Er zit alleen al voor een paar honderd miljoen op de bank bij City.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij Barca zelfde probleem met Lamine
Ik had 1-3. We hadden allebei het aantal doelpunten van Feyenoord goed.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik had 0-3
wie had nou verwacht dat City zou scoren
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:08 schreef GGMM het volgende:
Heeft @:kingroland zich nog aan zijn belofte gehouden?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:08 schreef KingRoland het volgende:
Heeft @:ggmm zich aan zijn belofte gehouden?
Paixao en Gimenez. De 2 beste aanvallers van de ED. Weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die kan echt niets goed doen in mijn ogen. Wat een kutgoal ook weer. Struikelt half en rolt er zelf nog net niet achteraan. Neuzelen ze straks weer over topspits.
Hij bracht DeBruyne in. Hun beste speler.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Pep is een nog slechtere trainer dan ik ooit had gedacht. Dit kan echt niet. Die man gaat de top 8 mislopen met City.![]()
![]()
![]()
Dat gaat zo ongekend pijnlijk worden zondag.
Die hebben hun hele doping voorraad moeten afstaan aan het wielerteam zodat Roglic volgend jaar de tour kan winnen.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is er met de Red Bull clubs aan de hand?
PSG heeft mazzel dat ze het gehandicapte Red Bull nog krijgen want anders hadden ze met 4 punten (en Stuttgart uit en City thuis een erg groot probleem. Enige winstpartij is ook nog tegen Girona in de 90e minuut.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leipzig is wel echt bizar dat die nog op 0 punten staan, en het programma is ook niet heel veelbelovend tot de laatste speelronde.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond gaan we lekker Liverpool FC - Real Madrid kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |