abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 november 2024 @ 01:02:17 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215657585

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare

Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com

Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!

Alternatieve stores:

GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!

Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.

uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.

Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.

Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.

Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 23 november 2024 @ 01:02:35 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215657586
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:19 schreef NoCigar het volgende:
Het heel erg Brits-Engelse accent van de twee mensen die ik nu mee heb gemaakt stoort me echt. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om stemacteurs met een Slavisch accent in te huren? Dan heb ik in ieder geval niet het idee dat er ergens in Oekraïne een paar middel class jongens uit Kent ronddolen.
Ik zou hem absoluut op Ukrainse voice acting zetten, want de engelse voice acting is tergend slecht.

Ja je moet iets meer lezen wellicht, maar het past wel veel beter in de setting.
  zaterdag 23 november 2024 @ 08:38:23 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215658645
Hype increasing.
Bekijk deze YouTube-video
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 23 november 2024 @ 09:10:01 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215658836
En een korte uitleg over het spel zelf.

Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_215659190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef Perrin het volgende:
Hype increasing.
Laatst weer eens geïnstalleerd. Exact 2 minuten volgehouden voordat ik er weer klaar mee was :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm oké nouja het zal wel komen dat ik het origineel nooit langer dan 5min heb gespeeld maar ik geniet na 10 uur enorm, krijg steeds betere shit.

Ja de AI kan zeker beter en dat het a life er niet werkend in zit is wel jammer maar kan de pret niet drukken.

De game is super atmosferisch en heb verder geen bugs gehad op texture flickers na
Oh ja hoor, ik heb nogmaals nog maar kort gespeeld dus ongetwijfeld (en hopelijk) wordt het beter. Maar in die eerste 2 uur zag ik dus zeg maar weinig om enthousiast over te worden.
Conscience do cost.
pi_215666892
Eindelijk Phasmophobia gekocht, veel goede verhalen over gehoord.

Ik ben benieuwd, ik ga het uiteraard in VR spelen.
  Moderator zondag 24 november 2024 @ 01:39:13 #7
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215666992
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 november 2024 10:01 schreef ems. het volgende:

[..]
Laatst weer eens geïnstalleerd. Exact 2 minuten volgehouden voordat ik er weer klaar mee was :P
[..]
Oh ja hoor, ik heb nogmaals nog maar kort gespeeld dus ongetwijfeld (en hopelijk) wordt het beter. Maar in die eerste 2 uur zag ik dus zeg maar weinig om enthousiast over te worden.
Grim Dawn is leuker.
What can change the nature of a man?
pi_215673252
De performance van Phasmophobia in VR is echt belabberd. Ik twijfel nog of ik ga refunden of verder ga tweaken, en misschien de platte versie spelen met vrienden.

Zo maar weer verder met Boneworks, dat is een stuk minder stressvol dan Into the Radius.

Redactie Frontpage zondag 24 november 2024 @ 17:26:11 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215673306
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 01:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Grim Dawn is leuker.
Grim Dawn is perfect. Komt nog een uitbreiding aan _O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 25 november 2024 @ 10:56:40 #10
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215678661
Ik ga Stalker2 maar refunden en koop het wel als ze de AI gefixed hebben.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 25 november 2024 @ 11:57:40 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215679097
Er is al een fix voor de A-Life, maar die werkt nog niet goed omdat het zodanig intensief is voor je PC.

"The AI director in Stalker 2 is actually very complex internally, however its function is gimped because of severe bugs compounding each other."

"However, I'm demonstrating this because the ALifeGridVisionRadius is one of a couple of reasons why the game's spawn system is broken. The low radius of the vanilla ALifeGridVisionRadius setting neuters the online alife interactions that you would otherwise see."

"This new AI Director is not by any means is watered down. In fact, the reason she is such a mess is that the ai system is in fact too fucking convoluted. But rest assured, the Director can do all the things you expect out of Stalker. She is able to schedule faction conflicts and turf wars, and create the kind of gunfights in the old stalker games, the ones you hear in the distance and hope to avoid walking into."

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/210

Denk dat dit ook de reden is dat het nog niet volledig werkend in het spel zit.

Hoe dan ook ben ik voor nu echt enorm tevreden over het spel. Ja de AI is nogal shitty, maar ook dat zal gefixt gaan worden. Het is voor mij geen reden om het spel neer te leggen, sterker nog, dit is een FPS waar je echt honderden uren in kan stoppen.

Meerdere quest outcomes, meerdere eindes.

Je quest inleveren bij 1 guy, zijn reward pakken, hem killen, item terugpakken en dan inleveren bij de andere quest giver _O_. Brilliant.

Dat het spel niet perfect is bij launch, kan ik echt zoveel beter door de vingers zien dan een Bethesda game die vol met bugs uitkomt. Waarom?

quote:
- A lot of the devs spent days or weeks living in shelters
- Some employees chose to fight in the war, some even died for it
- They had to completely up-end their work from one country to another in trucks
- Despite that many of them continue to volunteer to fight in Ukraine
- The game was also a notoriously well known target for Russian hackers during development
  maandag 25 november 2024 @ 12:05:34 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215679150
En deze hebben de devs ook nog gedeeld

Dat is toch mooi man. Ga je toch niet refunden. Laat ze het spel gewoon fixen en wacht geduldig af, geen enkele STALKER game is bugvrij op de markt gekomen.

Toch moet ik nogmaals zeggen dat ik echt bijna tot geen crashes of bugs ben tegengekomen.
pi_215679168
Dat is goed om te lezen, maar ik ben bang dat ze dat niet snel kunnen oplossen omdat er al performance problemen zijn en het spel ook op de Xbox series S moet kunnen draaien en Microsoft eist veelal dat die dezelfde functies moeten hebben als de Xbox series X versie.

Ik denk dat de modders er wel aardig mee uit de voeten kunnen, die hoeven zich niet bezig te houden met de beperkingen van de console versies. Ik wacht het nog mooi een tijd af voordat ik het spel aanschaf, pas geleden de console versies van SOC en COP aangeschaft dus ik ben voorlopig voorzien wat Stalker betreft.
  Moderator maandag 25 november 2024 @ 15:42:35 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_215680675
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 11:57 schreef MMaRsu het volgende:
Er is al een fix voor de A-Life, maar die werkt nog niet goed omdat het zodanig intensief is voor je PC.

"The AI director in Stalker 2 is actually very complex internally, however its function is gimped because of severe bugs compounding each other."

"However, I'm demonstrating this because the ALifeGridVisionRadius is one of a couple of reasons why the game's spawn system is broken. The low radius of the vanilla ALifeGridVisionRadius setting neuters the online alife interactions that you would otherwise see."

"This new AI Director is not by any means is watered down. In fact, the reason she is such a mess is that the ai system is in fact too fucking convoluted. But rest assured, the Director can do all the things you expect out of Stalker. She is able to schedule faction conflicts and turf wars, and create the kind of gunfights in the old stalker games, the ones you hear in the distance and hope to avoid walking into."

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/210

Denk dat dit ook de reden is dat het nog niet volledig werkend in het spel zit.

Hoe dan ook ben ik voor nu echt enorm tevreden over het spel. Ja de AI is nogal shitty, maar ook dat zal gefixt gaan worden. Het is voor mij geen reden om het spel neer te leggen, sterker nog, dit is een FPS waar je echt honderden uren in kan stoppen.

Meerdere quest outcomes, meerdere eindes.

Je quest inleveren bij 1 guy, zijn reward pakken, hem killen, item terugpakken en dan inleveren bij de andere quest giver _O_. Brilliant.

Dat het spel niet perfect is bij launch, kan ik echt zoveel beter door de vingers zien dan een Bethesda game die vol met bugs uitkomt. Waarom?
[..]

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
En deze hebben de devs ook nog gedeeld

[ afbeelding ]

Dat is toch mooi man. Ga je toch niet refunden. Laat ze het spel gewoon fixen en wacht geduldig af, geen enkele STALKER game is bugvrij op de markt gekomen.

Toch moet ik nogmaals zeggen dat ik echt bijna tot geen crashes of bugs ben tegengekomen.
is er een tl;dr beschikbaar?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 25 november 2024 @ 16:12:42 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215680941
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 15:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]
[..]
is er een tl;dr beschikbaar?
Er is een systeem, dat heet A-Life waardoor je spelwereld 'leeft'.

Dat zit wel in de code van de game, maar is op dit moment uitgeschakeld omdat het teveel bugs/performance issues met zich meebrengt.

Modders verwachten dat dit wel allemaal te fixen is.

En voor de rest, het is gewoon een topgame (IMO). Ja er zitten scherpe randjes aan, maar als je gewend bent aan Bugthesda dan is dit echt zoveel minder buggy.

De enige 'bugs' die ik in 12 uur tegen ben gekomen zijn bv texture flickers, of dat er een npc in de grond staat. Ja dat kan voor mij de pret niet drukken.
  maandag 25 november 2024 @ 18:48:57 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215682276
twitter
pi_215683404
The Rogue Prince of Persia opgepikt

Early access, maar geen bugs, al lekker veel content, en actieve developers.

Indie games O+
Overpriced buggy AAA games :')
Mijn tweet klopt niet.
  maandag 25 november 2024 @ 20:37:54 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_215683514
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 10:56 schreef PirE het volgende:
Ik ga Stalker2 maar refunden en koop het wel als ze de AI gefixed hebben.
Sund. Eerste fixes zijn komende week al verwacht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_215684785
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef BlackLining het volgende:
The Rogue Prince of Persia opgepikt

Early access, maar geen bugs, al lekker veel content, en actieve developers.

Indie games O+
Overpriced buggy AAA games :')
Niet echt een indie game want Ubisoft is de uitgever.

Sowieso indie games O+
  dinsdag 26 november 2024 @ 09:08:58 #20
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215686003
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 11:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik snap het, maar ergens ook niet.

De game heeft een AAA-prijs, dan beoordeel ik het net zo kritisch als een gemiddelde Bethesda of Ubisoft game. En een AAA-game moet je niet in deze staat uitbrengen. Het is jammer dat we dit als consument keer op keer accepteren.

Ik ben benieuwd naar de roadmap in december en op basis daarvan kijk ik wel wanneer ik de game opnieuw aanschaf.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 26 november 2024 @ 09:34:25 #21
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215686199
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef PirE het volgende:

[..]

De game heeft een AAA-prijs, dan beoordeel ik het net zo kritisch als een gemiddelde Bethesda of Ubisoft game. En een AAA-game moet je niet in deze staat uitbrengen. Het is jammer dat we dit als consument keer op keer accepteren.

Ik ben benieuwd naar de roadmap in december en op basis daarvan kijk ik wel wanneer ik de game opnieuw aanschaf.
In 'deze staat'?? Sorry hoor maar ik ben zodanig weinig bugs tegengekomen, in vergelijking met andere AAA games is dit gewoon een pareltje. Het loopt als een trein en crashes heb ik ook zelden.

En een AAA prijs..hmm voor 40 euro koop je een key. Dat vindt ik geen AAA prijs.

Dat sommige features nog niet volledig werken of bugvrij zijn, dat drukt echt de pret niet.
  dinsdag 26 november 2024 @ 09:41:39 #22
12888 Skull-splitter
pi_215686230
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef PirE het volgende:

[..]

Je betaalt gewoon de standaard prijs voor een groot spel van rond de 50 euro, zoals we dat alweer dertig jaar doen. Dat is echt het kontste argument, AAA geld. Ja, er zijn goedkopere titels maar die bieden ook werkelijk minder.

Er zijn gewoon relatief weinig bugs in dit spel, het meeste werkt zoals bedoeld, en het is een enorme hoeveelheid content (ik ga hier met pech jaren over doen). Ik snap je mening dat je gebroken spellen niet financieel zou moeten supporten maar dat zou ik niet bij dit spel zeggen. Je mag echter wel zeggen dat je het type spel gewoon niks vindt IMO, want het is niet je standaard shooter.
pi_215686526
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2024 23:22 schreef RaXz het volgende:

[..]
Niet echt een indie game want Ubisoft is de uitgever.

Sowieso indie games O+
Mja, maar Evil Empire de developer. Jammer van Ubisoft inderdaad maar ze schijnen behoorlijk wat vrijheid te hebben, en het zou vooral een licentie dingetje zijn.

Dead Cells was/is ook al zo'n pareltje
Mijn tweet klopt niet.
pi_215687205
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Mja, maar Evil Empire de developer. Jammer van Ubisoft inderdaad maar ze schijnen behoorlijk wat vrijheid te hebben, en het zou vooral een licentie dingetje zijn.

Dead Cells was/is ook al zo'n pareltje
Dan was ik te voorbarig, de developer noemt zichzelf een triple I studio, indie dus. Ik vond het al opvallend dat het hoofd karakter Persisch eruit ziet, dat zou bij Ubisoft niet gebeuren zoals in hun laatste Prince of Persia.

Ik zou wel een remake willen zien van de aller eerste MS-DOS Prince of Persia, die heb ik vroeger veel gespeeld.
pi_215698451
Balen, er zit stof onder de linker lens van m'n Valve Index, en ik heb allang geen garantie meer. Dat gaat Valve niet repareren en moet zelf gaan knutselen. Ik zat gelukkig toch al te kijken om de headset te vervangen met een modernere headset, waarschijnlijk wordt het de Quest 3 ondanks ik geen fan ben van Meta.

Deze shooter gekocht, erg bizarre artstyle en gemaakt door 1 persoon, echt knap.

woensdag 27 november 2024 @ 18:46:18 #26
12888 Skull-splitter
pi_215699983
quote:
9s.gif Op woensdag 27 november 2024 16:05 schreef RaXz het volgende:
Balen, er zit stof onder de linker lens van m'n Valve Index, en ik heb allang geen garantie meer. Dat gaat Valve niet repareren en moet zelf gaan knutselen. Ik zat gelukkig toch al te kijken om de headset te vervangen met een modernere headset, waarschijnlijk wordt het de Quest 3 ondanks ik geen fan ben van Meta.

Deze shooter gekocht, erg bizarre artstyle en gemaakt door 1 persoon, echt knap.

Zit met een Quest 2 maar wil binnenkort eens gaan kijken of de Q3 het waard is om te gaan upgraden.
pi_215701328
De herfst uitverkoop vind ik wat tegenvallen ;( Dat gaat m niet worden _O-
pi_215701330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 20:50 schreef Elvi het volgende:
is altijd een mindere sale
pi_215701344
Topicreeks: [gratis] Videogames is die al bij iedereen bekend?
pi_215701553
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 18:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Zit met een Quest 2 maar wil binnenkort eens gaan kijken of de Q3 het waard is om te gaan upgraden.
Geen idee eigenlijk, misschien voor mixed reality wel de moeite waard.
pi_215701728
quote:
Ik vind het nog best aardig, het spel dat ik gisteren gekocht had is nu in de aanbieding.

Daar was ik al bang voor maar ik had geen geduld. :')
  donderdag 28 november 2024 @ 07:49:07 #32
12888 Skull-splitter
pi_215704625
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef RaXz het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk, misschien voor mixed reality wel de moeite waard.
Betere lenzen en iets hogere resolutie. Dat zijn tevens de enige dingen die me bij de Q2 tegenvallen, maar dan nog werkt ie eigenlijk erg goed.
pi_215705048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 07:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Betere lenzen en iets hogere resolutie. Dat zijn tevens de enige dingen die me bij de Q2 tegenvallen, maar dan nog werkt ie eigenlijk erg goed.
De Quest 2 heeft nog best een goede resolutie, vooral ten opzichte van de Valve Index. Ik vind die van de Index nu erg tegenvallen, alles is erg wazig ,vooral als je een spel speelt met een grote view distance. De Quest 3 wordt voor mij een flinke upgrade.
  Eindredactie Games donderdag 28 november 2024 @ 09:32:49 #34
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_215705414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:51 schreef RaXz het volgende:

[..]
De Quest 2 heeft nog best een goede resolutie, vooral ten opzichte van de Valve Index. Ik vind die van de Index nu erg tegenvallen, alles is erg wazig ,vooral als je een spel speelt met een grote view distance. De Quest 3 wordt voor mij een flinke upgrade.
Ik zat ook ff te kijken of de Quest 3 al ergens wat goedkoper is, hoopte misschien op een Black Friday dealtje maar weinig interessants tot dusver, gewoon nog steeds 479 en 539 euro voor resp. de 128GB en 512GB-versies. Wel bijzonder dat die meerprijs voor 384GB extra opslag zo goedkoop is trouwens, maar ik merkte bij mijn Quest 1 al dat ik de interne storage nauwelijks vol kreeg want ik deed bijna alles tethered aan de pc.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 november 2024 @ 11:49:36 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215706348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef RaXz het volgende:

[..]
Ik vind het nog best aardig, het spel dat ik gisteren gekocht had is nu in de aanbieding.

Daar was ik al bang voor maar ik had geen geduld. :')
Gewoon een refund aanvragen, doen ze niet moeilijk over bij Steam
pi_215710209
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2024 09:32 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik zat ook ff te kijken of de Quest 3 al ergens wat goedkoper is, hoopte misschien op een Black Friday dealtje maar weinig interessants tot dusver, gewoon nog steeds 479 en 539 euro voor resp. de 128GB en 512GB-versies. Wel bijzonder dat die meerprijs voor 384GB extra opslag zo goedkoop is trouwens, maar ik merkte bij mijn Quest 1 al dat ik de interne storage nauwelijks vol kreeg want ik deed bijna alles tethered aan de pc.
Dat vond ik ook al, voor dat geld neem ik wel de 512GB versie, dan maar hopen dat er genoeg leuke games zijn. Waarschijnlijk ga ik hem ook meer gebruiken voor PCVR, maar ik vind het fijn om opties te hebben.
pi_215710217
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 11:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Gewoon een refund aanvragen, doen ze niet moeilijk over bij Steam
Ik laat het erbij want ik wil deze ontwikkelaar graag steunen, het spel wordt best wel ondergewaardeerd.
  vrijdag 29 november 2024 @ 18:18:47 #38
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215717220
quote:
Over een paar weken dezelfde kortingen in de wintersale.
  vrijdag 29 november 2024 @ 20:09:36 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215718135
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:18 schreef PirE het volgende:

[..]
Sekiro 50% 🥲
pi_215718352
The 7th Guest VR is in de aanbieding, erg verleidelijk want ik heb vroeger dat spel grijs gespeeld op de Philips CD-I, lijkt mij tof om in VR terug te keren.

Maar Carrier Command 2 is ook in de aanbieding, een simulatie spel uitgegeven door de goede oude Microprose. Veel spellen van gespeeld op de Commodore Amiga. Helaas nooit het eerste deel gespeeld eind jaren 80, ik wist geeneens dat die bestond.

Waarschijnlijk wel gaaf om co-op multiplayer te spelen, ik heb al een Discord groep gevonden.
pi_215718923
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:35 schreef RaXz het volgende:

[..]
Ik laat het erbij want ik wil deze ontwikkelaar graag steunen, het spel wordt best wel ondergewaardeerd.
welke game?
pi_215718957
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:36 schreef mschol het volgende:

[..]
welke game?
Vertigo 2

Het spel is qua gameplay vergelijkbaar met Half Life Alyx, maar dan door maar 1 persoon ontwikkeld.

pi_215721257
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 18:18 schreef PirE het volgende:

[..]
Wintersale is toch altijd iets groter?
pi_215721732
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 09:42 schreef Elvi het volgende:

[..]
Wintersale is toch altijd iets groter?
ligt beetje aan de kortingen, sowieso meer games die dan in de sale gaan, soms ook hogere kortingen
pi_215726342
Phasmophobia aan de praat gekregen in VR, net de training gehaald.

Ideaal spel om in VR te spelen, zelfs tijdens de training zat het sfeertje er al goed in.
pi_215740520
Phasmophobia was niet zo'n succes in m'n uppie in VR, wat ben ik toch een watje vergeleken met vroeger. :')

Misschien multiplayer maar een keer proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')