oh haha een jeugdvriendin woonde in die schuine flat er naast haha. Kerk nooit gezien. Ik maar zoeken in Groningen, beginnend in Helpman enzo. Tis wel stukkie uit de buurt hahaquote:Op maandag 30 december 2024 13:38 schreef alpeko het volgende:
Had ik deze ooit zelf niet eens geplaatst? Iig diezelfde kerk. Hier woonde mijn oma... jeugdsentiment. Peppelweg, Rdam. Eigenlijk de Vuurpijlweg.
Geen idee, niet recent naar mijn ideequote:Op maandag 30 december 2024 13:38 schreef alpeko het volgende:
Had ik deze ooit zelf niet eens geplaatst? Iig diezelfde kerk. Hier woonde mijn oma... jeugdsentiment. Peppelweg, Rdam. Eigenlijk de Vuurpijlweg.
De brug heeft bij mijn weten geen aparte naam. Het gaat echt om de straat (fietspad met een straatnaam)quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:40 schreef marcel.de het volgende:
Oudjaarsbrug leverde niets op, Vuurwerkbrug wel, dit, maar dat is niet de oplossing.
Lastig....
Leuk gevonden: Oudejaarseweg (in Hellevoetsluis)quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, een fietspad, kan overal zijn ... Maar deze locatie past juist erg goed bij vandaag
Tollenstraat Twentequote:Op dinsdag 31 december 2024 16:21 schreef r_one het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand
marcel.de 24
TARAraboemdijee 15
r_one 14
alpeko 12
_jass 11
FrankRicard 3
wimbo 2
PSM 2
DikDikkie 1
eenjongen... 1
Kaheemsaid 1
Oftewel, het epicentrum van de Vuurwerkramp.quote:
Ja, nieuwe komt er aan, wilde eerst even eten!quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Oftewel, het epicentrum van de Vuurwerkramp.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nog zo’n plek die wel een vuurwerkramp kan gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:26 schreef r_one het volgende:
[..]Aangepast..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder tip kom ik niet verder helaas.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja, nieuwe komt er aan, wilde eerst even eten!
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Ah, lees dit nu pas.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:50 schreef marcel.de het volgende:
Zo jammer dat de oliebollenkraam weg is na 3 maanden (op plek van de pijl). Het staat zelfs in de krant.
Goed gezien. Ik zie die nu pas. Ontegenzeglijk Bad Nieuweschans idd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:26 schreef _jass het volgende:
Bad Nieuweschans
Ik herkende de vogelpoep op de voorruit
Dacht eerst dat het Kuifje wasquote:
Ja daar heeft Flip Fluitketel ook een tijdje gezeten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:12 schreef marcel.de het volgende:
Maar het is op het Rokin en heet: Mirakelkolom
De straatnaam staat er nog, zo is -ie wel heel simpel (Balkbrug Postcode kanjer).quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Actualiteiten deel 2, maar dan dubbel in de actualiteit. Vraag me af of er een connectie is, maar dat zal wel niet
[ afbeelding ]
Tussenstand
marcel.de 26
TARAraboemdijee 18
r_one 15
alpeko 12
_jass 12
FrankRicard 3
wimbo 2
PSM 2
DikDikkie 1
eenjongen... 1
Kaheemsaid 1
De Cigo waar het gewonnen staatslot is gekochtquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Heemskerk natuurlijk.
Einde van de straat heb je zo'n restaurant in een glazen huisje. Zitten altijd 'aparte' figuren in
Wat is er zo sneu aan? De beren van Hengelo zijn tijdelijk ergens anders geplaatst (waarvan 1 in Beckum, ook gemeente Hengelo) wegens herinrichting van het marktplein.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:35 schreef alpeko het volgende:
Dit leek me geen Hengelo maar daar komt deze beer wel vandaan. Sneu verhaal. Verbannen van Beckum.
Omdat ze van elkaar gescheiden waren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat is er zo sneu aan? De beren van Hengelo zijn tijdelijk ergens anders geplaatst (waarvan 1 in Beckum, ook gemeente Hengelo) wegens herinrichting van het marktplein.
Middelbeersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:42 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenstand
marcel.de 29
TARAraboemdijee 20
r_one 15
alpeko 15
_jass 13
FrankRicard 3
PSM 3
wimbo 2
DikDikkie 1
eenjongen... 1
Kaheemsaid 1
Mikeytt 1
ik zat oostelijker rond Denekamp te zoekenquote:
Oftewel Beerenplaatquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:36 schreef FrankRicard het volgende:
Waterkathedraal van Quist in Spijkenisse
quote:
De Dinkel behoudt overal zijn naam.quote:
Súderseewei Makkumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |