Ja klopt, Lapdance zal meer sentiment oproepen bij de groep dertigers/veertigers. Vooral door de (na tienen) videoclip. Dat is er één uit de categorie Smack My Bitch Upquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bram ten onrechte niet verwijderd ja. Mijn fout.
Lapdance is denk ik populairder onder het Top 2000-publiek dan She wants to move. Wat rauwer, wat smeriger.
Het zou een mooi begin naar veel mooier kunnen zijn!quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:13 schreef BasBasBas2 het volgende:
Radiohead van na 2000 in de lijst had ik eerder nooit van durven dromen, dus daar ga ik wel op stemmen denk ik
Dat is nieuw.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:31 schreef koffieleuk het volgende:
Wist niet eens dat je je lijst tijdens de stemweek nog kan wijzigen. Net als antwoorden opzoeken tijdens een pubquiz vind ik het een beetje flauw
Dit is een lijstje zonder Mauro. Dit kan niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is hem dan:
https://npo.nl/luister/st(...)5b-a7af-4bdcefcdb25b
Van het alternatieve lijstjes-lijstje:
1. The Haunted Youth - Broken
2. Band of Horses - The Funeral
3. Muse - New Born
4. MGMT - Time To Pretend
5. CHVRCHES & Robert Smith - How Not To Drown
6. Blur - The Universal
Vorig jaar stemactie:
7. Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here
8. The National - I Need My Girl
Dodenbonus:
9. Melanie - Ruby Tuesday
10. Steve Harley & Cockney Rebel - Sebastian
Reddingsplaten/Extra 500:
11. The Kelly Family - Fell In Love With An Alien
12. Eros Ramazzotti - Un Emozione Per Sempre
13. City to City - The Road Ahead
14. Of Monsters and Men - Little Talks
15. Alan Walker - Faded
16. Wildstylez ft. Niels Geusebroek - Year of Summer
Favoriet van dit jaar (met degelijke kans om het te halen):
17. Rondé - Undecided
Wat hoog staat moet hoog blijven:
18. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
19. Deep Purple - Child in Time
20. Coldplay - Viva la Vida
21. Linkin Park - In The End
22. Alan Parsons Project - Old and Wise
Aandacht voor persoonlijke favorieten die nog niet genoemd zijn (en normaliter wel in de lijst komen):
23. The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
24. Within Temptation - Ice Queen
25. Tame Impala - Let it Happen
26. Billie Eilish - Everything I Wanted
27. Foo Fighters - Everlong
28. Swedish House Mafia - Moth to a Flame
29. Nightwish - Ghost Love Score
Op het laatst toegevoegd wegens nieuw op de keuzelijst:
30. Dua Lipa - Houdini
31. Blossoms - Charlemagne
32. Editors - Honesty
33. Paramore - Still Into You
34. Sia - Snowman
35. The War on Drugs - Strangest Thing
Met pijn in mijn hart.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een lijstje zonder Mauro. Dit kan niet.
Misschien wil ie wel mee naar PSV - Twente op de stemfinaledag!quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een lijstje zonder Mauro. Dit kan niet.
Voetbal is geen sport. Of nee, voetbal is alleen een sport als het mij uitkomtquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wil ie wel mee naar PSV - Twente op de stemfinaledag!
Ja, Mauro wilde ook helemaal niet mee.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voetbal is geen sport. Of nee, voetbal is alleen een sport als het mij uitkomt
Waarschijnlijk zat hij op een eiland in Indonesië.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Mauro wilde ook helemaal niet mee.
Nooooo, mijn kindertijd, wat doen ze.quote:
quote:Neil Young - Down By The River (Albumversie) (1969)
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:26 schreef Cassa95 het volgende:
Daar is ie weer!
KEUZELIJST ANALYSE 2024
Er is vrij weinig veranderd. De keuzelijst is uitgebreid van 10423 nummers naar 10889 (vrijdagochtend 9:00, dat kan de komende week nog veranderen natuurlijk). Dit is de kleinste vergroting in vele jaren. 11 nummers zijn van de vorige keuzelijst afgegooid, zoals begrijpelijk geheel willekeurig of, als je handelde in babyolie, met een goede reden. Hier staan dus 477 extra nummers tegenover, daar kun je een kwart Top2000 mee vullen.
Eerst de 11 keuzelijstverlaters:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna logischerwijs de 119 platen uit 2023 of 2022, met grotere kans op binnenkomst:
De doorgestreepten kwamen vorig jaar al binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan blijven er nog 358 over, de rest ook weer op alfabet:
[0-F]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[G-N]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[O-Z]Wat een superrandom toevoegingen allemaal weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.David Bowie, Silk Sonic en Stevie Wonder vallen hierin op. Bowie (75x) en Stevie (65x) hoorden al veruit bij de grote spelers op de keuzelijst en dit had niet gehoeven. Uit de 70s komen nipt de meeste toevoegingen (naast 2023 natuurlijk).
Verrassende missenden die ik hier misschien wel had verwacht zijn Stumblin' In (beide versies), Black Friday (Tom Odell, origineel), Lost (Linkin Park), Greedy (Tate McRae) (Exes namelijk wel), Nooit Meer Spijt (S10 & Froukje) en Dreaming (P!nk & Sting).
Niettemin tevreden met Jigsaw Falling into Place, I Don't Believe In You (Talk Talk) en Silver Springs(!)Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Het enige wat hier random aan is, is dat er iemand zit te bepalen welke er niet door de keuring komen. Dirty Harry en On Melancholy Hill wel, Dare niet, bijvoorbeeld. Maar verder klopt de theorie gewoon. Alles wat je hier ziet is ook minimaal 1x gedraaid dit jaar. Dus dat blijkt al die jaren de voorwaarde te zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat een superrandom toevoegingen allemaal weer.
Niettemin tevreden met Jigsaw Falling into Place, I Don't Believe In You (Talk Talk) en Silver Springs(!)All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Staan eigenlijk nu alle nummers uit de Extra 500 die er nog niet instonden nu ook in de keuzelijst? Ik zie dat Stick Season is toegevoegd en verder weet ik niet of er anderen waren eerlijk gezegd.![]()
Stokkenseizoen en Tattoo waren de enige en die staan er allebei op.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:25 schreef S9H het volgende:
Staan eigenlijk nu alle nummers uit de Extra 500 die er nog niet instonden nu ook in de keuzelijst? Ik zie dat Stick Season is toegevoegd en verder weet ik niet of er anderen waren eerlijk gezegd.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Maar wat er één keer gedraaid wordt is toch evengoed random?quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het enige wat hier random aan is, is dat er iemand zit te bepalen welke er niet door de keuring komen. Dirty Harry en On Melancholy Hill wel, Dare niet, bijvoorbeeld. Maar verder klopt de theorie gewoon. Alles wat je hier ziet is ook minimaal 1x gedraaid dit jaar. Dus dat blijkt al die jaren de voorwaarde te zijn geweest.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Het is in ieder geval een verklaring die we voorheen niet hadden. Of 1x gedraaid de drempel moet zijn is inderdaad een ander verhaal.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar wat er één keer gedraaid wordt is toch evengoed random?All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Dat is waar.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Forum Opties Forumhop: Hop naar: