Geen idee waar je het over hebt. Lang geleden of zo?quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Sinds de hoogtijdagen van de 2Pac-oorlog van 1999-2002 heb ik nog maar zelden zo'n leuk topic gezien. Toen gingen 2Pac fans helemaal uit hun dak als je Biggie noemde in een topic.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Lang geleden of zo?
quote:Op maandag 25 november 2024 14:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee joh, dit is lachen. Sinds de hoogtijdagen van de 2Pac-oorlog van 1999-2002 heb ik nog maar zelden zo'n leuk topic gezien. Toen gingen 2Pac fans helemaal uit hun dak als je Biggie noemde in een topic, net zoals hier met Bsky. Echt geweldig. Dit is humor. Die in Feedback is ook leuk.
Heerlijk Rniequote:Op dinsdag 26 november 2024 00:19 schreef Rnie het volgende:
[..]
Sinds de hoogtijdagen van de 2Pac-oorlog van 1999-2002 heb ik nog maar zelden zo'n leuk topic gezien. Toen gingen 2Pac fans helemaal uit hun dak als je Biggie noemde in een topic.
Whatever.quote:
Nog niet misschienquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Whatever.
Jij bent hier mee bezig?
Kerel, laat het los.
Mars is naast die veel te zoete choco-caramel reep, de god van de oorlog.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The greatest moves, Elon the dancing queen.
Diegene die ons naar Mars gaat brengen.
De wereld red van de klimaatramp met zijn elektrificatie en groene bedrijven.
Alles unwokificeert!
Succes na succes!
Van een dood Twitter een platform maken waarmee hij de verkiezingen voor Trump heeft binnengesleept. Iedereen lachte hem uit toen hij een "dood" platform kocht van 44 miljard.
Elon mag mij adopteren als hij wil.
Ik heb al meerdere accounts gezien die binnen no time weer op stoom waren. Honderdduizenden volgers binnen een paar dagen. Je moet je account op starter packs weten te krijgen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:24 schreef capricia het volgende:
Ik vind het lastig om mijn volgers te krijgen op Bsky
Ben er nu een weekje. En van de 6000 volgers op X, volgen er nu iets van 500 mij op BSky.
En ik haal er geen geld uit ofzo. Maar voor accounts die dat wel belangrijk vinden, lijkt me dit een probleem.
Goeie ouwe tijd. Er werden op een gegeven moment ook 2Pac-posts in random topics gezet waar 2Pac fans ook helemaal van uit hun plaat gingen. Ging het over een of andere brand in Strontgat, Oost-Brabant en stond er ineens tussen dat 2Pac overrated was. En de fanclub maar happen als uitgehongerde krokodillen. Mooi was die tijd. Toen was trollen nog echt een kunst. Met minder dan tien woorden -en geen scheldwoorden of overduidelijke beledigingen- de halve goegemeente over de zeik jagen. Nu is het gewoon lomp boerenlullengedrag.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Lang geleden of zo?
X, voorheen Twitter en Geenstijl hanteren nog steeds die usance van een maximaal aantal woorden om spitsvondig te lijken. Woordgrapjes in oneliners kunnen charmant zijn, mits niet aanstootgevend. Zijn er al chatbots die de hele dag dit soort grapjes uitspuwen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 02:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd. Er werden op een gegeven moment ook 2Pac-posts in random topics gezet waar 2Pac fans ook helemaal van uit hun plaat gingen. Ging het over een of andere brand in Strontgat, Oost-Brabant en stond er ineens tussen dat 2Pac overrated was. En de fanclub maar happen als uitgehongerde krokodillen. Mooi was die tijd. Toen was trollen nog echt een kunst. Met minder dan tien woorden -en geen scheldwoorden of overduidelijke beledigingen- de halve goegemeente over de zeik jagen. Nu is het gewoon lomp boerenlullengedrag.
MUZ / 2Pac
MUZ / 2PAC ,2PAC,2PAC en nog eens 2PAC krotom praat over van alles over 2Pac
MUZ / 2pac bij NWA
Joh, dat account is nep. Dat is sartire.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]
Net zoals mijn alter ego/persona ook veel last had van jan 6. Het is bijna weer zo ver en Femenientje krijgt flashbacks.
Joh, dat is mijn account. Ik promoot FOK forum zelfs in BIO en tweets. Dat zie ik die BlueSky users niet doen. Maarja, daar zijn toch maar paar duizend Nederlandse gebruikers.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Joh, dat account is nep. Dat is sartire.
Extreemrechts is meestal niet al te intelligent en adopteert technologie later. Dat is de reden waarom ze zich pas later op nieuwe sociale media melden. De verpaupering was al lang gaande voordat Musk het overnam.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:49 schreef Zoddie het volgende:
Als iemand die nooit een Twitter account heeft gehad merk ik dat het voor Musk met name Extreem-Links was en na Musk veranderde in Extreem-Rechts.
Wat wel logisch is, genuanceerde meningen kom je niet ver mee op internet.
bedankt hansquote:Op maandag 25 november 2024 16:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
"You are the media" is ook gelul. Omdat iedereen hetzelfde filmpje deelt?
Da's net zoiets als je met alle inwoners op het dorpsplein verzamelen en dan met zijn allen democratisch kiezen welke persoon een wet heeft overtreden. En daarna gaan roepen "You are the justice system!"
Het is nu gewoon 50/50. Zoals de samenleving is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:49 schreef Zoddie het volgende:
Als iemand die nooit een Twitter account heeft gehad merk ik dat het voor Musk met name Extreem-Links was en na Musk veranderde in Extreem-Rechts.
Wat wel logisch is, genuanceerde meningen kom je niet ver mee op internet.
Dus je geeft het toe dat jezelf misinformatie publiceert op X met als alterego en user van een groep waar je een hekel aan hebt in een nog slechtere daglicht zit te zetten...quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Joh, dat is mijn account. Ik promoot FOK forum zelfs in BIO en tweets. Dat zie ik die BlueSky users niet doen. Maarja, daar zijn toch maar paar duizend Nederlandse gebruikers.
Het is maar een dood platform wat Elon heeft gekocht, iedereen zit toch op BlueSky, who cares?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus je geeft het toe dat jezelf misinformatie publiceert op X met als alterego en user van een groep waar je een hekel aan hebt in een nog slechtere daglicht zit te zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |