Ik weet het niet.quote:
Misschien voor mij wel beter, maar nu geeft het daar aan denken al een golf van schuldgevoel en "ik ben slecht"quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:09 schreef Viv het volgende:
Sterkte!![]()
En wat de wettelijke kant van de familie betreft, is het misschien een optie om dat contact af te bouwen?
Hoi Radobe,quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:radobe, hoe is het nu met je? Gaat het beter met je gebit? Kwam er nog iets uit de echo?
Borrelnootjes gaat nog niet. Morgen eerst maar eens een gewone boterham mèt korstje en macaroni of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:22 schreef AnneX het volgende:
Wat fijn!
Wat is het eerste dat je gaat eten?
Borrelnootjes nu ik teruglees. Dat is ‘snoepen’. 😎
Tandjes!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:21 schreef Radobe het volgende:
Tanden! Ze passen, het zit goed en staat goed. Nu flink oefenen en wennen. Kijken of ik weer een beetje vet kan kweken met gewoon weer kunnen eten!
Floaten is echt mijn lievelings (als autist). Helaas is het t*ringduur, hier in de buurtquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:33 schreef Essebes het volgende:
Ja, eindelijk floaten! Ik hoop dat je er superfijn van kan genieten. 😘
En je tandjes: moet je nu langzaam aan wennen, voordat je ermee kunt eten, of zit je nog in de ‘pas’fase? Ik gun het je zo, dat je weer normaal kan eten.
Hoe gaat het nu?quote:
Dit ja, zeg gewoon wat er in je opkomt qua wens..quote:Op maandag 1 juni 2026 06:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Radobe, welke wens zou je willen laten vervullen?
Als jij weet wat je wilt geeft het echt niet hoe je iets zegt. Sterkte en ik ben benieuwd naar je wensen (maar mag ook best privé zijn natuurlijk als je dat liever wilt)quote:Op maandag 1 juni 2026 12:18 schreef Radobe het volgende:
Ik ga even nadenken hoe ik dat beste kan verwoorden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |