abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215661949
Heerlijk om dit allemaal te lezen, al die hersenkronkels over een platform wat net aan 8000 Nederlandse gebruikers heeft. De frustratie druipt letterlijk uit de posts.

Wanneer komt het BlueSky topic trouwens? dit is het ultra succesvolle "X" van Elon Musk topic.

Zo succesvol is "X" dat het toch is gebleken dat niemand van "X" daadwerkelijk afgaat. Ze durven niet eens hen accounts te verwijderen!
Zelfs de alom geliefde Ron Flipikowski blijf maar door te gaan met posten op "X"

BlueSky is een sekte, een sekte van oude boomers die totaal van de realiteit zijn gedistantieerd.

Het Feedback topic wat over het embedden gaat van BlueSky is al helemaal een pareltje.
That topic is gonna age like fine wine, net zoals alle posts van de early-adepten hier.

Beste timeline ooit gewoon, en dan is Trump nog niet eens in het Witte Huis. Er is nu alom paniek, desastreuze beslissingen worden gemaakt, irrationeel denken, elkaar aanvallen op BlueSky. Heerluk. The meltdown is still going on.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215661950
Epic is er maar druk mee.
pi_215661961
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:23 schreef Questular het volgende:
Epic is er maar druk mee.
Je mag jezelf alles wijsmaken wat je wil, ik ben immuun voor "kwetsende" en "andere" meningen. Snap dat je mij graag verbannen ziet! Ik ben namelijk wel gewoon een man.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215661972
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je mag jezelf alles wijsmaken wat je wil, ik ben immuun voor "kwetsende" en "andere" meningen. Snap dat je mij graag verbannen ziet! Ik ben namelijk wel gewoon een man.
Daar ben je echt te irrelevant voor. Je bent vertier voor me meer niet :)
pi_215661986
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:28 schreef Questular het volgende:

[..]
Daar ben je echt te irrelevant voor. Je bent vertier voor me meer niet :)
Zo irrelevant dat je mij overal moet volgen en catchy opmerking probeert te maken voor de +1tjes.
Ha ha ha.

L
pi_215661990
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo irrelevant dat je mij overal moet volgen en catchy opmerking probeert te maken voor de +1tjes.
Ha ha ha.

L
Dit dus :)
pi_215661994
Yep, een sekte.
pi_215661998
twitter

Goed dat Elon dit aankaart!
pi_215662029
Elon Musk zou BlueSky niet eens kopen, wie wil er nou een dood platform kopen.
pi_215662041
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:35 schreef epicbeardman het volgende:
Elon Musk zou BlueSky niet eens kopen, wie wil er nou een dood platform kopen.
Prima.
pi_215662062
pi_215662085
Het moet wel raar als het enige lichtpuntje in je leven afhankelijk is van het succes van BlueSky.

Alles is op het succes gevestigd, hele dagen naar de statistieken kijken en hopen dat er weer paar bots zich registreren.

Ooh kijk weer 5 nieuwe users per seconden!!

Er zal nooit meer een blauwe lucht zijn voor de anti-Elons en anti-Trumpers. Er is geen weg terug, de laatste stuiptrekkingen zijn dit van het "1" geluid wat floreerde onder Jack's Twitter destijds.
pi_215662136
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:39 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
Hey wat leuk, alle bluesky users van FOK! in een enkele afbeelding.

Gesellie!!! *O*
De enige echte.
pi_215662140
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:42 schreef epicbeardman het volgende:
hele dagen naar de statistieken kijken
Ik ben gewoon berichten aan het lezen, beetje rond aan het kijken. Dat kan daar gewoon. Het aantal gebruikers boeit verder weinig zolang er maar genoeg interessante berichten worden gepost, en dat valt niet tegen. Het is ook leuk om interactie te zien tussen de gebruikers die niet te rubriceren is als giftige ruziezoekerij zoals op X. Mij bevalt dat prima. Verder vind ik het helemaal okidoki dat de mensen die dat soort geruzie juist wel zoeken terecht kunnen op X. Het zal mij werkelijk een rotzorg wezen.
pi_215662141
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:55 schreef Rnie het volgende:

[..]

Gesellie!!! *O*
Vijf keer zoveel als op X zo te zien.
pi_215662151
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:55 schreef Rnie het volgende:

[..]

Gesellie!!! *O*
Hey Elons grootste fan, gezellig!!!
pi_215662191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik ben gewoon berichten aan het lezen, beetje rond aan het kijken. Dat kan daar gewoon. Het aantal gebruikers boeit verder weinig zolang er maar genoeg interessante berichten worden gepost, en dat valt niet tegen. Het is ook leuk om interactie te zien tussen de gebruikers die niet te rubriceren is als giftige ruziezoekerij zoals op X. Mij bevalt dat prima. Verder vind ik het helemaal okidoki dat de mensen die dat soort geruzie juist wel zoeken terecht kunnen op X. Het zal mij werkelijk een rotzorg wezen.
1 pagina hiervoor gaf je een BlueSky thread waar maar liefst 300 mensen giftig aan het reageren waren.. iets met pot verwijt de ketel. Is het niet naief om te denken dat BlueSky users elkaar niet gaan opvreten? het is nooit extremistisch genoeg aan die kant.

Ook qua pro-Palestina en pro-Israel gaat het oorlog worden op BlueSky, want ook liberalen verschillen daar erg in qua mening. Je hebt namelijk joodse liberalen, moslim liberalen of blanke aanhang die graag wil scoren bij deze activistische groeperingen als deugers.

En als dan 1 van deze activistische groepjes zoals verwacht gecensureerd wordt, dan is de site in eens een zionistische safehaven volgens de pro-palestina aanhang, of een bolwerk vol antisemitische users volgens de joden.

Het is wachten totdat de bom ontploft daar.

Het piept en het kraakt daar nu al, als ze Nate Silver al gaan haten omdat hij een jood is die verkeerde voorspellingen heeft gedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door epicbeardman op 23-11-2024 17:20:53 ]
pi_215662290
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:58 schreef Questular het volgende:

[..]
Hey Elons grootste fan, gezellig!!!
Ik zie naast hem en Baardmans weinig andere X-adepten hier posten. Zo populair is dat platform dus ook weer niet.
pi_215662487

X is zo populair, dat ondanks de "leegloop", extremistische democraten zoals HasanAbi er nog ~13k volgers bij hebben gekregen de afgelopen 30 dagen.

Alleen de plebs lopen weg, de elite is veel te bang om hen "X" account te verwijderen, als ze dit doen. Zullen de democraten nooit meer aan de macht komen.

Volgens mij kunnen de BlueSky adepten zich beter eventjes stil houden, jullie zetten jezelf echt goed voor schut in dit "X" topic. Ik zal dan stoppen met reageren en het dollen. Want dit is gewoon pijnlijk om aan te zien allemaal. Al die reacties hier.
pi_215663251
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2024 16:22 schreef epicbeardman het volgende:
Heerlijk om dit allemaal te lezen, al die hersenkronkels over een platform wat net aan 8000 Nederlandse gebruikers heeft. De frustratie druipt letterlijk uit de posts.

Wanneer komt het BlueSky topic trouwens? dit is het ultra succesvolle "X" van Elon Musk topic.

Zo succesvol is "X" dat het toch is gebleken dat niemand van "X" daadwerkelijk afgaat. Ze durven niet eens hen accounts te verwijderen!
Zelfs de alom geliefde Ron Flipikowski blijf maar door te gaan met posten op "X"

BlueSky is een sekte, een sekte van oude boomers die totaal van de realiteit zijn gedistantieerd.

Het Feedback topic wat over het embedden gaat van BlueSky is al helemaal een pareltje.
That topic is gonna age like fine wine, net zoals alle posts van de early-adepten hier.

Beste timeline ooit gewoon, en dan is Trump nog niet eens in het Witte Huis. Er is nu alom paniek, desastreuze beslissingen worden gemaakt, irrationeel denken, elkaar aanvallen op BlueSky. Heerluk. The meltdown is still going on.
Jaja, anderen zijn de realiteit kwijt, en gefrustreerd over "dat zielige website-tje", daarom post jij er 300 keer per dag over.....

Obsessie much?

[ Bericht 16% gewijzigd door havanagila op 23-11-2024 19:05:44 ]
pi_215664296
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbmu5hc7q22k

Aardig stuk van The Atlantic: Het probleem voor de MAGA/Poetinisten/Wappies/etc wat nu ontstaat is dat ze wel een plek hebben waar ze hun magashit en de rest kunnen spuien, waar ze mensen kunnen overschreeuwen, overhalen of aan het twijfelen brengen. Maar waar niemand meer is om het te lezen buiten de eigen cirkel. En het aantal twitterquitters kan heel snel gaan toenemen als Musk niet oppast om de doodeenvoudige reden dat er weinig meer te vinden is dat de moeite waard is. Meer dan een Truth Social (maar met gebruikers) is het dan niet.
pi_215665308
Leden vluchten weg van X:

Bekijk deze YouTube-video
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215665324
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:50 schreef Wantie het volgende:
Leden vluchten weg van X:

Bekijk deze YouTube-video
Dat wordt al jaren geroepen. En toch was het oneerlijk dat Musk met X Trump verkozen kon laten worden.

Vermoeiend wel.
pi_215665441
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat wordt al jaren geroepen. En toch was het oneerlijk dat Musk met X Trump verkozen kon laten worden.

Vermoeiend wel.
Ja, het maakt je kwaad.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215665572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vermoeiend wel.
X zal heus wel een tijd lang groter blijven in aantal accounts. Veel bedrijven zullen aanwezig blijven om een wit voetje te halen bij het nieuwe regime. Maar dat zegt dus niet veel.

Maar Bluesky heeft nu wel het momentum, het is steeds in het nieuws, de reacties van veel twitterquitters is positief. Een aantal accounts van mensen met ~500.000 of meer volgers gaan over en je ziet die mensen weer zelf babbelen met volgers wat op X vrijwel onmogelijk was. Mediabedrijven gebruiken het nu ook serieus, en niet alleen maar voor de vorm af en toe een berichtje, maar gewoon naast X.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')