 2024 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaw, helpt het om een mooie doos te zoeken en die blauw te verven?
's avonds een vent, 's ochtends absent.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent van de generatie 'savonds een vent, 's ochtends een wijf?
Dat zijn aluminiumzouten die transpiratie voorkomen doordat deze de huid samentrekken en zweetklieren op die wijze 'blokkeren'.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
of Deo met dat witte poeder er in.... geen idee wat het is in de ingrediënten maar ik merk het meteen en als je het op je hand spuit zie je het ook in wit poeder opdrogen
Als er een storing op kantoor is, wil ik dat het liefst wel weten voordat ik naar kantoor ga, helaas ben ik meestal al onderweg voordat iemand aanwezig is.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee helaas.. dat is een verrassing.
Krijg je ook weer kanker van.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn aluminiumzouten die transpiratie voorkomen doordat deze de huid samentrekken en zweetklieren op die wijze 'blokkeren'.
neequote:Op donderdag 28 november 2024 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb je nog contact met hem?
ah zal ik daar eens op lettenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn aluminiumzouten die transpiratie voorkomen doordat deze de huid samentrekken en zweetklieren op die wijze 'blokkeren'.
Dan ga je toch lekker Zweedse balletjes kopen bij één van de drie in Thailand aanwezige ikea's meid.quote:
van zweet ookquote:Op donderdag 28 november 2024 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je ook weer kanker van.
's avonds een vent, 's morgens een wrakquote:Op donderdag 28 november 2024 09:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent van de generatie 'savonds een vent, 's ochtends een wijf?
en in het weekend worden de pauzes ook doorbetaaldquote:Op donderdag 28 november 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat vertel je er niet bij.
Ik moest ook ooit eens een paar keer overwerken in de avond en toen kregen we eten (pizzaaaa) en 200%.
Dus dat was prima.
beetje ver vanaf hierquote:Op donderdag 28 november 2024 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker Zweedse balletjes kopen bij één van de drie in Thailand aanwezige ikea's meid.
Wierook kan ik ook niet tegen. Maar geurkaarsen heb ik geen last van gelukkig. Al ligt het er wel aan hoe sterk ze zijn, daar zit nog wel eens verschil in.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die geurtjes slaan altijd op mijn strot. Net als die wierookdingen.
Ja, ik wil ook wel eens ietsquote:Op donderdag 28 november 2024 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als er een storing op kantoor is, wil ik dat het liefst wel weten voordat ik naar kantoor ga, helaas ben ik meestal al onderweg voordat iemand aanwezig is.
quote:
HDPquote:Op donderdag 28 november 2024 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in het weekend worden de pauzes ook doorbetaald
Serieus? Gelijk in de stress nu. Even een sigaretje rokenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je ook weer kanker van.
Dan mis je de ikea duidelijk niet genoeg.quote:
Ik heb ze nog nooit gehad, maar ik denk niet dat ik ze lekker vind.quote:
Dan moet je dat manifesteren.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel eens iets
mimimimiquote:Op donderdag 28 november 2024 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan mis je de ikea duidelijk niet genoeg.
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends absent.
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's morgens een wrak
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gehad, maar ik denk niet dat ik ze lekker vind.
Net zoiets als levende oesters naar binnen werken.
Ik ben geen zweefteefquote:
quote:
quote:
2315 euro alweer bespaard sinds aprilquote:Op donderdag 28 november 2024 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus? Gelijk in de stress nu. Even een sigaretje roken
300 caafs en een poma?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel eens iets
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
2315 euro alweer bespaard sinds april
Wel allemaal netjes in een spaarpot gestopt?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
2315 euro alweer bespaard sinds april
nee in een oude sokquote:Op donderdag 28 november 2024 09:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel allemaal netjes in een spaarpot gestopt?
Heb je goed gedaan dus. Wat ga je nu manifesteren?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ik manifsteerde dat ik nu in thailand zou zitten en kijk waar ik zit
Ik ben nog niet net geopende ikea geweest in mijn stad. (Op dit moment de kleinste Ikea van Nederland)quote:Op donderdag 28 november 2024 09:19 schreef Dven het volgende:
In het winkelcentrum hier om de hoek zit zo'n mini-ikea. Maar daar hebben ze geen warme keuken
Oh.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom krijg je dus niet wat je wil
dat ze in de taai taai Ikea gaat werkenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan dus. Wat ga je nu manifesteren?
dat de zon gaat schijnen en ik weer naar het strand kanquote:Op donderdag 28 november 2024 09:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan dus. Wat ga je nu manifesteren?
quote:
Ah, niet goed opgelet dus.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ze in de taai taai Ikea gaat werken
En crispy pork?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
En manifesteer regelmatig dat ik sushi eet. gaat ook goed
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat de zon gaat schijnen en ik weer naar het strand kan
Werkplekken met radio is een soort voorportaal van de hel.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze hebben heir kerstmuziek op op kantoor
Godverdomme
Hoe kan je van muziek genieten tijdens het KWALITATIEVE werk
ze noemt alleen maar korte termijn manifestaties ineensquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Er loopt iets fout in m'n werksoftware en nu kan ik niks.
Uiteraard krijg ik IT niet te pakken.
afhankelijk van wie er werkt.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkplekken met radio is een soort voorportaal van de hel.
Ze mag daar niet in loondienst.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze noemt alleen maar korte termijn manifestaties ineens
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
In het magazijn vond ik het wel prima. Bij fysiek werk geen denkwerk.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mailtje ook gehad en dat het vandaag zou worden bezorgd.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn bestelling van dinsdag is nog niet verzonden. Nu al twee dagen een mailtje gehad met dat het ze vanwege de Black friday drukker hebben dan normaal en dat mijn bestelling morgen extra prioriteit krijgt.
zodra ze taai taai kan kan ze gewoon de legale kanalen binnen vallenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze mag daar niet in loondienst.
ik mag wel in loondienst maar das niet zo eenvoudig.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze mag daar niet in loondienst.
Beter dan het gesmak van je buur.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In het magazijn vond ik het wel prima. Bij fysiek werk geen denkwerk.
Maar hier.. NEE!
Woedend
Ik zou zeggen ga naar KSCquote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Werkplek zonder muziek.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd het telefoonnummer van IT supportquote:Op donderdag 28 november 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik had het zo begrepen dat voor het werk dat je zou mogen doen je de opleiding mist en dat de rest eigenlijk niet mag.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mag wel in loondienst maar das niet zo eenvoudig.
Ik wilde net vragen of je in een magazijn werkte, maar ik had die reactie verwijderdquote:Op donderdag 28 november 2024 09:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In het magazijn vond ik het wel prima. Bij fysiek werk geen denkwerk.
Maar hier.. NEE!
Woedend
Ik zie nu op de website dat ze het aan het verwerken zijn. Dus dan zal het vanavond wel verzonden worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mailtje ook gehad en dat het vandaag zou worden bezorgd.
Alleen heb ik geen track en trace code gekregen. Dus ik weet niet wanneer het komt.
Werkplekken met skyradio muziekquote:Op donderdag 28 november 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werkplek zonder muziek.
Hier staat altijd radio 2 op.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Werkplekken met skyradio muziek![]()
Ik heb een collega die van dat soort muziek houdt.
Als die collega niet op kantoor is, dan gaat de radio op een andere zender.
Die borstels moest ik googlen.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten allemaal lunkarya's in de opvang
Bij mij staat ook nog steeds In Verwerking.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nu op de website dat ze het aan het verwerken zijn. Dus dan zal het vanavond wel verzonden worden.
LALALALA ik zie nietsquote:Op donderdag 28 november 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten allemaal lunkarya's in de opvang
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die borstels moest ik googlen.
Ik doe er geen reet aan.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LALALALA ik zie niets
Lunkjes hebben toch van die aparte vachtverzorging nodig? Of valt het mee?
En die onder je matras?quote:
Zhe horreurquote:Op donderdag 28 november 2024 09:27 schreef TaMieke het volgende:
Bij ons staat radio 2 er alweer opBeetje vroeg voor de top 2000 nog.
Ik vond langharen echt vreselijk, begin ik nooit meer aanquote:
Kom je maar op een manier achterquote:Op donderdag 28 november 2024 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Mijn favoriete rasVind ze zo ontzettend leuk
Maar ik weet niet hoe Madeliefje reageert op concurrentie.
nee in de sokkenladequote:
Bij die lunkjes knip ik het bij als het heel pluizig wordt en in de zomer, dan zijn ze helemaal wolligquote:Op donderdag 28 november 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond langharen echt vreselijk, begin ik nooit meer aan
Dat was wel mijn eerste werk. Lekker dozen stapelenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je in een magazijn werkte, maar ik had die reactie verwijderd
Nee er zijn beroepen die niet door een buitenlander gedaan mogen worden. Bv kapper of serveerster. En nog een aantal. Dus dat is geen optie. Dan zou je bv wel een manager in een restaurant kunnen zijn. Probleem is meer dat de werkgever jou startsalaris van dacht ik 40 duizend baht moet betalen als buitenlander. Een thai doet die management positie denk ik voor 20 duizend baht.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik had het zo begrepen dat voor het werk dat je zou mogen doen je de opleiding mist en dat de rest eigenlijk niet mag.
Nederlands gevenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee er zijn beroepen die niet door een buitenlander gedaan mogen worden. Bv kapper of serveerster. En nog een aantal. Dus dat is geen optie. Dan zou je bv wel een manager in een restaurant kunnen zijn. Probleem is meer dat de werkgever jou startsalaris van dacht ik 40 duizend baht moet betalen als buitenlander. Een thai doet die management positie denk ik voor 20 duizend baht.
Kort gezegd komt het er op neer dat je wel in een loondienst mag als het een functie is die niet door een thai kan worden gedaan.
Tijdje terug zijn er medewerkers van een coffeeshop opgepakt. Die kregen op papier die 40 duizend baht maar hadden de functie van elektricien. Dat klopt niet. Dus immigratie zag op een dag dat er een blank iemand een lamp aan het vervangen was en toen zijn ze langs gegaan en hebben ontdekt dat er gefraudeerd werd
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij die lunkjes knip ik het bij als het heel pluizig wordt en in de zomer, dan zijn ze helemaal wolligmaar het is minder erg dan bij die shelties en cornetto's en peruufjes. Daar moest je eerst met de mattenklopper overheen voor je ze uit de kooi haalde, dat is bij deze niet zo.
Minder saai werk zoekenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was wel mijn eerste werk. Lekker dozen stapelen
Maar nu dus kantoor. Op zich mokersaai.
Aaah, check.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee er zijn beroepen die niet door een buitenlander gedaan mogen worden. Bv kapper of serveerster. En nog een aantal. Dus dat is geen optie. Dan zou je bv wel een manager in een restaurant kunnen zijn. Probleem is meer dat de werkgever jou startsalaris van dacht ik 40 duizend baht moet betalen als buitenlander. Een thai doet die management positie denk ik voor 20 duizend baht.
Kort gezegd komt het er op neer dat je wel in een loondienst mag als het een functie is die niet door een thai kan worden gedaan.
Tijdje terug zijn er medewerkers van een coffeeshop opgepakt. Die kregen op papier die 40 duizend baht maar hadden de functie van elektricien. Dat klopt niet. Dus immigratie zag op een dag dat er een blank iemand een lamp aan het vervangen was en toen zijn ze langs gegaan en hebben ontdekt dat er gefraudeerd werd
nou nou nouquote:Op donderdag 28 november 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is zo'n prachtige taal
Welke post?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
@:Haags ik heb een post met 28 likes in NWS. Leuk forum.
likes zijn een tegenstrijdigheid op FOK!quote:Op donderdag 28 november 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Ja eens. Moet ik zeker doen.quote:
in de jaren 80 zaten we met 4 kinderen achter in een opel kadet zonder gordelsquote:Op donderdag 28 november 2024 09:36 schreef bitterbal het volgende:
ik snap die buitenlanders echt niet die hier met hun kinderen op de scooter rijden zonder helm
Ja en nu niet meerquote:Op donderdag 28 november 2024 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de jaren 80 zaten we met 4 kinderen achter in een opel kadet zonder gordels
De sigaretten stonden ook nog op tafel, wat is je punt?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de jaren 80 zaten we met 4 kinderen achter in een opel kadet zonder gordels
Heb je Orange Man Bad gepost?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
tijdsbeeld en locatie idd.quote:
dat tijd en locatie een factor zijnquote:Op donderdag 28 november 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sigaretten stonden ook nog op tafel, wat is je punt?
Mooie tijden. De wereld was simpeler. De huizen waren bruin, groen en oranje.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sigaretten stonden ook nog op tafel, wat is je punt?
Zijn mensen uit europa die hier wonen en dat doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat tijd en locatie een factor zijn
Niet verplicht, dus hoeft het niet, dus doen we het niet.quote:
tis wel verplichtquote:Op donderdag 28 november 2024 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet verplicht, dus hoeft het niet, dus doen we het niet.
ja omdat ze wegens de betutteling in NL die kant op zijn gegaan waarschijnlijk en daardoor vinden dat ze zich niet meer aan NL regelingen hoeven te houdenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn mensen uit europa die hier wonen en dat doen.
Ik verwachtte gehaktballetjes maar het waren ballen des doods.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gehad, maar ik denk niet dat ik ze lekker vind.
Net zoiets als levende oesters naar binnen werken.
Is de boete lager dan een kappersbezoek?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
Thailand heeft ook een helmplicht
wat belachelijk....quote:Op donderdag 28 november 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
..huehue?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verwachtte gehaktballetjes maar het waren ballen des doods.
Niet eensquote:Op donderdag 28 november 2024 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je Orange Man Bad gepost?
Dan ben je toch zwakzinnig als je dat betutteling vindquote:Op donderdag 28 november 2024 09:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja omdat ze wegens de betutteling in NL die kant op zijn gegaan waarschijnlijk en daardoor vinden dat ze zich niet meer aan NL regelingen hoeven te houden
Maar geen agenten om te controleren.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:41 schreef bitterbal het volgende:
en wat is het?quote:
de meeste mensen die uit NL vertrekken gaan niet weg omdat ze het hier zo goed vinden met alle regeldquote:Op donderdag 28 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben je toch zwakzinnig als je dat betutteling vindSoms zie je gewoon een heel gezien met een kind van 2 en een baby op de scooter. Niemand draagt een helm.
ik weet niet wat het voor thai kost maar voor buitenlanders is het dacht ik 500 baht. Een kappersbezoek voor een man is dacht ik 300 bahtquote:Op donderdag 28 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is de boete lager dan een kappersbezoek?
Die zijn druk met visumontwijkers op pakken.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar geen agenten om te controleren.
er is hier nu 1 check in de ochtend maar geloof dat ze voornamelijk buitenlanders aanhoudenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar geen agenten om te controleren.
500 is ongeveer 15 euro?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet wat het voor thai kost maar voor buitenlanders is het dacht ik 500 baht. Een kappersbezoek voor een man is dacht ik 300 baht
Ah ja, boete te laag dus waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet wat het voor thai kost maar voor buitenlanders is het dacht ik 500 baht. Een kappersbezoek voor een man is dacht ik 300 baht
Nou ja, levende ballen zijn ook zo wat.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verwachtte gehaktballetjes maar het waren ballen des doods.
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, levende ballen zijn ook zo wat.
Ze zitten in de kamer hiernaast, ik loop altijd ff langsquote:Op donderdag 28 november 2024 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd het telefoonnummer van IT support.
quote:Op donderdag 28 november 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, levende ballen zijn ook zo wat.
Ja, is toch zo?quote:
Tijd om agent te worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
hier op het eiland is alles vrij laks maar op Samui controleren ze veel strenger
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |