SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bijna.quote:
Nee, dit verwacht idd helemaal niemandquote:Op donderdag 28 november 2024 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
4EBE met de LaPo, je verwacht 't niet.
Dus jij bent gewoon een kloon?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij al ruim 20 jaar.
Vanzelfsprekendquote:
iedereen hier is een kloonquote:
Daar waren geen oksels bij betrokkenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een Fok!-meet met @:Tamieke en @:Elvi onder andere
Nu ben ik helemaal benieuwdquote:Op donderdag 28 november 2024 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar waren geen oksels bij betrokken
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iedereen hier is een kloon
Dit is mijn eerste account.quote:
Kan CL beter zelf vertellen. Ik heb het maar half meegekregenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal benieuwd
U-huuuquote:
Ja sjonge..quote:Op donderdag 28 november 2024 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan CL beter zelf vertellen. Ik heb het maar half meegekregen
Leugensquote:Op donderdag 28 november 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iedereen hier is een kloon
dat wordt een groot evenement dusquote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit weer keurig in de trein voor onze teamdag en de een na de ander meldt zich af “want ik voel me niet lekker” mimimi
Voelt fijn he.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit weer keurig in de trein voor onze teamdag en de een na de ander meldt zich af “want ik voel me niet lekker” mimimi
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Oef, zat bijna in de verkeerde SC over de schimmelmeet te vertellen.
dat zal je leren in een andere SC te neuzenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Niet zo heel spannend. Leuke meet. Daarna uit eten. Elvi liet foto's van schimmelvoeten zien tijdens het eten (niet haar voeten). Ik spetterde iemand onder met m'n eten. Einde verhaal.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sjonge..
@:cherrylips
Vertel ons meer aub
Zie.quote:
De volgende Fok! meet?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het niet georganiseerd hoor
Hmm ik geef het een 6 op de Schaal van Gerrie.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo heel spannend. Leuke meet. Daarna uit eten. Elvi liet foto's van schimmelvoeten zien tijdens het eten (niet haar voeten). Ik spetterde iemand onder met m'n eten. Einde verhaal.
Ow ik dacht dat het ging over die bootquote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo heel spannend. Leuke meet. Daarna uit eten. Elvi liet foto's van schimmelvoeten zien tijdens het eten (niet haar voeten). Ik spetterde iemand onder met m'n eten. Einde verhaal.
Jeeezus wat een losers.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
..boot?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het ging over die boot
“Compact”quote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt een groot evenement dus
Ja dat was wel die meet, maar op die boot heb ik geen schimmelvoeten gezien. Wel zitten janken van het lachen.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het ging over die boot
Oh dat is mij ook al gebeurd. Of naar kantoor gaan zonder laptop en dan weer terug moeten rijden om 'm op te halenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega die vandaag een thuiswerkdag heeft, kwam net op kantoor, die had gisteren zijn laptop op kantoor laten liggen.
Classic Fok! meetquote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We ging met zn allen naar het Amsterdam Light festival, wat gewoon een rondvaart is op een boot. Maar dat ding was super vochtig en Elvi kreeg een hoest/nies aanval en daarna stikte ze volgens mij bijna in de slappe lach met CL.quote:
😂 wanne sukkel.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega die vandaag een thuiswerkdag heeft, kwam net op kantoor, die had gisteren zijn laptop op kantoor laten liggen.
Ja, ik denk alleen dat dit niet zo opvalt, hierquote:
Dat is wel raar. Zoiets hoort toch bij je vaste bagage?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is mij ook al gebeurd. Of naar kantoor gaan zonder laptop en dan weer terug moeten rijden om 'm op te halen
Ja dat was 'm.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We ging met zn allen naar het Amsterdam Light festival, wat gewoon een rondvaart is op een boot. Maar dat ding was super vochtig en Elvi kreeg een hoest/nies aanval en daarna stikte ze volgens mij bijna in de slappe lach met CL.
O ja, ik moet vandaag een kluisje regelen want over twee weken laat ik mijn leptop ook een weekje op kantoorquote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan zou ik daarna gewoon thuis blijven.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is mij ook al gebeurd. Of naar kantoor gaan zonder laptop en dan weer terug moeten rijden om 'm op te halen
Ben altijd al een fan geweest van mensen met HART VOOR DE ZAAK en al snotterend en hoestend bijkans halfdood naar kantoor gaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jeeezus wat een losers.
Altijd gaan! Dat zijn de echten.
Gebeurt je ooit nog wel een keer.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Zoiets hoort toch bij je vaste bagage?
Er zit zoveel in m'n rugzak dat het me niet direct opvalt als er geen laptop in zit (die zit ook nog eens in een apart vak waardoor je het niet ziet).quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Warm aangekleed want winter op een boot. Zitten we helemaal achterin bij de kachel. M'n pindakaaschocolade zowat gesmolten. Al die ramen beslagen, zagen geen zak. Elvi kreeg een of andere reactie dus die liep te snotteren. Maakt opmerking over al die zakdoekjes achterin.
Weg waren we.
Wel als ik geen afspraken had die dagquote:Op donderdag 28 november 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik daarna gewoon thuis blijven.
Kan soms nietquote:Op donderdag 28 november 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik daarna gewoon thuis blijven.
Tot voor kort hoefde ik mijn werklaptop niet mee te nemen naar kantoor. Inloggen op een pc kastje en voila daar heb ik mijn werkomgeving. Nu moet ik mijn laptop wel meenemen, want ze hebben de pc kastjes verwijderd.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die wil stiekem gewoon graag op kantoor zijn. Beetje zoals een 16-jarige expres iets bij het vriend(innet)je vergeetquote:Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit is wel m'n grootste angst.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daarvoor heb je Teams, Zoom etcquote:Op donderdag 28 november 2024 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Wel als ik geen afspraken had die dag
Raar.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Die wil stiekem gewoon graag op kantoor zijn.
Niet al het werk is 100% digitaal.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor heb je Teams, Zoom etc
Zo hoort het hč maat. Niks houdt ons tegenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben altijd al een fan geweest van mensen met HART VOOR DE ZAAK en al snotterend en hoestend bijkans halfdood naar kantoor gaan.
waren ze geschokt?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Oh jawel. Ik ben niet van de generatie -'s avonds een vent, 's morgens een ventquote:Op donderdag 28 november 2024 08:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo hoort het hč maat. Niks houdt ons tegen
je wordt liever "breezertje ananas" genoemd?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben net 'topper' genoemd door een collega en nu denk ik bijna dat ik in een beddenzaak werk.
Ik word liever helemaal niet genoemdquote:Op donderdag 28 november 2024 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt liever "breezertje ananas" genoemd?
Grappig, ik noemde een collega een kanjer en nu werkt hij voor de postcodeloterij.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben net 'topper' genoemd door een collega en nu denk ik bijna dat ik in een beddenzaak werk.
Dat is ook niet altijd even prettig.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor heb je Teams, Zoom etc
Ja.quote:
Was dat de vaginakaars?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Meisje voor me ruikt beter dan de exclusieve geurkaars van @:uitstraling
Oké, dit klinkt raar
Jajoeeeeequote:
I know, I know.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is ook niet altijd even prettig.
Zomaarquote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig, ik noemde een collega een kanjer en nu werkt hij voor de postcodeloterij.
joejaaaaquote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, dit klinkt raar
Het is 9 uur, valt wel mee met de vroegte toch?quote:
nou nog gewoon begin van de ochtendquote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is 9 uur, valt wel mee met de vroegte toch?
Zonder internet kan ik mijn werk niet doen. Alles staat in de cloud.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet al het werk is 100% digitaal.
Iedereen zit al in de pre-weekend standquote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nog gewoon begin van de ochtend
Wat voor geurkaarsen had hij? Ik zoek nog nieuwequote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, dit klinkt raar
Jij zat nu anders in de blauwe doos tegen chagrijnige mensen aan te kijken.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohwquote:Op donderdag 28 november 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word liever helemaal niet genoemd
zeker al halverwege... 3 uur na 6 en 3 uur voor 12quote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same, dus ik hoop dat er ooit eens een storing is, dan kan ik een dagje in bed blijven liggenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonder internet kan ik mijn werk niet doen. Alles staat in de cloud.
ja, leuk, alles aan het organiseren om het hele weekend door te werkenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen zit al in de pre-weekend stand
Onbetaalbarequote:Op donderdag 28 november 2024 09:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat voor geurkaarsen had hij? Ik zoek nog nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |