SPOILER: Wie zat er in welk pak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is al geweest in eerdere seizoenen?
Lijst met 250 BN-ers die mee zouden kunnen dit seizoen (en dus nog niet zijn geweest). Met dank aan @PiperidineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 23-11-2024 01:27:09 ]
Uit wie is de mol zeker?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ken ik nog een leuk, smaakvol YouTube filmpje over, die Jennifer!
Super knapquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:18 schreef Dave het volgende:
Met terugwerkende kracht herken ik de stem van de zure bom ook.
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:18 schreef Dave het volgende:
Met terugwerkende kracht herken ik de stem van de zure bom ook.
Chris Zeegers en Donnie kunnen vast wel een leuk typetje neerzettenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:33 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wie zouden jullie graag zien mee doen?
Ikke
Jeroen van Koningsbrugge
Niels van der Laan
Arjen Lubbach
Chantal Janzen
Alex Klaassen
Renze Klamer
Volgens mij allemaal nog niet geweest...
Ook leuk ja, moet wel steeds kijken of iemand al mee heeft gedaan ben slecht in dat onthoudenquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Chris Zeegers en Donnie kunnen vast wel een leuk typetje neerzetten
Ze had toch ook iets met Henry van Loon ?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht serieus dat zij nog met Daan Schuurmans was
Forbidden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:33 schreef Remco het volgende:
[..]
https://media.dumpert.nl/(...)0eff45ed0e/image.gif
Die heeft nu iets met Jelka van Houtenquote:Op zaterdag 23 november 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze had toch ook iets met Henry van Loon ?
Die ken ik volgens mij niet.quote:Op zondag 24 november 2024 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heeft nu iets met Jelka van Houten
Zus van Caricequote:
Oh, die rare snijboon.quote:
Ja dat zie ik dus ook net. Ik ben heel, heel boos op jou!quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:08 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani Gerard Joling is ook bij. Leuk he?
Even bijkomen inderdaad, hoewel Joling ook wel weer in een reclame zal zittenquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:20 schreef Arizona het volgende:
En daar is gelukkig al de eerste reclame
The Best of musicals, en stars on stage.quote:
Ach niet zo sip. Hij is zo weer terugquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zie ik dus ook net. Ik ben heel, heel boos op jou!
Dit was lekkerlijk antwoord op vraag, zou wel flauw zijn als die ook fout of goed kunnen zijn.quote:
Maar wel inderdaad The best of Musicals meegedaanquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit was lekkerlijk antwoord op vraag, zou wel flauw zijn als die ook fout of goed kunnen zijn.
Ik denk dat ik een oorring neem. Leuk hè?quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ach niet zo sip. Hij is zo weer terug
Wel met Olympic Airways, wat erop stondquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:26 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik zie geen link tussen Michel Mulder en vliegtuigen
Lief dat je Gerard een cadeautje wil gevenquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een oorring neem. Leuk hè?
Hmmmm truequote:Op vrijdag 29 november 2024 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wel met Olympic Airways, wat erop stond
Mag hopen dat die beter zingtquote:
Carry Tefsen?quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef NailQueen het volgende:
Corry Konings? Bonnie St. Clair? Ik denk sowieso een oude vedette
Linkse woke rakker van mequote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Sorry mensen ik hou het niet vol. Ik ga snel terug naar de veilige NPOKooten & De Bie op 3!
Hehehe blijf jij eens even hier!quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Sorry mensen ik hou het niet vol. Ik ga snel terug naar de veilige NPOKooten & De Bie op 3!
Pure middelmaat met af en toe een uitschieter.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Ja ik kan wel hier blijven maar ik kijk niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hehehe blijf jij eens even hier!
* Pakt de ducktape
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Pure middelmaat met af en toe een uitschieter.
Why nutquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan wel hier blijven maar ik kijk niet meer
Ja, ga jij maar naar de vrije jongens van de tegenpartijquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Wie zit in het varken? Nou?quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan wel hier blijven maar ik kijk niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik ook. Met geforceerde stemquote:
Gover Meit / Stefano keizers / donny ronnyquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
Of bram krikke. Of die andere rare gast die meegedaan heeft aan jachtsezoen most wanted... donnie nog wattes
Nog steeds bezig..quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:47 schreef NailQueen het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de comeback van Kane afgelopen?
Ik heb mijn drinken nog niet eens opquote:
Die comebacksingle was aardig gefloptquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog steeds bezig..![]()
Hij was laastst te gast bij Boerderij van Dorst.
Sneller drinkenquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb mijn drinken nog niet eens op
Bij Boerderij van Dorst zei hij dat hij wel een huisje in Engeland wilde kopen om daar zelf te gaan boeren.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die comebacksingle was aardig geflopt
Rapper Donnie bedoel je dan, toch?quote:
RTL-kliek, altijd makkelijk ookquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:11 schreef NailQueen het volgende:
Er is altijd wel iemand van boulevard die meedoet
Het is wel heel erg hoog dan, Tijl heeft zelf ook een redelijk lage stem, zit je octacven hoger.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Of hij probeer heel hoog te zingen
Dat zou ook kunnen, ook een lamaquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ruben vd Meer??
Of is die al eens geweest?
Lijkt mij ook iemand die dit typetje kan neerzettenquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ruben vd Meer??
Of is die al eens geweest?
Kopstem en autotunequote:Op vrijdag 29 november 2024 21:23 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan dit nou een man zijn? Klonk helemaal niet zo![]()
Voor het optreden even flink in de ballen trappen...quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:23 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan dit nou een man zijn? Klonk helemaal niet zo![]()
De oudjes gaan er altijd meteen uitquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:33 schreef NailQueen het volgende:
Spaarvarken en de Cycloon gaan er uit
en dat is 1quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:33 schreef NailQueen het volgende:
Spaarvarken en de Cycloon gaan er uit
Ze is 83quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:45 schreef Arizona het volgende:
Ze is duidelijk over haar hoogtepunt heen![]()
( @:strani )
Dit was een lange zit!quote:
Weet ikquote:
Trots op je, schatje.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:45 schreef Arizona het volgende:
Ze is duidelijk over haar hoogtepunt heen![]()
( @:strani )
Twitter riep nogal veel andere Donnie (Maradonnie kennelijk)quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Over welke donnie hebb3n jullie het?
Dat is ook dezequote:Op vrijdag 29 november 2024 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Twitter riep nogal veel andere Donnie (Maradonnie kennelijk)
ah verrek toch, stond een foto op Wiki die ik niet linkte met deze Donniequote:
Hij is echt leukquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik hou van Donnie. Heerlijk blij ei
Laat ze zich zo laag zakken ?quote:
En dan naar VRT2/Canvas.quote:
Osmond ?quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Over welke donnie hebb3n jullie het?
Deze original vast nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:43 schreef StephanL het volgende:
Ken al die liedjes niet![]()
Viva Espana ken ik wel
Het publiek bepaald, of is dat stemmen ook maar voor de show?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het nou toevallig dat deelnemers op leeftijd er vaak na de eerste ronde uitgaan ?
Jan de Hoop
imca marina
Ron Brandsteder
Joke Bruijs
Catherine Keyl
Willeke Alberti
Jette van der Meij
Allemaal na de eerste ronde en ze zongen niet allemaal slecht dat ze wel meedoen maar allemaal max 1 ronde omdat het anders fysiek te zwaar is?
Daar twijfel ik aan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het publiek bepaald, of is dat stemmen ook maar voor de show?
Ik denk het laatste, eigenlijk alle TV programma's zijn wel gescript, ook al lijkt het van niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het publiek bepaald, of is dat stemmen ook maar voor de show?
Ik denk ook dat ze met oudere deelnemers afspreken hoe lang ze mee willen doen.quote:Op zondag 1 december 2024 01:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, eigenlijk alle TV programma's zijn wel gescript, ook al lijkt het van niet.
De winaar zal waarschijnlijk niet vantevoren gescript worden maar wie er als eerste uit moeten neem ik aan van wel.
Een Imca Marina kan je niet tot de finale door laten gaan, dat is te zwaar voor iemand van die leeftijd.
Is overigens ook wel handig voor de kandidaten zelf als ze weten wanneer ze eruit gaan, je moet toch tijd vrij maken in je agenda om te oeffenen en de opnames.
Die heb ik ook als marmot, ook vanwege de volksmuziek en Verradersvlag. En ik denk dat hij ook voor Geer wel eens een liedje heeft geschreven.quote:
Ik ben er ook bang voor nare vent is dat.quote:Op zondag 1 december 2024 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik ook als marmot, ook vanwege de volksmuziek en Verradersvlag. En ik denk dat hij ook voor Geer wel eens een liedje heeft geschreven.
Ja, maar goed, die mensen die uit een totaal andere wereld komen zingen ook duidelijk minder goed. Ik ben er zeker niet van overtuigd dat het stemmen eerlijk gaat maar ik moet ook zeggen dat ik het zelden volledig oneens ben met de eliminaties en ik ze op basis van de prestaties ook meestal wel terecht vind.quote:Op zondag 1 december 2024 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk de eerste ronde is nep of deels nep.
Want naast ouderen vallen er ook opvallend vaak oud sporters of mensen die weinig met zingen hebben af. (Eloise van oranje, Albert Verlinden, Rintje Ritsma,)
Ben geen fan van Roos maar dit zou wel echt tof zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:18 schreef Snowbomb het volgende:
Bob en Roos van Kopen zonder kijken.
-Race tegen de klok
-Handen uit de mouwen
-Rose
-Bouwen
-Blind vertrouwen
-Mood(board)
-Prima door een deur
-(rtl)4
Haha ja, vorige keer viel me dat ook al opquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Buddy is weer sinds een tijdje vrijgezel
Wellicht van hun kinderenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Het rtl publiek kent de bankzitters toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |