1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Ik heb takata, bork en Nico_S al heel lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:48 schreef r_one het volgende:
Weer een plekje gestegen, @:Nico_S voorbij (doen jullie niet meer mee?
)
Klopt, jammer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb takata, bork en Nico_S al heel lang niet meer gezien
De dubbelzetter bonus ingezet?quote:
Mijn excuses ! Nee moest 1 zijn, zette hem er juist netjes onder, vond dat de eerste nr 1 boven mocht staanquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:27 schreef r_one het volgende:
[..]
De dubbelzetter bonus ingezet?![]()
nvm, al opgelost door alpeko
Dan moet dat Mora zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:49 schreef alpeko het volgende:
Deze fabriek maakt wat de locatie van de vorige opgave verkoopt
Is toch beiden Limburg. En opgave 2 betrof het thema snacks.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan moet dat Mora zijn.
(snap alleen de tip "thema van opgave 2" niet; en de provincie ook niet. Had het bij Snowworld in Rucphen maar opgegeven).
Ik vrees dat je opgave #1 van Tara over het hoofd hebt gezien.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is toch beiden Limburg. En opgave 2 betrof het thema snacks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vrees dat je opgave #1 van Tara over het hoofd hebt gezien.Oeps. Die heb ik idd gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat maakte het zoeken een beetje ..... ehm ..... lastigquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vrees dat je opgave #1 van Tara over het hoofd hebt gezien.ja ik zocht ook heel Brabant af op sneeuwparadijzen enzo. Rucphen was veel te bosachtig enzo. Was idd op verkeerde been gezet en gaf het na poosje op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mede door drukte dat ik nu niet lang kan zoeken. Na de nodige Farm Frites locaties en Remia te hebben bekeken haak ik weer af nu
[ Bericht 7% gewijzigd door marcel.de op 26-11-2024 18:03:26 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
quote:
Ik krijg hier honger vanquote:
Die link leg ik toch gewoon uit als hint?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:37 schreef marcel.de het volgende:
Heel knap gevonden. Alleen zie ik totaal geen verbinding met snacks ofzo. Ik zie wel dat er een rotonde kwam en veel bomen zijn gekapt enzo. En verderop een ijsje stond
Dit is Stavenissequote:Op woensdag 27 november 2024 15:10 schreef marcel.de het volgende:
Dat is in Nieuwegein
Beatrixsluis heet die zie ik
Herkende hem, heb wel eens op binnenvaart meegevaren
Stand
r_one 2
alpeko 2
_jass 2
marcel.de 2
FrankRicard 1
Nieuwe
[ afbeelding ]
Je zit in Friesland dan ook verkeerdquote:Op zaterdag 30 november 2024 09:27 schreef marcel.de het volgende:
ik heb de nodige friese brugjes gekeken, maar deze heb ik nog niet ontdekt
Kan het zijn dat deze ooit al eens eerder is geplaatst? Komt me ergens zo bekend voor. Toen was het Noord-Holland, meen ik.quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je zit in Friesland dan ook verkeerd
Tóch wel Den Ilp (Lipquote:
Ik had al zo'n donkerbruin vermoedenquote:Op zondag 15 december 2024 12:50 schreef alpeko het volgende:
Ik had niet door dat deze nog niet was geraden.
haha ik wilde nu gaan zoeken op Drievliet en daarna Duinrell. Maar _jass was snellerquote:
Nu plaats jij de zelfde? Maar dan iets andere hoek / verder ingezoomed?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:51 schreef marcel.de het volgende:
De Eendracht in Hoorn, lijkt me meer een buurtschap van Heerde (de plaats die Maps aangeeft). Hoorn was namelijk de link voor mijn zoektocht.
Zelfs de hoek is nog exact hetzelfdequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:21 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Nu plaats jij de zelfde? Maar dan iets andere hoek / verder ingezoomed?
Beslis jij maar wat te doen
Sloapkopquote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen, ik ga even teruglezen en kijken wat er gaande is
Haha, ik zie het al, excuus![]()
To be honest, ik was naar een kerkdienstquote:
Prima plek om een uurtje te slapenquote:Op zondag 22 december 2024 15:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
To be honest, ik was naar een kerkdienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
was wel weer een brug. Maakte een bruggetje naar bruggenquote:Op dinsdag 24 december 2024 01:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Helemaal geen 'hoorn'?![]()
Het is Waddinxveen
.... die bij Alphen aan den Rijn: Gouwesluisquote:Op woensdag 25 december 2024 07:06 schreef marcel.de het volgende:
We gingen van Waddinxveen van de Hef over de Gouwe, naar Boskoop, de volgende Hef. En.. ..
Nee hoor, niks bijzondersquote:Op donderdag 26 december 2024 08:11 schreef marcel.de het volgende:
@r_one moet je die busjes kijken, tekst erop. Of ze nou ook echt uit Vlaanderen komen weet ik niet. Wel apart
Ik zei dus dat het niet behoort tot de grote bekende fortenreeksen. Dus geen oude/nieuwe Hollandse Waterlinie en ook geen Stelling van Amsterdamquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is een waterliniefort zie ik
Andere linkquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:19 schreef marcel.de het volgende:
Tja ik heb eergister al gezocht rondom Terneuzen op natuurgebieden met wildroosters enzo maar kon dit niet vinden
Begrijpend lezen is ook een kunst (mijnerzijds)quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zei dus dat het niet behoort tot de grote bekende fortenreeksen. Dus geen oude/nieuwe Hollandse Waterlinie en ook geen Stelling van Amsterdam
[..]
Andere link
Dan had je het toch wel gevonden? (nee dus)quote:Op zondag 29 december 2024 13:51 schreef marcel.de het volgende:
Is het bij Alphen aan den Rijn? Irenebos of Zegerplas?
Knapquote:Op maandag 30 december 2024 00:27 schreef FrankRicard het volgende:
Fort aan de Noorddijk in Nieuwenhoorn
oh haha een jeugdvriendin woonde in die schuine flat er naast haha. Kerk nooit gezien. Ik maar zoeken in Groningen, beginnend in Helpman enzo. Tis wel stukkie uit de buurt hahaquote:Op maandag 30 december 2024 13:38 schreef alpeko het volgende:
Had ik deze ooit zelf niet eens geplaatst? Iig diezelfde kerk. Hier woonde mijn oma... jeugdsentiment. Peppelweg, Rdam. Eigenlijk de Vuurpijlweg.
Geen idee, niet recent naar mijn ideequote:Op maandag 30 december 2024 13:38 schreef alpeko het volgende:
Had ik deze ooit zelf niet eens geplaatst? Iig diezelfde kerk. Hier woonde mijn oma... jeugdsentiment. Peppelweg, Rdam. Eigenlijk de Vuurpijlweg.
De brug heeft bij mijn weten geen aparte naam. Het gaat echt om de straat (fietspad met een straatnaam)quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:40 schreef marcel.de het volgende:
Oudjaarsbrug leverde niets op, Vuurwerkbrug wel, dit, maar dat is niet de oplossing.
Lastig....
Leuk gevonden: Oudejaarseweg (in Hellevoetsluis)quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, een fietspad, kan overal zijn ... Maar deze locatie past juist erg goed bij vandaag
Tollenstraat Twentequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:21 schreef r_one het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand
marcel.de 24
TARAraboemdijee 15
r_one 14
alpeko 12
_jass 11
FrankRicard 3
wimbo 2
PSM 2
DikDikkie 1
eenjongen... 1
Kaheemsaid 1
Oftewel, het epicentrum van de Vuurwerkramp.quote:
Ja, nieuwe komt er aan, wilde eerst even eten!quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Oftewel, het epicentrum van de Vuurwerkramp.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nog zo’n plek die wel een vuurwerkramp kan gebruiken
.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:26 schreef r_one het volgende:
[..]Aangepast..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder tip kom ik niet verder helaas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, nieuwe komt er aan, wilde eerst even eten!
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Ah, lees dit nu pas.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:50 schreef marcel.de het volgende:
Zo jammer dat de oliebollenkraam weg is na 3 maanden (op plek van de pijl). Het staat zelfs in de krant.
Goed gezien. Ik zie die nu pas. Ontegenzeglijk Bad Nieuweschans idd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:26 schreef _jass het volgende:
Bad Nieuweschans
Ik herkende de vogelpoep op de voorruit
Dacht eerst dat het Kuifje wasquote:
Ja daar heeft Flip Fluitketel ook een tijdje gezeten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef marcel.de het volgende:
Maar het is op het Rokin en heet: Mirakelkolom
De straatnaam staat er nog, zo is -ie wel heel simpel (Balkbrug Postcode kanjer).quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Actualiteiten deel 2, maar dan dubbel in de actualiteit. Vraag me af of er een connectie is, maar dat zal wel niet
[ afbeelding ]
Tussenstand
marcel.de 26
TARAraboemdijee 18
r_one 15
alpeko 12
_jass 12
FrankRicard 3
wimbo 2
PSM 2
DikDikkie 1
eenjongen... 1
Kaheemsaid 1
De Cigo waar het gewonnen staatslot is gekochtquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Heemskerk natuurlijk.
Einde van de straat heb je zo'n restaurant in een glazen huisje. Zitten altijd 'aparte' figuren in
Wat is er zo sneu aan? De beren van Hengelo zijn tijdelijk ergens anders geplaatst (waarvan 1 in Beckum, ook gemeente Hengelo) wegens herinrichting van het marktplein.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:35 schreef alpeko het volgende:
Dit leek me geen Hengelo maar daar komt deze beer wel vandaan. Sneu verhaal. Verbannen van Beckum.
Omdat ze van elkaar gescheiden waren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat is er zo sneu aan? De beren van Hengelo zijn tijdelijk ergens anders geplaatst (waarvan 1 in Beckum, ook gemeente Hengelo) wegens herinrichting van het marktplein.
Middelbeersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:42 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand
marcel.de 29
TARAraboemdijee 20
r_one 15
alpeko 15
_jass 13
FrankRicard 3
PSM 3
wimbo 2
DikDikkie 1
eenjongen... 1
Kaheemsaid 1
Mikeytt 1
ik zat oostelijker rond Denekamp te zoekenquote:
Oftewel Beerenplaatquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:36 schreef FrankRicard het volgende:
Waterkathedraal van Quist in Spijkenisse
quote:
De Dinkel behoudt overal zijn naam.quote:
Súderseewei Makkumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |