Ik ben ook al pleite.quote:Op maandag 25 november 2024 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar niemand verplicht je om "X" te gebruiken Ulx, Danny zei dat ook al tegen jou.
[ afbeelding ]
Ik hier nu ook, want de baas betaald mij nu niet meer om te fokken. Dat is alleen overdag!quote:
Ik uit mijn mening gewoon. Mag dat niet of zo?quote:Op maandag 25 november 2024 19:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik hier nu ook, want de baas betaald mij nu niet meer om te fokken. Dat is alleen overdag!
Maak je toch niet zo druk over een platform waar je toch niet opzit en ten dode is opgeschreven.
Wie is "slightly right of center"? Namen en rugnummers van hen die een ban kregen.quote:
Vrijheid van meningsuiting mag alleen als je dezelfde mening hebt!quote:Op maandag 25 november 2024 19:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik uit mijn mening gewoon. Mag dat niet of zo?
Ja, dat zie je enkel op BS natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2024 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja bij deze groep hele fatsoenlijke mensen wil je horen, echt een plek om je veilig te voelen...
Wat een zooi smerig tuig verzameld is dat BS zeg.
Ziek volk.quote:Op maandag 25 november 2024 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja bij deze groep hele fatsoenlijke mensen wil je horen, echt een plek om je veilig te voelen...
Tja, je zoekt het zelf op....quote:Op maandag 25 november 2024 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt gewoon alle berichten met bepaalde woorden en/of hashtags muten. En ze van mensen die je volgt wel weer toestaan. Dus enorme bullshit-tsunami's loslaten waarmee je iedereen over de zeik krijgt zoals op X mogelijk is/was gaan hem daar niet meer worden.quote:Op maandag 25 november 2024 23:19 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Pronoun Labeler! EEN PRONOUN LABELER!
[ afbeelding ]
Dit is opzich wel een goeie feature. Oh wacht...quote:Op maandag 25 november 2024 23:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je kunt gewoon alle berichten met bepaalde woorden en/of hashtags muten. En ze van mensen die je volgt wel weer toestaan. Dus enorme bullshit-tsunami's loslaten waarmee je iedereen over de zeik krijgt zoals op X mogelijk is/was gaan hem daar niet meer worden.
quote:Op maandag 25 november 2024 23:28 schreef Isdatzo het volgende:
Wat er op Bluesky gebeurt houdt je wel behoorlijk bezig ofnie.
Beetje wel. Toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |