abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 09:19:17 #226
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220934162
Weer eens teruggelezen vanmorgen. Blijft een bijzonder verhaal.
Veel sterkte nog, Radobe.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 1 juni 2026 @ 10:01:59 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220934490
*aansluit bij de vraag over wat je graag nog zou doen...
***
pi_220935253
Ik ga even nadenken hoe ik dat beste kan verwoorden!
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 17:50:06 #229
38824 crew  Droopie
pi_220959762
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Radobe, welke wens zou je willen laten vervullen?
Dit ja, zeg gewoon wat er in je opkomt qua wens..

Waar droom je nog wel eens van, kan ook bv een huwelijk zijn.
Maar ik zie de meest diverse wensen bij mensen, soms willen ze simpel naar het strand of iets groots een grote vakantie.

En dan heb je nog heel veel er tussen in.

Verder hoop ik dat je ook nog goede momenten heb in je leven, dat is mijn wens voor jou.
Hell To The Liars
pi_220959804
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:18 schreef Radobe het volgende:
Ik ga even nadenken hoe ik dat beste kan verwoorden!
Als jij weet wat je wilt geeft het echt niet hoe je iets zegt. Sterkte en ik ben benieuwd naar je wensen (maar mag ook best privé zijn natuurlijk als je dat liever wilt)
pi_220981201
Het probleem zit vooral dat ik nog heel veel wil maar ik ook realistisch moet zijn. En waar ik vroeger altijd in mogelijkheden dacht en net zo lang probeerde of het op andere manier wel lukte, gaat dat nu niet meer. Dus ik wil wel een dag weg of op vakantie, het gaat niet meer. Of fysiek of psychisch zijn er zo veel beren op de weg dat het niet eens meer leuk gaat zijn.
Wat mij enorm veel rust gaat geven is een schoon en opgeruimd huis, wat niet lukt met de zorg en ondersteuning die ik nu krijg. Thuiszorg doet een beetje basis schoonmaken maar een deep clean en alle troep weg naar grof vuil of kringloop doen ze niet. En mijn woonbegeleiders heb ik hard nodig voor ondersteuning en mijn mantelzorgers doen wat ze kunnen.

En een onmogelijke wens is dat mijn buren allemaal tegelijk op vakantie gaan en mij wat rust gunnen. Of de fok! Knokploeg op de achterhand voor als ze weer naar gaan schreeuwen en dreigen of een volkszanger inhuren voor een te lang en luid feestje. Even wat manieren bij leren... nee grapje.

Maar het antwoord is eigenlijk, een veilig, schoon en rustig huisje. Wel dit huisje, op deze plek. Gewoon een plek waar ik nog een tijdje kan genieten. Maar hoe krijg je een stilteplek in een gewoon rijtjeshuis in een sociale huurwoningen.
En gewoon op pad kunnen, scootmobiel past niet in de kofferbak dus uitjes moeten gepland worden en als ik te moe ben voel ik me verplicht en voel ik me wel een dag goed, is het hopen dat de taxi plek heeft.

Het is een beetje warrig in mijn hoofd, zware gesprekken deze week en als toetje vandaag, schreeuwende buren,die me uitschelden en bedreigen en over me liegen. Heel naar allemaal.
pi_220982169
Kunnen we dan niet gewoon de Fok! Poetsploeg sturen om de boel eens aan te pakken?

Dan vragen we gelijk aan de Fok! Knokploeg of ze je buren stil kunnen krijgen.

Wat een stomme buren trouwens dat ze geen rekening met je houden. :(
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 21:11:28 #233
38824 crew  Droopie
pi_220982193
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:35 schreef Radobe het volgende:
Het probleem zit vooral dat ik nog heel veel wil maar ik ook realistisch moet zijn. En waar ik vroeger altijd in mogelijkheden dacht en net zo lang probeerde of het op andere manier wel lukte, gaat dat nu niet meer. Dus ik wil wel een dag weg of op vakantie, het gaat niet meer. Of fysiek of psychisch zijn er zo veel beren op de weg dat het niet eens meer leuk gaat zijn.
Wat mij enorm veel rust gaat geven is een schoon en opgeruimd huis, wat niet lukt met de zorg en ondersteuning die ik nu krijg. Thuiszorg doet een beetje basis schoonmaken maar een deep clean en alle troep weg naar grof vuil of kringloop doen ze niet. En mijn woonbegeleiders heb ik hard nodig voor ondersteuning en mijn mantelzorgers doen wat ze kunnen.

En een onmogelijke wens is dat mijn buren allemaal tegelijk op vakantie gaan en mij wat rust gunnen. Of de fok! Knokploeg op de achterhand voor als ze weer naar gaan schreeuwen en dreigen of een volkszanger inhuren voor een te lang en luid feestje. Even wat manieren bij leren... nee grapje.

Maar het antwoord is eigenlijk, een veilig, schoon en rustig huisje. Wel dit huisje, op deze plek. Gewoon een plek waar ik nog een tijdje kan genieten. Maar hoe krijg je een stilteplek in een gewoon rijtjeshuis in een sociale huurwoningen.
En gewoon op pad kunnen, scootmobiel past niet in de kofferbak dus uitjes moeten gepland worden en als ik te moe ben voel ik me verplicht en voel ik me wel een dag goed, is het hopen dat de taxi plek heeft.

Het is een beetje warrig in mijn hoofd, zware gesprekken deze week en als toetje vandaag, schreeuwende buren,die me uitschelden en bedreigen en over me liegen. Heel naar allemaal.
Ik krijg het bijna niet uit mn strot, maar omdat ik documentaires heb gezien hoe mensen hun laatste jaar beleven of wat er gebeurt als ze niet lang meer hebben, heb je wel eens gedacht aan een hospice? of gesproken met iemand van https://carend.nl/

sorry dat ik het opper, maar soms moet je dingen ook gewoon maar eens voorstellen, hoe hard het ook klinkt.
een gesprek met iemand van Carend, waar ik hele mooie en geruststellende dingen over gelezen heb (door het lijden van mijn moeder).. wil ik je die organisatie wel bekent maken.
Hell To The Liars
  zondag 7 juni 2026 @ 22:19:37 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220982577
+1 voor de poetsploeg...
Ik kan alleen zelf helemaal niks toezeggen anders dan 'als ik kan, dan kom ik' maar ik zou het zo doen als er iets gepland wordt en ik zou kunnen. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 07-06-2026 22:27:10 ]
***
  zondag 7 juni 2026 @ 22:35:08 #235
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220982684
Ik kan deze week nog komen en mijn auto volladen met af te voeren zooi als je wilt :Y

Kan je er bij zitten en vertellen wat wel en niet weg mag?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220983285
Ik heb zeker nagedacht over een hospice. Ik wil alleen zo graag in mijn eigen, veilige ruimte blijven. Opnames triggeren enorme trauma's. Maar ik kan natuurlijk altijd eens contact opnemen met die organisatie om te kijken wat ze bieden en praten met iemand die misschien iets herkent van deze fase en gedachten in het leven. Dat zou ook fijn zijn.

Ja ik kan nog prima dirigeren wat wel weg kan en wat moet blijven. Wil het alleen zo graag zelf doen, boos dat het niet lukt. Terwijl ik ook weet dat het ergens logisch is dat het niet meer lukt.
Het zou fijn zijn als jullie me kunnen helpen, als dat logistiek en financieel haalbaar is. Doodeng en ik voel me een knurft, maar de rust die het me gaat brengen... denk dat dat gevoel wint.
  Moderator / Miss SHO maandag 8 juni 2026 @ 02:20:43 #237
22592 crew  Ole
pi_220983286
Ik kom zeker helpen!

Ik ga later meer reageren.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 8 juni 2026 @ 06:16:50 #238
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220983374
In welke regio woon je Radobe?
Spoilers!
pi_220983490
Overijssel, bij Zwolle.
pi_220983670
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 02:18 schreef Radobe het volgende:
Ik heb zeker nagedacht over een hospice. Ik wil alleen zo graag in mijn eigen, veilige ruimte blijven. Opnames triggeren enorme trauma's. Maar ik kan natuurlijk altijd eens contact opnemen met die organisatie om te kijken wat ze bieden en praten met iemand die misschien iets herkent van deze fase en gedachten in het leven. Dat zou ook fijn zijn.

Ja ik kan nog prima dirigeren wat wel weg kan en wat moet blijven. Wil het alleen zo graag zelf doen, boos dat het niet lukt. Terwijl ik ook weet dat het ergens logisch is dat het niet meer lukt.
Het zou fijn zijn als jullie me kunnen helpen, als dat logistiek en financieel haalbaar is. Doodeng en ik voel me een knurft, maar de rust die het me gaat brengen... denk dat dat gevoel wint.
Wat betreft een hospice: je moet wel binnen 3 maanden overlijden anders verhuis je weer terug naar huis of door naar het volgende hospice: https://www.regelhulp.nl/(...)e-levensfase/hospice

Wat ik zo lees hier gaat die hulp er komen, dat zou geweldig zijn!
pi_220983819
Hey Radobe. Heb even snel voor je gezocht en in ieder geval 3 stichtingen gevonden die kunnen helpen met een laatste wens die wat ruimer zijn in hun kriteria.
https://www.oppepper4all.nl/
quote:
Wij vervullen wensen voor chronisch zieke kinderen én volwassenen.
Bij alle ziekten en in ieder stadium dus ook terminaal. Samen kunnen we ze weer kracht geven. Dankzij jouw hulp kunnen wij ze een geweldige dag geven. Een echte oppepper!
https://www.dreams4you.nl/
quote:
Stichting Dreams4You realiseert de laatste droomwens voor ernstig zieke volwassenen met een beperkte (12 maanden) Levensverwachting.

Op een dag verlaten we allemaal het leven. Voor sommige mensen komt die dag veel te vroeg en is er nog die ene onvervulde, speciale droomwens. Stichting Dreams4You wil er alles aan doen om deze speciale droomwens te realiseren. Met behulp van onze sponsoren en droomvervullers (vrijwilligers) kunnen wij dit waarmaken. Ken jij iemand die terminaal ziek is en nog zo’n onvervulde droomwens heeft? Stichting Dreams4You kan deze droomwens samen met jouw hulp realiseren.
https://www.stichtingvaarwens.nl/
quote:
Stel... u hebt de slechte tijding gekregen dat u ongeneeslijk ziek bent.
Stel... u bent thuis om uw laatste zaken te regelen, of u bent in een ziekenhuis, in een hospice en u kunt er nog een dag uit om alleen met uw naasten een geheel verzorgde vaardag te maken op een heerlijk schip.
Stichting Vaarwens regelt de hele dag, de dag inclusief catering en geheel kosteloos.
Schroom je niet om je ergens aan te melden, die stichtingen zijn er voor mensen zoals jij en het zou toch mooi zijn als je nog wat moois kan doen voordat het te laat is. En als je een GoFundMe maakt, deel hem vooral ook hier, ik en vele anderen zouden meteen doneren :)

Overigens woon ik ook in jouw regio dus kan ook komen helpen met schoonmaken :)

[ Bericht 4% gewijzigd door summer2bird op 08-06-2026 09:26:59 ]
Twiddel
pi_220983956
Nou nou nou.
Nu moet ik even huilen. Van een goede emotie hoor.
Jullie zijn lief.
pi_220985531
Dit zijn nou de dingen die Fok de moeite waard maken
pi_220986757
Oh, we kunnen wat *doen*? Dat is ja geweldig :Y
Ik was toch al van plan om langs te komen, mijn plan was met OV maar ik heb een bestelwagen. Dus ik kan ook heel goed zooi afvoeren.

Dit kunnen we, als fok! zijnde, weet ik, uit ervaring. @Radobe, dit is een vervulbare wens :Y
Is er iemand die de organisatie op zich wil nemen? Vooral dus dat er de juiste mensen op het juiste moment op de juiste plaats zijn? Dat is niet mijn talent ;)

Opruimen, sjouwen en schoonmaken zijn wel taken die ik goed kan uitvoeren. En ik kan dus een bestelwagen vol spul afvoeren, naar tweedehandswinkels en/of stort. Die kennen me :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220987002
@Radobe zou het een idee zijn om een oproepje te plaatsen in FHF? Iemand anders kan dat ook voor jou doen.
pi_220987306
Ik zelf kan niet zoveel meer regelen of doen. Het is gewoon op. Wil het ook graag bij dit topic houden.
Ik wil zo graag en ik wil geen slachtoffer zijn maar het enige wat ik nog kan is proberen niet dood te gaan. Want alles is nog niet op orde. Dus dat mag nog niet.

Morgen komt mijn biologische vader en ik moet nog mijn zusje en broertje leren kennen. En ik voel de tijd zo drukken.

Sorry het is even te overweldigend allemaal.
pi_220987564
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:36 schreef Radobe het volgende:
Ik zelf kan niet zoveel meer regelen of doen. Het is gewoon op. Wil het ook graag bij dit topic houden.
Ik wil zo graag en ik wil geen slachtoffer zijn maar het enige wat ik nog kan is proberen niet dood te gaan. Want alles is nog niet op orde. Dus dat mag nog niet.

Morgen komt mijn biologische vader en ik moet nog mijn zusje en broertje leren kennen. En ik voel de tijd zo drukken.

Sorry het is even te overweldigend allemaal.
Dit topic is natuurlijk ook prima. Bedoelde het ook niet slecht. Maar ik krijg de indruk dat met dit topic alleen al er wat opgezet kan worden.
  maandag 8 juni 2026 @ 19:52:12 #248
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220987931
Oke, ik wil zelf apart gaan omdat ik momenteel teveel mensen niet kan hebben wegens stress gerelateerde klachten maar als ik met Radobe uitzoek en opzij zet/verzamel dan kan het opgehaald door @sigme en is er ruimte om schoon te maken door anderen.
Ik kan deze woensdag of donderdag als dat schikt @Radobe ?

@BE
@Lucky_Strike
@Ole
@DoubleDip
@summer2bird

Het weekend een optie voor de anderen wellicht?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220988048
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:52 schreef laziness het volgende:
Oke, ik wil zelf apart gaan omdat ik momenteel teveel mensen niet kan hebben wegens stress gerelateerde klachten maar als ik met Radobe uitzoek en opzij zet/verzamel dan kan het opgehaald door @:sigme en is er ruimte om schoon te maken door anderen.
Ik kan deze woensdag of donderdag als dat schikt @:Radobe ?

@:BE
@:Lucky_Strike
@:Ole
@:Doubledip
@:summer2bird

Het weekend een optie voor de anderen wellicht?
Ik wil eerst ff weten waar ts woont, heb alleen een brommer dus verder dan 20 km word lastig voor me. Ik stuur ts ff een dm, als het binnen mijn straal is kan ik verder plannen :)
Twiddel
  maandag 8 juni 2026 @ 20:10:07 #250
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220988088
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 20:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik wil eerst ff weten waar ts woont, heb alleen een brommer dus verder dan 20 km word lastig voor me. Ik stuur ts ff een dm, als het binnen mijn straal is kan ik verder plannen :)
Het zal er om spannen denk ik ;)
Ik zou je mee kunnen nemen. Kom langs jouw woonplaats er naar toe maar dan moet je maar net kunnen van de week.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')