ESPN premium nemen. @3rr0rquote:Op zondag 24 november 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
De wind staat dusdanig goed dat ik al een seconde of 10 eerder wist dat er werd gescoord
Ik ben woedend
En dan is het 2024 en is er nog 10 seconden vertraging.quote:Op zondag 24 november 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
De wind staat dusdanig goed dat ik al een seconde of 10 eerder wist dat er werd gescoord
Ik ben woedend
Past wel bij het weekend. Gisteren ook de hele wedstrijd in de kantine achter vak Z gekeken.quote:Op zondag 24 november 2024 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan is het 2024 en is er nog 10 seconden vertraging.
Dit kan toch niet.
De chocolade euromunt bij de Action voor 69 centquote:Op zondag 24 november 2024 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat vinden jullie nu echt wel een euro waard?
Vrij hardquote:Op zondag 24 november 2024 13:41 schreef Origami94 het volgende:
Makkelijk om de keeper de schuld te geven als er vanaf 5 meter vrij hard ingekopt mag worden
Duidelijk zelf nooit gevoetbald gok ikquote:Op zondag 24 november 2024 13:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bal leek effe onderweg te zijn, dan kan je de bal ook beter raken met het hoofd
Heel zelden, ik kan totaal niet koppen.quote:Op zondag 24 november 2024 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hebben jullie wel eens een kopdoelpunt gemaakt?
Nee, ik kan echt totaal niet koppen.quote:Op zondag 24 november 2024 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Projectiequote:Op zondag 24 november 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk zelf nooit gevoetbald gok ik
Liever Fc Utrecht dan PSV dat weer kampioen wordtquote:Op zondag 24 november 2024 14:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We hebben naar niets zitten kijken. En toch pikt Utrecht zege weer mee.
We moeten bidden dat de Ron Jans-bandwagon de komende anderhalve week het ravijn indendert.
Utrecht gaat gewoon weer vijfde of zesde wordenquote:Op zondag 24 november 2024 14:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Liever Fc Utrecht dan PSV dat weer kampioen wordt
quote:Op zondag 24 november 2024 14:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Alsof Utrecht ook maar enige kans maakt.quote:Op zondag 24 november 2024 14:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar op de een of andere manier blijven ze maar op luizige wijze winnen.quote:Op zondag 24 november 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht gaat gewoon weer vijfde of zesde worden
Volgende week krijgen ze billenkoek van PSV en Ajax om daarna eens knullig onderuit te gaan bij Almere City.quote:Op zondag 24 november 2024 14:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar op de een of andere manier blijven ze maar op luizige wijze winnen.
Dan moeten ze compleet instorten en moet de nummer 6 11 punten inlopen met een wedstrijd meer gespeeldquote:Op zondag 24 november 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht gaat gewoon weer vijfde of zesde worden
Nee. Was een verdediger. Linkspoot.quote:Op zondag 24 november 2024 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:
Het is echt een vreselijk voetbalweekend tot dusver.quote:Op zondag 24 november 2024 14:59 schreef Caland het volgende:
Nou, DE DERBY stelt ook wat teleur
Ik schakel naar Oh Arne
Pas nou op met wat je zegt.quote:Op zondag 24 november 2024 16:45 schreef Caland het volgende:
Lindhout is echt een parodie op een scheidsrechter
Laten we het gezellig houdenquote:Op zondag 24 november 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user is de megafoonmongool van fok!?
Op Google zie ik dat niet staan.quote:Op zondag 24 november 2024 17:06 schreef Maver24 het volgende:
Schijnbaar had Bokila bij Willem2 al 2x geel gehad maar mocht blijven staan. Geel na afgekeurde goal en bij het opstootje 🤔🤔
Dat ging niet over de cornerquote:
Terecht, wat een onzin dit joh. Interesseert me verder niet veel, PSV wordt toch kampioenquote:Op zondag 24 november 2024 17:13 schreef over_hedge het volgende:
inb4 klaasje die boos is dat het geen corner was
Was idd geen corner. Blijkbaar niet iets waar de var naar kijktquote:Op zondag 24 november 2024 17:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Terecht, wat een onzin dit joh. Interesseert me verder niet veel, PSV wordt toch kampioen
knjb verzint iedere week wel wat om ajax aan de punten te helpenquote:Op zondag 24 november 2024 17:13 schreef over_hedge het volgende:
inb4 klaasje die boos is dat het geen corner was
Ik zag het. En niet zo'n klein beetje ook. Wat een laag tempo weer van Ajax. Totaal geen beweging en de voorhoede spelers steeds op het verkeerde been aanspelen. Zo'n Brobbey, flikker hem er nou eens uit. Als zelfs Weghorst meer rendement heeft en een ballerina lijkt.quote:
Brobbey heeft heel veel krediet en hij heeft weer eens gescoord dus die blijft wel staan.quote:Op zondag 24 november 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het. En niet zo'n klein beetje ook. Wat een laag tempo weer van Ajax. Totaal geen beweging en de voorhoede spelers steeds op het verkeerde been aanspelen. Zo'n Brobbey, flikker hem er nou eens uit. Als zelfs Weghorst meer rendement heeft en een ballerina lijkt.
waarom wel?quote:Op zondag 24 november 2024 18:19 schreef PSVCL het volgende:
Waarom Weghorst niet in beeld brengen na het doelpunt van Brobbey ?
Idd..waarom? gister werd na elk doelpunt van Pepi Luuk de Jong een paar seconden in beeld gebracht. Heel vreemd van espnrandstadmediaquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 18:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Idd..waarom? gister werd na elk doelpunt van Pepi Luuk de Jong een paar seconden in beeld gebracht. Heel vreemd van espnrandstadmedia
Hm, een keer in het bijzijn van vrienden vorig jaar denk ik. Onbewust racisme.quote:Op zondag 24 november 2024 18:37 schreef Caland het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst een opmerking gemaakt die in de richting van racisme was?
@:alaphilippe_ @:maxi-mus @:ggmm
Ik kan niet kijken.quote:Op zondag 24 november 2024 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal NEC - Ajax wel weer in m'n eentje kijken
Ik ga F1 kijken.quote:Op zondag 24 november 2024 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal NEC - Ajax wel weer in m'n eentje kijken
voorspellingquote:
Zo, je kan je maar ergens druk over maken zeg.quote:Op zondag 24 november 2024 18:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Idd..waarom? gister werd na elk doelpunt van Pepi Luuk de Jong een paar seconden in beeld gebracht. Heel vreemd van espnrandstadmedia
IK ontmasker de jodenstreken van ESPNquote:Op zondag 24 november 2024 20:30 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zo, je kan je maar ergens druk over maken zeg.
En dat terwijl je als PSV zijnde 2 spitsen hebt die beiden beter zijn dan Weghorst en Brobbey.
Dit zijn teksten!quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
Van mij mag PSV de Jan Rons trein wel keihard het ravijn in donderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een ontzettend leuke ontwikkeling dat vPersie en Noppert een schijthekel aan elkaar hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Jankebas in de basis!!! @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:gurneyisbestoke @:scrummie
Shagroker Andries weer op de bank. (lol)
ALIIIIquote:Op vrijdag 29 november 2024 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Jankebas in de basis!!! @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:gurneyisbestoke @:scrummie
Shagroker Andries weer op de bank. (lol)
Het is al tijden slecht. Die penalty is gewoon tekenend.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Wat kan Van Persie doen aan die pingel?
Als jij een voetballer was, wiens mondje zou jij willen snoeren door een doelpunt te maken?quote:Op zaterdag 30 november 2024 01:26 schreef KingRoland het volgende:
Hoop mondjes gesnoerd, toevallig dat de users die hem steeds afkraken stil zijn (goh)
Dat zou de mond van @Frozen-assassin zijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 01:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als jij een voetballer was, wiens mondje zou jij willen snoeren door een doelpunt te maken?
Heb jij wel eens tegen Heerenveen gescoord via een penalty?quote:Op zaterdag 30 november 2024 09:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh een goal uit een penalty.
Wat een ongelofelijke prestatie zeg.
Toevallig wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij wel eens tegen Heerenveen gescoord via een penalty?
Niet gezien, maar de keeper had hem toch bijna gestopt ?quote:Op zaterdag 30 november 2024 09:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij wilde hem Panenka doen, maar heeft toch maar een serieus schot gedaan want hij wilde Kramer niet teleurstellen omdat hij eigenlijk niet de pingels hoort te nemen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 09:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarmee dan?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:54 schreef KingRoland het volgende:
Mij niet quoten of mentionen vandaag ik ben druk
Die gaan voor de 0-2 zodat ze ook en comeback naar 3-2 kunnen doenquote:
Ruperti zit morgen al bij Utrecht - PSV, anders wel.quote:
In het Feyenoord topic vinden ze het nog te weinig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:52 schreef RipCity het volgende:
8min ook alleen in de kuip.
Bij andere clubs kan de var 5minuten kijken naar iets en er is 4 min blessuretijd
Gohquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
In het Feyenoord topic vinden ze het nog te weinig.
Snap het wel het is toch wel intimiderend dat je in een geblindeerde bus afgevoerd worden na het werk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:52 schreef RipCity het volgende:
8min ook alleen in de kuip.
Bij andere clubs kan de var 5minuten kijken naar iets en er is 4 min blessuretijd
Begrijpelijk. Fortuna had de overwinning verdiend.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
In het feyenoordtopic vinden ze deze uitslag onterecht
Ik zou het Feyenoord-topic even ontwijken als ik jou wasquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ach Feyenoord.
En PrIjZenPakKer Djieeoo is ook ontslagen, dat verwacht je toch ook niet zeg. ,
Ik ben in een opperbest humeur. (hoewel Tony erg druk achter de bank wat ik neem aan is een muis is aan het fileren)quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het Feyenoord-topic even ontwijken als ik jou was
He bahquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Oh het was een vleermuis die nog niet dood is. Ik ben woedend.
Op de markt in Wuhan betalen ze daar nog leuk geld voorquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Kom daar maar eens.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de markt in Wuhan betalen ze daar nog leuk geld voor
quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Las recent een zeer treurig verhaal van een kat die hondsdolheid opliep en TOTAAL veranderde en moest worden ingeslapen.quote:Neem voor de zekerheid contact op met de dierenarts. Doe dit binnen 24 uur en leg uit dat uw kat direct contact heeft gehad met een vleermuis. De dierenarts kan uw kat dan vaccineren. Hiermee kan voorkomen worden dat uw kat ziek wordt.
Hoe kan dat nou, ik ben er niet eens.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
Het Feyenoord topic loopt volledig uit de hand.
Het is niet de 1e keer, hij heeft al een VACCIN gehad.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Las recent een zeer treurig verhaal van een kat die hondsdolheid opliep en TOTAAL veranderde en moest worden ingeslapen.
Ik zou graag zien dat je dit niet onderschat.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet de 1e keer, hij heeft al een VACCIN gehad.
Plattelandgenot.
Zeer zeker niet. De gezondheid van Tony is mijn topprioriteit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat je dit niet onderschat.
Bedankt voor deze geruststelling.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. De gezondheid van Tony is mijn topprioriteit.
Toch ging Fortuna wel voetballen in het eerste bedrijf wanneer ze de bal hadden en had Ramiz zeker zijn functie.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Maar een serieuze noot, waarom koos Priske voor een slot op de deur als Zerroekie tegen een Buys Fortuna. Wel gelachen hoor.
Leg maar uit. @:slobeend .
Het is heel typerend dat alle Ueda haters stil zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Valt het jou ook niet op dat het allemaal wat minder gaat met Feyenoord zo zonder Ueda?
Toen kwamen ze toch 0-1 voor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch ging Fortuna wel voetballen in het eerste bedrijf wanneer ze de bal hadden en had Ramiz zeker zijn functie.
Ja, en hoe. Had niks met onze Ramiz te maken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen kwamen ze toch 0-1 voor.
Ik vind het een hele laffe keuze, zeker met de alternatieven (die mij wel kunnen bekoren)
ik vond Ramiz inderdaad bij Twente al een waardeloze voetballer die alleen anderen het voetballen onmogelijk maakt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, en hoe. Had niks met onze Ramiz te maken.
Ik denk dat we verder het ook niet eens kunnen worden over de functie van Ramiz als ik het zo lees. Het probleem lag in ieder geval vandaag niet op zijn positie.
Toen hij ontslagen werd stonden ze 11equote:Op zaterdag 30 november 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rijsdijk lacht zich terecht kapot.
''Ja maar in eigen huis speelde we niet het spel dat we zouden moeten spelen''.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen hij ontslagen werd stonden ze 11e
Stiekem vind ik dit wel leuk.
Pake deed niet aan vaccineren hoor die pleurde kittens met een paar stenen in de sloot.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet de 1e keer, hij heeft al een VACCIN gehad.
Plattelandgenot.
Dit zei ik voor de wedstrijd ook al tegen @DombohetOlifantje1, totaal niet logisch. En dan Zechiël de hele wedstrijd op de bank houden. En wel non-voetballer Nadje brengenquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Maar een serieuze noot, waarom koos Priske voor een slot op de deur als Zerroekie tegen een Buys Fortuna. Wel gelachen hoor.
Dit.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rijsdijk lacht zich terecht kapot.
Voor een pragmatische trainer maakt ie tactisch toch wel erg veel vreemde keuzes die slecht uitvallen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ohjaquote:Op zondag 1 december 2024 11:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wordt FC Utrecht geen kampioen?
2-1tje voor Uuu dusquote:Op zondag 1 december 2024 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Karsdorp afwezig en Mauro, die volgens Petertje altijd de beste is.
quote:Op zondag 1 december 2024 03:15 schreef PSVCL het volgende:
Hup PSV
Geen vd Hoorn zou topnieuws zijn voor Luukinho, heeft het altijd lastig met hem.
Als ie fit is met Pepi starten.
quote:Op zondag 1 december 2024 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor de vreselijke downfall van de FC Utrecht bandwagon.
Hup PSV.quote:Op zondag 1 december 2024 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor de vreselijke downfall van de FC Utrecht bandwagon.
Deze berichtjen bewaar ik voor straksquote:Op zondag 1 december 2024 12:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De enige speler waar PSV op moet letten, is Cathline. Voor de rest is het een schraal elftal. De Aaronson-hype gaat ook aan mij voorbij.
De keuze om nu weer lekker dwars voor Descotte te kiezen is ook zo typisch Ron Jans. Interessantdoenerij.quote:Op zondag 1 december 2024 12:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De enige speler waar PSV op moet letten, is Cathline. Voor de rest is het een schraal elftal. De Aaronson-hype gaat ook aan mij voorbij.
Dit FC Utrecht is een beetje als het AZ van tien jaar geleden. Inwisselbaar, inwisselbaar, inwisselbaar. Afgelopen week deed ik nog een beetje research. Guusje Hupperts in het San Mames als basisspeler (lol).quote:Op zondag 1 december 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De keuze om nu weer lekker dwars voor Descotte te kiezen is ook zo typisch Ron Jans. Interessantdoenerij.
quote:Op zondag 1 december 2024 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Utrecht gaat zo ontiegelijk hard op de kloten krijgen. Nu al medelijden met je.
ik ga jullie zo hard uitlachen als wij kampioen worden hequote:Op zondag 1 december 2024 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Doe dat vooral, Paul. Op basis van één wedstrijd verandert mijn mening niet.
Paul, het is net 12 uur geweest. Laat die fles eens staan.quote:Op zondag 1 december 2024 12:13 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
ik ga jullie zo hard uitlachen als wij kampioen worden he
Als Utrecht wint staan ze wel virtueel bovenaan. En het zal geen makkie worden.quote:Op zondag 1 december 2024 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb hier overigens in de verste verte geen 'topper' gevoel bij.
Zelfs al zou FC Utrecht kampioen worden met dit schrale elftal. Je kunt gewoon veel geluk hebben, eremetaal hebben en herinneringen voor het leven creëren. Alleen is dat dan wel op de meest kleurloze wijze ooit. Een soort Leicester, maar dan zonder joie de vivre-voetballers. Maar goed, dat gaat jouw verstand en dat van meerderen te boven. Lekker op dinsdagochtend weer naar NPO3, Zeppelin kijken voor KRO Kindertijd.quote:Op zondag 1 december 2024 12:13 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Geld op zetten?quote:Op zondag 1 december 2024 12:13 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Die houden dat toch nooit vol met dit matige elftal.quote:Op zondag 1 december 2024 12:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als Utrecht wint staan ze wel virtueel bovenaan. En het zal geen makkie worden.
Hier wordt een tik uitgedeeld.quote:Op zondag 1 december 2024 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs al zou FC Utrecht kampioen worden met dit schrale elftal. Je kunt gewoon veel geluk hebben, eremetaal hebben en herinneringen voor het leven creëren. Alleen is dat dan wel op de meest kleurloze wijze ooit. Een soort Leicester, maar dan zonder joie de vivre-voetballers. Maar goed, dat gaat jouw verstand en dat van meerderen te boven. Lekker op dinsdagochtend weer naar NPO3, Zeppelin kijken voor KRO Kindertijd.
Eens.quote:Op zondag 1 december 2024 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die houden dat toch nooit vol met dit matige elftal.
HAha als wij kampioen worden, boeit het ons niets op welke manier en zal het een week lang feest zijn in Utrecht met 1000000 liter bierquote:Op zondag 1 december 2024 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zelfs al zou FC Utrecht kampioen worden met dit schrale elftal. Je kunt gewoon veel geluk hebben, eremetaal hebben en herinneringen voor het leven creëren. Alleen is dat dan wel op de meest kleurloze wijze ooit. Een soort Leicester, maar dan zonder joie de vivre-voetballers. Maar goed, dat gaat jouw verstand en dat van meerderen te boven. Lekker op dinsdagochtend weer naar NPO3, Zeppelin kijken voor KRO Kindertijd.
quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Utrecht gaat een ongenadig pak slagen krijgen vandaag.
Zo is het. Maar wij (ONS PSV) gaan hier een stokje voor steken.quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef Paul het volgende:
[..]
HAha als wij kampioen worden, boeit het ons niets op welke manier en zal het een week lang feest zijn in Utrecht met 1000000 liter bier
Er klaagt toch maar één iemand over Makkelie?quote:Op zondag 1 december 2024 12:18 schreef Zorro het volgende:
Iedereen klagen over Makkelie, maar intussen zit Ruperti gewoon op de VAR stoel
Nou ja ook de media. Al is klagen dan niet het juiste woord.quote:Op zondag 1 december 2024 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er klaagt toch maar één iemand over Makkelie?
Te vroeg, misschien de tweede helft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |