Ik vrees dat El Che nu echt 24/7 haar schaduw gaat worden, in het haaienbondje had ze af en toe nog rust door op het bondje te focussen met opdrachten, nu is ze nergens meer veilig.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:28 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ja die Senna en Floris, die gaan nog wel verder hoor, komt mij ook echt de strot uit .
En waarom el che en Demi nu samen in een bondje zitten is mij ook een raadsel..ze weet dat hij gek op haar is , denkt ze dan niet verder dan haar neus lang is ?
47quote:Op woensdag 20 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Dochtertje van 5?
Hoe oud is die dame ?
Ze was anders gewipt (haha) maar beetje meeplakken met Elsje en je gaat iig niet haar huis gestuurd worden.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vrees dat El Che nu echt 24/7 haar schaduw gaat worden, in het haaienbondje had ze af en toe nog rust door op het bondje te focussen met opdrachten, nu is ze nergens meer veilig.
Dat sloeg ook nergens op idd.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:17 schreef Cirilico het volgende:
Wie moest nou die persoon voorstellen met zogenaamd een "Afrikaans spraakgebrek" en "onverstaanbaar Nigeriaans gebrabbel"?Ik heb alleen maar mensen gezien die keurig Nederlands spreken. Beter dan een Sam of die ene van de McDonald's filmpjes.
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien moet Prins Lul Gert-Jan even komen laten zien hoe het moetIk zie toch duidelijk dat die relbak Moriaatje doelbewust aan het stuur trekt voor het maken van de grootste chaosSPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog los van de vraag wat moeten ze daar met een karretje
Ik gok gewoon weer keren in een vakje ofzoquote:Op donderdag 21 november 2024 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk dat die relbak Moriaatje doelbewust aan het stuur trekt voor het maken van de grootste chaosnog los van de vraag wat moeten ze daar met een karretje
OG TV maakster Morrie tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk dat die relbak Moriaatje doelbewust aan het stuur trekt voor het maken van de grootste chaosnog los van de vraag wat moeten ze daar met een karretje
Ohja,van die opdracht van EJVJL die niet kon, karretje 180 graden draaien tussen de pilonnenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok gewoon weer keren in een vakje ofzo
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja,van die opdracht van EJVJL die niet kon, karretje 180 graden draaien tussen de pilonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]360 zelfs haha!
Ja mooi was dat.. het Niet te winnen fuckje van de regieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, hoewel hij nog ruimte had kunnen maken door meteen 1 bal eraf te kegelen, die 'joker' had hij nog. Maar zelfs dan een onmogelijke opdracht.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja mooi was dat.. het Niet te winnen fuckje van de regie
Het zal wel een parcourtje worden, of ringsteken/gooien.. alles kan. interieur slopenquote:Op donderdag 21 november 2024 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel hij nog ruimte had kunnen maken door meteen 1 bal eraf te kegelen, die 'joker' had hij nog. Maar zelfs dan een onmogelijke opdracht.
Ben wel benieuwd wat ze er nu mee gaan doen.
Inderdaad, exterieur kreeg al een beurt van die tweequote:Op donderdag 21 november 2024 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal wel een parcourtje worden, of ringsteken/gooien.. alles kan. interieur slopen
in een vierkant van 170x170cm keren, zonder over de buitenlijn te komenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok gewoon weer keren in een vakje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |