SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Pep GuardiJokerUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Paai zaauwquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Paay zou
nog een plasje drinken @:ChevyCapricegraag op anoniem![]()
Gohquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:50 schreef Wotte het volgende:
Die Gimenez heb ik zo'n tiefushekel aan.What can change the nature of a man?![]()
Misschien moet je eens een leuke hobby gaan zoekenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:50 schreef Wotte het volgende:
Die Gimenez heb ik zo'n tiefushekel aan.![]()
Die kan echt niets goed doen in mijn ogen. Wat een kutgoal ook weer. Struikelt half en rolt er zelf nog net niet achteraan. Neuzelen ze straks weer over topspits.quote:![]()
@niemand gefeliciteerdquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
de druk van oh arnequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Nouja, Man City is ook niet in topvorm natuurlijk.![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Toevallig had de vrouw een diamond painting van Gimenez gehaald voor me.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een leuke hobby gaan zoeken
Verder is het wel een lieverd.![]()
WAT EEN SUPERPOTGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dikke lul, ik had bij 3-0 de tv uitgezet.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
mag ook gezegd wordenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Nouja, Man City is ook niet in topvorm natuurlijk.graag op anoniem![]()
@GGMMquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
neemt GGMM een Feyenoord UI. Als dit 3-2 blijft dan neem ik een Robben UI of een UI wat met Korea te maken heeft.
nou hupgraag op anoniem![]()
En in het weekend mag die doorgesnoven gek naar Slotgod. Dat wordt 7 wedstrijden zonder zege.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
@DombohetOlifantje1 kies maarquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Neemt @:kingroland een maand lang een Fey ui naar keuze van Dombo![]()
![]()
Noa de Mol
Opdonderen, met je Hilversumse kruiwagenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Je houdt je woord maar gewoon.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Als GGMM em neemt dan neem ik em ook![]()
precies @GGMMquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je houdt je woord maar gewoon.graag op anoniem![]()
Wil Ueda dat wel, door jullie beiden genomen worden?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Als GGMM em neemt dan neem ik em ookUn dann rettet kein Kavallerie,
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:55 schreef -XOR- het volgende:
Dikke lul, ik had bij 3-0 de tv uitgezet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:22 schreef PSVCL het volgende:
gaat iets te snel voor het grote feyenoordquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ze missen spelers als Schouten en Veerman @:CR7Gefeliciteerd jongens.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:33 schreef Wotte het volgende:
Het heeft ook wel wat kneuterigs dat uitbundig juichen van de uitfans bij de eretreffer.![]()
![]()
Commentator bij 3-0: "Volgens mij vinden beide partijen het wel best zo"Un dann rettet kein Kavallerie,
Deze zag ik niet aankomen. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefeliciteerd jongens.
Wel jammer dat Gimenez scoort![]()
Bluemoon is ook redelijk aan het ontploffen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Goh, je zag het niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deze zag ik niet aankomen. Gefeliciteerd.
Wel jammer dat Gimenez scoort![]()
Wie?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:01 schreef -XOR- het volgende:
Bluemoon is ook redelijk aan het ontploffen.What can change the nature of a man?![]()
en TruthSocial? @Zipportalquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:01 schreef -XOR- het volgende:
Bluemoon is ook redelijk aan het ontploffen.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Slobeend Dit was het staartje..
![]()
Nee jij zag het zeker wel dat Feyenoord nog terugkomt van een 3-0 achterstand tegen City.quote:
Tuurlijk Dombo![]()
We spelen hier niet op de man.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee jij zag het zeker wel dat Feyenoord nog terugkomt van een 3-0 achterstand tegen City.
Tuurlijk Dombo![]()
Nu merk je pas echt hoe goed Rodri is. Haal je hem eruit en je speelt meteen alsof je met een B-elftal aankomt.graag op anoniem![]()
Daarom feliciteerde ik je netjes natuurlijk. Ik snap dat je in de euforie hoog in de emotie zit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We spelen hier niet op de man.![]()
Dan hebben we een kleine miscommunicatie gehad.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daarom feliciteerde ik je netjes natuurlijk. Ik snap dat het in de euforie je hoog in de emotie zit.
Bedankt vriend.![]()
Veel slechter dan dit kan je ook niet bagatelliseren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Nu merk je pas echt hoe goed Rodri is. Haal je hem eruit en je speelt meteen alsof je met een B-elftal aankomt.![]()
Bij Barca zelfde probleem met Laminequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Veel slechter dan dit kan je ook niet bagatelliseren.graag op anoniem![]()
Er zit alleen al voor een paar honderd miljoen op de bank bij City.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij Barca zelfde probleem met Lamine![]()
Ik had 1-3. We hadden allebei het aantal doelpunten van Feyenoord goed.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik had 0-3
wie had nou verwacht dat City zou scorenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Pep is een nog slechtere trainer dan ik ooit had gedacht. Dit kan echt niet. Die man gaat de top 8 mislopen met City.![]()
![]()
![]()
Dat gaat zo ongekend pijnlijk worden zondag.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Bald fraud[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:08 schreef GGMM het volgende:
Heeft @:kingroland zich nog aan zijn belofte gehouden?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Heeft @:ggmm zich aan zijn belofte gehouden?![]()
![]()
Bohhh weer genoten van Hadj Moussa. Jammer dat hij de bal niet raakte bij de 3-2 anders was het een goal, assist en voorassist. Bohhh![]()
Paixao en Gimenez. De 2 beste aanvallers van de ED. Weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die kan echt niets goed doen in mijn ogen. Wat een kutgoal ook weer. Struikelt half en rolt er zelf nog net niet achteraan. Neuzelen ze straks weer over topspits.![]()
Hij bracht DeBruyne in. Hun beste speler.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Pep is een nog slechtere trainer dan ik ooit had gedacht. Dit kan echt niet. Die man gaat de top 8 mislopen met City.![]()
![]()
![]()
Dat gaat zo ongekend pijnlijk worden zondag.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Die hebben hun hele doping voorraad moeten afstaan aan het wielerteam zodat Roglic volgend jaar de tour kan winnen.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is er met de Red Bull clubs aan de hand?![]()
PSG heeft mazzel dat ze het gehandicapte Red Bull nog krijgen want anders hadden ze met 4 punten (en Stuttgart uit en City thuis een erg groot probleem. Enige winstpartij is ook nog tegen Girona in de 90e minuut.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leipzig is wel echt bizar dat die nog op 0 punten staan, en het programma is ook niet heel veelbelovend tot de laatste speelronde.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Josep Guardiola heeft woensdag excuses aangeboden voor een opmerking op de persconferentie na de Champions League-wedstrijd van Manchester City tegen Feyenoord (3-3). De manager benadrukt dat zelfbeschadiging een ernstige zaak is.
Guardiola kreeg dinsdag aan het einde van de persconferentie een vraag over een wondje op zijn neus en de krassen op zijn hoofd. "Dat komt door het krabben met mijn vingernagel. Ik wil mezelf pijn doen", grapte de Spanjaard.
De 53-jarige Guardiola biedt woensdag via X excuses aan voor zijn opmerking. "Ik werd gisteren aan het einde van de persconferentie overrompeld door een vraag over een wond op mijn gezicht. Ik legde uit dat die wond was veroorzaakt door mijn scherpe vingernagel."
"Mijn reactie was op geen enkele wijze bedoeld om lichtzinnig te doen over zelfbeschadiging. Ik weet dat veel mensen dagelijks worstelen met mentale problemen", schrijft Guardiola, die in zijn bericht een organisatie vermeldt waar mensen met psychische problemen hulp kunnen krijgen.
JEEEEEEZUS
De wokies hebben weer even de druk opgevoerd zeg.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond gaan we lekker Liverpool FC - Real Madrid kijken.![]()
![]()
Echte prutsers, maar 1x gewonnen. Wel weer van Feyenoord. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
![]()
Zeg het maar
21:00 PSV - Shakhtar | Ziggo Sport
@maxi-mus 2-0
@Oriente
@fetX
@GGMM 1-2
@PicoMMP 4-1
@Scrummie 1-3
@onlogisch
@Mexicanobakker 3-1
@Tarado 4-1
@klaasweetalles 2-0
@3rr0r
@Caland
@DombohetOlifantje1 4-0
@R-woud93 3-0
@tong80 5-0
@Bezsen 4-1
@Pisces29 2-0
@Flitsbezorger
@Frozen-assassin 3-1
@WheeledWarrior 5-1
@Immerdebestebob
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 27-11-2024 20:55:05 ]What can change the nature of a man?![]()
3-0quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
2-0quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
1-3quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob![]()
3-1quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
5-0quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM 1-2
@:Scrummie 1-3
@:klaasweetalles 2-0
@:R-woud93 3-0
@:Frozen-assassin 3-1
@:Immerdebestebob
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
4-1quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
5-1quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0
Overigens sla ik dit over, ik ga Liverpool - Real kijken of schakel. De CL campagne kan mij, in tegenstelling tot die van Feyenoord, nog totaal niet bekoren.![]()
2-0quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:ImmerdebestebobOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ze hebben wel redelijk wat pech gehad. Eigenlijk niet een wedstrijd echt minder. Behalve tegen Arsenal misschien.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSG heeft mazzel dat ze het gehandicapte Red Bull nog krijgen want anders hadden ze met 4 punten (en Stuttgart uit en City thuis een erg groot probleem. Enige winstpartij is ook nog tegen Girona in de 90e minuut.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
2-4quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:ImmerdebestebobAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Heb gister alleen de samenvatting gezien maar waarom staat die rare Rus met snor op goal in plaats van Donnarumma?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze hebben wel redelijk wat pech gehad. Eigenlijk niet een wedstrijd echt minder. Behalve tegen Arsenal misschien.![]()
Volgens mij gepasseerd. Geen idee of ze ruzie hebben. Wel grappig dat juist die keeper de blunder maakte en de wedstrijd besliste.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb gister alleen de samenvatting gezien maar waarom staat die rare Rus met snor op goal in plaats van Donnarumma?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Liverpool gaat bij mij sowieso boven Feyenoord en PSV, al denk ik dat PSV vandaag eenvoudig gaat winnen.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
2-0
Overigens sla ik dit over, ik ga Liverpool - Real kijken of schakel. De CL campagne kan mij, in tegenstelling tot die van Feyenoord, nog totaal niet bekoren.![]()
3-1[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik word ook niet zo warm voor de switch vanavond.
Liverpool-Real it is.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat laatste lijkt mij ook, Shakhtar is niet veel toch.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool gaat bij mij sowieso boven Feyenoord en PSV, al denk ik dat PSV vandaag eenvoudig gaat winnen.![]()
Het werd een blamage voor trainer Pepijn Lijnders en zijn Red Bull Salzburg. Op bezoek bij Bayer Leverkusen kregen de Oostenrijkers dinsdag flink op de broek: 5-0. In het thuisland begint de vraag voorzichtig op te borrelen: hoe lang krijgt Lijnders nog de tijd om dit om te draaien?
'Ik denk dat zij niet hun beste dag hadden', stamelde een ietwat verbaasde Florian Wirtz na afloop. Het toptalent van Leverkusen was direct betrokken bij drie doelpunten, en leek niet helemaal te begrijpen waar het mis was gegaan voor Salzburg.
Oud-profvoetballer Andreas Herzog kon de vinger wél op de zere plek leggen in de uitzending van Sky Sports. 'Intensiteit? Nul! Mentaliteit? Nul! Er wordt na een kwartier gewisseld en de invaller heeft zijn sokken nog niet eens aan. Salzburg maakt zichzelf echt belachelijk in Europa.'
Daar sloot ook Lijnders zich bij aan: 'Ik kan een nederlaag accepteren, maar niet op deze manier. Leverkusen was veel beter. In ieder aspect. Tweede ballen, druk zetten. Na vijftien minuten was de wedstrijd gespeeld.'
'Het werd een debacle voor Salzburg', zag het Oostenrijkse Kurier. 'Met deze 5-0 nederlaag zinken ze verder weg in hun crisis. Hoe lang blijft het bestuur dit steunen en niets doen?' De krant weet dat het geen schande is om in Leverkusen te verliezen. 'Maar ze waren weer zorgwekkend slecht. Ze waren op alle fronten minstens twee klassen minder dan de tegenstander.'
Ondanks een vierde nederlaag in vijf wedstrijden heeft Salzburg nog altijd kans om door te gaan. Theoretisch gezien dan. In Oostenrijk zal niemand daar nog mee bezig zijn. Ondertussen staat de ploeg er in de Oostenrijkse competitie ook niet best voor. De ploeg staat net in het linkerrijtje, waar het de afgelopen seizoenen - totdat Sturm Graz vorig jaar het monopolie onderbrak - een alleenrecht leek te hebben op de titel. En anders dongen ze in ieder geval mee.
Kurier stelt de vraag maar hardop: hoe lang blijft Lijnders nog als coach? Volgens sportief directeur Bernhard Seonbuchner een irrelevante vraag, de coach staat niet ter discussie binnen de club. De Oostenrijkse krant herformuleert: 'Hoe lang mogen Lijnders én Seonbuchner nog verder?'
https://www.msn.com/nl-nl(...)45fd987b60e650&ei=23
Is ook een saai affiche voor de neutrale supporters en hatersquote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ook Ziggy ziet PSV als een bijwedstrijd. (lol)![]()
Blij het nog steeds jammer vinden dat 80% van de wedstrijden gevolgloos zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is ook een saai affiche voor de neutrale supporters en haters“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
mja kleinere clubs hebben nu wel iets meer kansquote:Op woensdag 27 november 2024 20:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Blij het nog steeds jammer vinden dat 80% van de wedstrijden gevolgloos zijn.
ik vind het wel een leukere opzet nu![]()
Rode Ster 4-1 tegen Stuttgart. Echt een gevaarlijke ploeg. Thuis zo goed als onverslaanbaar tegen alles buiten de top 10.![]()
Tijdens de groepsronde westrijden had je heel de dag een lichte spanning voor de wedstrijd ..dit voelt meer als een competitie wedstrijd. Voorbode voor de super league waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 20:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Blij het nog steeds jammer vinden dat 80% van de wedstrijden gevolgloos zijn.![]()
aldi?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:39 schreef KingRoland het volgende:
ik hoop op een knotsgekke wedstrijd met goals voor al dWhat can change the nature of a man?![]()
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-0
@:Mexicanobakker 3-1
@:Tarado 4-1
@:DombohetOlifantje1 4-0
@:tong80 5-0
@:Pisces29 2-0
@:WheeledWarrior 5-1
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-0
@:PicoMMP 4-1
@:Mexicanobakker 3-1
@:Tarado 4-1
@:DombohetOlifantje1 4-0
@:tong80 5-0
@:Pisces29 2-0
@:WheeledWarrior 5-1
Is RvN wel eens gedegradeerd? Ik dacht het niet, maakt 'ie dat ook eens mee.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leicester schrijven we op als eerste degradant.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Madrid ontsnapt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Het zou leuk zijn als er op korte termijn een ontmoeting met Man Utd op het programma staat.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Van Dijk staat te schutteren.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Zodra PSV niet tegen Hans en Mieke moet falen ze keer op keer. In het PSV topic vonden ze PSV Europees de afgelopen twee seizoenen ontzettend goed Europees. (lol)![]()
15-3quote:Op woensdag 27 november 2024 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als er op korte termijn een ontmoeting met Man Utd op het programma staat.![]()
Wist niet dat de wedstrijd al afgelopen was?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zodra PSV niet tegen Hans en Mieke moet falen ze keer op keer. In het PSV topic vonden ze PSV Europees de afgelopen twee seizoenen ontzettend goed Europees. (lol)![]()
Scorebord journalistiek…quote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Oekrainertjes zijn ijzersterk in de counter.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:11 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Wist niet dat de wedstrijd al afgelopen was?![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oekrainertjes zijn ijzersterk in de counter.![]()
![]()
Het ergste is overigens om 1.5 uur naar Albert Mantingh te moeten luisterenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Psv gaat dit gewoon winnenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oekrainertjes zijn ijzersterk in de counter.![]()
Dat moet @Buitendam geweest zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zodra PSV niet tegen Hans en Mieke moet falen ze keer op keer. In het PSV topic vonden ze PSV Europees de afgelopen twee seizoenen ontzettend goed Europees. (lol)What can change the nature of a man?![]()
PEUJ ES VEUJ WAKKER WORRUH !!!
KOM OP PEU EUS VEUJ KOM OP PEU EUS VEUJ
SOAME DOAR MOAKE ZE LAMPE![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:16 schreef ISVV het volgende:
SOAME DOAR MOAKE ZE LAMPE
RED ONS HENNIEGOD![]()
Al 2.5 jaar.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV heeft verdedigend echt 0,0 controle.
Dat blijft niet goed gaanWhat can change the nature of a man?![]()
Google Translate kan hier niets mee.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:16 schreef ISVV het volgende:
SOAME DOAR MOAKE ZE LAMPEVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dom van Nunez.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
@CR7 heeft het nog niet helemaal doorquote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef CR7 het volgende:
Dat je zoveel moeite kan hebben in deze lollerpoule.Un dann rettet kein Kavallerie,
Je mist een type Veerman Schoutenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef CR7 het volgende:
Dat je zoveel moeite kan hebben in deze lollerpoule.What can change the nature of a man?![]()
Dat je zo de verzuurde maagd uit kan hangen op dit forum.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef CR7 het volgende:
Dat je zoveel moeite kan hebben in deze lollerpoule.![]()
PEUJ ES VEUJ WAKE UP WORRUH!!!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
SOAME DOAR MOAKE ZE LAMPE
PEUJ ES VEUJ WAKE UP WORRUH!!!
COME ON PEU EUS VEUJ COME ON PEU EUS VEUJ
SOAME DOAR MOAKE THEY LAMPERED ONS HENNIEGOD![]()
Sidonia?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:24 schreef VoMy het volgende:
Courtois begint steeds meer te lijken op een karakter uit Suske & Wiske.Un dann rettet kein Kavallerie,
gras is groen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV is weer eens vies slecht in Europa.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
BOSZEDquote:Op woensdag 27 november 2024 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wedstrijdbeeld had ik niet verwacht.![]()
Staat ook gewoon op 3 meter toe te kijken hoe anderen verdedigen die Lang
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wel vermakelijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wedstrijdbeeld had ik niet verwacht.What can change the nature of a man?![]()
Nouja vorig jaar wel tegen 10 man van Lens en Sevilla gewonnen toch?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV is weer eens vies slecht in Europa.![]()
Het is bijna Black Friday, kun je een nieuwe TV kopen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wedstrijdbeeld had ik niet verwacht.Un dann rettet kein Kavallerie,
ahVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Jongens mijn eerstgeborene moet erom jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen kijken of ga je ons ook hier de hele wedstrijd verblijden met je ronduit inspirerende gezelschap?quote:![]()
Een villein ondertoontje in deze post.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Alleen kijken of ga je ons ook hier de hele wedstrijd verblijden met je ronduit inspirerende gezelschap?![]()
Wat is dit voor mokerdom gelulquote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef Pablo84 het volgende:
Dams moet eraf...die kan er echt niks van![]()
quote:quote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Alleen kijken of ga je ons ook hier de hele wedstrijd verblijden met je ronduit inspirerende gezelschap?![]()
![]()
"Ronduit"? Noem je @GGMM hier nou dik?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Alleen kijken of ga je ons ook hier de hele wedstrijd verblijden met je ronduit inspirerende gezelschap?Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
User @:ISVV is compleet de weg kwijt. De Dams van deze avond.quote:![]()
Nou ja zegquote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik hoop dat storm Conall jou ook even aanpakt
What can change the nature of a man?![]()
Het waait hier hard inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik hoop dat storm Conall jou ook even aanpakt![]()
Ik geef jou net een like in het PSV-topic en dan ga je hier een beetje lopen stokenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Ronduit"? Noem je @:GGMM hier nou dik?![]()
Die is hier met de Wensambulance toch?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef Pablo84 het volgende:
Dams moet eraf...die kan er echt niks vanLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Oh sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik geef jou net een like in het PSV-topic en dan ga je hier een beetje lopen stokenUn dann rettet kein Kavallerie,
Maar goed dat @Scrummie er niet is dan haha!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we allemaal even rustig tot 10 tellen.![]()
Bedamst HansUn dann rettet kein Kavallerie,
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef Pablo84 het volgende:
Dams moet eraf...die kan er echt niks van![]()
Godver ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar goed dat @:scrummie er niet is dan haha!![]()
Ai.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Hef PSV op. Laat Bosz lekker met Pep fifa spelen.
Kale trainers![]()
Op Slotgod na.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
PSV
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Redelijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef ISVV het volgende:
Is Liverpool - Real een beetje vermakelijk?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ik heb mijn ongelijk al toegegeven.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die vond het maar mokerdom gelul.![]()
Hopelijk gaat nu Bosz eindelijk inzien dat Dams een kutverdediger is die nauwelijks meekan bij jong PSV…![]()
Ik verheug me nu al op het interview van Peter Boosquote:Op woensdag 27 november 2024 21:37 schreef Szura het volgende:
Zo voorspelbaar dit
Dikke faal van Bosz
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: