abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215646967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu tegen de regenboog leden bent?
Ik heb het over waar jij je thuis voelt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215648605
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
X is als de dood dat Bluesky groter wordt _O-
Net als Mastedon en Threads zeker 🤡
  vrijdag 22 november 2024 @ 08:42:19 #104
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215648699
De trollen op X zijn meer verhuist naat BlueSky.
pi_215649357
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215649563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Net als Mastedon en Threads zeker 🤡
Threads is best lekker aan het groeien hoor. Het trekt wat minder de aandacht omdat de algoritmes niet op nieuws en sensatie gericht zijn. Maar zitten toch alweer op 200 miljoen actieve gebruikers per maand.
pi_215649652
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:04 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Dit is reclame voor Bluesky bij het Maga-volk. Matt Gaetz en Donald Trump zullen nu wel een account gaan aanmaken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 10:36:30 ]
pi_215649663
quote:
11s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Links eet links toch op, die mensen kunnen niet zonder ruzie, emotie, frustratie.
Het is een verslaving om boos te zijn op iedereen en nog wat.

En als ze geen rechtse mensen hebben om op te ventileren, gaan ze elkaar aanvallen.

Je snapt zelf hoop ik dat je dit verhaal helemaal kunt omdraaien? Altijd je eeuwige links/rechts gezeik begint nogal zielig te worden.
pi_215649726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 08:42 schreef KingRadler het volgende:
De trollen op X zijn meer verhuist naat BlueSky.
Je ziet er inderdaad wel heel wat gefrustreerde maga X-holes sinds eergisteren. Maar ja, we wisten natuurlijk allemaal al lang dat dat "alleen op X hebben we een plek voor onze andere mening" gewoon gelul was. Het ging altijd om het lomp schelden zonder consequenties.
pi_215649766
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:36 schreef Questular het volgende:

[..]
Je snapt zelf hoop ik dat je dit verhaal helemaal kunt omdraaien? Altijd je eeuwige links/rechts gezeik begint nogal zielig te worden.
Is dat echt zo? of is dat projectie?

Hoe weet jij dat trouwens als jij je niet in de rechtse kringen bevind zoals TheDonald e.d? of andere grote communities? waar het alom positiviteit is onderling. (ja ook voor de verkiezingen)

Ik bevindt mij trouwens WEL in beide kampen, zoals mijn Twitter account links is, zo blijf ik op de hoogte van de drama die continue afspeelt in de koppies.

Daarnaast heb ik geen enkele rechtse man/vrouw ooit boos gezien op bijvoorbeeld Biden of Kamala. Terwijl er miljoenen mensen daadwerkelijk emotioneel gefrustreerd zijn op Trump.

Het is al jaren lang zaniken over "oranje", waarom zo racistisch tegen oranje mannen? Wij lachten om Biden's gaffes en Kamala's dronken gebrabbel. Ik ben nooit boos geweest op Biden of Kamala.

Terwijl er oprecht mensen boos zijn op Trump, denk aan de moordaanslagen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215649779
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Is dat echt zo? of is dat projectie?

Hoe weet jij dat trouwens als jij je niet in de rechtse kringen bevind zoals TheDonald e.d? of andere grote communities? waar het alom positiviteit is onderling. (ja ook voor de verkiezingen)

Ik bevindt mij trouwens WEL in beide kampen, zoals mijn Twitter account links is, zo blijf ik op de hoogte van de drama die continue afspeelt in de koppies.
Hoe weet jij dat ik mij ook niet in de rechtse kringen bevind? Je roept continu een hoop en het slaat als een slappe lul op een trommel 90% van de tijd.
pi_215649809
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:48 schreef Questular het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat ik mij ook niet in de rechtse kringen bevind? Je roept continu een hoop en het slaat als een slappe lul op een trommel 90% van de tijd.
Waarom zijn jullie allemaal zo boos continue? Wellicht is het niet gek dat linkse programma's #boos heten. Ze zijn altijd boos, vinden altijd wel iets om boos op te zijn. Tim Hofman style.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215649823
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom zijn jullie allemaal zo boos continue?
Waarom vul je in dat ik boos ben? Voorbarige conclusies trekken is echt een dingetje bij je, het wordt tijd dat ze daar een vaccin voor uitvinden.
pi_215649840
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:51 schreef Questular het volgende:

[..]
Waarom vul je in dat ik boos ben? Voorbarige conclusies trekken is echt een dingetje bij je, het wordt tijd dat ze daar een vaccin voor uitvinden.
Ik zie het aan je verontwaardigde reactie en op de manier hoe je communiceert.

Slappe lul bla bla aanvallen. Nu weer trouwens, met vaccins roepen? wil je me niet gewoon verbannen hebben? of dood? net zoals links Trump dood wil.
pi_215649844
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik zie het aan je verontwaardigde reactie en op de manier hoe je communiceert.

Slappe lul bla bla aanvallen.
Je voelt je aangevallen? Typisch links dit.
pi_215649921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Je voelt je aangevallen? Typisch links dit.
Wederom ben je geen enkele keer ingegaan op mijn inhoudelijke reactie, altijd maar op de persoon. Dat is toch frustratie en woede? #boos.

En ik zou best links zijn hoor, maar het probleem is dat ik mij niet graag associeer met zulke gefrustreerde, boze, vol met haat, moordpogingen, aanslagen op politici, klimaatterroristen, woke terroristen.
Telkens hebben ze iets nieuws om boos over te zijn.

Het zijn allemaal kenmerken die mij niet links maken. Ja nu ga je natuurlijk "J6" roepen wat obviously staged was. Hecht ik geen waarde aan en het Amerikaanse volk blijkbaar ook niet (Trump met 2 vingers in de neus gewonnen)

Waarom zijn er moordaanslagen op Trump?
Waarom lees ik overal dat Trump wel dood geschoten mag worden of Elon zelfs? alleen omdat hij een andere mening heeft.

Waarom heb ik dit nooit gelezen over Biden/Kamala? wij winnen met meme's van jullie. Links probeert letterlijk te winnen met agressie en haat, kogels. Steeds meer distantieer ik mij van die crazypeople.
pi_215649995
pi_215649998
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wederom ben je geen enkele keer ingegaan op mijn inhoudelijke reactie, altijd maar op de persoon. Dat is toch frustratie en woede? #boos.

En ik zou best links zijn hoor, maar het probleem is dat ik mij niet graag associeer met zulke gefrustreerde, boze, vol met haat, moordpogingen, aanslagen op politici, klimaatterroristen, woke terroristen.
Telkens hebben ze iets nieuws om boos over te zijn.

Het zijn allemaal kenmerken die mij niet links maken. Ja nu ga je natuurlijk "J6" roepen wat obviously staged was. Hecht ik geen waarde aan en het Amerikaanse volk blijkbaar ook niet (Trump met 2 vingers in de neus gewonnen)

Waarom zijn er moordaanslagen op Trump?
Waarom lees ik overal dat Trump wel dood geschoten mag worden of Elon zelfs? alleen omdat hij een andere mening heeft.

Waarom heb ik dit nooit gelezen over Biden/Kamala? wij winnen met meme's van jullie. Links probeert letterlijk te winnen met agressie en haat, kogels. Steeds meer distantieer ik mij van die crazypeople.
Wij? Ik heb nog nooit links gestemd. Komen we weer terug op die conclusies die je continu denkt te moeten trekken.

En dat is precies wat er mis is tegenwoordig. Mensen zoals jij zijn zowel bij links als bij rechts nogal prominent aanwezig de laatste tijd. En dat is jammer.
pi_215650119
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:10 schreef Questular het volgende:

[..]
Wij? Ik heb nog nooit links gestemd. Komen we weer terug op die conclusies die je continu denkt te moeten trekken.
Ook in NL is het precies hetzelfde hoor, ook hier winnen wij met meme's. Of ben je van mening dat links zoals Timmermans steeds groter en populairder wordt? links sloopt zichzelf met die idioten. Nu val ik in herhaling, links eet links op.

Hier zijn ook de aanvallen op Thierry, ook de aanvallen op andere rechtse politici. Omdat ze alles kopiëren vanuit Amerika. De extremisme. Als ik nu zoek op "X" op "kill elon" "kill trump" ect vind ik tal van accounts, hetzelfde geldt voor Nederland, het is wachten op dat BlueSky users weer gaan roepen om geweld.

Ondanks dat rechts het niet eens is met mensen zoals Rutte/Kaag/Jetten/Timmermans hebben deze mensen geen 24/7 beveiliging nodig. Die kunnen gewoon op de fiets naar catshuis. Denk je dat Wilders dat kan?
pi_215650222
quote:
Iemand die een "fout" toegeeft.

Das best normaal in de normale wereld. Niet in de maga bubbel I know.
pi_215650275
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit is reclame voor Bluesky bij het Maga-volk. Matt Gaetz en Donald Trump zullen nu wel een account gaan aanmaken.
Snap sowieso niet wat men hier eigenlijk met posts van dat cherrypick account wil zeggen. Dat elke BS user vergelijkbaar is met wat er op die screenshots te zien is? Dat er geen extremen op X zitten? Geen idee, vind het vooral treurig overkomen om daar wat grashalmpjes te grijpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 22-11-2024 11:55:52 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215652258
twitter

Goed filmpje wel van de huidige situatie.
pi_215652476
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2024 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ja, dat wordt weer een coup poging in het kapitool januari :7

Anyway, jij bent nog steeds niet over het verlies van Trump in 2020.

Iets met een balk vs splinter....
pi_215657329
bluesky begint alweer te stagneren. Jeetje zeg, wat een drop t.o.v. de dagen ervoor.

https://bsky.jazco.dev/stats
De enige echte.
pi_215657381
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:06 schreef Rnie het volgende:
bluesky begint alweer te stagneren. Jeetje zeg, wat een drop t.o.v. de dagen ervoor.

https://bsky.jazco.dev/stats
Van een miljoen per dag naar een miljoen per anderhalve dag. Ja, da's geen groei meer.
pi_215657475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Van een miljoen per dag naar een miljoen per anderhalve dag. Ja, da's geen groei meer.
Dat noemen ze stagneren @Ulx helemaal correct. :')

Daarnaast zeggen useraantallen geen reet als interactie en engagement ook achterblijft. Het zijn veel accounts waar tot nu toe niets mee gedaan wordt.
De enige echte.
pi_215657478
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:27 schreef Rnie het volgende:

[..]
Dat noemen ze stagneren @:Ulx helemaal correct. :')
Er is geen groei meer?
pi_215657494
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Er is geen groei meer?
De groei wat betreft useraantallen stagneert. Althans, dat is wat jij zegt. Ik zie daar nergens een grafiek wat betreft useraantallen. Wat betreft de interactie en engagement wel.
De enige echte.
pi_215657496
quote:

Daarnaast zeggen useraantallen geen reet als interactie en engagement ook achterblijft. Het zijn veel accounts waar tot nu toe niets mee gedaan wordt.

Je weet niet wat de eyeballs zijn. Niet iedereen heeft de behoefte om overal op te reageren. Als een of andere ragefarm 300 boze replies post onder een bericht is dat ook geen engagement.
pi_215657517
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:34 schreef Rnie het volgende:

[..]
De groei wat betreft useraantallen stagneert. Althans, dat is wat jij zegt. Ik zie daar nergens een grafiek wat betreft useraantallen.
Ik zie gewoon een teller op je gelinkte statspagina staan. https://bsky.jazco.dev/stats
En anders pak je deze even, https://bcounter.nat.vg/ en zie je dat er per seconde ~5 users bijkomen (op dit moment, het is geen gemiddelde).

quote:

[..]
Dat noemen ze stagneren @:Ulx helemaal correct. :')

Maarre, jij kijkt dus naar de cijfers waarvan de maker van de pagina zelf het volgende zegt om commentaar te leveren over Stats other than Total Users ?

quote:
WARNING: Stats other than Total Users are now falling behind as of November 15th, 2024 from the activity influx, numbers past that date are incomplete.
Gast, het begint echt krampachtig en sneu te worden.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 00:42:39 ]
pi_215657524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je weet niet wat de eyeballs zijn. Niet iedereen heeft de behoefte om overal op te reageren. Als een of andere ragefarm 300 boze replies post onder een bericht is dat ook geen engagement.
Met een miljoen nieuwe users per dag moeten de getallen dus ook significant stijgen. Likes is laagdrempelig en zou met een miljoen nieuwe users per dag dus echt wel omhoog moeten gaan. Posten is een ander verhaal.

Mijn vermoeden is dat het gewoon accounts zijn die vanuit nieuwsgierigheid zijn aangemaakt door de hypetrain en dan daarna niet of nauwelijks meer worden gebruikt.
De enige echte.
pi_215657556
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:41 schreef Ulx het volgende:
Maarre, jij kijkt dus naar de cijfers waarvan de maker van de pagina zelf het volgende zegt om commentaar te leveren over Stats other than Total Users ?

WARNING: Stats other than Total Users are now falling behind as of November 15th, 2024 from the activity influx, numbers past that date are incomplete.

Gast, het begint echt krampachtig en sneu te worden.
Ah, dat had ik niet gelezen. Wat betreft interactie en engagement is er dus vrij weinig van te zeggen als dat niet helemaal accuraat is.

Maargoed, Useraantallen-groei stagneert dus van bluesky. Van 10 per seconden een aantal dagen terug naar 3 a 4 per seconden. Dat is niet krampachtig en sneu hoor, dat is gewoon wat het is.
De enige echte.
  zaterdag 23 november 2024 @ 08:35:33 #133
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215658618
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2024 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Dit is realiteit, er zijn veel die hulp nodig hebben.
pi_215658768
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:53 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ah, dat had ik niet gelezen. Wat betreft interactie en engagement is er dus vrij weinig van te zeggen als dat niet helemaal accuraat is.

Maargoed, Useraantallen-groei stagneert dus van bluesky. Van 10 per seconden een aantal dagen terug naar 3 a 4 per seconden. Dat is niet krampachtig en sneu hoor, dat is gewoon wat het is.
Nog steeds user groei op bs vs signifincte user aantal verliezen op x.

Is dit gewoon weer een afleiding om in x topic het daar maar niet over te hebben? :D

"Estimates of X's monthly global user base vary widely. The most generous estimates — used by research agencies and prominent business media — place the number of users at 611 million in April of this year, with a 6% drop to 588 million by September."
https://www.euronews.com/(...)ion%20by%20September.
pi_215658783
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbl27whylc2k

Nou, interactie genoeg?

De gevestigde orde op X heeft het moeilijk, durven zelfs de naam Bluesky niet uit te schrijven uit vrees strafpunten te krijgen van het algoritme. Maar hoe meer die Powers that Bought the Bluecheck Bluesky neersabelen des te meer lijkt het dat Bluesky het juiste doet. Als er nu al FUD campagnes nodig zijn is het alle hands aan dek volgens mij. Alleen maar Bluesky afzeiken is geen reclame voor X zelf. En als mensen de negativiteit op X zat zijn ga je ze niet overtuigen met bangmakerij.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 09:02:46 ]
pi_215659071
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:53 schreef Rnie het volgende:

[..]

Groei stagnatie noemen :')
pi_215659165
pi_215659492
twitter

Word MSNBC het volgende project van Musk?
Een prachtig nieuws kanaal genaamd X News, ik ben helemaal voor lol.
pi_215659549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Word MSNBC het volgende project van Musk?
Een prachtig nieuws kanaal genaamd X News, ik ben helemaal voor lol.
Interesting.
De enige echte.
pi_215659770
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 10:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
Interesting.
Wat? Overheidsnieuws?
pi_215660207
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 09:01 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbl27whylc2k

Nou, interactie genoeg?

De gevestigde orde op X heeft het moeilijk, durven zelfs de naam Bluesky niet uit te schrijven uit vrees strafpunten te krijgen van het algoritme. Maar hoe meer die Powers that Bought the Bluecheck Bluesky neersabelen des te meer lijkt het dat Bluesky het juiste doet. Als er nu al FUD campagnes nodig zijn is het alle hands aan dek volgens mij. Alleen maar Bluesky afzeiken is geen reclame voor X zelf. En als mensen de negativiteit op X zat zijn ga je ze niet overtuigen met bangmakerij.
Ok even deze 2 posts kort achter elkaar analyseren van je.

Waarom zie ik 300 boze replies op jouw BlueSky link van de "democratische" adept en anti-Trumper Nate Silver? zijn de mensen zo boos dat hij voorspelde dat Kamala ging winnen?

Waarom wordt de meest geliefde POL AMV poller Nate Silver nu weer onder de bus gegooid?

Je slaat hier compleet de plank mis he, ik zie 300 boze mensen op BlueSky in de posts die jij "interactie" noemt? Of ben je blind voor linkse woede?

Moet BlueSky niet "BoosSky" heten? of "MadSky" of "AngerSky"
pi_215660238
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2024 12:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]

Waarom zie ik 300 boze replies op jouw BlueSky link van de "democratische" adept en anti-Trumper Nate Silver? zijn de mensen zo boos dat hij voorspelde dat Kamala ging winnen?

Waarom wordt de meest geliefde POL AMV poller Nate Silver nu weer onder de bus gegooid?

Je slaat hier compleet de plank mis he, ik zie 300 boze mensen op BlueSky in de posts die jij "interactie" noemt? Of ben je blind voor linkse woede?

Triggered much, snowflake?

Sjeeez.
pi_215660251
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 12:23 schreef Ulx het volgende:

[..]
Triggered much, snowflake?

Sjeeez.
Haha goed gelachen. Je geeft zoals gewoonlijk weer eens geen inhoudelijke reactie omdat ik gelijk heb.
Blijf maar lekker op AngerSky ragen op andere mensen, wat een cesspool van depressieve mensen daar zeg.
pi_215660422
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 08:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nog steeds user groei op bs vs signifincte user aantal verliezen op x.

Is dit gewoon weer een afleiding om in x topic het daar maar niet over te hebben? :D

"Estimates of X's monthly global user base vary widely. The most generous estimates — used by research agencies and prominent business media — place the number of users at 611 million in April of this year, with a 6% drop to 588 million by September."
https://www.euronews.com/(...)ion%20by%20September.
Zit jij inmiddels ook op BlueSky?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215660700
Wat mij is opgevallen is dat sommige accounts op Bluesky de reactiemogelijkheid weer aan hebben gezet terwijl ze dat op X wegens het geschoffeer en getrol vaak beperkt hadden tot alleen reacties toestaan van mensen die ze zelf volgden.
Ik snap wel dat mensen daar geen zin in hebben/hadden. En als je geen zin hebt om verrot gescholden te worden in de reacties blokkeer je zelf maar alles. Dat is een consequentie van Musk's alles-is-toegestaan-policy. Maar het schopt het hele oorspronkelijke idee van zo'n site wel in puin.
pi_215661417
twitter

Groei op BlueSky.
De enige echte.
pi_215661421
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 15:39 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

Groei op BlueSky.
Waarom maak jij je eigenlijk zo druk om Bluesky? :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215661535
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2024 12:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]

Sooo, BSK heeft wel iets geraakt bij je :o
pi_215661757
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 15:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarom maak jij je eigenlijk zo druk om Bluesky? :D
Omdat het nooit ging om "we hebben een plek nodig waar we gewoon onze rechtse mening kunnen geven zonder gecensureerd te worden". Het ging erom mensen met onwelgevallige meningen te kunnen overschreeuwen. Maar als die allemaal zoiets hebben van "nou, veel plezier met je X en de mazzel hè, wij gaan ergens anders heen...." dan moet je wel iets doen om dat te voorkomen.

En nog een keer aankomen met "er is geen plek waar we rechtse meningen kunnen uiten, snif snotter, kan iemand Bluesky kopen en de moderatieteams ontslaan, huuuhuuuu" gaat hem niet worden.
pi_215661815
Of misschien is het onacceptabel dat iemand iets beter weet te doen dan Elongod. X lijkt ergens ook wel op een sekte waar je niet mag vertrekken.
pi_215661949
Heerlijk om dit allemaal te lezen, al die hersenkronkels over een platform wat net aan 8000 Nederlandse gebruikers heeft. De frustratie druipt letterlijk uit de posts.

Wanneer komt het BlueSky topic trouwens? dit is het ultra succesvolle "X" van Elon Musk topic.

Zo succesvol is "X" dat het toch is gebleken dat niemand van "X" daadwerkelijk afgaat. Ze durven niet eens hen accounts te verwijderen!
Zelfs de alom geliefde Ron Flipikowski blijf maar door te gaan met posten op "X"

BlueSky is een sekte, een sekte van oude boomers die totaal van de realiteit zijn gedistantieerd.

Het Feedback topic wat over het embedden gaat van BlueSky is al helemaal een pareltje.
That topic is gonna age like fine wine, net zoals alle posts van de early-adepten hier.

Beste timeline ooit gewoon, en dan is Trump nog niet eens in het Witte Huis. Er is nu alom paniek, desastreuze beslissingen worden gemaakt, irrationeel denken, elkaar aanvallen op BlueSky. Heerluk. The meltdown is still going on.
pi_215661950
Epic is er maar druk mee.
pi_215661961
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:23 schreef Questular het volgende:
Epic is er maar druk mee.
Je mag jezelf alles wijsmaken wat je wil, ik ben immuun voor "kwetsende" en "andere" meningen. Snap dat je mij graag verbannen ziet! Ik ben namelijk wel gewoon een man.
pi_215661972
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je mag jezelf alles wijsmaken wat je wil, ik ben immuun voor "kwetsende" en "andere" meningen. Snap dat je mij graag verbannen ziet! Ik ben namelijk wel gewoon een man.
Daar ben je echt te irrelevant voor. Je bent vertier voor me meer niet :)
pi_215661986
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:28 schreef Questular het volgende:

[..]
Daar ben je echt te irrelevant voor. Je bent vertier voor me meer niet :)
Zo irrelevant dat je mij overal moet volgen en catchy opmerking probeert te maken voor de +1tjes.
Ha ha ha.

L
pi_215661990
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo irrelevant dat je mij overal moet volgen en catchy opmerking probeert te maken voor de +1tjes.
Ha ha ha.

L
Dit dus :)
pi_215661994
Yep, een sekte.
pi_215661998
twitter

Goed dat Elon dit aankaart!
pi_215662029
Elon Musk zou BlueSky niet eens kopen, wie wil er nou een dood platform kopen.
pi_215662041
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:35 schreef epicbeardman het volgende:
Elon Musk zou BlueSky niet eens kopen, wie wil er nou een dood platform kopen.
Prima.
pi_215662062
pi_215662085
Het moet wel raar als het enige lichtpuntje in je leven afhankelijk is van het succes van BlueSky.

Alles is op het succes gevestigd, hele dagen naar de statistieken kijken en hopen dat er weer paar bots zich registreren.

Ooh kijk weer 5 nieuwe users per seconden!!

Er zal nooit meer een blauwe lucht zijn voor de anti-Elons en anti-Trumpers. Er is geen weg terug, de laatste stuiptrekkingen zijn dit van het "1" geluid wat floreerde onder Jack's Twitter destijds.
pi_215662136
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:39 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
Hey wat leuk, alle bluesky users van FOK! in een enkele afbeelding.

Gesellie!!! *O*
De enige echte.
pi_215662140
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:42 schreef epicbeardman het volgende:
hele dagen naar de statistieken kijken
Ik ben gewoon berichten aan het lezen, beetje rond aan het kijken. Dat kan daar gewoon. Het aantal gebruikers boeit verder weinig zolang er maar genoeg interessante berichten worden gepost, en dat valt niet tegen. Het is ook leuk om interactie te zien tussen de gebruikers die niet te rubriceren is als giftige ruziezoekerij zoals op X. Mij bevalt dat prima. Verder vind ik het helemaal okidoki dat de mensen die dat soort geruzie juist wel zoeken terecht kunnen op X. Het zal mij werkelijk een rotzorg wezen.
pi_215662141
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:55 schreef Rnie het volgende:

[..]

Gesellie!!! *O*
Vijf keer zoveel als op X zo te zien.
pi_215662151
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:55 schreef Rnie het volgende:

[..]

Gesellie!!! *O*
Hey Elons grootste fan, gezellig!!!
pi_215662191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik ben gewoon berichten aan het lezen, beetje rond aan het kijken. Dat kan daar gewoon. Het aantal gebruikers boeit verder weinig zolang er maar genoeg interessante berichten worden gepost, en dat valt niet tegen. Het is ook leuk om interactie te zien tussen de gebruikers die niet te rubriceren is als giftige ruziezoekerij zoals op X. Mij bevalt dat prima. Verder vind ik het helemaal okidoki dat de mensen die dat soort geruzie juist wel zoeken terecht kunnen op X. Het zal mij werkelijk een rotzorg wezen.
1 pagina hiervoor gaf je een BlueSky thread waar maar liefst 300 mensen giftig aan het reageren waren.. iets met pot verwijt de ketel. Is het niet naief om te denken dat BlueSky users elkaar niet gaan opvreten? het is nooit extremistisch genoeg aan die kant.

Ook qua pro-Palestina en pro-Israel gaat het oorlog worden op BlueSky, want ook liberalen verschillen daar erg in qua mening. Je hebt namelijk joodse liberalen, moslim liberalen of blanke aanhang die graag wil scoren bij deze activistische groeperingen als deugers.

En als dan 1 van deze activistische groepjes zoals verwacht gecensureerd wordt, dan is de site in eens een zionistische safehaven volgens de pro-palestina aanhang, of een bolwerk vol antisemitische users volgens de joden.

Het is wachten totdat de bom ontploft daar.

Het piept en het kraakt daar nu al, als ze Nate Silver al gaan haten omdat hij een jood is die verkeerde voorspellingen heeft gedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 23-11-2024 17:20:53 ]
pi_215662290
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:58 schreef Questular het volgende:

[..]
Hey Elons grootste fan, gezellig!!!
Ik zie naast hem en Baardmans weinig andere X-adepten hier posten. Zo populair is dat platform dus ook weer niet.
pi_215662487

X is zo populair, dat ondanks de "leegloop", extremistische democraten zoals HasanAbi er nog ~13k volgers bij hebben gekregen de afgelopen 30 dagen.

Alleen de plebs lopen weg, de elite is veel te bang om hen "X" account te verwijderen, als ze dit doen. Zullen de democraten nooit meer aan de macht komen.

Volgens mij kunnen de BlueSky adepten zich beter eventjes stil houden, jullie zetten jezelf echt goed voor schut in dit "X" topic. Ik zal dan stoppen met reageren en het dollen. Want dit is gewoon pijnlijk om aan te zien allemaal. Al die reacties hier.
pi_215663251
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:22 schreef epicbeardman het volgende:
Heerlijk om dit allemaal te lezen, al die hersenkronkels over een platform wat net aan 8000 Nederlandse gebruikers heeft. De frustratie druipt letterlijk uit de posts.

Wanneer komt het BlueSky topic trouwens? dit is het ultra succesvolle "X" van Elon Musk topic.

Zo succesvol is "X" dat het toch is gebleken dat niemand van "X" daadwerkelijk afgaat. Ze durven niet eens hen accounts te verwijderen!
Zelfs de alom geliefde Ron Flipikowski blijf maar door te gaan met posten op "X"

BlueSky is een sekte, een sekte van oude boomers die totaal van de realiteit zijn gedistantieerd.

Het Feedback topic wat over het embedden gaat van BlueSky is al helemaal een pareltje.
That topic is gonna age like fine wine, net zoals alle posts van de early-adepten hier.

Beste timeline ooit gewoon, en dan is Trump nog niet eens in het Witte Huis. Er is nu alom paniek, desastreuze beslissingen worden gemaakt, irrationeel denken, elkaar aanvallen op BlueSky. Heerluk. The meltdown is still going on.
Jaja, anderen zijn de realiteit kwijt, en gefrustreerd over "dat zielige website-tje", daarom post jij er 300 keer per dag over.....

Obsessie much?

[ Bericht 16% gewijzigd door havanagila op 23-11-2024 19:05:44 ]
pi_215664296
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbmu5hc7q22k

Aardig stuk van The Atlantic: Het probleem voor de MAGA/Poetinisten/Wappies/etc wat nu ontstaat is dat ze wel een plek hebben waar ze hun magashit en de rest kunnen spuien, waar ze mensen kunnen overschreeuwen, overhalen of aan het twijfelen brengen. Maar waar niemand meer is om het te lezen buiten de eigen cirkel. En het aantal twitterquitters kan heel snel gaan toenemen als Musk niet oppast om de doodeenvoudige reden dat er weinig meer te vinden is dat de moeite waard is. Meer dan een Truth Social (maar met gebruikers) is het dan niet.
pi_215665308
Leden vluchten weg van X:

Bekijk deze YouTube-video
pi_215665324
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:50 schreef Wantie het volgende:
Leden vluchten weg van X:

Bekijk deze YouTube-video
Dat wordt al jaren geroepen. En toch was het oneerlijk dat Musk met X Trump verkozen kon laten worden.

Vermoeiend wel.
pi_215665441
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat wordt al jaren geroepen. En toch was het oneerlijk dat Musk met X Trump verkozen kon laten worden.

Vermoeiend wel.
Ja, het maakt je kwaad.
pi_215665572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vermoeiend wel.
X zal heus wel een tijd lang groter blijven in aantal accounts. Veel bedrijven zullen aanwezig blijven om een wit voetje te halen bij het nieuwe regime. Maar dat zegt dus niet veel.

Maar Bluesky heeft nu wel het momentum, het is steeds in het nieuws, de reacties van veel twitterquitters is positief. Een aantal accounts van mensen met ~500.000 of meer volgers gaan over en je ziet die mensen weer zelf babbelen met volgers wat op X vrijwel onmogelijk was. Mediabedrijven gebruiken het nu ook serieus, en niet alleen maar voor de vorm af en toe een berichtje, maar gewoon naast X.
pi_215665721
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, het maakt je kwaad.
Wat maakt jou kwaad?
pi_215665777
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
X zal heus wel een tijd lang groter blijven in aantal accounts. Veel bedrijven zullen aanwezig blijven om een wit voetje te halen bij het nieuwe regime. Maar dat zegt dus niet veel.

Maar Bluesky heeft nu wel het momentum, het is steeds in het nieuws, de reacties van veel twitterquitters is positief. Een aantal accounts van mensen met ~500.000 of meer volgers gaan over en je ziet die mensen weer zelf babbelen met volgers wat op X vrijwel onmogelijk was. Mediabedrijven gebruiken het nu ook serieus, en niet alleen maar voor de vorm af en toe een berichtje, maar gewoon naast X.
Niets mis met gezonde concurrentie, maar zodra het daar druk wordt moet je nog maar zien hoe het gaat lopen.

Dus maar eens afwachten. Sinds Musk de boel heeft overgenomen lees ik iedere keer weer het bericht dat X failliet gaat of iedereen wegloopt.

De grootste zijn maakt je wel een fort. Kijk naar Google search. Dat is echt kut tegenwoordig, maar het blijft toch overeind.
  zaterdag 23 november 2024 @ 22:29:54 #178
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215665778
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

probleem van Bluesky is dat ze geen Community Notes hebben. Je moet echt zelf gaan controleren of het waar is wat ze zeggen.

Elon Musk lokt het uit om nep nieuws te verspreiden, omdat hij Community Notes aan het testen is.
Voor nieuws app is Bluesky onbetrouwbaar.
pi_215669683
Ik voorspelde al een tijd dat zoiets zou gebeuren. Ik dacht dat het langer zou duren maar blijkbaar versnelt het nu Bluesky momentum heeft. Het pronbleem voor X is simpel: Hoe interessant is een platform waarop allerlei rechtse wappies elkaar voor fascist of nazi uitmaken voor de gemiddelde gebruiker?

Ik zeg: totaal niet.

X wordt gewoon een grote versie van Gab, of Truth Social met gebruikers, maar dat is voor slechts een niche groep interessant. Daar ga je geen foto's van je wandeling door het bos op posten. Daar ga je niet op posten dat je je bul hebt gehaald omdat je dan direct de wind van voren krijgt. Je krijgt alleen maar negatieve shit. Dat nodigt niet uit om mee te doen.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbniwas77c2u

quote:
I can’t tell you how different it is on X now after so many people have left. I have always followed mostly right-wing accounts because I cover them, and they are running out of people to pick fights with. So they’re just mostly fighting with each other.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2024 10:11:58 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 november 2024 @ 10:16:17 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215669718
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:08 schreef Ulx het volgende:
Ik voorspelde al een tijd dat zoiets zou gebeuren. Ik dacht dat het langer zou duren maar blijkbaar versnelt het nu Bluesky momentum heeft. Het pronbleem voor X is simpel: Hoe interessant is een platform waarop allerlei rechtse wappies elkaar voor fascist of nazi uitmaken voor de gemiddelde gebruiker?

X wordt gewoon een grote versie van Gab, of Truth Social met gebruikers, maar dat is voor slechts een niche groep interessant. Daar ga je geen foto's van je wandeling door het bos op posten. Daar ga je niet op posten dat je je bul hebt gehaald omdat je dan direct de wind van voren krijgt. Je krijgt alleen maar negatieve shit. Dat nodigt niet uit om mee te doen.

[..]

De enige reden dat Twitter nog relevantie had was omdat het de bron was voor heel veel dingen. Nu iedereen van het schip springt, lijkt het eindelijk afgelopen te zijn met dat schijtplatform.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215669773
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De enige reden dat Twitter nog relevantie had was omdat het de bron was voor heel veel dingen. Nu iedereen van het schip springt, lijkt het eindelijk afgelopen te zijn met dat schijtplatform.
Ik hoop dat het blijft bestaan. Anders krijg je dat gejeremieer dat er geen plek is voor de 'rechtse stem' weer. Maar de relevantie verdwijnt inderdaad snel, tenminste, voor mij.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 november 2024 @ 10:22:09 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215669784
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik hoop dat het blijft bestaan. Anders krijg je dat gejeremieer dat er geen plek is voor de 'rechtse stem' weer. Maar de relevantie verdwijnt inderdaad snel, tenminste, voor mij.
Ze gaan maar naar dat Trumpplatform
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215669862
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze gaan maar naar dat Trumpplatform
Dat is net zo zinloos voor ze. Daar zijn ook alleen maar een handjevol leipo's actief. 80.000 gebruikers heeft dat platform geloof ik.

Dus dat gaan ze niet doen. Ze gaan etteren op Bluesky. Dat zie je gewoon aankomen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 november 2024 @ 10:31:15 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215669911
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is net zo zinloos voor ze. Daar zijn ook alleen maar een handjevol leipo's actief. 80.000 gebruikers heeft dat platform geloof ik.

Dus dat gaan ze niet doen. Ze gaan etteren op Bluesky. Dat zie je gewoon aankomen.
Mja, zou het echt heel erg zijn als die groep wordt opgedeeld en de minder krankzinnige rechtsen naar Bluesky gaan? Het grootste gevaar dat er nu is is dat het een soort Reddit wordt. In plaats van gedomineerd door ver-rechts gedomineerd door ver-links. Die balans moet er gewoon zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215670005
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mja, zou het echt heel erg zijn als die groep wordt opgedeeld en de minder krankzinnige rechtsen naar Bluesky gaan? Het grootste gevaar dat er nu is is dat het een soort Reddit wordt. In plaats van gedomineerd door ver-rechts gedomineerd door ver-links. Die balans moet er gewoon zijn.
Dat geneuzel over balans is gelul. Musk ging op Twitter balans brengen. Nou, wat een succes was dat. Als jij een groep mensen op een terras met elkaar ziet praten ga je dan ruzie schoppen omdat het anders een echokamer zou zijn? Nee toch?

Trouwens, je kunt best als conservatieve je berichtjes posten op BSky. Dat kon op twitter ook. Het enige is dat het niet zo populair is. Dus je zult met goede argumenten moeten aankomen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 november 2024 @ 10:42:11 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215670040
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat geneuzel over balans is gelul. Musk ging op Twitter balans brengen. Nou, wat een succes was dat. Als jij een groep mensen op een terras met elkaar ziet praten ga je dan ruzie schoppen omdat het anders een echokamer zou zijn? Nee toch?

Trouwens, je kunt best als conservatieve je berichtjes posten op BSky. Dat kon op twitter ook. Het enige is dat het niet zo populair is. Dus je zult met goede argumenten moeten aankomen.
Twitter was in balans. Dat is nou net de grap.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215670077
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarom, op Bsky zie ik ook allerlei meningen. Maar met een megafoon alles overschreeuwen is daar niet gewenst. Dus een aantal van de prominente Xtremisten die dachten dat ook te kunnen gaan doen op BSky werden subiet van dat platform gebonjourd. Ga dat maar lekker doen op X of Gab of TS, daar mag het, hier niet.

En da's prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2024 10:50:11 ]
pi_215670147
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
In de woke gedachtes van de scheldende en dreigende Maga schreeuwers niet. :D

Daarom heeft musk het opgekocht en de magaculture in x tot een kunst verheven. Teveel Maga onzin en ongewenste schreeuwers heeft nu een gedeelte van de x community de ogen geopend en deze vertrekken.

Eens kijken of elon het tij nog kan keren of dat x de de grote uitvoering van een hives ondergang gaat worden.
pi_215670212
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
In de woke gedachtes van de scheldende en dreigende Maga schreeuwers niet. :D

Daarom heeft musk het opgekocht en de magaculture in x tot een kunst verheven. Teveel Maga onzin en ongewenste schreeuwers heeft nu een gedeelte van de x community de ogen geopend en deze vertrekken.

Eens kijken of elon het tij nog kan keren of dat x de de grote uitvoering van een hives ondergang gaat worden.
Ik zag de term The Fall of the Broman Empire al voorbij komen.

Maar het tij keren? Hoe? Waarom zou iemand die nu lekker op Bluesky bezig is ineens teruggaan?
pi_215670268
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 20:27 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbmu5hc7q22k

Aardig stuk van The Atlantic: Het probleem voor de MAGA/Poetinisten/Wappies/etc wat nu ontstaat is dat ze wel een plek hebben waar ze hun magashit en de rest kunnen spuien, waar ze mensen kunnen overschreeuwen, overhalen of aan het twijfelen brengen. Maar waar niemand meer is om het te lezen buiten de eigen cirkel. En het aantal twitterquitters kan heel snel gaan toenemen als Musk niet oppast om de doodeenvoudige reden dat er weinig meer te vinden is dat de moeite waard is. Meer dan een Truth Social (maar met gebruikers) is het dan niet.
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Whahaha, jij bent echt toe aan de psychiater of niet. Nog nooit zo veel frustratie en woede gezien, aan je post gedrag is het te merken dat BlueSky nu al faalt.

Alles wat je zegt is projectie en dat heb je zelf niet eens door, dat is nog het mooiste.
BlueSky is echt het platform voor diegene die in een illusie leven, in een bubbel.

Dit topic gaat zo mooi zijn over paar maandjes, ik zet deze pagina's zelfs in de favorieten zodat ik je over paar maandjes kan quoten. :s)

Bedankt dat je ons zo hard aan het lachen maakt!
pi_215670303
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 11:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Whahaha, jij bent echt toe aan de psychiater of niet. Nog nooit zo veel frustratie en woede gezien, aan je post gedrag is het te merken dat BlueSky nu al faalt.

Alles wat je zegt is projectie en dat heb je zelf niet eens door, dat is nog het mooiste.
BlueSky is echt het platform voor diegene die in een illusie leven, in een bubbel.

Dit topic gaat zo mooi zijn over paar maandjes, ik zet deze pagina's zelfs in de favorieten zodat ik je over paar maandjes kan quoten. :s)

Bedankt dat je ons zo hard aan het lachen maakt!
Ik heb hier nu al een paar keer gevraagd mij de toegevoegde waarde van X boven Bluesky uit te leggen. Maar wat ik als antwoorden zie is samen te vatten als "Bluesky is kut en gaat het niet halen", maar dat is geen verkooppraatje. Da's afzeiken. Het haalt mij niet over om mijn account op X weer te activeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2024 11:32:27 ]
pi_215670308
twitter

Ahh, straks MSNBC gekocht door Elon zodat de Trump familie het nieuws kan presenteren!
pi_215670310
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2024 11:32 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ahh, straks MSNBC gekocht door Elon zodat de Trump familie het nieuws kan presenteren!
Staatstelevisie!
pi_215670329
Van 8100 naar 7600 Nederlandse posts in de afgelopen 24 uur. We gaan lekker!

_O-
De enige echte.
pi_215670339
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 11:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Staatstelevisie!
Goh, hoe zou dat nou komen he. Door te posten zoals ik hierboven heb gedaan.
Blijf vooral lekker schreeuwen "Putinpijpers!" "Facisten!!" "Wappies!"

Heeft Kamala ook zo goed gedaan :D :s) verliezen van letterlijk Hitler! o|O
pi_215670347
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 11:34 schreef Rnie het volgende:
Van 8100 naar 7600 Nederlandse posts in de afgelopen 24 uur. We gaan lekker!

_O-
Kijk maar uit straks gaat Ulx nog 20 accounts maken en daarop posten wat voor RACISTEN er op "X" zitten.
pi_215670358
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 11:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kijk maar uit straks gaat Ulx nog 20 accounts maken en daarop posten wat voor RACISTEN er op "X" zitten.
Hoeveel posts heeft FOK! per dag?
De enige echte.
pi_215670368
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 11:36 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoeveel posts heeft FOK! per dag?
Meer dan het al dode BlueSky.

https://www.thuisserver.n(...)deahie&tab=tab_table

Gisteren 9k+
Zaterdag bijna 10k

Maar waarom kom je in het "X" hier het topic verkwanselen? maak aub een BlueSky topic aan.
Het gaat hier om het goddelijke platform van Elon Musk.

Musk heeft trouwens meer volgers gekregen afgelopen 30 dagen dan heel bluesky aan nieuwe users.
pi_215670412
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2024 11:37 schreef epicbeardman het volgende:

Maar waarom kom je in het "X" hier het topic verkwanselen? maak aub een BlueSky topic aan.
Het gaat hier om het goddelijke platform van Elon Musk.

Had het al aangegeven, maar er is geen vraag naar.
De enige echte.
pi_215670426
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef Rnie het volgende:

[..]
Had het al aangegeven, maar er is geen vraag naar.
Perfecte echochamber topic toch om te maken? hebben ze wat ze ook op BlueSky willen, een safespace.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')