quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:22 schreef PSVCL het volgende:
gaat iets te snel voor het grote feyenoord
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ze missen spelers als Schouten en Veerman @:CR7
Gefeliciteerd jongens.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:33 schreef Wotte het volgende:
Het heeft ook wel wat kneuterigs dat uitbundig juichen van de uitfans bij de eretreffer.
Deze zag ik niet aankomen. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefeliciteerd jongens.
Goh, je zag het niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deze zag ik niet aankomen. Gefeliciteerd.
Wel jammer dat Gimenez scoort
Wie?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:01 schreef -XOR- het volgende:
Bluemoon is ook redelijk aan het ontploffen.
en TruthSocial? @Zipportalquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:01 schreef -XOR- het volgende:
Bluemoon is ook redelijk aan het ontploffen.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Slobeend Dit was het staartje.
Nee jij zag het zeker wel dat Feyenoord nog terugkomt van een 3-0 achterstand tegen City.quote:
We spelen hier niet op de man.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee jij zag het zeker wel dat Feyenoord nog terugkomt van een 3-0 achterstand tegen City.
Tuurlijk Dombo
Daarom feliciteerde ik je netjes natuurlijk. Ik snap dat je in de euforie hoog in de emotie zit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We spelen hier niet op de man.
Dan hebben we een kleine miscommunicatie gehad.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daarom feliciteerde ik je netjes natuurlijk. Ik snap dat het in de euforie je hoog in de emotie zit.
Veel slechter dan dit kan je ook niet bagatelliseren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Nu merk je pas echt hoe goed Rodri is. Haal je hem eruit en je speelt meteen alsof je met een B-elftal aankomt.
Bij Barca zelfde probleem met Laminequote:Op dinsdag 26 november 2024 23:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Veel slechter dan dit kan je ook niet bagatelliseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |