Je mag jezelf alles wijsmaken wat je wil, ik ben immuun voor "kwetsende" en "andere" meningen. Snap dat je mij graag verbannen ziet! Ik ben namelijk wel gewoon een man.quote:
Daar ben je echt te irrelevant voor. Je bent vertier voor me meer nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 16:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je mag jezelf alles wijsmaken wat je wil, ik ben immuun voor "kwetsende" en "andere" meningen. Snap dat je mij graag verbannen ziet! Ik ben namelijk wel gewoon een man.
Zo irrelevant dat je mij overal moet volgen en catchy opmerking probeert te maken voor de +1tjes.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar ben je echt te irrelevant voor. Je bent vertier voor me meer niet
Dit dusquote:Op zaterdag 23 november 2024 16:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo irrelevant dat je mij overal moet volgen en catchy opmerking probeert te maken voor de +1tjes.
Ha ha ha.
L
Prima.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:35 schreef epicbeardman het volgende:
Elon Musk zou BlueSky niet eens kopen, wie wil er nou een dood platform kopen.
Hey wat leuk, alle bluesky users van FOK! in een enkele afbeelding.quote:
Ik ben gewoon berichten aan het lezen, beetje rond aan het kijken. Dat kan daar gewoon. Het aantal gebruikers boeit verder weinig zolang er maar genoeg interessante berichten worden gepost, en dat valt niet tegen. Het is ook leuk om interactie te zien tussen de gebruikers die niet te rubriceren is als giftige ruziezoekerij zoals op X. Mij bevalt dat prima. Verder vind ik het helemaal okidoki dat de mensen die dat soort geruzie juist wel zoeken terecht kunnen op X. Het zal mij werkelijk een rotzorg wezen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:42 schreef epicbeardman het volgende:
hele dagen naar de statistieken kijken
Vijf keer zoveel als op X zo te zien.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hey wat leuk, alle bluesky users van FOK! in een enkele afbeelding.
Gesellie!!!
Hey Elons grootste fan, gezellig!!!quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hey wat leuk, alle bluesky users van FOK! in een enkele afbeelding.
Gesellie!!!
1 pagina hiervoor gaf je een BlueSky thread waar maar liefst 300 mensen giftig aan het reageren waren.. iets met pot verwijt de ketel. Is het niet naief om te denken dat BlueSky users elkaar niet gaan opvreten? het is nooit extremistisch genoeg aan die kant.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon berichten aan het lezen, beetje rond aan het kijken. Dat kan daar gewoon. Het aantal gebruikers boeit verder weinig zolang er maar genoeg interessante berichten worden gepost, en dat valt niet tegen. Het is ook leuk om interactie te zien tussen de gebruikers die niet te rubriceren is als giftige ruziezoekerij zoals op X. Mij bevalt dat prima. Verder vind ik het helemaal okidoki dat de mensen die dat soort geruzie juist wel zoeken terecht kunnen op X. Het zal mij werkelijk een rotzorg wezen.
Ik zie naast hem en Baardmans weinig andere X-adepten hier posten. Zo populair is dat platform dus ook weer niet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Hey Elons grootste fan, gezellig!!!
Jaja, anderen zijn de realiteit kwijt, en gefrustreerd over "dat zielige website-tje", daarom post jij er 300 keer per dag over.....quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:22 schreef epicbeardman het volgende:
Heerlijk om dit allemaal te lezen, al die hersenkronkels over een platform wat net aan 8000 Nederlandse gebruikers heeft. De frustratie druipt letterlijk uit de posts.
Wanneer komt het BlueSky topic trouwens? dit is het ultra succesvolle "X" van Elon Musk topic.
Zo succesvol is "X" dat het toch is gebleken dat niemand van "X" daadwerkelijk afgaat. Ze durven niet eens hen accounts te verwijderen!
Zelfs de alom geliefde Ron Flipikowski blijf maar door te gaan met posten op "X"
BlueSky is een sekte, een sekte van oude boomers die totaal van de realiteit zijn gedistantieerd.
Het Feedback topic wat over het embedden gaat van BlueSky is al helemaal een pareltje.
That topic is gonna age like fine wine, net zoals alle posts van de early-adepten hier.
Beste timeline ooit gewoon, en dan is Trump nog niet eens in het Witte Huis. Er is nu alom paniek, desastreuze beslissingen worden gemaakt, irrationeel denken, elkaar aanvallen op BlueSky. Heerluk. The meltdown is still going on.
Dat wordt al jaren geroepen. En toch was het oneerlijk dat Musk met X Trump verkozen kon laten worden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:50 schreef Wantie het volgende:
Leden vluchten weg van X:
Bekijk deze YouTube-video
Ja, het maakt je kwaad.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat wordt al jaren geroepen. En toch was het oneerlijk dat Musk met X Trump verkozen kon laten worden.
Vermoeiend wel.
X zal heus wel een tijd lang groter blijven in aantal accounts. Veel bedrijven zullen aanwezig blijven om een wit voetje te halen bij het nieuwe regime. Maar dat zegt dus niet veel.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat wordt al jaren geroepen. En toch was het oneerlijk dat Musk met X Trump verkozen kon laten worden.
Vermoeiend wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |