dit is ook zo'n pareltje en actueelquote:Op vrijdag 22 november 2024 02:49 schreef AchJa het volgende:
Vroeger toen Nena haar clipje nog opnam op de Harskamp.
Bekijk deze YouTube-video
Het is weer een nieuw antwoord op de escalatieladder. Zo werkt het met elk land. Laat het feit dat het Rusland er is nou eens buiten. Zo'n conflict kent gewoon een eigen dynamiek. Rusland denkt als we niks doen dan krijgen ze over twee maand nog even Tomahawks voordat Trump president wordt, want ja, Rusland doet toch niks.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik dacht dat die atacms niet anders zijn dan de aanvallen die Rusland al sinds dag 1 van deze oorlog doet. Ik snap dus niet wat de escalatie zou zijn. Maar jij weet blijkbaar meer?
Wat een onzin zeg, Oekraïne mag en moet zichzelf verdedigen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 07:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig; Oekraïne mag zichzelf niet verdedigen.
het is alleen geen escalatiequote:Op donderdag 21 november 2024 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, logische stap. Je moet wat als antwoord op die ATACMS. Wat dacht jij dan? Ik vind het niet meer dan een logische escalatiestap.
Uh huh, rus schiet eenmalig ineens een raket niet van type X, maar van type Y. Nou, vette escalatie, hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is weer een nieuw antwoord op de escalatieladder. Zo werkt het met elk land. Laat het feit dat het Rusland er is nou eens buiten. Zo'n conflict kent gewoon een eigen dynamiek. Rusland denkt als we niks doen dan krijgen ze over twee maand nog even Tomahawks voordat Trump president wordt, want ja, Rusland doet toch niks.
Ik snap prima dat Rusland bovenaan de escalatieladder wil staan, maar jij zei dat Atacms escaleerde. Dat is blijkbaar toch niet zo als ik deze nieuwe post van je goed lees.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is weer een nieuw antwoord op de escalatieladder. Zo werkt het met elk land. Laat het feit dat het Rusland er is nou eens buiten. Zo'n conflict kent gewoon een eigen dynamiek. Rusland denkt als we niks doen dan krijgen ze over twee maand nog even Tomahawks voordat Trump president wordt, want ja, Rusland doet toch niks.
Naja, noem actie reactie dan. Het is mij om het even.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is alleen geen escalatie
ze roepen al vanaf dat we alleen nog helmen en schefvesten leverden dat dat misschien eventueel wel eens tot een kernoorlog zou kunnen leiden
hell dat riepen ze voor de oorlog al te pas en te onpas
https://www.reuters.com/a(...)shiel-idUSKBN0MI0ML/
ja daar wacht ik ook nog op iddquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja, noem actie reactie dan. Het is mij om het even.
Maar dat je een antwoord kon verwachten op die nieuwe range van ATACMS is natuurlijk logisch.
Dat is al 2 jaar lang geprobeerd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:41 schreef Scjvb het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)64ae4e489a95a6d&ei=6
Goed zo. Proberen te blijven praten!
Maar hij bedoeld ook eigenlijk: gewoon rap overgeven!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is al 2 jaar lang geprobeerd.
Dan is er ook geen sprake van escalatie als Oekraïne dat doet.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, Oekraïne mag en moet zichzelf verdedigen.
FTFYquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is al 2 30 jaar lang geprobeerd.
toemaar , Putin is weer druk roebels aan het printen om kogels te kunnen kopen en de rente van 22% die betaald ie met vers geprinte roebelsquote:Op donderdag 21 november 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah huis kun je gewoon contant aftikken.
En since BTC moon doet hebben ze nergens last van, krijgen hun paycheck ook in crypto.
quote:1 Amerikaanse dollar is gelijk aan
103,02 Russische roebel
22 nov, 13:44 UTC · Disclaimer
Bekijk deze YouTube-videoquote:1 Euro is gelijk aan
107,50 Russische roebel
22 nov, 13:45 UTC · Disclaimer
Dat 'ie best vindingrijk is op ''verschillende vlakken'' valt niet te ontkennen. Echter, lang niet iedereen is daar blij mee uiteraard!quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:54 schreef michaelmoore het volgende:
toemaar , Putin is weer druk roebels aan het printen om kogels te kunnen kopen
[..]
[..]
Ik denk dat je de mogelijkheden van de gemiddelde Russische burger overschat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:08 schreef over_hedge het volgende:
Als je als burger van rusland nog niet al je geld in bitcoin gestopt hebt. Moet je geld wel haten
Dat is vooral Elvira Nabiullina, dat is een tamelijk briljant econome, maar ook die ziet het tegenwoordig somber in voor de Russische economie, hoewel gisteren blijkbaar toch weer wat positiever was.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:59 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat 'ie best vindingrijk is op ''verschillende vlakken'' valt niet te ontkennen.
Mijn onderbuik gevoel is dat de economie niet crashed voordat Trump de overwinning aan Poetin heeft gegeven. China zal Rusland wel economisch gaan redden met een mooie lening. En dan is het maar afvragen wel concessies Rusland moet doen zodra ze de eerste afbetaling missen en in China's vaker toegepaste schuldenval zitten. Lekker door als vazalstaat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is vooral Elvira Nabiullina, dat is een tamelijk briljant econome, maar ook die ziet het tegenwoordig somber in voor de Russische economie, hoewel gisteren blijkbaar toch weer wat positiever is.
De gemiddelde rus schijt nog in het bos, laat staan dat ze van cryptocurrencies hebben gehoord.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mogelijkheden van de gemiddelde Russische burger overschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |