Nu plaats jij de zelfde? Maar dan iets andere hoek / verder ingezoomed?quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:51 schreef marcel.de het volgende:
De Eendracht in Hoorn, lijkt me meer een buurtschap van Heerde (de plaats die Maps aangeeft). Hoorn was namelijk de link voor mijn zoektocht.
Zelfs de hoek is nog exact hetzelfdequote:Op zaterdag 21 december 2024 20:21 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Nu plaats jij de zelfde? Maar dan iets andere hoek / verder ingezoomed?
Beslis jij maar wat te doen
Sloapkopquote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen, ik ga even teruglezen en kijken wat er gaande is
Haha, ik zie het al, excuus![]()
To be honest, ik was naar een kerkdienstquote:
Prima plek om een uurtje te slapenquote:Op zondag 22 december 2024 15:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
To be honest, ik was naar een kerkdienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
was wel weer een brug. Maakte een bruggetje naar bruggenquote:Op dinsdag 24 december 2024 01:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Helemaal geen 'hoorn'?![]()
Het is Waddinxveen
.... die bij Alphen aan den Rijn: Gouwesluisquote:Op woensdag 25 december 2024 07:06 schreef marcel.de het volgende:
We gingen van Waddinxveen van de Hef over de Gouwe, naar Boskoop, de volgende Hef. En.. ..
Nee hoor, niks bijzondersquote:Op donderdag 26 december 2024 08:11 schreef marcel.de het volgende:
@r_one moet je die busjes kijken, tekst erop. Of ze nou ook echt uit Vlaanderen komen weet ik niet. Wel apart
Ik zei dus dat het niet behoort tot de grote bekende fortenreeksen. Dus geen oude/nieuwe Hollandse Waterlinie en ook geen Stelling van Amsterdamquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is een waterliniefort zie ik
Andere linkquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:19 schreef marcel.de het volgende:
Tja ik heb eergister al gezocht rondom Terneuzen op natuurgebieden met wildroosters enzo maar kon dit niet vinden
Begrijpend lezen is ook een kunst (mijnerzijds)quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zei dus dat het niet behoort tot de grote bekende fortenreeksen. Dus geen oude/nieuwe Hollandse Waterlinie en ook geen Stelling van Amsterdam
[..]
Andere link
Dan had je het toch wel gevonden? (nee dus)quote:Op zondag 29 december 2024 13:51 schreef marcel.de het volgende:
Is het bij Alphen aan den Rijn? Irenebos of Zegerplas?
Knapquote:Op maandag 30 december 2024 00:27 schreef FrankRicard het volgende:
Fort aan de Noorddijk in Nieuwenhoorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |