SPOILER: Wie zat er in welk pak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is al geweest in eerdere seizoenen?
Lijst met 250 BN-ers die mee zouden kunnen dit seizoen (en dus nog niet zijn geweest). Met dank aan @PiperidineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 23-11-2024 01:27:09 ]
Uit wie is de mol zeker?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ken ik nog een leuk, smaakvol YouTube filmpje over, die Jennifer!
Super knapquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:18 schreef Dave het volgende:
Met terugwerkende kracht herken ik de stem van de zure bom ook.
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:18 schreef Dave het volgende:
Met terugwerkende kracht herken ik de stem van de zure bom ook.
Chris Zeegers en Donnie kunnen vast wel een leuk typetje neerzettenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:33 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wie zouden jullie graag zien mee doen?
Ikke
Jeroen van Koningsbrugge
Niels van der Laan
Arjen Lubbach
Chantal Janzen
Alex Klaassen
Renze Klamer
Volgens mij allemaal nog niet geweest...
Ook leuk ja, moet wel steeds kijken of iemand al mee heeft gedaan ben slecht in dat onthouden ...quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Chris Zeegers en Donnie kunnen vast wel een leuk typetje neerzetten
Ze had toch ook iets met Henry van Loon ?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht serieus dat zij nog met Daan Schuurmans was
Forbidden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:33 schreef Remco het volgende:
[..]
https://media.dumpert.nl/(...)0eff45ed0e/image.gif
Die heeft nu iets met Jelka van Houtenquote:Op zaterdag 23 november 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze had toch ook iets met Henry van Loon ?
Die ken ik volgens mij niet.quote:Op zondag 24 november 2024 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heeft nu iets met Jelka van Houten
Zus van Caricequote:
Oh, die rare snijboon.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |