89ste minuut een penalty.quote:Op zondag 10 november 2024 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken of ze in seist nog watg kunnen verzinnen om 020 aan de zege te helpen
Alleen klaas is groot fanquote:Op zondag 10 november 2024 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Sem Steijn is zo'n flukevoetballer, ben benieuwd wanneer die hype voorbij is
Dit, ja.quote:Op zondag 10 november 2024 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat was het al jaren natuurlijkquote:Op zondag 10 november 2024 16:11 schreef Wotte het volgende:
Twente uit is inmiddels wel een angstgegner
9 koals alquote:
Die ziet er uit als zo'n jongen die perse moest vakkenvullen van selfmade rijke vader voor de karaktervorming.quote:Op zondag 10 november 2024 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Behalve Mitchell van Bergen danquote:Op zondag 10 november 2024 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Echt bizar. In de Eredivisie vind je 29 betere opties.
Ik heb net geleerd dat alle overtredingen daarna niet meer tellen.quote:Op zondag 10 november 2024 16:13 schreef Caland het volgende:
Brobbey maakt altijd de eerste overtreding, daarom trapt er geen scheidsrechter in
Gevaarlijk dom
Het lijkt me beter voor iedereen als jouw zaad helemaal niet werktquote:Op zondag 10 november 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Brabbie is net als graszaad onder de 10 graden werkt het niet.
Balletje gooien is geen sportquote:Op zondag 10 november 2024 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
Dit zag je vroeger bij Shaquille O'Neal ook, eerst arm keihard hakken eer hij een foul meekreeg
Knappe jongen als je de gemiddelde vrouw er op krijgt als het tien graden is in de kamer.quote:Op zondag 10 november 2024 16:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Het lijkt me beter voor iedereen als jouw zaad helemaal niet werkt
Wilma Hofquote:Op zondag 10 november 2024 16:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Knappe jongen als je de gemiddelde vrouw er op krijgt als het tien graden is in de kamer.
Ik wens niks toe.quote:Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fysiek leed iemand toewensen mag niet volgens de FOK! policy
Ligt aan het subforumquote:Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Al wens ik jou wel het zaad van @Adams toe.quote:Op zondag 10 november 2024 16:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Butthurtquote:Op zondag 10 november 2024 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al wens jou wel het zaad van @:adams toe.
@:fetx grimmige sfeer
Geen behandeling gehadquote:Op zondag 10 november 2024 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
Moet die gast niet gewoon eerst naar de kant?
Je bent goed bezig.quote:Op zondag 10 november 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
Na Almere - Feijenoord 1-4 goed gepould, nu deze wedstrijd op 2-2 gepould. Vorige week alle 13goed en deze week als enige een Europacup wedstrijd goed. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Nou de realistische Ajax-supporter kan hier gewoon prima mee leven... het is een van de lastigste uitpotten van een seizoen en je komt 2 keert terug van een achterstand.quote:
Zet je hele spaarrekening erop bij de Totoquote:Op zondag 10 november 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
Na Almere - Feijenoord 1-4 goed gepould, nu deze wedstrijd op 2-2 gepould. Vorige week alle 13goed en deze week als enige een Europacup wedstrijd goed. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Wat kun jij goed poulen zeg.quote:Op zondag 10 november 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
Ik had binnen kunnen lopen.quote:Op zondag 10 november 2024 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zet je hele spaarrekening erop bij de Toto
Ja hallo, AZ moet nog.quote:
Jij ook. Wel leuk dit keer. FF Eredivisie op adem komen.quote:
Met dank aan Alireza.quote:Op zondag 10 november 2024 16:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Jaaa 3 punten. Onterecht, maar dat maakt niks uit
Dan zijn Warriors Thunder en Mavs Nuggets nog bezigquote:Op zondag 10 november 2024 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks ballen tegen de Trail Blazers.
Ze is 1 meter 15quote:Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat Fresia geen lekker kontje heeft anders was ze toplevel
quote:Op zondag 10 november 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze is 1 meter 15
Ben jij soms een pedofiel?
Tsss...quote:
Sorry.quote:
PSV'er geilt op een Ajacied.quote:Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat Fresia geen lekker kontje heeft anders was ze toplevel
Volgens Mourinho welquote:Op zondag 10 november 2024 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Willem II is geen Fenerbahce.
Jaquote:Op zondag 10 november 2024 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij een buddy nodig?
Boek een kamer.quote:
Ja maar je moet natuurlijk ook roulerenquote:Op zondag 10 november 2024 17:56 schreef tong80 het volgende:
Meerdink en Smit gelijk de besten bij AZ. Wanne kutcoach.
Ik heb nog een handtekening van Martens.quote:
Armoede.quote:Op zondag 10 november 2024 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ wil niet winnen/gelijk maken.
Feyenoorders zijn dit seizoen niet vies van een stukje onderbuik, dus geeft niks.quote:Op zondag 10 november 2024 18:38 schreef Caland het volgende:
Ik dacht aan het begin van het seizoen even dat AZ tweede ging worden
Dit spijt mij
Bedoel ik. Maar het is natuurlijk alsnog idioot dat je van het tweede van Willem verliest. Truste en tot merrege.quote:Op zondag 10 november 2024 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar je moet natuurlijk ook rouleren
Als je dat niet doet heb je zo 8 blessures en word je bang van Almere
niet echt wedstrijden die interessant zijn.quote:
Willem II - NAC en de Utrecht downfall die gaat beginnen in Nijmegen.quote:Op zondag 10 november 2024 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet echt wedstrijden die interessant zijn.
hard aanpakkenquote:Op zondag 10 november 2024 17:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PSV'er geilt op een Ajacied.
Een situatieschets. @:rambodirk
Daar zit echt helemaal niemand op te wachten.quote:Op zondag 10 november 2024 21:15 schreef Zorro het volgende:
Maar eerst weer zo'n hinderljke interlandweek
Onjuist.quote:Op maandag 11 november 2024 06:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zit echt helemaal niemand op te wachten.
De altijd arrogante Huiberts krijgt de deksel op zijn neus voor het laconieke zomerbeleid.quote:Op maandag 11 november 2024 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:alaphilippe_ De AZ-trein boemelt met snelheid steeds dieper het ravijn in.
Dit moet ook eens uitgezocht worden ja, heb het gevoel dat het meer regel is dan uitzondering dat die KKD clubs het eerste jaar prima presteren om daarna ook het ravijn in te donderen.quote:Op maandag 11 november 2024 10:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De altijd arrogante Huiberts krijgt de deksel op zijn neus voor het laconieke zomerbeleid.
Willem II blijft daarentegen genieten van de purple patch die het eerste Eredivisie-seizoen is.
Dit Willem II is wel mateloos fascinerend. Die hebben letterlijk alleen Sandra, Meerveld en een beetje Vaesen. Ze creëren amper, maar gaan bizar effectief om met hun kansenquote:Op maandag 11 november 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit moet ook eens uitgezocht worden ja, heb het gevoel dat het meer regel is dan uitzondering dat die KKD clubs het eerste jaar prima presteren om daarna ook het ravijn in te donderen.
Een soort mini Utrecht dusquote:Op maandag 11 november 2024 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit Willem II is wel mateloos fascinerend. Die hebben letterlijk alleen Sandra, Meerveld en een beetje Vaesen. Ze creëren amper, maar gaan bizar effectief om met hun kansen.
VAR is prima maar dan op de manier van 2 aanvragen per ploeg per wedstrijd of helft waarvan je hem kwijt bent als je ongelijk hebt. Zoals andere sporten ook hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Schaf die VAR toch lekker af.
Eens, er mag wel iets meer gekeken worden hoe ze het bij het hockey doen. Tot dusver heeft de VAR nog altijd net zoveel fouten als dat een scheids in een wedstrijd zou maken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
VAR is prima maar dan op de manier van 2 aanvragen per ploeg per wedstrijd of helft waarvan je hem kwijt bent als je ongelijk hebt. Zoals andere sporten ook hebben.
Niet mee eens, ik zou nog verder gaan, de VAR zou de hoofdscheids moeten zijn en niet het hulpje van de scheids.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
VAR is prima maar dan op de manier van 2 aanvragen per ploeg per wedstrijd of helft waarvan je hem kwijt bent als je ongelijk hebt. Zoals andere sporten ook hebben.
Dan duurt het allemaal nog langer.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik zou nog verder gaan, de VAR zou de hoofdscheids moeten zijn en niet het hulpje van de scheids.
dat hoeft helemaal niet, alleen als de veldscheids een verkeerde beslissing neemt grijp je in.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan duurt het allemaal nog langer.
Maar zo werkt het nu ook al.quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet, alleen als de veldscheids een verkeerde beslissing neemt grijp je in.
dat komt door de discussie en de eindbeslissing bij de scheids, die dan ook nog eens naar het scherm moet komen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar zo werkt het nu ook al.
En zelfs dan gaat het verkeerd of zitten we 3 minuten naar een lijnenspel te kijken.
En hier was GAE dan ook nog altijd niet mee geholpen. De scheids zat goed, de VAR niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat komt door de discussie en de eindbeslissing bij de scheids, die dan ook nog eens naar het scherm moet komen.
Foutloos gaat het nooit worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En hier was GAE dan ook nog altijd niet mee geholpen. De scheids zat goed, de VAR niet.
Ze zijn wel van buitenspel afgestaptquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder is hockey een walgelijke sport qua spelregels.
De VAR had daar nooit op de lijn moeten komen, ging helemaal nergens over. Maar die man had natuurlijk de hele middag niks te doen gehad, dus die moest nog even zijn stempel drukken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En hier was GAE dan ook nog altijd niet mee geholpen. De scheids zat goed, de VAR niet.
Natte ogen.quote:
Go Ahead Eagles is dé club van Overijssel. In Enschede draaien ze liever YNWA wat niemand snapt. @Drizzt @Jojoortjequote:
Jojoortje zit alleen in de ArenA de verraadster!quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Go Ahead Eagles is dé club van Overijssel. In Enschede draaien ze liever YNW wat niemand snapt. @:drizzt @:jojoortje
wat is er danquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Doet ESPN wel eens kijkersonderzoek, omtrent de Eretribune?
Mooi.quote:
Deze man stond ooit op een WK.quote:
Van Persie is tevreden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Heerenveen
xG 0.09
Straks lekker in de rust met de bus terug, jongens.
Lekker naïef voetballen, ook al mis je in Kohlert een sleutelspeler voor je voetbalquote:Op zaterdag 23 november 2024 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Heerenveen
xG 0.09
Straks lekker in de rust met de bus terug, jongens.
En Kramerinho!quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:29 schreef Zorro het volgende:
Allemaal naar ESPN1, Ihattaren valt in!
Oh oke dan schakel ik evenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:29 schreef Zorro het volgende:
Allemaal naar ESPN1, Ihattaren valt in!
Je kunt in elk geval zeggen dat je erbij bent geweest.quote:
Zeker, dit vergeet ik niet snelquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval zeggen dat je erbij bent geweest.
Fijn dat ik je dat moment nog heb kunnen laten meemakenquote:
Het is wel heel bijzonder dat soms in wedstrijden meters buitenspel door wordt laten gaan om later de VAR in te schakelen terwijl hier een centimeter buitenspel al direct wordt afgefloten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef VEM2012 het volgende:
Arbitrale trio bij PSV bakt er weer eens niets van.
Maar ook geen voordeel geven terwijl Groningen uit positie is en dan alleen maar om een waarschuwing te geven. De laatste twee balcontacten van een Groningenspeler niet zien en dus een doeltrap geven… Het is gewoon erg zwak.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is wel heel bijzonder dat soms in wedstrijden meters buitenspel door wordt laten gaan om later de VAR in te schakelen terwijl hier een centimeter buitenspel al direct wordt afgefloten.
Ik roep het al jaren: de VAR moet afgeschaft worden. Daar is het voetbal alleen maar minder eerlijk van geworden het is idioot hoeveel oponthoud het geeft.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:10 schreef Zorro het volgende:
Het wachten op de VAR duurde langer dan vervolgens alsnog te scoren.
En nu is het geen buitenspel want alleen de hand is buitenspel.
Ik ben nog altijd voor een VAR alleen op aanvraag van een coach waar je een kans verspeelt als je fout zitquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik roep het al jaren: de VAR moet afgeschaft worden. Daar is het voetbal alleen maar minder eerlijk van geworden het is idioot hoeveel oponthoud het geeft.
Het moet in ieder geval anders dan nu.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd voor een VAR alleen op aanvraag van een coach waar je een kans verspeelt als je fout zit
ik ben meer goed in strategie en denkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
@:GGMM @:Caland Een bult stevige kerels!!!!
Dat nog net niet maar alleen de wissels zijn al goed voor 3 minuten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:49 schreef Pablo84 het volgende:
3 minuten extra tijd. Spel heeft alleen al 5 min stilgelegen bij dat buitenspel moment
Soldaat Mo nog beschikbaar?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Robin is van de Blitzkrieg.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Philippe Bijlowquote:Op zondag 24 november 2024 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
Sandler is maar weer eens afwezig. Wij feliciteren Paul met de drie punten.
Prima rijtje degradanten als je het mij en @Coco vraagt.quote:Op zondag 24 november 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij winst van Sparta is het lot van RKC en Almere al bijna duidelijk.
Heracles doet er alles aan om RKC in de wedstrijd te laten komen, en toch schiet RKC zichzelf weer in de voet met een gare grote individuele fout. Wat een hilarische hekkensluiter, dit jaar.quote:Op zondag 24 november 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij winst van Sparta is het lot van RKC en Almere al bijna duidelijk.
Weg met die fietsenstallingen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima rijtje degradanten als je het mij en @:Coco vraagt.
Akkoord.quote:Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima rijtje degradanten als je het mij en @:Coco vraagt.
OH ARNEquote:Op zondag 24 november 2024 12:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks gaan we naar Arne kijken.
Zelden zo rustig op de tribune gezeten tijdens een 0-1 tegen Utrecht een maandje terug. Die kunnen er echt heel erg weinig vanquote:Op zondag 24 november 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn god, dit is echt Atlético-light. Wedstrijden morsdood maken en op de een of andere manier scoren.
Klopt helemaal. Maar als ze op de een of andere manier hun duels tegen de appiehapelftallen blijven winnen, kan dit nog een vermoeiende rubriek worden.quote:Op zondag 24 november 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden zo rustig op de tribune gezeten tijdens een 0-1 tegen Utrecht een maandje terug. Die kunnen er echt heel erg weinig van
Tijd dat die zeepbal eens doorgeprikt gaat worden
Stel een lijstje (ook statistisch) interessante individuen samen en FC Utrecht steekt amper zijn neus aan het venster. Het is echt onbegrijpelijk hoe deze fluke voortduurt.quote:Op zondag 24 november 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden zo rustig op de tribune gezeten tijdens een 0-1 tegen Utrecht een maandje terug. Die kunnen er echt heel erg weinig van
Tijd dat die zeepbel eens doorgeprikt gaat worden
De verdediging is de beste aanvalquote:Op zondag 24 november 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn god, dit is echt Atlético-light. Wedstrijden morsdood maken en op de een of andere manier scoren.
De Mac is nog geen euro waard.quote:Op zondag 24 november 2024 13:16 schreef Origami94 het volgende:
Overigens die swiss cheese burger van de Mac is echt geen 9 euro waard
Kunnen we al inzetten op welke minuut er wordt gestaakt?quote:Op zondag 24 november 2024 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aletha bij de Brabantse Derby.
Jammer zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |