abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215711818
Ze zitten te springen om Nederlands te leren maar ze hebben geen leraren :')
  donderdag 28 november 2024 @ 23:44:28 #152
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_215712595
Tja, een domme opmerking van Rene. Maar goed, zo maken ze allemaal regelmatig een domme opmerking. Dat is toch ook niet zo heel schokkend en bijzonder? Denk als wij daar elke avond een uur lang zitten te kletsen dat we ook regelmatig na afloop denken: ''kut wat heb ik nou weer geroepen''
pi_215712654
Stelletje sneeuwvlokjes.
Gijp maakte gewoon een leuke/matige/slechte/ongepaste grap.
#fophef
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215712857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:18 schreef Poefbank het volgende:
Nieuw relletje is geboren?
Ik heb er hartelijk om gelachen.
Mensen die zo'n grap serieus nemen moeten zichzelf nodig eens na laten kijken.

Ja de grap was wat aan de groffe kant. Nou nou nou zeg
pi_215713612
Ik heb het niet gezien, maar de fophef grap was in de trant.

"ik moet elke nacht rond half 4 m'n bed uit".
en dan Gijp: "dan heb ik liever prostaatkanker".

das toch een prima grap? de grap is namelijk dat ie niet echt liever prostaatkanker heeft,maar zo duidelijk maakt dat ie ook een teringhekel heeft aan opstaan. Een hele grote teringhekel.

(ik leg hem ff uit voor de mensen achterin). Dat is echt een grap waar je niet over kunt vallen, ook niet als je kanker hebt gehad.
pi_215713710
Maar er is geen fophef toch? De mensjes op Twitter hebben het fragment (nog) niet gezien, dus Gijp hoeft nog geen excuses aan te bieden aan de kankerstichting en op cursus te gaan.
  vrijdag 29 november 2024 @ 09:45:04 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  vrijdag 29 november 2024 @ 10:05:35 #158
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215713870
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ben laatst schoon verklaard na 35 bestralingen. Die vent spoort niet.

:T
Ik kan er niet om lachen. Die Gijp is net een dom kind.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_215714121
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik kan er niet om lachen. Die Gijp is net een dom kind.
Het is een autist die niemand in zijn omgeving heeft die hem een beetje in bedwang houdt.

quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2024 09:19 schreef koemleit het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar de fophef grap was in de trant.

"ik moet elke nacht rond half 4 m'n bed uit".
en dan Gijp: "dan heb ik liever prostaatkanker".

das toch een prima grap? de grap is namelijk dat ie niet echt liever prostaatkanker heeft,maar zo duidelijk maakt dat ie ook een teringhekel heeft aan opstaan. Een hele grote teringhekel.

(ik leg hem ff uit voor de mensen achterin). Dat is echt een grap waar je niet over kunt vallen, ook niet als je kanker hebt gehad.
Denk dat iedereen hem wel snapt. Blijft smakeloos natuurlijk
pi_215714188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat gelul van 'ja maar in de jaren 80 was het erger' lekker daden van criminelen bagatelliseren
Of dommig hooligans uit de Balkan aanhalen
Een geïnfiltreerde crimineel blijft een crimineel

Maar die halfgare tosti beseft vaak niets eens wat ie zegt

[ Bericht 3% gewijzigd door Kakadylo op 29-11-2024 11:07:33 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_215714281
Ga maar eens voor de grap naar Feyenoord tegen Ajax. Schuimbekkend staan daar volwassen mannen met in hun rechterhand een middelvinger of nazigroet en aan de linkerhand hun meegenomen zoontje van acht. En maar vloeken en tieren met rooddoorlopen ogen. Als je zou opschrijven wat ze schreeuwen dan zitten alle Tbs-klinieken gelijk stampvol.
  vrijdag 29 november 2024 @ 11:12:11 #162
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_215714320
Kwalbert: ‘Eva moet eens wat meer aan cultuur doen. Een nieuwe website van het Rijksmuseum: waarom hoor ik Eva nooit over dat soort onderwerpen?’ Twee weken geleden in Eva, een heel item over de restauratie van de Nachtwacht, met restaurateurs aan het woord: https://eva.avrotros.nl/a(...)an-de-nachtwacht-229
(Heb ik VI ook niet over gehoord trouwens, maar goed, het programma kan dan ook langzamerhand Pot Verwijt Ketel Inside genoemd worden.)
pi_215714327
Ik dacht eigenlijk geen moment aan een nieuwe rel toen René die grap maakte, ik dacht dat eerder toen Wilfred het n-woord gebruikte
pi_215714444
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 10:46 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Het is een autist die niemand in zijn omgeving heeft die hem een beetje in bedwang houdt.
[..]
Als je op nationale televisie opeens heel clownesk een pruik gaat dragen (en werkelijk iedereen raadde hem dat af) dan ben je sowieso wereldvreemd. Je weet dat je op die manier die specifieke community geen enkele dienst bewijst en eigenlijk gewoon feitelijk de spot drijft. Als jouw omgeving lacht om 'homofielen' (of zelfs ontkenning ervan) dan denk je ook wel duizend keer na.
pi_215714526
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 11:13 schreef ikbenrond het volgende:
Ik dacht eigenlijk geen moment aan een nieuwe rel toen René die grap maakte, ik dacht dat eerder toen Wilfred het n-woord gebruikte
Zo'n rel ontstaat vooral door degenen die het oppikken en vervolgens een burgeroorlog lanceren op social media

Totale willekeur dus (met bijhorende dubbele agenda)
pi_215714613
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 11:31 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Als je op nationale televisie opeens heel clownesk een pruik gaat dragen (en werkelijk iedereen raadde hem dat af) dan ben je sowieso wereldvreemd. Je weet dat je op die manier die specifieke community geen enkele dienst bewijst en eigenlijk gewoon feitelijk de spot drijft. Als jouw omgeving lacht om 'homofielen' (of zelfs ontkenning ervan) dan denk je ook wel duizend keer na.
Soms moet je humor ook gewoon laten voor wat het is en de spot kunnen drijven met bepaalde community's. Op het moment dat dat niet meer kan dan nemen we onszelf allemaal wel iets te serieus. Maar op dat punt zijn we dan dus blijkbaar beland. Je kunt niets meer zeggen of er valt wel weer iemand over en dan met name op totaal verwerpelijke social media als X
pi_215714721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 11:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Soms moet je humor ook gewoon laten voor wat het is en de spot kunnen drijven met bepaalde community's. Op het moment dat dat niet meer kan dan nemen we onszelf allemaal wel iets te serieus. Maar op dat punt zijn we dan dus blijkbaar beland. Je kunt niets meer zeggen of er valt wel weer iemand over en dan met name op totaal verwerpelijke social media als X
En als je een beetje pech hebt dan snijden ze je keel door
pi_215714824
Het meest frappante is dat de heren van VI eigenlijk prima kerels zijn die geen vlieg kwaad doen. Even los van onhandige opmerkingen die vervolgens een eigen leven gaan leiden. Zou iedere Nederlander denken zoals Kraay, Gijp of Derksen dan kan iedereen - die de wet respecteert - voor volle 100% zichzelf zijn. En toch heerst het imago (!) dat ze 'fouter dan fout' zijn.
pi_215714896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]
Mijn gedachte was ook al snel 'dit zou zomaar weer een hoop ophef kunnen veroorzaken', maar we gaan het wel zien (of niet).
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef ISVV het volgende:

[..]
Om die prostaatkanker-opmerking? Dat zal toch wel meevallen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 01:47 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik heb er hartelijk om gelachen.
Mensen die zo'n grap serieus nemen moeten zichzelf nodig eens na laten kijken.

Ja de grap was wat aan de groffe kant. Nou nou nou zeg
Ik moest ook lachen vanwege de timing en grofheid. Maar het blijft gek dat de eerste gedachte is 'als dit maar goed gaat'. Dat bewijst wel weer dat we tegenwoordig heel erg op ons teentjes zijn getrapt.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215715100
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 11:40 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Zo'n rel ontstaat vooral door degenen die het oppikken en vervolgens een burgeroorlog lanceren op social media

Totale willekeur dus (met bijhorende dubbele agenda)
Nu niet, maar vaak was de ophef ook gewoon terecht
pi_215715345
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 12:54 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Nu niet, maar vaak was de ophef ook gewoon terecht
Er zit echter wel een verschil tussen bewust kwade teksten bezigen of onhandige uitspattingen zonder kwalijke intenties
pi_215715737
quote:
6s.gif Op donderdag 28 november 2024 12:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Presentator Tim Hofman maakte eerder op de dag namelijk bekend dat de nieuwste aflevering van BOOS over Feyenoord gaat..

In de Feyenoord-podcast van Rijnmond wordt besproken waar de uitzending van BOOS over zou kunnen gaan. "Ik ben er natuurlijk wel een beetje achteraan gegaan", zegt Stout. "Het gaat over inmenging van de harde kern in de SLO-tak, zeg maar de supportersbegeleiding vanuit Feyenoord. En daarin zou ook een rol weggelegd zijn over hoe Feyenoord omgaat met de Roze Kameraden. Ik ben wel benieuwd naar de uitzending en wat het teweeg gaat brengen", zegt de verslaggever.
Het zou de heren sieren door eens een compliment uit te delen i.p.v. het voorspelbare gebash op de persoon. Steekt tenminste z'n nek uit en krijgt in ruil bedreigingen en een huurmoordenaar ervoor terug. En die bedreigingen bevestigen juist het hele punt omtrent de uitzending/onderwerp. Exact hetzelfde zie je terug bij islamkritiek (waarbij politici maar wegkijken).
pi_215716320
Vanavond Nic0. Geen stront Helene.
pi_215716404
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 15:51 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond Nic0. Geen stront Helene.
Beiden juist prima toevoegingen. Ondanks de zure reacties die je hier met de nodige regelmaat leest.

Apart dat Talpa extern shopt en Hagens laat lopen. Ek won die publieksprijs enkel vanwege het programma en haar sekse. Hetzelfde gold voor Hendriks die precies zo meerdere prijzen won. Terwijl talentvollere vrouwen worden doodgezwegen.
pi_215716600
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 16:06 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Beiden juist prima toevoegingen. Ondanks de zure reacties die je hier met de nodige regelmaat leest.

Apart dat Talpa extern shopt en Hagens laat lopen. Ek won die publieksprijs enkel vanwege het programma en haar sekse. Hetzelfde gold voor Hendriks die precies zo meerdere prijzen won. Terwijl talentvollere vrouwen worden doodgezwegen.
Het TV-wereldje is hard. Het gaat, net als in het bedrijfsleven, niet om de hoeveelheid talent maar hele andere zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')