SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bijna.quote:
Nee, dit verwacht idd helemaal niemandquote:Op donderdag 28 november 2024 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
4EBE met de LaPo, je verwacht 't niet.
Dus jij bent gewoon een kloon?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij al ruim 20 jaar.
Vanzelfsprekendquote:
iedereen hier is een kloonquote:
Daar waren geen oksels bij betrokkenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een Fok!-meet met @:Tamieke en @:Elvi onder andere
Nu ben ik helemaal benieuwdquote:Op donderdag 28 november 2024 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar waren geen oksels bij betrokken
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iedereen hier is een kloon
Dit is mijn eerste account.quote:
Kan CL beter zelf vertellen. Ik heb het maar half meegekregenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal benieuwd
U-huuuquote:
Ja sjonge..quote:Op donderdag 28 november 2024 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan CL beter zelf vertellen. Ik heb het maar half meegekregen
Leugensquote:Op donderdag 28 november 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iedereen hier is een kloon
dat wordt een groot evenement dusquote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit weer keurig in de trein voor onze teamdag en de een na de ander meldt zich af “want ik voel me niet lekker” mimimi
Voelt fijn he.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit weer keurig in de trein voor onze teamdag en de een na de ander meldt zich af “want ik voel me niet lekker” mimimi
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Oef, zat bijna in de verkeerde SC over de schimmelmeet te vertellen.
dat zal je leren in een andere SC te neuzenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Niet zo heel spannend. Leuke meet. Daarna uit eten. Elvi liet foto's van schimmelvoeten zien tijdens het eten (niet haar voeten). Ik spetterde iemand onder met m'n eten. Einde verhaal.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sjonge..
@:cherrylips
Vertel ons meer aub
Zie.quote:
De volgende Fok! meet?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het niet georganiseerd hoor
Hmm ik geef het een 6 op de Schaal van Gerrie.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo heel spannend. Leuke meet. Daarna uit eten. Elvi liet foto's van schimmelvoeten zien tijdens het eten (niet haar voeten). Ik spetterde iemand onder met m'n eten. Einde verhaal.
Ow ik dacht dat het ging over die bootquote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo heel spannend. Leuke meet. Daarna uit eten. Elvi liet foto's van schimmelvoeten zien tijdens het eten (niet haar voeten). Ik spetterde iemand onder met m'n eten. Einde verhaal.
Jeeezus wat een losers.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
..boot?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het ging over die boot
“Compact”quote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt een groot evenement dus
Ja dat was wel die meet, maar op die boot heb ik geen schimmelvoeten gezien. Wel zitten janken van het lachen.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het ging over die boot
Oh dat is mij ook al gebeurd. Of naar kantoor gaan zonder laptop en dan weer terug moeten rijden om 'm op te halenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega die vandaag een thuiswerkdag heeft, kwam net op kantoor, die had gisteren zijn laptop op kantoor laten liggen.
Classic Fok! meetquote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We ging met zn allen naar het Amsterdam Light festival, wat gewoon een rondvaart is op een boot. Maar dat ding was super vochtig en Elvi kreeg een hoest/nies aanval en daarna stikte ze volgens mij bijna in de slappe lach met CL.quote:
😂 wanne sukkel.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega die vandaag een thuiswerkdag heeft, kwam net op kantoor, die had gisteren zijn laptop op kantoor laten liggen.
Ja, ik denk alleen dat dit niet zo opvalt, hierquote:
Dat is wel raar. Zoiets hoort toch bij je vaste bagage?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is mij ook al gebeurd. Of naar kantoor gaan zonder laptop en dan weer terug moeten rijden om 'm op te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |