Een rare eend vooralquote:Op woensdag 27 november 2024 19:19 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Wierd Duck is een schandaal.
Programma was nog niet rechts genoeg.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:08 schreef ikbenrond het volgende:
Wierd Duk schuift aan, reden genoeg om weg te blijven vanavond. Jammer, normaal leuk programma. Tot morgen!
En dan nog Trump-addept Raymond M. Radicaler gaat niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Racist met pak, mooie omschrijving van Wierd D.
Is gewoon de zoon van Fidel Castroquote:Op woensdag 27 november 2024 21:49 schreef ikbenrond het volgende:
‘Woker dan Trudeau krijg je ze bijna niet’ slaat echt als dirk op kut, maar meneer de journalist is heel objectief natuurlijk
Jij zou toch wegblijven?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:47 schreef ikbenrond het volgende:
Lekker man Wilfred, René midden in zijn verhaal onderbreken
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt de keuze gemaakt voor:
Vandaag Inside
in de categorie Programma
Nogmaals bedankt voor je deelname!
Gouden groet,
Team Gouden Televizier-Ring
VI Hooligans doe mij na!
Zelf weten kameraad. Rage bait kan ook leuk zijn. Dat heb ik met Tim Hofman.quote:
Eerst even de 'hey pikkie hey, laat gaan joh. Is toch prima, Bridget Maaslandje? Neem ik totaal niet serieus'-act.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gijp mag wel vinden dat Bridget domme teksten heeft. Dat moet je andersom eens zeggen.
Denk het ook niet, ik luister graag naar genuanceerde correcte dingenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zelf weten kameraad. Rage bait kan ook leuk zijn. Dat heb ik met Tim Hofman.
Maar ik luister graag naar Wierd Duk, dus wij gaan het niet eens worden.
In zijn podcast brengt ie genoeg nuance aan.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:33 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Denk het ook niet, ik luister graag naar genuanceerde correcte dingen
Het allerlaatste wat ik ga doen op deze aardbol is naar de podcast van Wierd Duk luisteren; ik ga nog liever onder Patricia Paay liggenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
In zijn podcast brengt ie genoeg nuance aan.
Als je het een beetje volgt dan weet je dat hierin een dubbele agenda speelt. De voetbalinhoudelijke Pastoor die in het analistenwereldje de voorkeur krijgt boven brabbelaar Kieft. Op een hele cynische wijze benoemde Gijp de (kleine) clubs waar de bargast trainer van was geweest. Ben je scherp van geest dan vraag je even naar zijn eigen clubs. Bij die enige club van formaat werd ie namelijk meteen weggestuurd toen zijn ploeggenoot (die eigenlijk als enige voor hem instond) een toptransfer maakte. Zo'n minkukel als Gijp schiet gelijk in de vlekken zodra je eens tegenspraak (of een verbale poffert) durft te geven.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:38 schreef Dutch_view het volgende:
Nou dat is een raar begin aan de bar
Oké. Ik denk dat het je allebei goed zou doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:51 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Het allerlaatste wat ik ga doen op deze aardbol is naar de podcast van Wierd Duk luisteren; ik ga nog liever onder Patricia Paay liggen
Die komen wel weer terug.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:35 schreef Pek het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ze die excuus moslims eruit geflikkerd hebben. (Eus en Ojee)
Dat zijn allebei geen moslimsquote:Op donderdag 28 november 2024 08:35 schreef Pek het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ze die excuus moslims eruit geflikkerd hebben. (Eus en Ojee)
al besprokenquote:Op donderdag 28 november 2024 12:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam Hagens maakt overstap naar Omroep WNL
Sam Hagens begint in januari als presentator bij het programma Goedemorgen Nederland van Omroep WNL. Dat maakte de omroep donderdag bekend. Hagens zal op donderdag en vrijdag een duo vormen met Lisette Wellens.
Hagens is nu nog politiek verslaggever voor Hart van Nederland en Vandaag Inside, allebei te zien bij SBS6. Ook was hij onder meer een tijdje presentator van talkshow HLF8. De 32-jarige journalist kijkt uit naar zijn overstap. "Het is een jonge omroep met ondernemersmentaliteit waar ik mijn ambitie als journalist en presentator goed kwijt kan. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan". Hagens gaat naast zijn werk voor Goedemorgen Nederland ook andere programma's voor WNL maken.
Het presentatieteam van Goedemorgen Nederland is nu met twee vaste duo's compleet, aldus WNL. De week begint met Welmoed Sijtsma en Frank van Leeuwen, en eindigt op donderdag en vrijdag met Wellens en Hagens. Omroep WNL ziet Hagens als een belangrijke versterking van het presentatieteam. "Sam is behalve parlementair verslaggever ook een journalist met een brede kijk op de actualiteit. Hij past perfect bij het liberaal conservatieve geluid waarmee de programma's van WNL zich onderscheiden", stelt waarnemend hoofdredacteur Arendo Joustra.
https://www.msn.com/nl-nl(...)f91f7418fdc7a4&ei=14
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:35 schreef Pek het volgende:
Thomas van Groningen 2.0quote:Op donderdag 28 november 2024 12:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam Hagens maakt overstap naar Omroep WNL
Sam Hagens begint in januari als presentator bij het programma Goedemorgen Nederland van Omroep WNL. Dat maakte de omroep donderdag bekend. Hagens zal op donderdag en vrijdag een duo vormen met Lisette Wellens.
Hagens is nu nog politiek verslaggever voor Hart van Nederland en Vandaag Inside, allebei te zien bij SBS6. Ook was hij onder meer een tijdje presentator van talkshow HLF8. De 32-jarige journalist kijkt uit naar zijn overstap. "Het is een jonge omroep met ondernemersmentaliteit waar ik mijn ambitie als journalist en presentator goed kwijt kan. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan". Hagens gaat naast zijn werk voor Goedemorgen Nederland ook andere programma's voor WNL maken.
Het presentatieteam van Goedemorgen Nederland is nu met twee vaste duo's compleet, aldus WNL. De week begint met Welmoed Sijtsma en Frank van Leeuwen, en eindigt op donderdag en vrijdag met Wellens en Hagens. Omroep WNL ziet Hagens als een belangrijke versterking van het presentatieteam. "Sam is behalve parlementair verslaggever ook een journalist met een brede kijk op de actualiteit. Hij past perfect bij het liberaal conservatieve geluid waarmee de programma's van WNL zich onderscheiden", stelt waarnemend hoofdredacteur Arendo Joustra.
https://www.msn.com/nl-nl(...)f91f7418fdc7a4&ei=14
Roze kameraden.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Meer duidelijk over Feyenoord-uitzending BOOS: 'Zou weleens voor landelijk relletje kunnen zorgen'
Feyenoord beleefde dinsdag een memorabele dag met het sensationele gelijkspel tegen Manchester City in de Champions League, maar de club kwam ook op een andere manier in het nieuws. Presentator Tim Hofman maakte eerder op de dag namelijk bekend dat de nieuwste aflevering van BOOS over Feyenoord gaat. Rijnmond-verslaggever Frank Stout kan inmiddels iets meer vertellen over de inhoud van het programma.
BOOS wordt uitgezonden op YouTube, waar het programma van Hofman een miljoen abonnees heeft. De presentator kondigde dinsdag via Instagram aan dat de aflevering die aankomende donderdag online komt over Feyenoord zal gaan, maar deed over de precieze inhoud nog geen uitspraken. De uitzending over de Rotterdamse club komt om 16.00 uur in de middag online. Hofman ontving in 2022 de Televizier-Ster Impact voor de uitzending van BOOS waarin hij grensoverschrijdend gedrag bij RTL-programma The Voice of Holland onthulde.
In de Feyenoord-podcast van Rijnmond wordt besproken waar de uitzending van BOOS over zou kunnen gaan. "Ik ben er natuurlijk wel een beetje achteraan gegaan", zegt Stout. "Het gaat over inmenging van de harde kern in de SLO-tak, zeg maar de supportersbegeleiding vanuit Feyenoord. En daarin zou ook een rol weggelegd zijn over hoe Feyenoord omgaat met de Roze Kameraden. Ik ben wel benieuwd naar de uitzending en wat het teweeg gaat brengen", zegt de verslaggever.
https://www.msn.com/nl-nl(...)77b069a8eeca038&ei=8
Hier zitop te wachten
Dat was wel erg laag ja. Al vind ik Kieft een prima analist, voetbalinhoudelijk wat minder maar wel een sympathieke vent die er lekker nuchter naar kijkt.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je het een beetje volgt dan weet je dat hierin een dubbele agenda speelt. De voetbalinhoudelijke Pastoor die in het analistenwereldje de voorkeur krijgt boven brabbelaar Kieft. Op een hele cynische wijze benoemde Gijp de (kleine) clubs waar de bargast trainer van was geweest. Ben je scherp van geest dan vraag je even naar zijn eigen clubs. Bij die enige club van formaat werd ie namelijk meteen weggestuurd toen zijn ploeggenoot (die eigenlijk als enige voor hem instond) een toptransfer maakte. Zo'n minkukel als Gijp schiet gelijk in de vlekken zodra je eens tegenspraak (of een verbale poffert) durft te geven.
Typisch Gijp. Eigenlijk heeft hij dit soort dingen altijd al gedaan. Vaak ten koste van.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat was wel erg laag ja. Al vind ik Kieft een prima analist, voetbalinhoudelijk wat minder maar wel een sympathieke vent die er lekker nuchter naar kijkt.
De meeste voetballiefhebbers willen gewoon een herkenbaar geluid horen inderdaad. Vandaar ook de exceptionele groei die het voetbalprogramma destijds doormaakte. Alleen een buitenstaander of de gemiddelde kijker noemt Gijp of Derksen 'expert'.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat was wel erg laag ja. Al vind ik Kieft een prima analist, voetbalinhoudelijk wat minder maar wel een sympathieke vent die er lekker nuchter naar kijkt.
quote:Op donderdag 28 november 2024 16:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar schijnt Gordon ook veel vrienden te hebben
[ afbeelding ]
Wat zei die nou? Dan heb ik nog liever...quote:Op donderdag 28 november 2024 21:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hmm nee dat vond ik niet zo'n gepaste grap van Rene
Hij heeft liever prostaatkanker dan dat ie om half 4 moet opstaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat zei die nou? Dan heb ik nog liever...
Ah, dank voor de verduidelijkingquote:Op donderdag 28 november 2024 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft liever prostaatkanker dan dat ie om half 4 moet opstaan.
quote:Op donderdag 28 november 2024 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de mensjes op Twitter hier maar niet boos over worden over 3 dagenquote:Op donderdag 28 november 2024 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mijn gedachte was ook al snel 'dit zou zomaar weer een hoop ophef kunnen veroorzaken', maar we gaan het wel zien (of niet).quote:
Ik ben laatst schoon verklaard na 35 bestralingen. Die vent spoort niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als de mensjes op Twitter hier maar niet boos over worden over 3 dagen
De stelling is feitelijk correct (was toen erger) maar toch waardeloos (gaat om nu).quote:Op donderdag 28 november 2024 22:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat gelul van 'ja maar in de jaren 80 was het erger' lekker daden van criminelen bagatelliseren
Was een grapje volgens mij. Maar misschien kan Sjon de Mol het eruit knippen voordat de uitzending online gaat.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben laatst schoon verklaard na 35 bestralingen. Die vent spoort niet.
Kan mij het rotte. Dat ie het uit z'n strot krijgt.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was een grapje volgens mij. Maar misschien kan Sjon de Mol het eruit knippen voordat de uitzending online gaat.
Niet persoonlijk aantrekken en genieten van het goede nieuws.quote:Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is mooi voor je...gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 november 2024 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |