Linkse woke rakker van mequote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Sorry mensen ik hou het niet vol. Ik ga snel terug naar de veilige NPOKooten & De Bie op 3!
Hehehe blijf jij eens even hier!quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Sorry mensen ik hou het niet vol. Ik ga snel terug naar de veilige NPOKooten & De Bie op 3!
Pure middelmaat met af en toe een uitschieter.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Ja ik kan wel hier blijven maar ik kijk niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hehehe blijf jij eens even hier!
* Pakt de ducktape
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Pure middelmaat met af en toe een uitschieter.
Why nutquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan wel hier blijven maar ik kijk niet meer
Ja, ga jij maar naar de vrije jongens van de tegenpartijquote:Op vrijdag 29 november 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
Wie zit in het varken? Nou?quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik kan wel hier blijven maar ik kijk niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |