abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215684983
Ik vind het lastig om mijn volgers te krijgen op Bsky
Ben er nu een weekje. En van de 6000 volgers op X, volgen er nu iets van 500 mij op BSky.

En ik haal er geen geld uit ofzo. Maar voor accounts die dat wel belangrijk vinden, lijkt me dit een probleem.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215684984
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2024 00:19 schreef Rnie het volgende:

[..]
Sinds de hoogtijdagen van de 2Pac-oorlog van 1999-2002 heb ik nog maar zelden zo'n leuk topic gezien. Toen gingen 2Pac fans helemaal uit hun dak als je Biggie noemde in een topic.
Geen idee waar je het over hebt. Lang geleden of zo?
Ik vind hier jouw reacties nogal pijnlijk. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215684991
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 00:25 schreef capricia het volgende:

[..]
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2024 14:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee joh, dit is lachen. Sinds de hoogtijdagen van de 2Pac-oorlog van 1999-2002 heb ik nog maar zelden zo'n leuk topic gezien. Toen gingen 2Pac fans helemaal uit hun dak als je Biggie noemde in een topic, net zoals hier met Bsky. Echt geweldig. Dit is humor. Die in Feedback is ook leuk.
De enige echte.
pi_215684995
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2024 00:19 schreef Rnie het volgende:

[..]
Sinds de hoogtijdagen van de 2Pac-oorlog van 1999-2002 heb ik nog maar zelden zo'n leuk topic gezien. Toen gingen 2Pac fans helemaal uit hun dak als je Biggie noemde in een topic.
Heerlijk Rnie _O_ _O-
Dat waren inderdaad donkere tijden, zeker na de moorden.

Bloods en Kripz.. ect.. heb er nog PTSD van
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215684996
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2024 00:27 schreef Rnie het volgende:

[..]
[..]

Whatever.
Jij bent hier mee bezig?
Kerel, laat het los.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215685004
twitter
twitter

Net zoals mijn alter ego/persona ook veel last had van jan 6. Het is bijna weer zo ver en Femenientje krijgt flashbacks.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215685038

The greatest moves, Elon the dancing queen.
Diegene die ons naar Mars gaat brengen.
De wereld red van de klimaatramp met zijn elektrificatie en groene bedrijven.
Alles unwokificeert!
Succes na succes!

Van een dood Twitter een platform maken waarmee hij de verkiezingen voor Trump heeft binnengesleept. Iedereen lachte hem uit toen hij een "dood" platform kocht van 44 miljard.

Elon mag mij adopteren als hij wil.
pi_215685054
Where did we go wrong

Bekijk deze YouTube-video

3:00 min
But soon Mr Night is creeping over
Now his hand is on your shoulder
afz Dominique Welcome to the human race

[ Bericht 1% gewijzigd door yessie234 op 26-11-2024 00:53:57 (aanvulling) ]
pi_215685132
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 00:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Whatever.
Jij bent hier mee bezig?
Kerel, laat het los.
Nog niet misschien :')
De enige echte.
pi_215685154
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2024 00:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The greatest moves, Elon the dancing queen.
Diegene die ons naar Mars gaat brengen.
De wereld red van de klimaatramp met zijn elektrificatie en groene bedrijven.
Alles unwokificeert!
Succes na succes!

Van een dood Twitter een platform maken waarmee hij de verkiezingen voor Trump heeft binnengesleept. Iedereen lachte hem uit toen hij een "dood" platform kocht van 44 miljard.

Elon mag mij adopteren als hij wil.
Mars is naast die veel te zoete choco-caramel reep, de god van de oorlog.
Have fun met die jaren '00 dance moves/s. Twitter is gekocht met Russisch geld, na onderhandeling via Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door yessie234 op 26-11-2024 01:12:20 (aanvulling) ]
pi_215685247

Leuke ideetjes hebben ze ineens op Threads. Waar zouden we zijn zonder autistische techbro's?

_O-
pi_215685248
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 00:24 schreef capricia het volgende:
Ik vind het lastig om mijn volgers te krijgen op Bsky
Ben er nu een weekje. En van de 6000 volgers op X, volgen er nu iets van 500 mij op BSky.

En ik haal er geen geld uit ofzo. Maar voor accounts die dat wel belangrijk vinden, lijkt me dit een probleem.
Ik heb al meerdere accounts gezien die binnen no time weer op stoom waren. Honderdduizenden volgers binnen een paar dagen. Je moet je account op starter packs weten te krijgen.
pi_215685256
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 00:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Goeie ouwe tijd. Er werden op een gegeven moment ook 2Pac-posts in random topics gezet waar 2Pac fans ook helemaal van uit hun plaat gingen. Ging het over een of andere brand in Strontgat, Oost-Brabant en stond er ineens tussen dat 2Pac overrated was. En de fanclub maar happen als uitgehongerde krokodillen. Mooi was die tijd. Toen was trollen nog echt een kunst. Met minder dan tien woorden -en geen scheldwoorden of overduidelijke beledigingen- de halve goegemeente over de zeik jagen. Nu is het gewoon lomp boerenlullengedrag.

MUZ / 2Pac
MUZ / 2PAC ,2PAC,2PAC en nog eens 2PAC krotom praat over van alles over 2Pac
MUZ / 2pac bij NWA
pi_215685283
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 02:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Goeie ouwe tijd. Er werden op een gegeven moment ook 2Pac-posts in random topics gezet waar 2Pac fans ook helemaal van uit hun plaat gingen. Ging het over een of andere brand in Strontgat, Oost-Brabant en stond er ineens tussen dat 2Pac overrated was. En de fanclub maar happen als uitgehongerde krokodillen. Mooi was die tijd. Toen was trollen nog echt een kunst. Met minder dan tien woorden -en geen scheldwoorden of overduidelijke beledigingen- de halve goegemeente over de zeik jagen. Nu is het gewoon lomp boerenlullengedrag.

MUZ / 2Pac
MUZ / 2PAC ,2PAC,2PAC en nog eens 2PAC krotom praat over van alles over 2Pac
MUZ / 2pac bij NWA
X, voorheen Twitter en Geenstijl hanteren nog steeds die usance van een maximaal aantal woorden om spitsvondig te lijken. Woordgrapjes in oneliners kunnen charmant zijn, mits niet aanstootgevend. Zijn er al chatbots die de hele dag dit soort grapjes uitspuwen?
pi_215685573
twitter

Dit is toch ook te komisch voor woorden lol.
Overigens hoop ik dat Scott Jennings persvoorlichter kan worden onder Trump.
  dinsdag 26 november 2024 @ 08:44:37 #66
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215685817
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 november 2024 00:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]

Net zoals mijn alter ego/persona ook veel last had van jan 6. Het is bijna weer zo ver en Femenientje krijgt flashbacks.
Joh, dat account is nep. Dat is sartire.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215686231
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 08:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Joh, dat account is nep. Dat is sartire.
Joh, dat is mijn account. Ik promoot FOK forum zelfs in BIO en tweets. Dat zie ik die BlueSky users niet doen. Maarja, daar zijn toch maar paar duizend Nederlandse gebruikers.
pi_215686263
Als iemand die nooit een Twitter account heeft gehad merk ik dat het voor Musk met name Extreem-Links was en na Musk veranderde in Extreem-Rechts.

Wat wel logisch is, genuanceerde meningen kom je niet ver mee op internet.
pi_215686438
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:49 schreef Zoddie het volgende:
Als iemand die nooit een Twitter account heeft gehad merk ik dat het voor Musk met name Extreem-Links was en na Musk veranderde in Extreem-Rechts.

Extreemrechts is meestal niet al te intelligent en adopteert technologie later. Dat is de reden waarom ze zich pas later op nieuwe sociale media melden. De verpaupering was al lang gaande voordat Musk het overnam.
  dinsdag 26 november 2024 @ 10:15:21 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215686445
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:41 schreef epicbeardman het volgende:
Ik promoot FOK forum zelfs
Met dat soort 'promotie' zal Danny blij zijn ja :') .
Huilen dan.
pi_215686542
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 16:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
"You are the media" is ook gelul. Omdat iedereen hetzelfde filmpje deelt?

Da's net zoiets als je met alle inwoners op het dorpsplein verzamelen en dan met zijn allen democratisch kiezen welke persoon een wet heeft overtreden. En daarna gaan roepen "You are the justice system!"
bedankt hans
pi_215686581
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:49 schreef Zoddie het volgende:

Het is nu gewoon 50/50. Zoals de samenleving is.

Het is maar net wie je volgt, als je linkse mensen volgt zoals ik doe krijg ik linkse drek en agressie tegen rechts.
Als je rechtse mensen zoals kafka_nl volgt krijg je vast algoritmes van rechtse drek en agressie ja.

Zo simpel is het. You reap what you sow.

Al die mensen die klagen over rechtse gebruikers op "X" hebben ze gewoon op de follow list zodat ze kunnen ragen en afreageren op ze.
pi_215686597
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Joh, dat is mijn account. Ik promoot FOK forum zelfs in BIO en tweets. Dat zie ik die BlueSky users niet doen. Maarja, daar zijn toch maar paar duizend Nederlandse gebruikers.
Dus je geeft het toe dat jezelf misinformatie publiceert op X met als alterego en user van een groep waar je een hekel aan hebt in een nog slechtere daglicht zit te zetten... :')
pi_215686606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus je geeft het toe dat jezelf misinformatie publiceert op X met als alterego en user van een groep waar je een hekel aan hebt in een nog slechtere daglicht zit te zetten... :')
Het is maar een dood platform wat Elon heeft gekocht, iedereen zit toch op BlueSky, who cares?
Neem het internet niet eens zo serieus.

Ik heb mij dood gelachen om die reacties van rechtse wappies die dachten dat ik echt was.

twitter

Lees alleen al die 400 reacties onder deze tweet hahah.
pi_215686616
Dagelijkse bluesky update:

Van 7177 nederlandse posts naar 6083 nederlandse posts. Een daling van 1094.
Van 762,393 engelse posts naar 696,906 engelse posts. Een daling van 65487.

We gaan lekker!
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')