Wat zei die nou? Dan heb ik nog liever...quote:Op donderdag 28 november 2024 21:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hmm nee dat vond ik niet zo'n gepaste grap van Rene
Hij heeft liever prostaatkanker dan dat ie om half 4 moet opstaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat zei die nou? Dan heb ik nog liever...
Ah, dank voor de verduidelijkingquote:Op donderdag 28 november 2024 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft liever prostaatkanker dan dat ie om half 4 moet opstaan.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de mensjes op Twitter hier maar niet boos over worden over 3 dagenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mijn gedachte was ook al snel 'dit zou zomaar weer een hoop ophef kunnen veroorzaken', maar we gaan het wel zien (of niet).quote:
Ik ben laatst schoon verklaard na 35 bestralingen. Die vent spoort niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als de mensjes op Twitter hier maar niet boos over worden over 3 dagen
De stelling is feitelijk correct (was toen erger) maar toch waardeloos (gaat om nu).quote:Op donderdag 28 november 2024 22:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat gelul van 'ja maar in de jaren 80 was het erger' lekker daden van criminelen bagatelliseren
Was een grapje volgens mij. Maar misschien kan Sjon de Mol het eruit knippen voordat de uitzending online gaat.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben laatst schoon verklaard na 35 bestralingen. Die vent spoort niet.
Kan mij het rotte. Dat ie het uit z'n strot krijgt.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was een grapje volgens mij. Maar misschien kan Sjon de Mol het eruit knippen voordat de uitzending online gaat.
Niet persoonlijk aantrekken en genieten van het goede nieuws.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is mooi voor je...gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |