SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Pep GuardiJokerUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Paai zaauwquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Paay zou
nog een plasje drinken @:ChevyCapricegraag op anoniem![]()
Gohquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:50 schreef Wotte het volgende:
Die Gimenez heb ik zo'n tiefushekel aan.What can change the nature of a man?![]()
Misschien moet je eens een leuke hobby gaan zoekenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:50 schreef Wotte het volgende:
Die Gimenez heb ik zo'n tiefushekel aan.![]()
Die kan echt niets goed doen in mijn ogen. Wat een kutgoal ook weer. Struikelt half en rolt er zelf nog net niet achteraan. Neuzelen ze straks weer over topspits.quote:![]()
@niemand gefeliciteerdquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
de druk van oh arnequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Nouja, Man City is ook niet in topvorm natuurlijk.![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Toevallig had de vrouw een diamond painting van Gimenez gehaald voor me.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een leuke hobby gaan zoeken
Verder is het wel een lieverd.![]()
WAT EEN SUPERPOTGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Dikke lul, ik had bij 3-0 de tv uitgezet.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
mag ook gezegd wordenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Nouja, Man City is ook niet in topvorm natuurlijk.graag op anoniem![]()
@GGMMquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
neemt GGMM een Feyenoord UI. Als dit 3-2 blijft dan neem ik een Robben UI of een UI wat met Korea te maken heeft.
nou hupgraag op anoniem![]()
En in het weekend mag die doorgesnoven gek naar Slotgod. Dat wordt 7 wedstrijden zonder zege.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
@DombohetOlifantje1 kies maarquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Neemt @:kingroland een maand lang een Fey ui naar keuze van Dombo![]()
![]()
Noa de Mol
Opdonderen, met je Hilversumse kruiwagenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Je houdt je woord maar gewoon.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Als GGMM em neemt dan neem ik em ook![]()
precies @GGMMquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je houdt je woord maar gewoon.graag op anoniem![]()
Wil Ueda dat wel, door jullie beiden genomen worden?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef KingRoland het volgende:
Als GGMM em neemt dan neem ik em ookUn dann rettet kein Kavallerie,
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:55 schreef -XOR- het volgende:
Dikke lul, ik had bij 3-0 de tv uitgezet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: