Dat noemen ze stagneren @Ulx helemaal correct.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Van een miljoen per dag naar een miljoen per anderhalve dag. Ja, da's geen groei meer.

Er is geen groei meer?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat noemen ze stagneren @:Ulx helemaal correct.![]()

De groei wat betreft useraantallen stagneert. Althans, dat is wat jij zegt. Ik zie daar nergens een grafiek wat betreft useraantallen. Wat betreft de interactie en engagement wel.quote:

Je weet niet wat de eyeballs zijn. Niet iedereen heeft de behoefte om overal op te reageren. Als een of andere ragefarm 300 boze replies post onder een bericht is dat ook geen engagement.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:27 schreef Rnie het volgende:
Daarnaast zeggen useraantallen geen reet als interactie en engagement ook achterblijft. Het zijn veel accounts waar tot nu toe niets mee gedaan wordt.

Ik zie gewoon een teller op je gelinkte statspagina staan. https://bsky.jazco.dev/statsquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:34 schreef Rnie het volgende:
[..]
De groei wat betreft useraantallen stagneert. Althans, dat is wat jij zegt. Ik zie daar nergens een grafiek wat betreft useraantallen.
Maarre, jij kijkt dus naar de cijfers waarvan de maker van de pagina zelf het volgende zegt om commentaar te leveren over Stats other than Total Users ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat noemen ze stagneren @:Ulx helemaal correct.![]()
Daarnaast zeggen useraantallen geen reet als interactie en engagement ook achterblijft. Het zijn veel accounts waar tot nu toe niets mee gedaan wordt.
Gast, het begint echt krampachtig en sneu te worden.quote:WARNING: Stats other than Total Users are now falling behind as of November 15th, 2024 from the activity influx, numbers past that date are incomplete.

Met een miljoen nieuwe users per dag moeten de getallen dus ook significant stijgen. Likes is laagdrempelig en zou met een miljoen nieuwe users per dag dus echt wel omhoog moeten gaan. Posten is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet niet wat de eyeballs zijn. Niet iedereen heeft de behoefte om overal op te reageren. Als een of andere ragefarm 300 boze replies post onder een bericht is dat ook geen engagement.

Ah, dat had ik niet gelezen. Wat betreft interactie en engagement is er dus vrij weinig van te zeggen als dat niet helemaal accuraat is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:41 schreef Ulx het volgende:
Maarre, jij kijkt dus naar de cijfers waarvan de maker van de pagina zelf het volgende zegt om commentaar te leveren over Stats other than Total Users ?
WARNING: Stats other than Total Users are now falling behind as of November 15th, 2024 from the activity influx, numbers past that date are incomplete.
Gast, het begint echt krampachtig en sneu te worden.

Dit is realiteit, er zijn veel die hulp nodig hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Goed filmpje wel van de huidige situatie.

Nog steeds user groei op bs vs signifincte user aantal verliezen op x.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet gelezen. Wat betreft interactie en engagement is er dus vrij weinig van te zeggen als dat niet helemaal accuraat is.
Maargoed, Useraantallen-groei stagneert dus van bluesky. Van 10 per seconden een aantal dagen terug naar 3 a 4 per seconden. Dat is niet krampachtig en sneu hoor, dat is gewoon wat het is.

Groei stagnatie noemenquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet gelezen. Wat betreft interactie en engagement is er dus vrij weinig van te zeggen als dat niet helemaal accuraat is.
Maargoed, Useraantallen-groei stagneert dus van bluesky. Van 10 per seconden een aantal dagen terug naar 3 a 4 per seconden. Dat is niet krampachtig en sneu hoor, dat is gewoon wat het is.

Interesting.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Word MSNBC het volgende project van Musk?
Een prachtig nieuws kanaal genaamd X News, ik ben helemaal voor lol.

quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet niet wat de eyeballs zijn. Niet iedereen heeft de behoefte om overal op te reageren. Als een of andere ragefarm 300 boze replies post onder een bericht is dat ook geen engagement.
Ok even deze 2 posts kort achter elkaar analyseren van je.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:01 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbl27whylc2k
Nou, interactie genoeg?
De gevestigde orde op X heeft het moeilijk, durven zelfs de naam Bluesky niet uit te schrijven uit vrees strafpunten te krijgen van het algoritme. Maar hoe meer die Powers that Bought the Bluecheck Bluesky neersabelen des te meer lijkt het dat Bluesky het juiste doet. Als er nu al FUD campagnes nodig zijn is het alle hands aan dek volgens mij. Alleen maar Bluesky afzeiken is geen reclame voor X zelf. En als mensen de negativiteit op X zat zijn ga je ze niet overtuigen met bangmakerij.

Triggered much, snowflake?quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Ok even deze 2 posts kort achter elkaar analyseren van je.
Waarom zie ik 300 boze replies op jouw BlueSky link van de "democratische" adept en anti-Trumper Nate Silver? zijn de mensen zo boos dat hij voorspelde dat Kamala ging winnen?
Waarom wordt de meest geliefde POL AMV poller Nate Silver nu weer onder de bus gegooid?
Je slaat hier compleet de plank mis he, ik zie 300 boze mensen op BlueSky in de posts die jij "interactie" noemt? Of ben je blind voor linkse woede?
Moet BlueSky niet "BoosSky" heten? of "MadSky" of "AngerSky"

Haha goed gelachen. Je geeft zoals gewoonlijk weer eens geen inhoudelijke reactie omdat ik gelijk heb.quote:

Zit jij inmiddels ook op BlueSky?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nog steeds user groei op bs vs signifincte user aantal verliezen op x.
Is dit gewoon weer een afleiding om in x topic het daar maar niet over te hebben?![]()
"Estimates of X's monthly global user base vary widely. The most generous estimates — used by research agencies and prominent business media — place the number of users at 611 million in April of this year, with a 6% drop to 588 million by September."
https://www.euronews.com/(...)ion%20by%20September.

Waarom maak jij je eigenlijk zo druk om Bluesky?quote:

Sooo, BSK heeft wel iets geraakt bij jequote:Op zaterdag 23 november 2024 12:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Ok even deze 2 posts kort achter elkaar analyseren van je.
Waarom zie ik 300 boze replies op jouw BlueSky link van de "democratische" adept en anti-Trumper Nate Silver? zijn de mensen zo boos dat hij voorspelde dat Kamala ging winnen?
Waarom wordt de meest geliefde POL AMV poller Nate Silver nu weer onder de bus gegooid?
Je slaat hier compleet de plank mis he, ik zie 300 boze mensen op BlueSky in de posts die jij "interactie" noemt? Of ben je blind voor linkse woede?
Moet BlueSky niet "BoosSky" heten? of "MadSky" of "AngerSky"

Omdat het nooit ging om "we hebben een plek nodig waar we gewoon onze rechtse mening kunnen geven zonder gecensureerd te worden". Het ging erom mensen met onwelgevallige meningen te kunnen overschreeuwen. Maar als die allemaal zoiets hebben van "nou, veel plezier met je X en de mazzel hè, wij gaan ergens anders heen...." dan moet je wel iets doen om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom maak jij je eigenlijk zo druk om Bluesky?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |