Ik kan ook eindelijk. Morgen eters en het was overal een zooitje in huis. Nu is alles of opgeruimd of het zit in kasten en dan zie ik het woensdag wel weer. Morgenquote:
Een meter 😳 daar boor je niet zomaar een gaatje inquote:Op maandag 18 november 2024 23:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Elon in de tuin geflikkerd, dus we hebben wifi (niet overal want de muren zijn een meter dik). Ik mag morgen nog een keer terug om de laatste spullen op te halen.
quote:Op maandag 18 november 2024 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zijn dat er nog een tweede druk komt hoor. Dienstregeling van de bus staat er nog niet in. En als ik snel nog meer vind wat er nog bij moet, dan ja, wie weet. Maar voor nu is dit het
Neequote:Op maandag 18 november 2024 23:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een meter 😳 daar boor je niet zomaar een gaatje in
Goed plan, al is het nog redelijk vroeg hieroquote:
Dit.quote:
Mehquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:51 schreef Barreltje het volgende:
hier moest er vanmorgen gekrabt worden....
Musk?quote:Op maandag 18 november 2024 23:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Elon in de tuin geflikkerd, dus we hebben wifi (niet overal want de muren zijn een meter dik). Ik mag morgen nog een keer terug om de laatste spullen op te halen.
quote:
Die jaquote:
Komt bus 111 daar nog?quote:Op dinsdag 19 november 2024 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geweldig![]()
Ik hoop dat wij vandaag een beslissing gaan nemen over een auto. Het zal wel weer niet want we zijn er al 4 keer dichtbij geweest en steeds is er weer iets nieuws.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr in de natte sneeuw naar huis gefietst. Gisteren alle administratie weggewerkt en omdat de scanner niet werkt kon ik vandaag niet door. Wel een goed spreekuur gehad, maar man oh man wat een zorgen bij de mensen over die gure wind in Nederland, allemaal doodsbang on teruggestuurd te worden
Bellen is ook zo 1981quote:Op dinsdag 19 november 2024 14:34 schreef Barreltje het volgende:
ugh in dit land is het een deel van het sollicitatie process om de manager op te bellen en wat intilligente vragen te stellen voordat je solliciteert.
dus ik ben de hele dag al sollicitatie ontwijkende activitieiten aan het doen en mijn moed bij elkaar aan het sprokkelen..
bel ik.. wordt er niet opgenomen..
echt hoor.. ik HAAT bellen
Proost! (dat daar alcohol te krijgen is)quote:
Ja brrrr gekke denen! Succesquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:34 schreef Barreltje het volgende:
ugh in dit land is het een deel van het sollicitatie process om de manager op te bellen en wat intilligente vragen te stellen voordat je solliciteert.
dus ik ben de hele dag al sollicitatie ontwijkende activitieiten aan het doen en mijn moed bij elkaar aan het sprokkelen..
bel ik.. wordt er niet opgenomen..
echt hoor.. ik HAAT bellen
Hier zaten er ook magneetjes bij, heb je dat in huis?quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:53 schreef Barreltje het volgende:
hmmppff.. thermo folie opgehangen achter de radiator ( met de bijgeleverde stickers), blijft het naar beneden zakken.. iemand tips?
Hier zit het vast met van die ronde dingen waarmee je glaswolisolatie vastzet tijdens het metselen van een muur.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:53 schreef Barreltje het volgende:
hmmppff.. thermo folie opgehangen achter de radiator ( met de bijgeleverde stickers), blijft het naar beneden zakken.. iemand tips?
Hier ook, kutmuggenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:51 schreef Barreltje het volgende:
hier moest er vanmorgen gekrabt worden....
Dat van die alcohol is ook niet gebruikelijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Proost! (dat daar alcohol te krijgen is)
Zo'n asbak had ik ook heel lang toen ik nog in Utrecht woonde voor g die toen nog rookte.
(van de xenos denk ik, niet uit Marokko)
In marokko een reisleider gehad die, toen we langs wijngaarden reden vertelde dar er rode, witte en grijze wijn geproduceerd werd. Wij allemaalquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat van die alcohol is ook niet gebruikelijk
Grijze wijn - wijn die op papier niet bestaat?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In marokko een reisleider gehad die, toen we langs wijngaarden reden vertelde dar er rode, witte en grijze wijn geproduceerd werd. Wij allemaal![]()
![]()
Hij had het over pinot gritiotwas niet te overtuigen dat het niet bestond.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grijze wijn - wijn die op papier niet bestaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Pinot gris/pinot grigioquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In marokko een reisleider gehad die, toen we langs wijngaarden reden vertelde dar er rode, witte en grijze wijn geproduceerd werd. Wij allemaal![]()
![]()
Hij had het over pinot gritiotwas niet te overtuigen dat het niet bestond.
Het was een zeer irritant en uitermate eigenwijs exemplaarquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Grijze wijn - wijn die op papier niet bestaat?
Net als gereformeerden die geen tv hebben maar wel een hele grote kast in de woonkamer hebben staan
Ali B?quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het was een zeer irritant en uitermate eigenwijs exemplaar
Haha, nee, klein, rond en kalend (kamde iedere haar netjes over z’n schedel)quote:
Ik hou van slowcook. Maar 2 weken wachten op mijn eten gaat me wat te ver.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:13 schreef sigme het volgende:
Ik at een ham. Die heeft twee weken in de skikoffer liggen sudderen.
Als jullie nooit meer van mij horen is het niet aan het Marokkaanse eten te wijten.
Nou ja dan koop je 'm niet hequote:Op dinsdag 19 november 2024 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
een onbelangrijk ding als een vervoermiddel.
Moet ze dan met de trein of zo?quote:
Boeiend. Ik lees dat het allemaal nogal onbelangrijk isquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ze dan met de trein of zo?
*wegduikt*
Doe es lief jijquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend. Ik lees dat het allemaal nogal onbelangrijk is
Als dat toch eens een optie wasquote:
Een Hyundai Ioniq. Een elektrieke met wat meer range dan we nu hebben. En allerlei fancy zuinigheidsopties. Dat laatste vind ik dan weer wel heel leukquote:
Yups! GefeliciTOETquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een Hyundai Ioniq. Een elektrieke met wat meer range dan we nu hebben. En allerlei fancy zuinigheidsopties. Dat laatste vind ik dan weer wel heel leuk
Nee,eentje van 5 jaar oud. Deze:quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Yups! GefeliciTOET
En de kleur?
Deze?
Wasstraat in de buurtquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee,eentje van 5 jaar oud. Deze:
[ afbeelding ]
Een witte. Wat dom is als je aan een dijk met veel landbouwverkeer woont. Maar ja, die kleur is dit exemplaar nou eenmaal.
De rammelkast van mij heeft net zijn 280.000 beurt gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:52 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb ook een zuinigheidsoptie, mn rechter voet.
Morgen m'n auto op 250.000 zetten
Net ingelopenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
De rammelkast van mij heeft net zijn 280.000 beurt gehad.
Nomnomnom!quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Net twee mensen uitgezwaaid die gesmuld hebben, zij zijn tolken. De ene had ik al eerder willen vragen maar ik dacht dat ze hier niet kon komen want ze heeft MS. Maar met de bus lukte het, samen met een andere tolk. Had groentesoep (dat was al “to die for”), daarna puree, rode kool en draadjesvlees, en ijs met stoofpeertjes. Volgende keer gaat Khaled koken
Ja.quote:
Ja, dat lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 20 november 2024 08:37 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Ik haal wel echt enorm veel voldoening uit het beste logistieke plan, alle losse flodders, zorgen dat je niet nodeloos dingen in de hand hebt en van a naar b verplaatst en dan de meest effectieve planning maken
wishfull thinkingquote:Op woensdag 20 november 2024 11:40 schreef fietsie het volgende:
Ik denk door deze TT steeds in het verkeerde subforum te zitten
Papje maken van water met maïzena.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:29 schreef Barreltje het volgende:
Hoe doen plantbased mensen dat, wat is een alternatief voor het vervangen van een ei in een "schnitzel" ?
Overigens voor niet vegans ook een aanrader bij alle coatings. Werkt veel fijner dan met ei, en wordt zèlf ook crusty, dus je krijgt korst met korst.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:30 schreef mjan het volgende:
[..]
Papje maken van water met maïzena.
Qua topic: als je even zoekt naar het vegan topic, dan zit je goed.
Ooit tijdens een rondje treinen door Duitsland met oa @Dr_Flash waren we met een redelijk oude dieseltrein onderweg. Na aankomst op de eindbestemming hield de conducteur het gebruikelijke riedeltje met overstappen, spullen meenemen. En bedankt voor het reizen met DB - Greta dankt euchquote:Op woensdag 20 november 2024 11:30 schreef flipsen het volgende:
Zonnetje hiero en een graad of 20 vandaag als het goed is. Vanavond weer naar Buenos Aires vliegen, zaterdag ter compensatie met de (diesel)trein terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |