Hebben ze niet, ze hebben al moeite genoeg met Oekraiene. Als ze er meer ambities zijn, zou nu duidelijk zijn dat die op deze manier niet haalbaar zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar Rusland heeft wel zin in oorlog met jou.
Ze hebben geduld.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben ze niet, ze hebben al moeite genoeg met Oekraiene. Als ze er meer ambities zijn, zou nu duidelijk zijn dat die op deze manier niet haalbaar zijn.
Om het later te starten.quote:
Ik zal bewonderende kreten slaken als ie met Mach 20 in het Kremlin in slaat.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat ding schijnt mach 20 te kunnen halen.
Dat zie je snel genoeg nadat ie is ingeslagen.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:50 schreef byah het volgende:
Hoe kan men weten dat er géén nucleaire lading in zo'n ICBM zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dan vier ik de hele week feest.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal bewonderende kreten slaken als ie met Mach 20 in het Kremlin in slaat.
Als ik de topics zo volg dan zijn er nauwelijks nog jonge mannen over, en bijna alle tanks kapot.quote:
Papierquote:Op woensdag 20 november 2024 14:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Veel van de russische wapens blijken op papier beter te zijn dan in de praktijk.
Teveel red alert gespeeld vroeger?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kunnen dreigen met atoomwapens. Wil je dat riskeren?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik de topics zo volg dan zijn er nauwelijks nog jonge mannen over, en bijna alle tanks kapot.
Zonde van het gebouw, niet persé van wat zich in het gebouw bevindt.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin mag met afgehouwen hoofd het strijdtoneel verlaten.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen, zou dan wel benieuwd zijn waarom dit dan uitlekt.
[..]
Poetin niet vernederen en tegemoet komen is key voor langdurige veiligheid voor de EU.
Alle partijen moeten met opgeheven hoofd het slagveld kunnen verlaten.
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze kunnen dreigen met atoomwapens. Wil je dat riskeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Rusland kan naar de klote gaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij het niet wil horen betekent niet dat Rusland hoeft te accepteren dat Oekraiene bij de navo en eu gaat.
Dat hebben we gezien, de afgelopen 3 jaar.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, het is maar hoe je het bekijkt.
Maar dan "nemen" ze het gewoon.
Niet handig, die dingen kunnen je tegenwerken met bewegingen aan het front, ook het later opruimen is geen pretje.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:03 schreef Ulx het volgende:
Biden stuurt nu ook antipersoonsmijnen. We zo handig tegen meatwaves.
Je kan ze gewoon opruimen met vijandelijke krijgsgevangenen.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:18 schreef halfway het volgende:
[..]
Niet handig, die dingen kunnen je tegenwerken met bewegingen aan het front, ook het later opruimen is geen pretje.
Nee?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze kunnen dreigen met atoomwapens. Wil je dat riskeren?
Dan moeten we ons maar overgeven. Het is niet anders.quote:
Natuurlijk niet. De volgende keer hebben wij onze grenzen beter dicht en voldoende wapens, maar we gaan ook preventiever werken: de Russen niet meer provoceren en tegen het hoofd stoten.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan moeten we ons maar overgeven. Het is niet anders.
Zodat de Russen wel lekker ongestoord kunnen provoceren en andere landen binnenvallen?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De volgende keer hebben wij onze grenzen beter dicht en voldoende wapens, maar we gaan ook preventiever werken: de Russen niet meer provoceren en tegen het hoofd stoten.
Sommige lieden hier zijn al begonnen aan een cursus Ruski voor dummies.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zodat de Russen wel lekker ongestoord kunnen provoceren en andere landen binnenvallen?
We zijn toch geen slappe dweilen, of wel?
Die zijn heel snel getriggerd, we hebben nog wat te goed van ze doordat we ze in een slecht daglicht hebben gezet met MH17, weet je nog? Nee, afwachten is er niet bij. Straf verdienen we.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De volgende keer hebben wij onze grenzen beter dicht en voldoende wapens, maar we gaan ook preventiever werken: de Russen niet meer provoceren en tegen het hoofd stoten.
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Handig zo'n klein containertje waar acht mensen 1 dag in kunnen overleven.quote:
Maar vier daarvan zitten er als proviand voor de andere vier.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Handig zo'n klein containertje waar acht mensen 1 dag in kunnen overleven.
Ondergronds zou ik logischer vinden maar goed wie ben ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Handig zo'n klein containertje waar acht mensen 1 dag in kunnen overleven.
Nuclear-resistant hebben ze in het filmpje niet over? Hooguit shrapnel en fires.quote:
Net alsof dit serieus is. Zo'n bericht is gewoon bedoeld om de paar broekepoepers in het Westen online te mobiliseren.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ondergronds zou ik logischer vinden maar goed wie ben ik.
Bveetje de vraag wie dat post.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Net alsof dit serieus is. Zo'n bericht is gewoon bedoeld om de paar broekepoepers in het Westen online te mobiliseren.
Zo'n bericht zegt geen reet. 'Mass production', misschien bedoelen ze er 100 per jaar, 1000 per jaar, 1 miljoen per jaar. Geen idee. Uit niks blijkt wat voor bunker het is.
Wij hebben al Rusland voor het hoofd gestoten omdat er een reeks ex-USSR landen zijn die nu NAVO en/of EU lid zijn geworden. Rusland is duidelijk, ze wil deze landen weer terug onder haar hoede/invloedsfeer. Dus wat nu dan?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ikea bunker zou ik het eerder willen noemenquote:Op woensdag 20 november 2024 16:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nuclear-resistant hebben ze in het filmpje niet over? Hooguit shrapnel en fires.
Lijkt me ook stug dat zo'n veredelde zeecontainer tegen een middelgrote kernbom is opgewassen.
Dat zeg ik, al die berichten zeggen geen reet zonder dat er details bij zitten en het ook getoetst kan worden op de werkelijkheid. En aangezien dat er nooit bij zit is het allemaal bangmakerij.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bveetje de vraag wie dat post.
Met 100 containers begin je niks.
Ik ben geen broekpoeper, maar ik schat de risico's in zoals ze zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:01 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat zeg ik, al die berichten zeggen geen reet zonder dat er details bij zitten en het ook getoetst kan worden op de werkelijkheid. En aangezien dat er nooit bij zit is het allemaal bangmakerij.
Mensen zoals jij trappen er altijd mooi in.
Risico's inschatten op basis waarvan? Een paar tweets, een paar Russische tv programma's en een dronken vice-president?quote:Op woensdag 20 november 2024 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben geen broekpoeper, maar ik schat de risico's in zoals ze zijn.
Ik ben op tijd vertrokken uit Europa als het zo doorgaat.
[..]
de Russen niet meer provoceren en tegen het hoofd stoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |