abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220988123
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:10 schreef laziness het volgende:

[..]
Het zal er om spannen denk ik ;)
Ik zou je mee kunnen nemen. Kom langs jouw woonplaats er naar toe maar dan moet je maar net kunnen van de week.
Oh dat zou fijn zijn! Voor mij zou woensdag het beste werken want ik heb afspraken donderdag.
Maar als je niet kan kar ik dit weekend zelf wel naar ts, heb net haar woonplek gekregen en is op rijafstand.

Edit: net ff gechecked en donderdag kan ik na 12 uur ongeveer
Twiddel
pi_220988270
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:52 schreef laziness het volgende:
Oke, ik wil zelf apart gaan omdat ik momenteel teveel mensen niet kan hebben wegens stress gerelateerde klachten maar als ik met Radobe uitzoek en opzij zet/verzamel dan kan het opgehaald door @:sigme en is er ruimte om schoon te maken door anderen.
Ik kan deze woensdag of donderdag als dat schikt @:Radobe ?

@:BE
@:Lucky_Strike
@:Ole
@:Doubledip
@:summer2bird

Het weekend een optie voor de anderen wellicht?
Ik heb niet genoeg tijd dan voor gezelligheid, maar ik maak tijd voor een rit! Wo/do/vrij zijn voor mij kantoorwerkdagen, dus dan kan ik pas eind vanaf eind van de middag er zijn. Als dan wat afgevoerd moet worden klaarstaat is het volstouwen van een auto altijd zo gedaan :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220988325
Ik ga nu even offline. Het was weer een dag, morgen ook weer serieuze gesprekken over onder andere de buren en in de middag komt mijn biologische vader, wat fijn en toch ook spannend is. En dubbel. Ik probeer te focussen op fijn.
  maandag 8 juni 2026 @ 20:44:19 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220988344
Ik heb momenteel even geen vervoer. Mijn auto is te onbetrouwbaar om er zo veel uur mee te gaan rijden. Dat was ik even vergeten in alle enthousiasme. Ik kijk aan hoe het gaat met jullie plannen en dan zie ik of ik iets kan regelen.

Radobe, als dit allemaal te snel gaat voor je, geef je het aan he? Zorg dat je niet te overdonderd raakt ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 08-06-2026 20:57:11 ]
Spoilers!
pi_220988909
Het is voor mij te ver, maar ik wens iedereen die gaat veel succes
  maandag 8 juni 2026 @ 22:21:33 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220989794
Sorry, het is voor mij momenteel niet te doen ivm werk in combi met de afstand. Iig niet deze week.

Ik heb Radobe iig een bestand gestuurd met een heel uitgebreide informatiemap mbt laatste levensfase-planning en mocht ik anderszins nog nuttig kunnen zijn mbt advies of informatie, anytime.

Mocht iemand gesponsord willen worden voor benzine ofzo dan mag een tikkie in mijn DM! :Y
***
  maandag 8 juni 2026 @ 22:53:34 #257
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220990513
Er werd mij gevraagd iets te organiseren dus ik heb spijkers met koppen geslagen wat betreft wanneer ik de eerste aanzet kan geven. Betekent niet dat het schoonmaken niet volgende week of over twee weken als nog gedaan kan worden natuurlijk als dat voor mensen beter uit komt.

Ik ben al eerder bij Radobe geweest trouwens. Wij kennen elkaar dus vandaar dat ik ook voortvarend durfde te zijn meteen.

[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 08-06-2026 23:02:12 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220990847
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 09:31 schreef Radobe het volgende:
Nou nou nou.
Nu moet ik even huilen. Van een goede emotie hoor.
Jullie zijn lief.
-O-

Geen idee wat voor k#t emotion ik hier onder kan plakken?! :'(

Mijn gedachten en gebeden zijn bij je, ik weet niet wat ik voor je kan doen, maar ik heb het gevoel dat ik wel ergens mee wil helpen lieverd... B:)B
  dinsdag 9 juni 2026 @ 07:16:36 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220991150
Hoe gaat het met eten eigenlijk momenteel? Kan je alweer van borrelnootjes genieten?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220991188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 00:39 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]
-O-

Geen idee wat voor k#t emotion ik hier onder kan plakken?! :'(

Mijn gedachten en gebeden zijn bij je, ik weet niet wat ik voor je kan doen, maar ik heb het gevoel dat ik wel ergens mee wil helpen lieverd... B:)B
Ik weet ook niet hoe die emotie heet. Het maakt alles wat lichter, dan mensen willen helpen!
pi_220991201
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 07:16 schreef laziness het volgende:
Hoe gaat het met eten eigenlijk momenteel? Kan je alweer van borrelnootjes genieten?
Helaas lukt het eten met tanden nog niet. Ga ook niet meer te veel druk op mezelf leggen, dat het moet lukken.
Eten kost al heel veel energie maar moet wel. Meer afvallen mag niet. En met die plastic bakjes met tandjes helpen niet. Ze staan wel erg mooi.
pi_220997828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 07:35 schreef Radobe het volgende:

[..]
Helaas lukt het eten met tanden nog niet. Ga ook niet meer te veel druk op mezelf leggen, dat het moet lukken.
Eten kost al heel veel energie maar moet wel. Meer afvallen mag niet. En met die plastic bakjes met tandjes helpen niet. Ze staan wel erg mooi.
Jammer dat het niet lukt, maar dat is dan voor nu even niet anders. Weet niet hoe gevarieerd je nu kan eten, maar zijn er nog mogelijkheden om dat wat aangenamer te maken?
pi_220997981
Zelf hou ik van falafel - edit ik meld het maar omdat het iets is wat gemakkelijk te eten is naar mijn idee en ik lekker vind. Niet klote bedoeld voor als je dat niet kan eten

Ik vind je trouwens een dapper persoon. Hoe je erover praat en mee omgaat. Je bent geestelijk heel sterk, jammer dat je deze lichamelijke pech hebt

[ Bericht 41% gewijzigd door Masberum op 09-06-2026 23:52:45 ]
pi_220998491
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:27 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Jammer dat het niet lukt, maar dat is dan voor nu even niet anders. Weet niet hoe gevarieerd je nu kan eten, maar zijn er nog mogelijkheden om dat wat aangenamer te maken?
Eten is en was altijd een ding. Ik hou niet van bepaalde structuren.
Maar ik zorg dat ik zo veel mogelijk eet. En zo aangenaam mogelijk.
pi_220998501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 23:46 schreef Masberum het volgende:
Zelf hou ik van falafel - edit ik meld het maar omdat het iets is wat gemakkelijk te eten is naar mijn idee en ik lekker vind. Niet klote bedoeld voor als je dat niet kan eten

Ik vind je trouwens een dapper persoon. Hoe je erover praat en mee omgaat. Je bent geestelijk heel sterk, jammer dat je deze lichamelijke pech hebt
Falafel is idd lekker. Dat lukt vaak wel.
En dank je.
pi_221024351
Hoe gaat het @Radobe? Nog mensen langsgeweest voor het poetsen en opruimen of staat er nog iets op de planning?
pi_221026767
Nou wat een helse week. Vorige week was al pittig met een gesprek met de huisarts en de mentor, verjaardag, jubileum verwisseling.
Afgelopen week begon zondag met een buurvrouw die tegen me begon te schreeuwen en schelden. Hard, onbeschoft en gemeen. Ze beschuldigd mij van hele rare dingen die ik absoluut niet doe of gedaan heb, daarna hebben ze nog flink geroddeld over me en ik doe te lang over dood gaan, daar is het in het kort waar het op neer komt.
Ik zei nee tegen vlaggetjes voor mijn huis.

Maandag was mijn fijnste woonbegeleider ziek dus kon ik niet mijn ei kwijt zonder oordeel of iemand die zegt; zet je er gewoon over heen.
Toch woningbouw gebeld en na veel dubben een andere, onbekende woonbegeleider voor wat ondersteuning, ging niet zoals het moet.
Ook melding gemaakt bij de politie want deze buurvrouw pest mij al langer omdat ik anders ben. Politie begon met is dat autisme echt of een smoesje. Ik hoorde het wel maar ben het ondertussen zo gewend om niet serieus genomen te worden. De goede buurvrouw die mee was ter ondersteuning merkte het wel op en merkt steeds vaker op dat je als mens met psychische problemen heel anders wordt behandeld. Gelukkig nam de politie het wel hoog op en hebben we een persoonlijk nummer en mag ik 112 bellen als ze weer zo tegen me gaan schreeuwen.
Helaas is mijn veilige woonbegeleider nog steeds ziek, ben ik heel wiebelig en is de stress ongenadig toegeslagen op mijn lijf. De straatvrees en mensenvrees is terug en ik krijg mezelf niet rustig. Dus lang verhaal kort, gaat niet goed. Er is door deze gebeurtenissen nog niemand geweest, want dat moest ik afzeggen (zwaar teleurgesteld in mezelf, boos. Wel energie steken in stomme mensen en daardoor de goede moeten teleurstellen)

Het bezoek van mijn vader was zwaar maar fijn. Die man prikt door al mijn maskers. Wat mooi is maar ook echt doodeng. Hij wil me binnenkort ophalen zodat ik hun leven daar kan zien en misschien zelfs de zee.
pi_221027426
Misschien moeten we toch de Fok! Knokploeg eens vragen of ze een bezoekje aan je buurvrouw willen brengen.

Wat klote dat dit nu zo gaat, sommige mensen sporen echt niet.

Kan je hier met je vader nog goed over praten? Fijn dat jullie elkaar binnenkort weer zien. In elk geval iets om naar uit te kijken.
pi_221027431
Hey, blijf maar mooi veel te lang doen over doodgaan :Y
Dat heeft ons ook lekker de tijd om nog iets nuttigs voor jou te kunnen doen. Geen haast! Geen stress krijgen van een opruimplan! Wij hebben echt geen haast.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221027973
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:49 schreef sigme het volgende:
Hey, blijf maar mooi veel te lang doen over doodgaan :Y
Dat heeft ons ook lekker de tijd om nog iets nuttigs voor jou te kunnen doen. Geen haast! Geen stress krijgen van een opruimplan! Wij hebben echt geen haast.
Dit 100%

Radobe, wij hebben ook binnenkort afgesproken maar als het niet gaat dan gaat het niet. Voel je vrij om het af te zeggen, door te laten gaan, andere datum, je zegt het maar :)
Als je ook een keertje iets anders nodig hebt zoals bijvoorbeeld boodschappen of iets van een andere winkel ofzo, je roept maar en ik kan het voor je deur zetten zonder dat ik aanbel voor zo min mogelijk stress :*
Voel je echt niet schuldig, nergens nodig voor en uiteindelijk zit je er zelf meer mee dan wij, en dat is nergens voor nodig.

Dat van de buurvrouw is ontzettend naar, zo iets zeg je toch niet tegen iemand die heel ziek is, en dat de politie zo reageert ook. Helaas ook niet zeldzaam maar goed dat je wel melding doet. Fijn dat de andere buurvrouw wel lief is.

Heb je overigens hulp voor al die extra stress en angst die je nu hebt? Misschien kunnen ze iets met medicatie of ambulante hulp voor je betekenen?
Twiddel
pi_221035677
-dit gaan we hier niet doen-

[ Bericht 97% gewijzigd door Lenny77 op 14-06-2026 08:29:36 ]
pi_221036985
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:34 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Dit 100%

Radobe, wij hebben ook binnenkort afgesproken maar als het niet gaat dan gaat het niet. Voel je vrij om het af te zeggen, door te laten gaan, andere datum, je zegt het maar :)
Als je ook een keertje iets anders nodig hebt zoals bijvoorbeeld boodschappen of iets van een andere winkel ofzo, je roept maar en ik kan het voor je deur zetten zonder dat ik aanbel voor zo min mogelijk stress :*
Voel je echt niet schuldig, nergens nodig voor en uiteindelijk zit je er zelf meer mee dan wij, en dat is nergens voor nodig.

Dat van de buurvrouw is ontzettend naar, zo iets zeg je toch niet tegen iemand die heel ziek is, en dat de politie zo reageert ook. Helaas ook niet zeldzaam maar goed dat je wel melding doet. Fijn dat de andere buurvrouw wel lief is.

Heb je overigens hulp voor al die extra stress en angst die je nu hebt? Misschien kunnen ze iets met medicatie of ambulante hulp voor je betekenen?
Dank je, zo fijn even geen oordelen!
Jullie zijn allemaal goede mensen!

Er is wel hulp maar niet genoeg, mijn mentor gaat uitzoeken of de hulp om hoog kan en anders zodat er wel 24/7 goede zorg komt en ik niet eenn slaapwacht van een andere locatie moet bellen bij paniek in de avond of nacht. En dat er misschien ook mensen op zon- en feestdagen kunnen komen. Medicatie gebruik ik al, zeer verslavend dus ik ben er nog steeds voorzichtig mee. Het zijn geen tictacs.
Dit weekend dankzij die drugs wel veel aan het rusten. Dus daar geef ik me even volledig aan over.
De kat is wel lekker aanhankelijk na 13 jaar. Op schoot en dan lekker kammen en borstelen. Kat hard purren en me zo lief aankijken.
Helaas is mijn favoriete show even afgelopen maar ik denk dat ik alle seizoenen nog een keer ga kijken. Taskmaster heeft me echt uit duistere spiralen gered, omdat het nergens om gaat.
pi_221037645
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:23 schreef Radobe het volgende:

[..]
Dank je, zo fijn even geen oordelen!
Jullie zijn allemaal goede mensen!

Er is wel hulp maar niet genoeg, mijn mentor gaat uitzoeken of de hulp om hoog kan en anders zodat er wel 24/7 goede zorg komt en ik niet eenn slaapwacht van een andere locatie moet bellen bij paniek in de avond of nacht. En dat er misschien ook mensen op zon- en feestdagen kunnen komen. Medicatie gebruik ik al, zeer verslavend dus ik ben er nog steeds voorzichtig mee. Het zijn geen tictacs.
Dit weekend dankzij die drugs wel veel aan het rusten. Dus daar geef ik me even volledig aan over.
De kat is wel lekker aanhankelijk na 13 jaar. Op schoot en dan lekker kammen en borstelen. Kat hard purren en me zo lief aankijken.
Helaas is mijn favoriete show even afgelopen maar ik denk dat ik alle seizoenen nog een keer ga kijken. Taskmaster heeft me echt uit duistere spiralen gered, omdat het nergens om gaat.
Ik hoop voor je dat er meer zorg kan komen, kan me niet voorstellen eigenlijk dat ze dat gaan weigeren gezien je situatie.
Goed dat je lekker aan het uitrusten bent, heb je zo te lezen wel nodig, en blijkbaar vind je kat dat ook.

Doe lekker rustig aan vandaag :*
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')