abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215646967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 21:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu tegen de regenboog leden bent?
Ik heb het over waar jij je thuis voelt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215648605
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
X is als de dood dat Bluesky groter wordt _O-
Net als Mastedon en Threads zeker 🤡
  vrijdag 22 november 2024 @ 08:42:19 #104
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215648699
De trollen op X zijn meer verhuist naat BlueSky.
pi_215649357
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215649563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Net als Mastedon en Threads zeker 🤡
Threads is best lekker aan het groeien hoor. Het trekt wat minder de aandacht omdat de algoritmes niet op nieuws en sensatie gericht zijn. Maar zitten toch alweer op 200 miljoen actieve gebruikers per maand.
pi_215649652
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:04 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Dit is reclame voor Bluesky bij het Maga-volk. Matt Gaetz en Donald Trump zullen nu wel een account gaan aanmaken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 10:36:30 ]
pi_215649663
quote:
11s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Links eet links toch op, die mensen kunnen niet zonder ruzie, emotie, frustratie.
Het is een verslaving om boos te zijn op iedereen en nog wat.

En als ze geen rechtse mensen hebben om op te ventileren, gaan ze elkaar aanvallen.

Je snapt zelf hoop ik dat je dit verhaal helemaal kunt omdraaien? Altijd je eeuwige links/rechts gezeik begint nogal zielig te worden.
pi_215649726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 08:42 schreef KingRadler het volgende:
De trollen op X zijn meer verhuist naat BlueSky.
Je ziet er inderdaad wel heel wat gefrustreerde maga X-holes sinds eergisteren. Maar ja, we wisten natuurlijk allemaal al lang dat dat "alleen op X hebben we een plek voor onze andere mening" gewoon gelul was. Het ging altijd om het lomp schelden zonder consequenties.
pi_215649766
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:36 schreef Questular het volgende:

[..]
Je snapt zelf hoop ik dat je dit verhaal helemaal kunt omdraaien? Altijd je eeuwige links/rechts gezeik begint nogal zielig te worden.
Is dat echt zo? of is dat projectie?

Hoe weet jij dat trouwens als jij je niet in de rechtse kringen bevind zoals TheDonald e.d? of andere grote communities? waar het alom positiviteit is onderling. (ja ook voor de verkiezingen)

Ik bevindt mij trouwens WEL in beide kampen, zoals mijn Twitter account links is, zo blijf ik op de hoogte van de drama die continue afspeelt in de koppies.

Daarnaast heb ik geen enkele rechtse man/vrouw ooit boos gezien op bijvoorbeeld Biden of Kamala. Terwijl er miljoenen mensen daadwerkelijk emotioneel gefrustreerd zijn op Trump.

Het is al jaren lang zaniken over "oranje", waarom zo racistisch tegen oranje mannen? Wij lachten om Biden's gaffes en Kamala's dronken gebrabbel. Ik ben nooit boos geweest op Biden of Kamala.

Terwijl er oprecht mensen boos zijn op Trump, denk aan de moordaanslagen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215649779
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Is dat echt zo? of is dat projectie?

Hoe weet jij dat trouwens als jij je niet in de rechtse kringen bevind zoals TheDonald e.d? of andere grote communities? waar het alom positiviteit is onderling. (ja ook voor de verkiezingen)

Ik bevindt mij trouwens WEL in beide kampen, zoals mijn Twitter account links is, zo blijf ik op de hoogte van de drama die continue afspeelt in de koppies.
Hoe weet jij dat ik mij ook niet in de rechtse kringen bevind? Je roept continu een hoop en het slaat als een slappe lul op een trommel 90% van de tijd.
pi_215649809
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:48 schreef Questular het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat ik mij ook niet in de rechtse kringen bevind? Je roept continu een hoop en het slaat als een slappe lul op een trommel 90% van de tijd.
Waarom zijn jullie allemaal zo boos continue? Wellicht is het niet gek dat linkse programma's #boos heten. Ze zijn altijd boos, vinden altijd wel iets om boos op te zijn. Tim Hofman style.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215649823
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom zijn jullie allemaal zo boos continue?
Waarom vul je in dat ik boos ben? Voorbarige conclusies trekken is echt een dingetje bij je, het wordt tijd dat ze daar een vaccin voor uitvinden.
pi_215649840
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:51 schreef Questular het volgende:

[..]
Waarom vul je in dat ik boos ben? Voorbarige conclusies trekken is echt een dingetje bij je, het wordt tijd dat ze daar een vaccin voor uitvinden.
Ik zie het aan je verontwaardigde reactie en op de manier hoe je communiceert.

Slappe lul bla bla aanvallen. Nu weer trouwens, met vaccins roepen? wil je me niet gewoon verbannen hebben? of dood? net zoals links Trump dood wil.
pi_215649844
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik zie het aan je verontwaardigde reactie en op de manier hoe je communiceert.

Slappe lul bla bla aanvallen.
Je voelt je aangevallen? Typisch links dit.
pi_215649921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Je voelt je aangevallen? Typisch links dit.
Wederom ben je geen enkele keer ingegaan op mijn inhoudelijke reactie, altijd maar op de persoon. Dat is toch frustratie en woede? #boos.

En ik zou best links zijn hoor, maar het probleem is dat ik mij niet graag associeer met zulke gefrustreerde, boze, vol met haat, moordpogingen, aanslagen op politici, klimaatterroristen, woke terroristen.
Telkens hebben ze iets nieuws om boos over te zijn.

Het zijn allemaal kenmerken die mij niet links maken. Ja nu ga je natuurlijk "J6" roepen wat obviously staged was. Hecht ik geen waarde aan en het Amerikaanse volk blijkbaar ook niet (Trump met 2 vingers in de neus gewonnen)

Waarom zijn er moordaanslagen op Trump?
Waarom lees ik overal dat Trump wel dood geschoten mag worden of Elon zelfs? alleen omdat hij een andere mening heeft.

Waarom heb ik dit nooit gelezen over Biden/Kamala? wij winnen met meme's van jullie. Links probeert letterlijk te winnen met agressie en haat, kogels. Steeds meer distantieer ik mij van die crazypeople.
pi_215649995
pi_215649998
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wederom ben je geen enkele keer ingegaan op mijn inhoudelijke reactie, altijd maar op de persoon. Dat is toch frustratie en woede? #boos.

En ik zou best links zijn hoor, maar het probleem is dat ik mij niet graag associeer met zulke gefrustreerde, boze, vol met haat, moordpogingen, aanslagen op politici, klimaatterroristen, woke terroristen.
Telkens hebben ze iets nieuws om boos over te zijn.

Het zijn allemaal kenmerken die mij niet links maken. Ja nu ga je natuurlijk "J6" roepen wat obviously staged was. Hecht ik geen waarde aan en het Amerikaanse volk blijkbaar ook niet (Trump met 2 vingers in de neus gewonnen)

Waarom zijn er moordaanslagen op Trump?
Waarom lees ik overal dat Trump wel dood geschoten mag worden of Elon zelfs? alleen omdat hij een andere mening heeft.

Waarom heb ik dit nooit gelezen over Biden/Kamala? wij winnen met meme's van jullie. Links probeert letterlijk te winnen met agressie en haat, kogels. Steeds meer distantieer ik mij van die crazypeople.
Wij? Ik heb nog nooit links gestemd. Komen we weer terug op die conclusies die je continu denkt te moeten trekken.

En dat is precies wat er mis is tegenwoordig. Mensen zoals jij zijn zowel bij links als bij rechts nogal prominent aanwezig de laatste tijd. En dat is jammer.
pi_215650119
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:10 schreef Questular het volgende:

[..]
Wij? Ik heb nog nooit links gestemd. Komen we weer terug op die conclusies die je continu denkt te moeten trekken.
Ook in NL is het precies hetzelfde hoor, ook hier winnen wij met meme's. Of ben je van mening dat links zoals Timmermans steeds groter en populairder wordt? links sloopt zichzelf met die idioten. Nu val ik in herhaling, links eet links op.

Hier zijn ook de aanvallen op Thierry, ook de aanvallen op andere rechtse politici. Omdat ze alles kopiëren vanuit Amerika. De extremisme. Als ik nu zoek op "X" op "kill elon" "kill trump" ect vind ik tal van accounts, hetzelfde geldt voor Nederland, het is wachten op dat BlueSky users weer gaan roepen om geweld.

Ondanks dat rechts het niet eens is met mensen zoals Rutte/Kaag/Jetten/Timmermans hebben deze mensen geen 24/7 beveiliging nodig. Die kunnen gewoon op de fiets naar catshuis. Denk je dat Wilders dat kan?
pi_215650222
quote:
Iemand die een "fout" toegeeft.

Das best normaal in de normale wereld. Niet in de maga bubbel I know.
pi_215650275
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit is reclame voor Bluesky bij het Maga-volk. Matt Gaetz en Donald Trump zullen nu wel een account gaan aanmaken.
Snap sowieso niet wat men hier eigenlijk met posts van dat cherrypick account wil zeggen. Dat elke BS user vergelijkbaar is met wat er op die screenshots te zien is? Dat er geen extremen op X zitten? Geen idee, vind het vooral treurig overkomen om daar wat grashalmpjes te grijpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 22-11-2024 11:55:52 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215652258
twitter

Goed filmpje wel van de huidige situatie.
pi_215652476
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2024 15:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Goed filmpje wel van de huidige situatie.
Ja, dat wordt weer een coup poging in het kapitool januari :7

Anyway, jij bent nog steeds niet over het verlies van Trump in 2020.

Iets met een balk vs splinter....
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215657329
bluesky begint alweer te stagneren. Jeetje zeg, wat een drop t.o.v. de dagen ervoor.

https://bsky.jazco.dev/stats
De enige echte.
pi_215657381
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2024 00:06 schreef Rnie het volgende:
bluesky begint alweer te stagneren. Jeetje zeg, wat een drop t.o.v. de dagen ervoor.

https://bsky.jazco.dev/stats
Van een miljoen per dag naar een miljoen per anderhalve dag. Ja, da's geen groei meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')