abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215692667
Ik ben al 40 jaar geabonneerd op de VARA-gids. Het is een heel naar links blaadje!
pi_215692910
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben al 40 jaar geabonneerd op de VARA-gids. Het is een heel naar links blaadje!
geworden
pi_215693307
En ook nog de Volkskrant (o.i.v. zijn vrouw?). Geen wonder dat het zo’n zure man geworden is.
  woensdag 27 november 2024 @ 00:12:11 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_215693598
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Line dancen Dat is pas sport :7 :6
Onderschat het niet!
pi_215696392
Meldpunt Mores wil dat Talpa zorgt dat Derksen fatsoens-cursus volgt (juist hij!)

Als Talpa respectvol samenwerken serieus neemt, moet het mediabedrijf ervoor zorgen dat Johan Derksen zijn onlinecursus over dit onderwerp doet. Dat stelt voorzitter Febe Deug van Mores, het steun- en adviespunt voor grensoverschrijdend gedrag in de mediasector, woensdag in reactie op de uitspraken van Derksen in de talkshow Vandaag Inside.

Derksen stelde de afgelopen maanden meerdere malen dat hij de e-learning, die gaat over respectvolle omgangsvormen, "onzin" en "gelul" vindt. "We hebben in de mediasector afgesproken dat we een mentaliteitsverandering willen", zegt Deug. "Dat geldt voor alles en iedereen, dus ook voor Johan Derksen. Zeker als prominente mensen van een bedrijf als Talpa zichzelf boven de spelregels stellen dan verandert er nooit wat. En dat hebben we ook collectief afgesproken in het Mediapact."

Talpa laat woensdag weten dat "een collega die de training nog niet heeft voltooid binnen de gestelde termijn hierop wordt aangesproken". Dit heeft Talpa al eerder gemeld, nadat Derksen in VI had verkondigd dat hij de e-learning niet wilde doen. Talpa meldt niet wat de termijn is, wanneer het gesprek met Derksen plaatsvindt en wat een eventuele sanctie is als Derksen de e-learning niet doet.

Een woordvoerster van het Mediapact, dat verantwoordelijk is voor de e-learning, herhaalt woensdag dat de cursus verplicht is voor medewerkers van alle partijen die bij het Mediapact zijn aangesloten, maar dat ze uitgaat van "vertrouwen en eigen verantwoordelijkheid".

Mariëtte Hamer, de regeringscommissaris voor ongewenst gedrag, publiceerde woensdag een rapport waaruit blijkt dat er bij de publieke omroepen nog te weinig veranderd is sinds de publicatie van het rapport van de Commissie-Van Rijn. Van Rijn constateerde dat drie op de vier medewerkers in Hilversum ongewenst gedrag ervaart. Het onderzoek van Van Rijn ging alleen over de publieke omroepen, maar RTL en Talpa hebben zich wel gecommitteerd aan het Mediapact.

__

Die naam :D 'Deug'.
Wat een onzin trouwens. Derksen roept al jaar dat hij die onzincursus niet doet en OPEENS is het nieuws omdat stagiaire bij krantje het overtypt tijdens de uitzending gisteren :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215696550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 22:08 schreef ISVV het volgende:
Gijpie heeft weer een rare bui.
Voegt in dit dagelijkse/serieuze format werkelijk niets toe en ter afleiding gaat ie zich dan maar (te) puberaal gedragen. Overdreven lachbuien alsof ie gesnoven heeft en allerlei voorspelbare opmerkingen om maar gehoord te kunnen worden.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_215696580
Die verlenging is altijd al hooguit een formaliteit geweest vanwege het onweerstaanbare makkelijke geld en de verslavende aandacht die erbij komt kijken. Zelfs al zouden ze twijfelen over bepaalde randzaken dan nog is datgene van totaal ondergeschikt belang hieraan. Ondanks de kijkcijfers zit er een behoorlijke sleet op het programma en dat zie je vooral terug bij de heren zelf en het gebrek aan geschikte tafelgasten waardoor steeds dezelfde figuren voor de honderdste keer opduiken.

[ Bericht 17% gewijzigd door Kakadylo op 27-11-2024 12:47:01 ]
pi_215696711
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 00:12 schreef leolinedance het volgende:
Onderschat het niet!
Inderdaad
Bekijk deze YouTube-video

De mening van :7 :o
  Trouwste user 2022 woensdag 27 november 2024 @ 13:15:08 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_215696983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 12:35 schreef Kakadylo het volgende:
Die verlenging is altijd al hooguit een formaliteit geweest vanwege het onweerstaanbare makkelijke geld en de verslavende aandacht die erbij komt kijken. Zelfs al zouden ze twijfelen over bepaalde randzaken dan nog is datgene van totaal ondergeschikt belang hieraan. Ondanks de kijkcijfers zit er een behoorlijke sleet op het programma en dat zie je vooral terug bij de heren zelf en het gebrek aan geschikte tafelgasten waardoor steeds dezelfde figuren voor de honderdste keer opduiken.
Er staan denk ik zo'n 30 mensen op een lijst van mensen die Derksen durfden tegen te spreken.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215697082
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 13:15 schreef tong80 het volgende:
Er staan denk ik zo'n 30 mensen op een lijst van mensen die Derksen durfden tegen te spreken.
En :T is er een van :?
  Trouwste user 2022 woensdag 27 november 2024 @ 13:29:59 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_215697109
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2024 13:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En :T is er een van :?
Ha ha. Hij durft me niet eens één keer uit te nodigen. Terwijl ik de opvolger ben op FOK! van Nico Dijkshoorn. ;)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 27 november 2024 @ 13:32:02 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_215697122
pi_215697673

Lol. Shell.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator woensdag 27 november 2024 @ 14:38:41 #65
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215697745
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 14:30 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Lol. Shell.
Een bedrijf vol MILIEUTERRORISTEN en dan janken om de komst van zo'n balletje _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215698011
Derksen heeft e-learning respectvol samenwerken niet gedaan, ‘Talpa moet zorgen dat hij het doet’

Derksen stelde de afgelopen maanden meerdere malen dat hij de e-learning, die gaat over respectvolle omgangsvormen, ‘onzin’ en ‘gelul’ vindt. Hij heeft de voor omroepmedewerkers verplichte e-learning respectvol samenwerken dan ook niet gedaan. ,,Ik heb dat principieel niet gedaan. Ik ga geen toelatingsexamen doen om hier te zitten”, aldus Derksen in VI. Medewerkers van Talpa hadden tot en met 12 april de tijd om de onlinecursus te volgen.

,,We hebben in de mediasector afgesproken dat we een mentaliteitsverandering willen”, zegt Deug. ,,Dat geldt voor alles en iedereen, dus ook voor Johan Derksen. Zeker als prominente mensen van een bedrijf als Talpa zichzelf boven de spelregels stellen dan verandert er nooit wat. En dat hebben we ook collectief afgesproken in het Mediapact.”

Talpa laat woensdag weten dat ‘een collega die de training nog niet heeft voltooid binnen de gestelde termijn hierop wordt aangesproken’. Dit heeft Talpa al eerder gemeld, nadat Derksen in VI had verkondigd dat hij de e-learning niet wilde doen. Talpa meldt niet wat de termijn is, wanneer het gesprek met Derksen plaatsvindt en wat een eventuele sanctie is als Derksen de e-learning niet doet.

Eigen verantwoordelijkheid
Mariëtte Hamer, de regeringscommissaris voor ongewenst gedrag, publiceerde woensdag een rapport waaruit blijkt dat er bij de publieke omroepen nog te weinig veranderd is sinds de publicatie van het rapport van de Commissie-Van Rijn. Van Rijn constateerde dat drie op de vier medewerkers in Hilversum ongewenst gedrag ervaart. Het onderzoek van Van Rijn ging alleen over de publieke omroepen, maar RTL en Talpa hebben zich wel gecommitteerd aan het Mediapact.

De cursus is een initiatief van het Mediapact Respectvol Samenwerken, een samenwerking tussen verschillende mediapartijen die is opgericht na misstanden bij The Voice of Holland. De cursus had als doel ongewenst gedrag in Hilversum tegen te gaan. Onder meer medewerkers van NPO, RTL en Talpa hebben de e-learning moeten voltooien.

Een woordvoerster van het Mediapact herhaalt woensdag dat de cursus verplicht is voor medewerkers van alle partijen die bij het Mediapact zijn aangesloten, maar dat ze uitgaat van ‘vertrouwen en eigen verantwoordelijkheid’.

https://www.ad.nl/show/de(...)j-het-doet~adcbaab2/

:') :') :')
pi_215698024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een bedrijf vol MILIEUTERRORISTEN en dan janken om de komst van zo'n balletje _O-
Tankers vol met 49% Russische olie kopen want dan is het niet Russisch :') |:(
En verdien je er toch een hoop poen mee
Dan deugkneus uithangen bij Genee :|W _O- _O- _O-
pi_215698354
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 14:30 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Lol. Shell.
Het zorgde bij mensen voor verdriet :')
pi_215698365
quote:
6s.gif Op woensdag 27 november 2024 15:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen heeft e-learning respectvol samenwerken niet gedaan, ‘Talpa moet zorgen dat hij het doet’

Derksen stelde de afgelopen maanden meerdere malen dat hij de e-learning, die gaat over respectvolle omgangsvormen, ‘onzin’ en ‘gelul’ vindt. Hij heeft de voor omroepmedewerkers verplichte e-learning respectvol samenwerken dan ook niet gedaan. ,,Ik heb dat principieel niet gedaan. Ik ga geen toelatingsexamen doen om hier te zitten”, aldus Derksen in VI. Medewerkers van Talpa hadden tot en met 12 april de tijd om de onlinecursus te volgen.

,,We hebben in de mediasector afgesproken dat we een mentaliteitsverandering willen”, zegt Deug. ,,Dat geldt voor alles en iedereen, dus ook voor Johan Derksen. Zeker als prominente mensen van een bedrijf als Talpa zichzelf boven de spelregels stellen dan verandert er nooit wat. En dat hebben we ook collectief afgesproken in het Mediapact.”

Talpa laat woensdag weten dat ‘een collega die de training nog niet heeft voltooid binnen de gestelde termijn hierop wordt aangesproken’. Dit heeft Talpa al eerder gemeld, nadat Derksen in VI had verkondigd dat hij de e-learning niet wilde doen. Talpa meldt niet wat de termijn is, wanneer het gesprek met Derksen plaatsvindt en wat een eventuele sanctie is als Derksen de e-learning niet doet.

Eigen verantwoordelijkheid

De cursus is een initiatief van het Mediapact Respectvol Samenwerken, een samenwerking tussen verschillende mediapartijen die is opgericht na misstanden bij The Voice of Holland. De cursus had als doel ongewenst gedrag in Hilversum tegen te gaan. Onder meer medewerkers van NPO, RTL en Talpa hebben de e-learning moeten voltooien.

Een woordvoerster van het Mediapact herhaalt woensdag dat de cursus verplicht is voor medewerkers van alle partijen die bij het Mediapact zijn aangesloten, maar dat ze uitgaat van ‘vertrouwen en eigen verantwoordelijkheid’.

https://www.ad.nl/show/de(...)j-het-doet~adcbaab2/

:') :') :')
Gristus te paard, wat een onzin toch ook.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215698868
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wokeism in een notendop
Volgzaam vee met eigen waarheden
pi_215698891
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 15:54 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Gristus te paard, wat een onzin toch ook.
Is allemaal voor de bühne inderdaad
Zou het daarom bewust verkeerd invullen
pi_215700189
Wierd Duk schuift aan, reden genoeg om weg te blijven vanavond. Jammer, normaal leuk programma. Tot morgen!
pi_215700305
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:08 schreef ikbenrond het volgende:
Wierd Duk schuift aan, reden genoeg om weg te blijven vanavond. Jammer, normaal leuk programma. Tot morgen!
Wierd Duck is een schandaal.
pi_215700397
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:19 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Ja, een journalistieke charlatan met kwaadwil, die doet alsof hij vanuit expertise praat
pi_215700522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:19 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Een rare eend vooral
pi_215701012
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 19:08 schreef ikbenrond het volgende:
Programma was nog niet rechts genoeg.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215701875
Je hebt de keuze gemaakt voor:

Vandaag Inside
in de categorie Programma
Nogmaals bedankt voor je deelname!

Gouden groet,
Team Gouden Televizier-Ring

VI Hooligans doe mij na!
pi_215701969
Racist met pak, mooie omschrijving van Wierd D.
pi_215701988
Nou dat is een raar begin aan de bar :D
pi_215701997
Heel mooi dat Alex de boel ontregelt op zijn manier _O_
  woensdag 27 november 2024 @ 21:40:10 #82
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215702019
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Racist met pak, mooie omschrijving van Wierd D.
En dan nog Trump-addept Raymond M. Radicaler gaat niet.
Rini dankjewel.
pi_215702133
Lekker man Wilfred, René midden in zijn verhaal onderbreken
pi_215702155
‘Woker dan Trudeau krijg je ze bijna niet’ slaat echt als dirk op kut, maar meneer de journalist is heel objectief natuurlijk
pi_215702207
Ik vind Alex Pastoor een aantrekkelijke vent
  woensdag 27 november 2024 @ 21:56:15 #86
466281 WismutVeilchen83
pi_215702274
Wierd heeft mailtjes gekregen en nu deugt de publieke omroep niet meer.

‘Er worden ons stukken door de strot geduwd’. Alsof alleen maar je eigen visie weergegeven mag worden.
Rini dankjewel.
pi_215702279
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:49 schreef ikbenrond het volgende:
‘Woker dan Trudeau krijg je ze bijna niet’ slaat echt als dirk op kut, maar meneer de journalist is heel objectief natuurlijk
Is gewoon de zoon van Fidel Castro
pi_215702303
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:47 schreef ikbenrond het volgende:
Lekker man Wilfred, René midden in zijn verhaal onderbreken
Jij zou toch wegblijven?
pi_215702307
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt de keuze gemaakt voor:

Vandaag Inside
in de categorie Programma
Nogmaals bedankt voor je deelname!

Gouden groet,
Team Gouden Televizier-Ring

VI Hooligans doe mij na!
pi_215702354
Klinkt wel als een chill baantje eigenlijk. Jammer alleen dat ik geen rijbewijs heb ;(
  woensdag 27 november 2024 @ 22:00:35 #91
466281 WismutVeilchen83
pi_215702368
De gebruikelijke bar laat bash. Dagelijks zeggen dat het concurrent niks is.
Rini dankjewel.
pi_215702440
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:57 schreef ISVV het volgende:

[..]
Jij zou toch wegblijven?
Ik pijnig mezelf graag
pi_215702496
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Ik pijnig mezelf graag
Zelf weten kameraad. Rage bait kan ook leuk zijn. Dat heb ik met Tim Hofman.

Maar ik luister graag naar Wierd Duk, dus wij gaan het niet eens worden.
  woensdag 27 november 2024 @ 22:10:07 #94
466281 WismutVeilchen83
pi_215702563
Gijp mag wel vinden dat Bridget domme teksten heeft. Dat moet je andersom eens zeggen.
Rini dankjewel.
pi_215702782
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gijp mag wel vinden dat Bridget domme teksten heeft. Dat moet je andersom eens zeggen.
Eerst even de 'hey pikkie hey, laat gaan joh. Is toch prima, Bridget Maaslandje? Neem ik totaal niet serieus'-act.

Om vervolgens weer drie weken lang chagrijnig en half overspannen te zijn.
pi_215703015
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Zelf weten kameraad. Rage bait kan ook leuk zijn. Dat heb ik met Tim Hofman.

Maar ik luister graag naar Wierd Duk, dus wij gaan het niet eens worden.
Denk het ook niet, ik luister graag naar genuanceerde correcte dingen
pi_215703026
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:33 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Denk het ook niet, ik luister graag naar genuanceerde correcte dingen
In zijn podcast brengt ie genoeg nuance aan.
pi_215703366
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef ISVV het volgende:

[..]
In zijn podcast brengt ie genoeg nuance aan.
Het allerlaatste wat ik ga doen op deze aardbol is naar de podcast van Wierd Duk luisteren; ik ga nog liever onder Patricia Paay liggen
pi_215704053
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:38 schreef Dutch_view het volgende:
Nou dat is een raar begin aan de bar :D
Als je het een beetje volgt dan weet je dat hierin een dubbele agenda speelt. De voetbalinhoudelijke Pastoor die in het analistenwereldje de voorkeur krijgt boven brabbelaar Kieft. Op een hele cynische wijze benoemde Gijp de (kleine) clubs waar de bargast trainer van was geweest. Ben je scherp van geest dan vraag je even naar zijn eigen clubs. Bij die enige club van formaat werd ie namelijk meteen weggestuurd toen zijn ploeggenoot (die eigenlijk als enige voor hem instond) een toptransfer maakte. Zo'n minkukel als Gijp schiet gelijk in de vlekken zodra je eens tegenspraak (of een verbale poffert) durft te geven.
pi_215704607
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:51 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Het allerlaatste wat ik ga doen op deze aardbol is naar de podcast van Wierd Duk luisteren; ik ga nog liever onder Patricia Paay liggen
Oké. Ik denk dat het je allebei goed zou doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ISVV op 28-11-2024 08:56:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')