abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215657475
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Van een miljoen per dag naar een miljoen per anderhalve dag. Ja, da's geen groei meer.
Dat noemen ze stagneren @Ulx helemaal correct. :')

Daarnaast zeggen useraantallen geen reet als interactie en engagement ook achterblijft. Het zijn veel accounts waar tot nu toe niets mee gedaan wordt.
De enige echte.
pi_215657478
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:27 schreef Rnie het volgende:

[..]
Dat noemen ze stagneren @:Ulx helemaal correct. :')
Er is geen groei meer?
pi_215657494
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Er is geen groei meer?
De groei wat betreft useraantallen stagneert. Althans, dat is wat jij zegt. Ik zie daar nergens een grafiek wat betreft useraantallen. Wat betreft de interactie en engagement wel.
De enige echte.
pi_215657496
quote:

Daarnaast zeggen useraantallen geen reet als interactie en engagement ook achterblijft. Het zijn veel accounts waar tot nu toe niets mee gedaan wordt.

Je weet niet wat de eyeballs zijn. Niet iedereen heeft de behoefte om overal op te reageren. Als een of andere ragefarm 300 boze replies post onder een bericht is dat ook geen engagement.
pi_215657517
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:34 schreef Rnie het volgende:

[..]
De groei wat betreft useraantallen stagneert. Althans, dat is wat jij zegt. Ik zie daar nergens een grafiek wat betreft useraantallen.
Ik zie gewoon een teller op je gelinkte statspagina staan. https://bsky.jazco.dev/stats
En anders pak je deze even, https://bcounter.nat.vg/ en zie je dat er per seconde ~5 users bijkomen (op dit moment, het is geen gemiddelde).

quote:

[..]
Dat noemen ze stagneren @:Ulx helemaal correct. :')

Maarre, jij kijkt dus naar de cijfers waarvan de maker van de pagina zelf het volgende zegt om commentaar te leveren over Stats other than Total Users ?

quote:
WARNING: Stats other than Total Users are now falling behind as of November 15th, 2024 from the activity influx, numbers past that date are incomplete.
Gast, het begint echt krampachtig en sneu te worden.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 00:42:39 ]
pi_215657524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je weet niet wat de eyeballs zijn. Niet iedereen heeft de behoefte om overal op te reageren. Als een of andere ragefarm 300 boze replies post onder een bericht is dat ook geen engagement.
Met een miljoen nieuwe users per dag moeten de getallen dus ook significant stijgen. Likes is laagdrempelig en zou met een miljoen nieuwe users per dag dus echt wel omhoog moeten gaan. Posten is een ander verhaal.

Mijn vermoeden is dat het gewoon accounts zijn die vanuit nieuwsgierigheid zijn aangemaakt door de hypetrain en dan daarna niet of nauwelijks meer worden gebruikt.
De enige echte.
pi_215657556
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:41 schreef Ulx het volgende:
Maarre, jij kijkt dus naar de cijfers waarvan de maker van de pagina zelf het volgende zegt om commentaar te leveren over Stats other than Total Users ?

WARNING: Stats other than Total Users are now falling behind as of November 15th, 2024 from the activity influx, numbers past that date are incomplete.

Gast, het begint echt krampachtig en sneu te worden.
Ah, dat had ik niet gelezen. Wat betreft interactie en engagement is er dus vrij weinig van te zeggen als dat niet helemaal accuraat is.

Maargoed, Useraantallen-groei stagneert dus van bluesky. Van 10 per seconden een aantal dagen terug naar 3 a 4 per seconden. Dat is niet krampachtig en sneu hoor, dat is gewoon wat het is.
De enige echte.
  zaterdag 23 november 2024 @ 08:35:33 #133
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215658618
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2024 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Goed filmpje wel van de huidige situatie.
Dit is realiteit, er zijn veel die hulp nodig hebben.
pi_215658768
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:53 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ah, dat had ik niet gelezen. Wat betreft interactie en engagement is er dus vrij weinig van te zeggen als dat niet helemaal accuraat is.

Maargoed, Useraantallen-groei stagneert dus van bluesky. Van 10 per seconden een aantal dagen terug naar 3 a 4 per seconden. Dat is niet krampachtig en sneu hoor, dat is gewoon wat het is.
Nog steeds user groei op bs vs signifincte user aantal verliezen op x.

Is dit gewoon weer een afleiding om in x topic het daar maar niet over te hebben? :D

"Estimates of X's monthly global user base vary widely. The most generous estimates — used by research agencies and prominent business media — place the number of users at 611 million in April of this year, with a 6% drop to 588 million by September."
https://www.euronews.com/(...)ion%20by%20September.
pi_215658783
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbl27whylc2k

Nou, interactie genoeg?

De gevestigde orde op X heeft het moeilijk, durven zelfs de naam Bluesky niet uit te schrijven uit vrees strafpunten te krijgen van het algoritme. Maar hoe meer die Powers that Bought the Bluecheck Bluesky neersabelen des te meer lijkt het dat Bluesky het juiste doet. Als er nu al FUD campagnes nodig zijn is het alle hands aan dek volgens mij. Alleen maar Bluesky afzeiken is geen reclame voor X zelf. En als mensen de negativiteit op X zat zijn ga je ze niet overtuigen met bangmakerij.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 09:02:46 ]
pi_215659071
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:53 schreef Rnie het volgende:

[..]

Groei stagnatie noemen :')
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215659165
pi_215659492
twitter

Word MSNBC het volgende project van Musk?
Een prachtig nieuws kanaal genaamd X News, ik ben helemaal voor lol.
pi_215659549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Word MSNBC het volgende project van Musk?
Een prachtig nieuws kanaal genaamd X News, ik ben helemaal voor lol.
Interesting.
De enige echte.
pi_215659770
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 10:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
Interesting.
Wat? Overheidsnieuws?
pi_215660207
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:34 schreef Ulx het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 09:01 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbl27whylc2k

Nou, interactie genoeg?

De gevestigde orde op X heeft het moeilijk, durven zelfs de naam Bluesky niet uit te schrijven uit vrees strafpunten te krijgen van het algoritme. Maar hoe meer die Powers that Bought the Bluecheck Bluesky neersabelen des te meer lijkt het dat Bluesky het juiste doet. Als er nu al FUD campagnes nodig zijn is het alle hands aan dek volgens mij. Alleen maar Bluesky afzeiken is geen reclame voor X zelf. En als mensen de negativiteit op X zat zijn ga je ze niet overtuigen met bangmakerij.
Ok even deze 2 posts kort achter elkaar analyseren van je.

Waarom zie ik 300 boze replies op jouw BlueSky link van de "democratische" adept en anti-Trumper Nate Silver? zijn de mensen zo boos dat hij voorspelde dat Kamala ging winnen?

Waarom wordt de meest geliefde POL AMV poller Nate Silver nu weer onder de bus gegooid?

Je slaat hier compleet de plank mis he, ik zie 300 boze mensen op BlueSky in de posts die jij "interactie" noemt? Of ben je blind voor linkse woede?

Moet BlueSky niet "BoosSky" heten? of "MadSky" of "AngerSky"
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215660238
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2024 12:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]

Waarom zie ik 300 boze replies op jouw BlueSky link van de "democratische" adept en anti-Trumper Nate Silver? zijn de mensen zo boos dat hij voorspelde dat Kamala ging winnen?

Waarom wordt de meest geliefde POL AMV poller Nate Silver nu weer onder de bus gegooid?

Je slaat hier compleet de plank mis he, ik zie 300 boze mensen op BlueSky in de posts die jij "interactie" noemt? Of ben je blind voor linkse woede?

Triggered much, snowflake?

Sjeeez.
pi_215660251
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 12:23 schreef Ulx het volgende:

[..]
Triggered much, snowflake?

Sjeeez.
Haha goed gelachen. Je geeft zoals gewoonlijk weer eens geen inhoudelijke reactie omdat ik gelijk heb.
Blijf maar lekker op AngerSky ragen op andere mensen, wat een cesspool van depressieve mensen daar zeg.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215660422
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 08:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nog steeds user groei op bs vs signifincte user aantal verliezen op x.

Is dit gewoon weer een afleiding om in x topic het daar maar niet over te hebben? :D

"Estimates of X's monthly global user base vary widely. The most generous estimates — used by research agencies and prominent business media — place the number of users at 611 million in April of this year, with a 6% drop to 588 million by September."
https://www.euronews.com/(...)ion%20by%20September.
Zit jij inmiddels ook op BlueSky?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215660700
Wat mij is opgevallen is dat sommige accounts op Bluesky de reactiemogelijkheid weer aan hebben gezet terwijl ze dat op X wegens het geschoffeer en getrol vaak beperkt hadden tot alleen reacties toestaan van mensen die ze zelf volgden.
Ik snap wel dat mensen daar geen zin in hebben/hadden. En als je geen zin hebt om verrot gescholden te worden in de reacties blokkeer je zelf maar alles. Dat is een consequentie van Musk's alles-is-toegestaan-policy. Maar het schopt het hele oorspronkelijke idee van zo'n site wel in puin.
pi_215661417
twitter

Groei op BlueSky.
De enige echte.
pi_215661421
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 15:39 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

Groei op BlueSky.
Waarom maak jij je eigenlijk zo druk om Bluesky? :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215661535
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 november 2024 12:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]

Sooo, BSK heeft wel iets geraakt bij je :o
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215661757
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2024 15:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarom maak jij je eigenlijk zo druk om Bluesky? :D
Omdat het nooit ging om "we hebben een plek nodig waar we gewoon onze rechtse mening kunnen geven zonder gecensureerd te worden". Het ging erom mensen met onwelgevallige meningen te kunnen overschreeuwen. Maar als die allemaal zoiets hebben van "nou, veel plezier met je X en de mazzel hè, wij gaan ergens anders heen...." dan moet je wel iets doen om dat te voorkomen.

En nog een keer aankomen met "er is geen plek waar we rechtse meningen kunnen uiten, snif snotter, kan iemand Bluesky kopen en de moderatieteams ontslaan, huuuhuuuu" gaat hem niet worden.
pi_215661815
Of misschien is het onacceptabel dat iemand iets beter weet te doen dan Elongod. X lijkt ergens ook wel op een sekte waar je niet mag vertrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')