Als het echt niet gaat zal ze dat zelf aangeven. Neem aan dat haar werkgever daar ook beleid voor heeft. Beter zorg je voor jezelf.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:45 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk pittig. Hart moet hard werken, longen maken het me lastig. Maar ik probeer kalm te blijven, het is ruim 30 graden in huis.
Wel een voordeel van mager zijn, minder boobsweat.
En ik maak me druk over de thuiszorg morgen, kan die mevrouw toch niet in verduisterde huis in ruim 30 graden laten stofzuigen en dweilen, ik lig zelf te zuchten en te kreunen op de stoel, grond of bed..en op het heetst van de dag.
En ik denk dat ik niet uniek ben in last van de warmte hebben. Dus succes iedereen
Pittig zeg. Dat trekt haast niemand denk ik. Vandaag hopelijk wat afgekoeld?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:50 schreef Radobe het volgende:
Ik wil gewoon niemand tot last zijn, zelfs niet als ze er worden voor betaald![]()
Het was echt te warm om iets te doen, dus als er aankomende week een plekje vrij is wordt gister ingehaald.
Het voelt momenteel of ik al 4 dagen de cooper test moet rennen. En dat kon ik op de mavo al niet..
En vandaag was het 32,2 graden in huis. Dat vond ik best pittig, maar ook deze dag is weer voorbij en dan nog even volhouden.
Heb je airco?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:50 schreef Radobe het volgende:
Ik wil gewoon niemand tot last zijn, zelfs niet als ze er worden voor betaald![]()
Het was echt te warm om iets te doen, dus als er aankomende week een plekje vrij is wordt gister ingehaald.
Het voelt momenteel of ik al 4 dagen de cooper test moet rennen. En dat kon ik op de mavo al niet..
En vandaag was het 32,2 graden in huis. Dat vond ik best pittig, maar ook deze dag is weer voorbij en dan nog even volhouden.
quote:Op zondag 19 juli 2026 11:46 schreef Radobe het volgende:
Of de 17 jarige die me vlak na een nieuwe diagnose zei dat als ik me verveelde ook wel even kon gaan opruimen.
Daar kom ik ook steeds meer achter..quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:22 schreef Masberum het volgende:
[..]Je hebt wel pech met de mensen die je ontmoet naar mijn idee, mijn God
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |